• Hay =)
    Heb jij al eens gedroomd over Bill, Tom, Georg of Gustav?
    Ik heb al 4 keer gedroomt over Bill xD


    1> Ik heb toen gedroomd dat ik in de wachtrij stond van een van hun concerten, en een bitch zei tegen mij dat het nog niet begonnen was terwijl het al lang begonnen was dus heb ik alleen maar het laatste liedje kunnen zien =(

    2> Ik mocht meespelen in de clip van Schrei =D En toen heb ik Bill zijn buik en rug kunnen aanraken en hij lachte super lief naar mij =D

    3> Dat was in verband met de quiz van mo0nXlo0n, Nick en zijn vrienden pesten Bill en Nick wilt met mij, maar ik hou van Bill en ik heb dus gedroomd dat Ik en Bill aan kussen waren xD En dat opeens Nick en zijn vrienden te voorschijn kwamen, en de vrienden van Nick pakten Bill stevig vast en Nick snijdt mij met een mes ofso en ik roepte achter Bill, maar die kon zich niet bewegen =(

    4> Ik droomde dat ik naar de cinema ging en Bill zat gewoon naast me xD Toen hebben ik en Bill lekker veel gebabbeld en het klikte echt ^^ Maar toen de film gedaan was, ben ik wakker geworden >.<


    Nuja =D Wat hebben jullie al allemaal gedroomd?

    Ik heb heel vaak over TH gedroomd, maar één droom was wel zo dom xD

    Bij ons in 'de stad' waren ze een rotonde aan het verbouwen en toen liep ik daar zo over de hopen zand midden in de nacht en toen hoorde ik opeens stemmen en ik ging naar de stemmen luisteren en toen herkende ik ze en toen begon ik te gillen... En in 't echt dus ookk xD Komt mijn moeder in die droom: 'liefje! Tijd om wakker te worden.' En toen stond ze nog echt naast mijn bed ook. 'Hè, wat nu al?' Mijn moeder: wat nu al? Ik hoorde je gillen, het is drie uur 's nachts!

    Zulke vreemde dromen allemaal xD
    Ik heb ook eens gedroomd over Jo van Killerpilze, mss past het niet bij deze topic ( omdat deze over Tokio Hotel gaat) maar toch vertel ik hem ff =D
    Ik was dus gwn aant dromen dat ik Jo, mijn lief aant voorstellen was aan mijn familie, en hij had een heel mooi pak aan ^^. Toen hij mij kuste werd ik wakker >.< Nuja, =D

    Oo kdroom daar byna elke nacht over!!

    volgens myn dromen heb ik:
    - bill eens gered by een vliegtuig ongeval.(da was myn eerst droom over TH)
    - heb ik samen me een vriendin een manneke van het ziekenhuis kunnen omkopen om bill te kunnen bezoeken. want die lag dus in het ziekenhuis.
    -.... etc

    Ja wel vaker..
    1x kwam Bill helpen om een vloer te leggen (?!).. er moest zeil onder ofzo maar we gingen.. spelen dr mee :O elkaar inwikkelen enzo. En toen pakte hij op het laatst nog een stuk voor om zn haar en toen werd mn vader heel boos, omdat hij precies dát stukje nog nodig had...
    En een keer dat ik in het ziekenhuis zat, te wachten en te wachten.. Zat opeens Tom naast me! Hij zat daar voor bill ofzo, en ik weet eigk' nog steeds niet wat ik daar deed...
    Een vriendin had een x gedroomd dat ze bij ons in de speeltuin ofzo waren en toen had ze mij gehaald omdat ze zelf geen duits kon ^^

    Ooh, ik ha deens een mooie droom dus, toen ik nog wakker was XD ik wou de live cd van th kopen, maar ze hadden hem niet in eeklo, was ook al naar gent geweest maar daar was ie ook niet -_- dus ik rij in men eentje in de regen naar Sluis (zeker 30 km) EN DE CD LAG ER NIET ..

    toen ging ik slapen en ik droomde ..

    ik was aan het wandelen en opeens rijdt er een cadilac langs me en hij stopt, het raam gaat open en ja hoor daar staat Tom, die vraagt of ik niet wil instappen, en ja ik doe dat, en we zitten in de auto en plots zegt tom 'Lisa, jij wou toch onze live cd hé =)' en ik antwoord van jah =) en dan haalt ie em uit z'n grote zakken en geeft hem aan mij en dan heb ik hem bedankt met een knuffel en kus

    dan voelde ik plots een zware klap op men buik, ik doe men ogen open en men domme jack russel (jack) kijk me met open mond aan, de vuile stinkerd

    (ondertussen heb ik de cd wel al hoor :p)

    xx

    Ik heb al best vaak gedroomd over Tokio Hotel, maar ik herinner me nooit echt dromen :(

    Ik ging trouwens ook een x in me droom naar het strand, was Tom daar. Kwam hij naar me toe, waren we ineens in een of andere stad en gingen we wandelen.. heel vaag :S

    ik heb zooooo lief gedroomt.. maar wat ik droom maak ik ook een quiz van.. kan je voorstelle hoelang ik droom xD


    HenkAddicted <33

    Dohh elke nacht =D


    Party till you pass out, Drink till you're dead!

    Elke nacht dromen over Tokio Hotel xD Moet jij alvast veeeeel drome hebben xD

    Waarschuwing: Dit word een lang bericht

    1> Ik droomde dat Tokio Hotel was gedaan door Bill (Hij moest geopereert worden en er is kans dat ie nietmeer kan zingen) en twas 5 jaar later en ik liep zo aan de zee en ik kwam daar de broertjes tegen, ik zo kei enthousiast en die wouden met mij mee naar de caravan gaan en ik zo kei goe duits praten xD en dan hebben we echt uren zitten praten en dan begonnen ik en tom over elkaars hoofden de vrijven (zo echt met knokels) en dan had ik zijn pet afgepakt xD en later ginge we naar het strand en we kwamen we Mijn beste vriendin tegen en Mijn beste vriendin liep hand in hand me Bill over het strand en ik met Tom xD en toen het wat donkerder was op het strand (zonsondergang) Gingen ik en Tom zoenen =$ En wat later draagde Tom me in zijn armen naar mijn caravan :$

    en de volgende dag *in mijn droom* werd ik wakker door Tom omdat hij in mijn kamer stond en ik kleedde me aan en ging mee met Tom naar zijn caravan die op onze camping lachen en die caravan was zo'n kei mooie zwarte caravan en toen ging Tom een liedje voor mij zinge (L) en dan had ik ook is gezongen voor hem en Tom vond da kei goed en dan moest ik ook zingen voor Bill en toen was Tokio hotel met 3 want Georg en Gustav waren gestopt en toen vroegen we mijn beste vriendin om lid te worden en mijn beste vriendin vond dat goed en deed dan Drum xD en Bill en Tom gitaar en ik zang xD

    2> Ik had dus gedroomd dat ik op een afsluiting zat te springen =S en dat het feest in onze gemeenste was. En toen ik naar huis wou vliegen =s stond er een tweeling op ons dak te dansen (Ons huis was verandert =S) en toen ik binnen ging, was er een rondleiding in ons huis =s en ik ging maar meedoen met die rondleiding tot ik plots Tom en Bill zag staan. Ik vroeg 'wat doen jullie hier? =3' en ze antwoorden dat ze bij ons bleven logeren xD. Ik ging met Tom mee naar boven waar hij zou slapen. (Bill was plots weg xD) en ik ging op zijn bed zitten en keek rond naar de spullen die hij had uitgepakt. En ik zag daar zo'n kei schattige foto van Tom en Bill staat toen ze klein waren en Tom begon te blozen! xD

    En meer weet ik niet... Toen ik wakker werd heb ik wel er een einde voor verzonnen xD Namelijk: Dat ik en Tom zoenend op bed vielen xD
    3> Ik zat in een rare kamer, met mijn klas en ergens in een hoekje zat Tom, en iedereen stond recht om naar buiten te gaan en toen ik wou volgen kwam Tom naast me staan en we begonnen te praten en het klikte dus totaal niet :'(
    4>Uhmm.... Ik had gedroomt dat ik naar een concert van Th ging (Dream that never come true)
    en ik stond op de 5e rij ofzo en toen het concert gedaan was stond ik ergens links vanvoor (Zo inneens o.O) en kwam Bill het podium af en gaf me een knuffel en Tom gaf me een hand o.O

    5> en ik heb ooit is gedroomt dat ik en mijn ouders verhuist waren en dat Bill bij ons voor een tijdje kwam logeren ofzo :S, maar meer weet ik niet xD

    Soms heb ik dat ik wakker word en dat Tom & Bill dan nog als laatste door mijn hoofd spoken :P


    Let the Night embrace you

    ja, dat heb ik wel... als je wil weten wat... maak dan mijn serie, het is nogal een lange droom, droom soms verder... dus ben ik hem aan het opschrijven en op quizlet aan het zetten:P

    !Ich und Du!

    zo heet die serie!! voor als je hem probeert... danke!!!:D

    normaal gezien duurt een droom maar 3 à 4 min XD even ter infotmatie ;)

    Lol =P Ik heb vannacht weer een droom gehad over Tokio Hotel =D Vooooor mijn droom, dus die avond, heb ik gekeken naar de film 'Charlie's Angels' dacht ik toch ^^ En het was iets met ringen, dat ie heel belangerijk waren ofso, en ik heb dus gedroomd dat Bill en Tom die ringen hadden en dat ze dan omsingeld werden door slechte mannen, en die mannen wouden dus die ringen en hebben die dan afgepakt van Bill en Tom. En toen gingen die mannen in ne grote zetel zitten, en der kwamen heeel veel meisjes op hen af. En Bill en Tom gingen dan ook in een zetel zitten, maar er kwamen geen meisjes af en toen ben ik gezellig bij hun gaan zitten =D En we waren aant praten enzo, lekker leuk =D En dan weetk niet meer xD

    Ff leuke mededeling: Als je naar 'Mijn Restaurant' kijkt, heb je het waarschijnlijk ook gezien =D Want dat was in Hasselt (Limburg) en er liep een meisje daar met een pull van TOKIO HOTEL =D En ik zo tegen mijn zus ; 'OMG! HEB JE DA GEZIEEEEN?!' En dan heel flippen =D Nuja, heb je het niet gezien , dikke pech ^^.

    x

    Ik héél veel, beetje geobsedeerd^^
    Maar mijn dromen ga ik niet zeggen^^


    Even bad men love their mothers -