• Hay =)
    Heb jij al eens gedroomd over Bill, Tom, Georg of Gustav?
    Ik heb al 4 keer gedroomt over Bill xD


    1> Ik heb toen gedroomd dat ik in de wachtrij stond van een van hun concerten, en een bitch zei tegen mij dat het nog niet begonnen was terwijl het al lang begonnen was dus heb ik alleen maar het laatste liedje kunnen zien =(

    2> Ik mocht meespelen in de clip van Schrei =D En toen heb ik Bill zijn buik en rug kunnen aanraken en hij lachte super lief naar mij =D

    3> Dat was in verband met de quiz van mo0nXlo0n, Nick en zijn vrienden pesten Bill en Nick wilt met mij, maar ik hou van Bill en ik heb dus gedroomd dat Ik en Bill aan kussen waren xD En dat opeens Nick en zijn vrienden te voorschijn kwamen, en de vrienden van Nick pakten Bill stevig vast en Nick snijdt mij met een mes ofso en ik roepte achter Bill, maar die kon zich niet bewegen =(

    4> Ik droomde dat ik naar de cinema ging en Bill zat gewoon naast me xD Toen hebben ik en Bill lekker veel gebabbeld en het klikte echt ^^ Maar toen de film gedaan was, ben ik wakker geworden >.<


    Nuja =D Wat hebben jullie al allemaal gedroomd?

    de meeste dromen zijn bedrog...

    'chja, weet je, ik droom er vaak over, maar eht is best wel negatief, zoals dat ik zelf Bill vermoord ensuw en dat Tom dan smeekt om hem ook te vermoorden en ik het dan nog doe ook en dat soort dingen...


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Best wel vaak.

    Ik droomde een keer dat ik in All you need is love zat en dat Tom toen naar mij toe kwam.
    dat was echt te mooi om waar te zijn(H)


    He's the reason for the teardrops on my guitar

    Goh ik heb veel gedroomd xD
    ma de rede da ik voor th ben is du allemaal begonne me 1 simpele droom waarin ik bill kuste (met tong(A)) ma ik vond hem toen nog nie eens schoon :S dus een simpele droom kan veel verandere xD

    Ma het rare was da da allemaal zo levensecht aanvoelde:S


    Moving on but never letting go

    Ik hep gedroomd over ................taratatata................. Andreas :8. Ik liep over een soort markt ding en hij liep naar me toe. Hij vroeg of ik wilde helpen met Bill & Tom te zoeken. Hij sprak vloeiend NL zonder accent xD. Na een tijdje vonden we ze en hij wilde voor de lol kijken wanneer ze het doorhadden dat wij daar stonden. Opeens sloeg hij een arm om me heen en lachte. De koppies gingen iets dichter bij elkaar en toen... werd de supermarkt gegeizeld :8.

    En de dag daarvoor had ik een droompie over Gustav die ik niet ga vertellen :P(A)(puh)
    ...^^


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    Goh ik heb veel gedroomd xD
    ma de rede da ik voor th ben is du allemaal begonne me 1 simpele droom waarin ik bill kuste (met tong(A)) ma ik vond hem toen nog nie eens schoon :S dus een simpele droom kan veel verandere xD

    Ma het rare was da da allemaal zo levensecht aanvoelde:S


    misschien heeft iemand je in je slaap gekust....
    Ik lag eens te slapen op de bank, toen droomde ik dat bill mij zoende ook terwijl ik sliep.
    En in het echt bleek het mijn mond te zijn die een restje pizza van mijn kin likte!:P


    Dit is mijn mening...!?

    Ik had er vannacht weer een xD

    Ik was in Movie Park Germany en toen moest ik op de foto met Spongebob xD. Toen dat klaar was kreeg ik een pakje condooms van hem :8. Even later was ik opeens thuis en zat met mijn moeder en Gustav op de bank. "Het zijn niet van die lekkere condooms, het meisje zal ook extra haar best moeten doen om er een spannende avond van te maken" zei mijn moeder ( vat het niet echt :P), terwijl ze mij nog drie gaf xD. Toen keek Gustav best wel verlekkerd naar mij . Net toen hij me wilde pakken, stond ik opeens bij de Albert Heijn om daar samen met de familie Flodder dubbelzijdig plakband te kopen xD.

    Echt vaag xD


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    ik heb al zoooooooooooo vaak over TH gedroomd!!! meestal dat ik bij een cocert ben en dat ik dan een meet&greet heb of dat ik het podium op word getrokken, dat ze zomaar mijn klas binnenlopen gaan zingen en dat bill tijdens het refrein van da liedje naar me toeloopt mijn hand vastpakt enz enz. die dromen gaan nooooooit vervelen


    herinner gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag