• Hay =)
    Heb jij al eens gedroomd over Bill, Tom, Georg of Gustav?
    Ik heb al 4 keer gedroomt over Bill xD


    1> Ik heb toen gedroomd dat ik in de wachtrij stond van een van hun concerten, en een bitch zei tegen mij dat het nog niet begonnen was terwijl het al lang begonnen was dus heb ik alleen maar het laatste liedje kunnen zien =(

    2> Ik mocht meespelen in de clip van Schrei =D En toen heb ik Bill zijn buik en rug kunnen aanraken en hij lachte super lief naar mij =D

    3> Dat was in verband met de quiz van mo0nXlo0n, Nick en zijn vrienden pesten Bill en Nick wilt met mij, maar ik hou van Bill en ik heb dus gedroomd dat Ik en Bill aan kussen waren xD En dat opeens Nick en zijn vrienden te voorschijn kwamen, en de vrienden van Nick pakten Bill stevig vast en Nick snijdt mij met een mes ofso en ik roepte achter Bill, maar die kon zich niet bewegen =(

    4> Ik droomde dat ik naar de cinema ging en Bill zat gewoon naast me xD Toen hebben ik en Bill lekker veel gebabbeld en het klikte echt ^^ Maar toen de film gedaan was, ben ik wakker geworden >.<


    Nuja =D Wat hebben jullie al allemaal gedroomd?

    mijn raarste was uhm..

    Over 14 juni.
    Komt TH het podium op..
    'Hoi.' 'Hoi.' 'Hoi.' 'Hoi.' 'Hoi.' 'Hoi.'
    De hele tijd dus HOI. xD En dat 2 uur lang..
    Al die fans zaten raar te kijken! En ik & vriendinnen deden mee & wij mochten toen het podium op.
    Het enige rare was dat Bill zijn haar paars was, Tom zijn dreads knalroze, Georg had GROEN hara & Gus was zegmaar nog normaal.. :')

    Heel raar.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik droom elke dag over ze,, de ene keer dat ik de nicht ven Georg ben de andere keer dat ik in hun clip mag mee doen en noem maar op elke nacht droom ik wel en van dei dromen haal ik mijn inspiratie voor mijn 4series!!! X


    *He's the one.

    ik droom wel vaker over tokio hotel

    1.ik droomde laatst dat bill en ik iets hadden met mekaar en dat op een dag hij in stukjes gesneden naast me lag en daarna zag ik tom en toen was ik aan de beurt.......x_x

    2.ik heb ooit eens gedroomd over bill en tom(!) allebij poedelnaakt (jippieee)

    kdroom nooit ><
    ik doe het waarschijnlijk wel.. maar merk het niet ofo x(

    1 x maar xD
    En leuk was het niet echt alleen maar dat ik met mijn beste vriendin door de stad liep en dat Bill dar in een auto zat en ik zat te freaken terwijl mijn vriendin me raar aankijkt(Ze is Th hater) En dat ik dan naar hem toe ren voor een handtekening weer met mijn vriendin wegloop en nog wat meer Ging hyperen -_-.
    Interessante droom he?

    ik heb egt te veel keer over bill gedroomt en stuk of 16 keer vanacht 8 keer egt zp raar


    Boe!

    Ooit een ker geloof ik,

    TH was in onze school aan het lopen aan het rondkijken nen iedereen stond om hun heen en toen vroeg ik flippend aan Bill of ik zijn vriendin mocht worden en toen zei hij droog en nonchalant:'Oke is goe'0.o hij kende me naam nog nii eens s o.0


    My fairytail stinks, does yours?

    En toen liep hij gewoon langs me op weg en de rest weet ik nii meer


    My fairytail stinks, does yours?

    zo vaak ;$$
    té vaak om hier op te kunnen noemen, en da's niet echt bepaald grappig ^__^
    niet dat het grappig is dat ik over hún droom, maar over dé droom zelf, waár het over ging XD


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    uhu dat ik in ruzie lag met tom !! da was echt raar !!! maar het is maar een droom !! gelukkig !!!

    Je wilt echt niet weten
    hoe vaak ik al over
    hun heb gedroomd xD
    maarja, ik zal maar
    niet zeggen over wat
    allemaal ik zeg 2 dingen;
    ik heb met Bill gestoeid xD
    en met Tom gejeweetweld ..
    X

    Omg, vanacht hebk weer gedroomd =D Maar dan wel hééééél raar. Dus ik stond zo voor mijn klas met nog een klasgenootje, en der komt een meneer af en die vraagt aan ons als we al eten hebben gehad. En wij zo van eeh nee? en die meneer zegt oke momentje ik haal wel ff een plateau. Die komt dan terug met 2 karretjes en wij beginnen te eten xD En we gaan dan onze klas binnen en we leren en eten op hetzelfde moment xD Maar de leerkracht zei dan dat ik naar buiten moest =O Geen idee waarom, en dan ben ik naar buiten gegaan, en daar zag ik Bill zitten op ne stoel ofso, en die was ook aant eten. En toen heb ik steeds gestaard naar hem en ik was lik aant denken hoe mooi ie wel niet is. En Bill had niets door en bleef maar verder eten xD Toen werd ik wakker door mijn pa die me weer zo nodig moest oproepen omdat ik naar school moest >.< Hopelijk droomt ik vanacht nog wat meer over ze ^^

    ik droomde vannacht iets heel doms/zieligs o.o

    Tom zat in een winkelcentrum op een vleugelpiano te spelen en toen kropen geo en guus uit de piano en die wenkten toen naar een foto van Bill die in de piano stond, maar Bill was dood o.o (heeeeel maf XD die foto stond zo in die pianokast XD)

    kheb keer gedroomd over Spring Nicht, Da Bill zo wou springen (we waren samen en zo en er moest x gebeurd zijn, weet ik veel) en hij belde mij zo, en hij was aant wenen, en om te troosten begon ik dan Spring nicht te zingen. en ik hoorde hoe zijn ademhaling kalmer werd, en dan zong hij "Und hält dich das auch nicht zurück, dann spring ich für dich" mee :D :D

    en gisteren heb ik nog gedroomd dat ik op schoolreis was in Londen en dat TH gwn aan de andere kant van de straat liep, en ik ben een handtekening gaan vragen (A) :D

    xx

    ik heb een keer gedroomd dat ik in mijn nakie met een stelletje naakte fans achter th aanholde, door zo'n stad met allemaal grachtjes enzo XD

    en th zo: bruggetje op, bruggetje af, holleh, sneller XD, en dan weer een ander broggetje op, en dat an die fans (stelde ik me voor als zo'n stofwolt met allemaal van die armen en benen eruit, weet je wel :P) eracherna XD