• Hay =)
    Heb jij al eens gedroomd over Bill, Tom, Georg of Gustav?
    Ik heb al 4 keer gedroomt over Bill xD


    1> Ik heb toen gedroomd dat ik in de wachtrij stond van een van hun concerten, en een bitch zei tegen mij dat het nog niet begonnen was terwijl het al lang begonnen was dus heb ik alleen maar het laatste liedje kunnen zien =(

    2> Ik mocht meespelen in de clip van Schrei =D En toen heb ik Bill zijn buik en rug kunnen aanraken en hij lachte super lief naar mij =D

    3> Dat was in verband met de quiz van mo0nXlo0n, Nick en zijn vrienden pesten Bill en Nick wilt met mij, maar ik hou van Bill en ik heb dus gedroomd dat Ik en Bill aan kussen waren xD En dat opeens Nick en zijn vrienden te voorschijn kwamen, en de vrienden van Nick pakten Bill stevig vast en Nick snijdt mij met een mes ofso en ik roepte achter Bill, maar die kon zich niet bewegen =(

    4> Ik droomde dat ik naar de cinema ging en Bill zat gewoon naast me xD Toen hebben ik en Bill lekker veel gebabbeld en het klikte echt ^^ Maar toen de film gedaan was, ben ik wakker geworden >.<


    Nuja =D Wat hebben jullie al allemaal gedroomd?

    Ik Heb Is Gedroomd da Tom men Buurjongen Was En dAK dIE tElkens Door men Raam Aan Het Bespieden Was!!!xDxD


    A Shipwreck In The Sand

    Whaaha Ik Heb Da Vroeger Gehad Nu Niej Meer Ik Ben Blij Want Dan Stond Ik De Volgende Ochtend Op Met Wallen Onder Mijn Ogen Helemaal Niet leuK !


    I'm invisible.

    Ik heb al keiveel gedroomd over Tokio hotel:D!
    Vannacht nog..: Ik en mn vriendin liepen over straat, en inees loopt Tokio Hotel dus voor ons, en ik we lopen erachter voor handtekeninge (we ware de enige:D). Dan zie ik gustav staan, bij een soort kraampje, en ik ga er naartoe en vraag een hadtekening, en hij vraagt aan mij waarom ze in Ertmeere fzoiets zijn (bestaat nie hoor, da was gwn in mijn droom een deel van Antwerpen:D) en ik weet da natuurlijk nie.. Ik geef hem dan ook nog een knuffel en we praten nog wa enzo, en ik krijg ook zijn telefoonnummer.. :D Hurra!


    Een tomaat is rood. Daah.

    jaa een paar keer. vannacht was de 3e keer geloof ik. heel vaag.
    het was op eeen concert, en ik had me moeder(:S) mee genomen en een vriendin uit noorwegen. toen ging ik het podium op, en toen vroeg bill wat ik wilde worden. ik zei "handdoek" en toen toverde hij me in een rode handdoek. maar ik wilde een roze zijn maar dat hoorde hij niet. toen het pauze was gingen we op het springkussen. toen zagen we een deur waar th in ging om zich om te kleden. we gingen er voor zitten, maar als een th-er uit de deur kwam zouden we weggaan. toen ging de deur van georg open en we wilden weg, maar het lukte niet echt, en toen zag hij me been. hij werd heeel boos, en zn haar kromp, en toen was hij kaal.

    voor de rest weet ik het niet meerXD


    You'd took my breath but I'll survive.

    Ja, eiljik wel Véél...Dak een Meet&Greet win,en da we daarna Afspreken
    & de Andre da weetk al Nimr xP
    xx


    everybody needs a song.

    ik droomde dat ik Bill was toen ie 14 was. en ik zat op de fiets en mijn ouders zeiden:"jah je mag verkering met Estelle" en dat kan zijn van die quiz van M0onxL0on

    en ik droomde dat ik in de zetel zat op de avond van 3 maart. en ik zit dus thuis en dan gaat de bel, ik rol de zetel uit en doe de deur open staat Bill daar zeker nie?? en ik flippen en gillen in mijn droom en ook in mijn slaap

    ik droomde onlangs dat ik gustav zen boxer was jippiee!!!


    death to the one at the end of the serenade.

    Ik heb al veel over hem gedrooomd xD
    Eerst zo dat hij een logeerplaats zocht en hij mocht in me kamer slapen (met de band) , maar dan was ik gewoon tv aant kijken en ik was ze totaal vergeten xS (zou ik nooit doen man!), en dan kwamen allemaal fans voor men deur staan, en oja bill ze haar was roze xP

    dan ook eens dat ik bill tegenkwam in een winkel,
    en me vriendin was met hem aant praten en ik tan ook zo int duits xD Ik zei zo 'oo halloo' en ij zo heel lief 'halloo 'terug, en toen gingen we mee met hem maar toen werd ik wakker xS

    Ook eens dat 2 vriendinnen van me met hem afgesproken hadden en dat ik er niet bij was, ik was razend op me vriendinnen!!
    x

    al vaak hoor meid, al heel vaak!!!


    Let me be me...

    Nog nooit,, ma toenk is bij een vriendin bleef slape zei ze wel dak in menne slaap "nee Bill nee" aant zegge was fzu :p.

    Ik heb nogal vaak over ze gedroomd^^
    Maar de beste droom was dat ik stond te zoenen met BILL!(H)^^

    Vaak,Ik droom vaak dat Gustav me broer is en dat ik Tom ontmoet en dat we wat krygen en die droom grijg ik steeds en elke keer wat anders

    Ik droomde iets waardoor mn bf heilig overtuigd was dat het iets moest betekenen;

    Ik kwam ergens buiten toen zag ik tom zoenen met een meisje, even later lag ik huilend op een bed en toen werd ik wakker. Een dag later droomde ik dat hij het weer goed maakte


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    [/blue]Omg had ik ook een keer maar dan droom ik over bill of dan droom ik over Georg Ö Muhahaa ik weet alleen niet meer waarover >.< Muaha [/blue]

    Ik kan vele dromen niet meer herinderen, maar ééntje blijf ik onthouden =D
    Hij ging over Bill:

    Ik had een grote witte kat, en Bi;ll dacht dat het een geit was. En toen moest ik hem overtuigen dat het een kat was, maar hij geloofde me niet.

    Ik heb al zo vak over hun gedroomd.
    Maar de vreemste was dat ik met 2 vriendinnen, die helemaal geen TH fan zij, naar ahoy ging en dat we helemaal vooraan stonden. Toen mocht ik het podium op en toen gooide iemand een poster van Bill waar met bloed 'Bill is een wijf' op stond geschreven. En ik herkende dat handschrift, want dat was dat van een andere vriendin van mij, Die TH echt haat... :S
    Toen werd ik wakker en was ik zo opgelucht.
    ik vond het echt eng.


    Träume sind wirklich!!