• Ik lig hier in bed te luieren zegt mama " het heeft gesneeuwd" whuuuut waarom? Ik haat het als ik moet fietsen in de sneeuw.

    Wat vinden jullie van sneeuw

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Roww schreef:
    (...)

    Bwaaht? Hoe krijg je dat voor elkaar? xd
    Ik hou van sneeuw :P
    Tis mooi en je kan er de grootste pret mee hebben ^-^
    Ooit heb ik er een paardenhoofd mee gemaakt x'D
    Was best goed gelukt.. tot een stel pestkoppen van school het gingen slopen :c
    Maar ach, sneeuw is leuk ;D

    Omdat zij in Curaçao woont. Daar sneeuwt het niet.


    Take me to wonderland

    Scorpia schreef:
    (...)


    Als ik het me goed herinner woont Gemela in Curaçao.

    OT: Ik heb vannacht inderdaad ook sneeuw zien liggen, maar wat was vanmiddag al weer weg ^^ Ik heb er dus (nog) geen last van gehad.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik haat sneeuw.


    nothing is true, everything is permitted.

    SuckJerry schreef:
    Is er serieus sneeuw gevallen? Ik heb helemaal niets opgemerkt ofzo.. Zal wel aan Utrecht liggen ^^


    Huh, ik heb helemaal geen sneeuw gezien en ik woon enkele kilometers van Utrecht vandaan. Laat maar, verkeerd begrepen.

    Voor als je moet reizen is sneeuw inderdaad kut, al mag ik dan wel met de bus en als die te laat komt door de sneeuw kan ik er weinig aan doen. Ja, een vroegere bus nemen, maar ik ga geen bus nemen die normaal eerder dan een halfuur voor schooltijd aankomt. Want als ie dan wel normaal rijdt, ben ik echt veel te vroeg.
    Maar eigenlijk vind ik de sneeuw wel een leuke sfeer buiten geven, dus in dat opzicht houd ik echt van sneeuw!

    [ bericht aangepast op 21 nov 2013 - 16:39 ]


    Stenenlikker

    Ik vind sneeuw prima, zo lang ik maar lekker binnen kan blijven of kan snowboarden.
    Anders vind ik er niet zoveel aan haha. Ga ook altijd minstens 10 keer op m'n gezicht met fietsen, zeker wanneer ik terug kom van het stappen.

    Ik vind sneeuw awesome. :'D
    Maar het OV moet wel normaal doen, anders kom ik niet op school en/of thuis.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    In noord brabant


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik vind het geweldig in het begin, maar niet als het blubberig en vuil wordt. Maar ik heb nu wel veel zin in de sneeuw, waarschijnlijk ben ik het na een tijd wel beu, dat was vorig jaar ook wel zo.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    IrishNialler schreef:
    In noord brabant


    But.. but.. why no sno in Limburgian?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    gelukkig gaat het in eindhoven deze week niet sneeuwen, :D hb er een hekel aan haha


    loyalty takes yaers to build, only seconds to destroy

    wat vind iedereen zo erg aan sneeuw? Ik vind het best wel oke hoor (alleen het op je bek gaan is wat minder maar ja dat hoort erbij)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Gezellig. :] Geeft me echt zo'n kerst gevoel.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    IrishNialler schreef:
    In noord brabant

    Woooow ik woon ook in Brabant en het heeft hier niet gesneeuwd haha.

    OT:
    Er is niets dat ik meer haat dan sneeuw, gadverdamme.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Avarosa schreef:
    (...)Ik kon hem niet laten liggen. :p
    Ik heb niks tegen de sneeuw, maar hier is dat gewoon niet leuk. Of het is drek door het zout of het is beenhard omdat het gesmolten is en daarna weer vastgevroren. Hier ga je gewoon continu op je bek met je fiets en je auto hangt vol vuiligheid door het zout. Geef mij maar sneeuw in de bergen. Daar is het tenminste wel leuk.

    Ik ben er een keer door uitgegleden terwijl ik liep.
    Gaan mensen nog lachen ook.

    Ja, het sneeuwt weleens in november.


    "I shut my eyes in order to see.'