• Ik lig hier in bed te luieren zegt mama " het heeft gesneeuwd" whuuuut waarom? Ik haat het als ik moet fietsen in de sneeuw.

    Wat vinden jullie van sneeuw

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Titan schreef:
    Het is elk jaar weer hetzelfde. "Het is te warm", "Het is te koud", "Het is te nat", "Het is te droog". Jeeeezus. :'D

    Hahaha, this indeed.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Titan schreef:
    Het is elk jaar weer hetzelfde. "Het is te warm", "Het is te koud", "Het is te nat", "Het is te droog". Jeeeezus. :'D

    Tsja, "It's a Holland thing."


    ars moriendi

    Ik heb nog nooit sneeuw meegemaakt (bloos)


    -

    Welke sneeuw?


    Enjoy the little things in life, because one day you wi

    Gemela schreef:
    Ik heb nog nooit sneeuw meegemaakt (bloos)


    Some people are art and do art at the same time

    Scorpia schreef:
    (...)
    [image]

    Niet iedereen op Quizlet leeft in Belgie en Nederland.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Eerst op facebook, nu hier. Everybody's stating the obvious.


    Take me to wonderland

    Titan schreef:
    (...)
    Niet iedereen op Quizlet leeft in Belgie en Nederland.


    Uhu, okay, dat zou ook kunnen.


    Some people are art and do art at the same time

    Deilia schreef:
    (...)

    HAHAHA Oké.
    Het sneeuw; kan gebeuren. Deal with it.
    Ik kon hem niet laten liggen. :p
    Ik heb niks tegen de sneeuw, maar hier is dat gewoon niet leuk. Of het is drek door het zout of het is beenhard omdat het gesmolten is en daarna weer vastgevroren. Hier ga je gewoon continu op je bek met je fiets en je auto hangt vol vuiligheid door het zout. Geef mij maar sneeuw in de bergen. Daar is het tenminste wel leuk.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Geen sneeuwvlok te zien hier.


    Chaos is a ladder.

    Winter en sneeuw zijn echt geweldig


    ©1998

    Ik hou van sneeuw. (cat)

    Hier heeft het nog niet gesneeuwd, btw.


    :)

    Hier niet, maar je had het kunnen weten omdat ze het op het nieuws gister ook al zeiden dat het ging sneeuwen. Volgende week word het erger, voordat je weer verbaasd bent straks.


    Your make-up is terrible

    Gemela schreef:
    Ik heb nog nooit sneeuw meegemaakt (bloos)


    Bwaaht? Hoe krijg je dat voor elkaar? xd
    Ik hou van sneeuw :P
    Tis mooi en je kan er de grootste pret mee hebben ^-^
    Ooit heb ik er een paardenhoofd mee gemaakt x'D
    Was best goed gelukt.. tot een stel pestkoppen van school het gingen slopen :c
    Maar ach, sneeuw is leuk ;D


    Little do you know

    Avarosa schreef:
    (...)Ik kon hem niet laten liggen. :p
    Ik heb niks tegen de sneeuw, maar hier is dat gewoon niet leuk. Of het is drek door het zout of het is beenhard omdat het gesmolten is en daarna weer vastgevroren. Hier ga je gewoon continu op je bek met je fiets en je auto hangt vol vuiligheid door het zout. Geef mij maar sneeuw in de bergen. Daar is het tenminste wel leuk.


    Je hebt helemaal gelijk.
    Die drek hoeft van mij ook niet.. en het kutte is vooral hier, op fietspaden word amper of niet gestrooid, dus dan ga je al helemaal op je bek omdat het nogsteeds vreselijk glad is op fietspaden. Alsof het minder belangrijk is dat de remmen van een fietser werken en dat de banden niet doorglijden als dat van een auto.. Ik heb een keer gehad dat ik zo onder een auto gleed -.-
    De auto stopte optijd maar anders was ik in het ziekenhuis beland :')

    Maar als het sneeuwt mag het van mij ook wel een halfe meter zijn, zo sneeuw-vrij-sneeuw zegmaar. Dat scholen dichtgaan door teveel sneeuw ;D
    Daarom hou ik ook van sneeuw ^-^


    Little do you know