• Hay =)
    Heb jij al eens gedroomd over Bill, Tom, Georg of Gustav?
    Ik heb al 4 keer gedroomt over Bill xD


    1> Ik heb toen gedroomd dat ik in de wachtrij stond van een van hun concerten, en een bitch zei tegen mij dat het nog niet begonnen was terwijl het al lang begonnen was dus heb ik alleen maar het laatste liedje kunnen zien =(

    2> Ik mocht meespelen in de clip van Schrei =D En toen heb ik Bill zijn buik en rug kunnen aanraken en hij lachte super lief naar mij =D

    3> Dat was in verband met de quiz van mo0nXlo0n, Nick en zijn vrienden pesten Bill en Nick wilt met mij, maar ik hou van Bill en ik heb dus gedroomd dat Ik en Bill aan kussen waren xD En dat opeens Nick en zijn vrienden te voorschijn kwamen, en de vrienden van Nick pakten Bill stevig vast en Nick snijdt mij met een mes ofso en ik roepte achter Bill, maar die kon zich niet bewegen =(

    4> Ik droomde dat ik naar de cinema ging en Bill zat gewoon naast me xD Toen hebben ik en Bill lekker veel gebabbeld en het klikte echt ^^ Maar toen de film gedaan was, ben ik wakker geworden >.<


    Nuja =D Wat hebben jullie al allemaal gedroomd?

    Bijna elke avond over tom (H), das echt veel teveel om allmaal op te schrijven...XD


    Get back motherfuckerz'

    ik heb al best vaak over concerten gedroomd, maar dan is het altijd een heel apart concert. té apart xD

    ik heb gedroomd da ik me tom same woonde en hem heb buite gesmete me de play station achter hem aan omda hij daar dag en nacht op zat

    ja al heeeeeeeeel vaak


    Sick and tired of needing your affaction

    ik heb allemaal vage dromen gehad
    maar ook eentje toen was ik net naar de efteling geweest, of ik moest nog gaan
    en toen droomde ik dat ik bill tegen kwam
    we begonnen helemaal een gesprek, en het was super gezellig
    en toen...
    werd ik wakker
    weg droom

    jaa, gisteernacht nog , over Tom en iets met zijn auto maar meer weet ik niet meer xD


    -ik denk dat ik Gustav zie , maar ik wil Bill zien!-

    och ik droom al 3 jaar nergens anders over dan Tommieboy <33...
    ik heb al 100 keer een huwelijks aanzoek gehad
    ben al 20 keer op de malediven geweest
    heb al 50 cadillac's in mijn bezit
    en een ontelbare bank rekening XD


    cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..

    Ik droom vaak over Th xD

    Maar soms lijken de dromen echt héél echt,.. en soms totaal niet!

    xd en als ik dan wakker word ,na zo'n realistische droom,en ik ben nog wat slaperig,denk ik altijd ; huh ? was tom Hier nu net niet ?

    xD ik houw van mijn dromen <3


    And all the girls in the front row scream your name.

    hmmm.
    ik heb gedroomd dat ik bij het concert was.
    2x.

    de eerste keer was het op een heel klein veldje op een heel klein podiumpje. En Bill was er niet. Dus ze speelden zonder zang. Ik vond dat op de één of andere manier helemaal geweldig. En Tom zei tegen mijn moeder: "You're old." Dat vond ik toch wel zo weird. (':

    En de tweede keer zat ik middenin het publiek op een mega grote fauteuil. (': Vond ik ook al zo vreemd. Maar ik heb nog nooit gedroomd dat ik verliefd op ze was fzo. (':


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ja tuurlijk droom ik welles over Th..!<33(A)

    Ik heb een keer gedroomd dat TH op mn school was...handtekeningen uitdelen...:
    Ik liep dus met mn vriendin door de school, tot ineens een TH-fan naar me toe kwam gerend: TH IS OP DEZE SCHOOL EN ZE DELEN HANDTEKENINGEN UIT!! Ik kwam dus op dat schoolplein aan...staan ze daar!!{in me droom hè!} Maar de andere mensjes {die dus niet van TH hielden} liepen ze zonder ze ook maar aan te kijken gewoon door...!!!...Ik liep zo rustig op ze af...{ik ben niet zo wild en 'gestoord'[mij maakt het nix uit als je 'gestoord' bent owr!]..}..en ik kreeg een handtekening...en we maakten een praatje...ik had geen zenuwen...was niet nerveus..NIX!! gelukkig zaten er niet veel TH-fans op mijn droom-school...........{in t echt namelijk wel..(hoera):D} en toe we klaar waren..........liep ik zo weg........
    Toen ik wakker was heb ik nog best even gedacht van: Kon dat maar in t echt!! [ze zouden hier gelijk besprongen worden door de fans(lol):8:O:P(A)]

    Ik heb een keer gedroomd dat TH op mn school was...handtekeningen uitdelen...:
    Ik liep dus met mn vriendin door de school, tot ineens een TH-fan naar me toe kwam gerend: TH IS OP DEZE SCHOOL EN ZE DELEN HANDTEKENINGEN UIT!! Ik kwam dus op dat schoolplein aan...staan ze daar!!{in me droom hè!} Maar de andere mensjes {die dus niet van TH hielden} liepen ze zonder ze ook maar aan te kijken gewoon door...!!!...Ik liep zo rustig op ze af...{ik ben niet zo wild en 'gestoord'[mij maakt het nix uit als je 'gestoord' bent owr!]..}..en ik kreeg een handtekening...en we maakten een praatje...ik had geen zenuwen...was niet nerveus..NIX!! gelukkig zaten er niet veel TH-fans op mijn droom-school...........{in t echt namelijk wel..(hoera):D} en toe we klaar waren..........liep ik zo weg........
    Toen ik wakker was heb ik nog best even gedacht van: Kon dat maar in t echt!! [ze zouden hier gelijk besprongen worden door de fans(lol):8:O:P(A)]


    Bij ons zouden ze direct besprongen worden door Th-Haters XD

    :D Ik hbe al 13 dromen gehad over tokio Hotel ( k hbe ze getelt want ik schrijf ze altijd op xD )
    Er zatten 3 minder mooije dromen in Maar de rest was zalig n_n


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    Ik heb een keer gedroomd dat TH op mn school was...handtekeningen uitdelen...:
    Ik liep dus met mn vriendin door de school, tot ineens een TH-fan naar me toe kwam gerend: TH IS OP DEZE SCHOOL EN ZE DELEN HANDTEKENINGEN UIT!! Ik kwam dus op dat schoolplein aan...staan ze daar!!{in me droom hè!} Maar de andere mensjes {die dus niet van TH hielden} liepen ze zonder ze ook maar aan te kijken gewoon door...!!!...Ik liep zo rustig op ze af...{ik ben niet zo wild en 'gestoord'[mij maakt het nix uit als je 'gestoord' bent owr!]..}..en ik kreeg een handtekening...en we maakten een praatje...ik had geen zenuwen...was niet nerveus..NIX!! gelukkig zaten er niet veel TH-fans op mijn droom-school...........{in t echt namelijk wel..(hoera):D} en toe we klaar waren..........liep ik zo weg........
    Toen ik wakker was heb ik nog best even gedacht van: Kon dat maar in t echt!! [ze zouden hier gelijk besprongen worden door de fans(lol):8:O:P(A)]


    Bij ons zouden ze direct besprongen worden door Th-Haters XD

    'k denk bij mij oko xD
    Maar 't zou geen probleem zijn,,want ik en m'n vriendinnen zouden bill,tom,georg en gustav wel beschermen,,WHAAAA....TEN AANVAL OP DE TH-HATEEERS!
    xD


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    Ik heb een weirdo droom waar Alissa van AlisndVien in voorkomt maar ik zeg hem niet. Te erg voor me. Ik kan niet meer slapen want ik krijg die droom.


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me