• Ik lig hier in bed te luieren zegt mama " het heeft gesneeuwd" whuuuut waarom? Ik haat het als ik moet fietsen in de sneeuw.

    Wat vinden jullie van sneeuw

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Nah, ik vind het wel okay. Het is elke keer wat over het weer te zeuren, schieten we ook niets mee op.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nog geen sneeuw hier, maar ik heb er een hekel aan.
    Naja, als ik binnen zit is het wel mooi, maar zodra ik naar buiten moet, nee, gewoon nee! Veel te koud, het wordt vies, het wordt glad, nee dank u!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ponds schreef:
    (...)
    Woooow ik woon ook in Brabant en het heeft hier niet gesneeuwd haha.

    OT:
    Er is niets dat ik meer haat dan sneeuw, gadverdamme.
    hahaha ik woon in roosendaal maar on steenbergen heeft het toen meer geaneeuwd en mijn oma in oisterhout had weer geen sneeuw


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Deze winter willen ze toch de ergste winter in 100 jaar? Voor mij betekend dit maar een ding eigenlijk: sneeuwvrij!


    Alleen maar tranen van geluk

    Artpop schreef:
    Deze winter willen ze toch de ergste winter in 100 jaar? Voor mij betekend dit maar een ding eigenlijk: sneeuwvrij!

    Sneeuwvrij? Dat heb ik werkelijk waar nog nooit gehad. Voeren ze dat in Nederland wel eens in ja?


    ars moriendi

    Liever geen sneeuw, maar er valt niks tegen te doen. Al heeft sneeuw wel zijn voordelen, hehe.
    Ik hoop alleen wel op een witte Kerst, dat zou leuk zijn.

    [ bericht aangepast op 23 nov 2013 - 11:13 ]

    Verse sneeuw vind ik niet zo erg om op te fietsen. Maar als het helemaal hard en glad word dan ga ik toch liever niet op de fiets. Sneeuw vind ik wel mooi. Alleen jammer dat de NS en vaak ook de metro's anders rijden of helemaal niet als er sneeuw ligt.

    Een witte kerst zou ik dan wel erg leuk vinden.


    Physics is awesome

    Ik hou van sneeuw.
    Dan worden alle geluiden zo gedempt op straat en is het zo stil.

    Maar hier heeft het niet gesneeuwd.

    [ bericht aangepast op 23 nov 2013 - 11:34 ]


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Robbery schreef:
    (...)
    Sneeuwvrij? Dat heb ik werkelijk waar nog nooit gehad. Voeren ze dat in Nederland wel eens in ja?


    Jazeker, als de treinen niet rijden (en geloof me dat is onwijs snel) en ik dus niet op school zou kunnen komen, ben ik al vrij.


    Alleen maar tranen van geluk

    Artpop schreef:
    (...)

    Jazeker, als de treinen niet rijden (en geloof me dat is onwijs snel) en ik dus niet op school zou kunnen komen, ben ik al vrij.

    Oehh, lekker hoor! Zit nu in de tweede HBO, en vorig jaar waren ze er wel erg soepel in als je niet kon komen. Dus nou goed, misschien is dat ook een soort sneeuwvrij, haha ;D


    ars moriendi

    Echt waar, ik haat de zomer. Ik ben een van de weinigen, maar ik heb dus echt de zogenaamde zomerblues. Ik ben juist erg blij met sneeuw. :'D


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Facts schreef:
    Echt waar, ik haat de zomer. Ik ben een van de weinigen, maar ik heb dus echt de zogenaamde zomerblues. Ik ben juist erg blij met sneeuw. :'D


    Oh my god. Eindelijk iemand die de zomer ook haat. Iedereen verklaart me altijd voor gek als ik dat zeg. :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    1946 schreef:
    (...)

    Oh my god. Eindelijk iemand die de zomer ook haat. Iedereen verklaart me altijd voor gek als ik dat zeg. :')

    Yaay, high five! :'D
    Mijn moeder zeurt ieder jaar weer dat we op vakantie moeten gaan naar een of ander warm land en wil maar niet begrijpen dat mijn droomvakantie - hoewel ik niet echt van reizen houd - een skivakantie is.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Facts schreef:
    (...)
    Yaay, high five! :'D
    Mijn moeder zeurt ieder jaar weer dat we op vakantie moeten gaan naar een of ander warm land en wil maar niet begrijpen dat mijn droomvakantie - hoewel ik niet echt van reizen houd - een skivakantie is.


    Klopt. Heb hetzelfde. Al heb ik gelukkig wel m'n vader achter me, want die houd ook van skieën. Ook al gaan we bijna nooit. :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    1946 schreef:
    (...)

    Klopt. Heb hetzelfde. Al heb ik gelukkig wel m'n vader achter me, want die houd ook van skieën. Ook al gaan we bijna nooit. :')

    Nja, mijn ouders zijn gescheiden en mijn vader en z'n rotvriendin houden ook niet van de winter, dus ben ik nog nooit geweest. :/

    Ik heb trouwens ooit een erg interessant artikel over mensen met zomerdepressies (oké, zo erg heb ik het ook weer niet, maar goed) in Quest Psychologie of Psychologie Magazine - ik kan ze niet uit elkaar houden - gelezen. Hoe herkenbaar. :')

    Jammer genoeg heeft het bij ons in Belgisch Limburg nog niet gesneeuwd. Vorig jaar was er ook heel weinig sneeuw, waardoor ik de slee niet kon gebruiken. (no_chears)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it