• Waarom zegt iedereen dat ik in de basisschool zit ik zit in de middelbare:S

    Jullie zijn gewoon raar en antwoord graag:S:P


    tiptoe through the tulips...

    Wunjo schreef:
    (...)

    Het doel van een leerling een klas over te laten slaan is dat ze juist niet lui worden.


    Ik heb een jaar overgeslagen, namelijk het tweede kleuterklasje. Voor zover ik weet was ik niet lui en hebben ze het gewoon voorgesteld omdat ik vroeg in 't jaar geboren ben.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Wat is deze.


    ars moriendi

    Wunjo schreef:
    (...)

    Het doel van een leerling een klas over te laten slaan is dat ze juist niet lui worden.


    Betekent niet dat het werkt. Ik zat op vmbo en het grootste gedeelte van het jaar bestond uit mensen die te lui waren voor havo. Er zaten ook mensen die van gymnasium kwamen en een meisje dat ook een jaar had overgeslagen.
    Ik vind het gewoon erg dat 'ze zit op vmbo' schijnbaar reden genoeg is dat mensen geen klas kunnen overslaan. Heel kortzichtig.


    Your make-up is terrible

    Met je elfde/ twaalfde zit je nog niet op de middelbare hoor (cat) Pas met 13/14

    En volgens mij wil je aandacht.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Cicero schreef:
    (...)

    Ik heb een jaar overgeslagen, namelijk het tweede kleuterklasje. Voor zover ik weet was ik niet lui en hebben ze het gewoon voorgesteld omdat ik vroeg in 't jaar geboren ben.


    Ja, maar als iemand heel slim is en hij of zij goede cijfers haalt zonder er iets voor te doen, willen ze vaak voorkomen dat die persoon lui word.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ach laat haar lekker doen wat ze niet laten kan, we hebben vroeger allemaal wel eens een keer gelogen over hoe oud we waren. Ik deed het op world of warcraft.='D Daarnaast is haar spelling en interpunctie zo slecht dat je gewoon ziet dat ze liegt. Ze schrijft bijvoorbeeld GIM en gebruikt bijna geen enkele komma of punt, dat deed ik ook toen ik acht was ofzo.


    You were born original, don't die as a copy.

    Cas schreef:
    (...)

    Betekent niet dat het werkt. Ik zat op vmbo en het grootste gedeelte van het jaar bestond uit mensen die te lui waren voor havo. Er zaten ook mensen die van gymnasium kwamen en een meisje dat ook een jaar had overgeslagen.
    Ik vind het gewoon erg dat 'ze zit op vmbo' schijnbaar reden genoeg is dat mensen geen klas kunnen overslaan. Heel kortzichtig.


    Ik zeg niet dat het daarom niet kan, het is daardoor alleen minder geloofwaardig.

    Er staat trouwens op haar profiel dat ze 12 is, ik snap het niet meer :/


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Weet je wie raar is? Jij.
    En ga nou niet lullig doen, maar je gedraagt je nou niet bepaald volwassen. Bovendien geloof ik er niks van dat jij vandaag plotseling jarig bent - je staat niet eens bij "Vandaag jarig" - en dat je een klas overgeslagen hebt. En zelfs al was je twaalf, dan vind ik het erg dat je je zo kinderachtig gedraagt. Ik ben zelf ook twaalf, en hoewel ik het niet graag zeg omdat het dom klinkt, vind ik van mezelf dat ik niet zo kinderachtig als jij ben.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Wunjo schreef:
    (...)

    Ja, maar als iemand heel slim is en hij of zij goede cijfers haalt zonder er iets voor te doen, willen ze vaak voorkomen dat die persoon lui word.


    *wordt
    En ja, op die manier. Al vind ik beter om te zeggen dat die persoon dan wat meer op zijn/haar niveau zit, in plaats van te zeggen dat hij/zij anders lui wordt.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Tegen een 12-jarige zeggen dat ze zich 'volwassen' moet gedragen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Tbh, ik zit in de derde van HAVO en ik ben dertien - groep drie overgeslagen. Maar ik word in maart 14 :'D, dus het kan gewoon.

    Maar ik snap niet waarom je voor ieder dingetje een topic aanmaakt, je snapt duidelijk niet hoe Quizlet werkt.

    Dorchadais schreef:
    Met je elfde/ twaalfde zit je nog niet op de middelbare hoor (cat) Pas met 13/14

    En volgens mij wil je aandacht.

    Ik ben twaalf en zit in het eerste middelbaar. Met dat laatste ben ik het echter volledig eens.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Dorchadais schreef:
    Met je elfde/ twaalfde zit je nog niet op de middelbare hoor (cat) Pas met 13/14

    En volgens mij wil je aandacht.


    Je kan in het middelbaar zitten op je elfde/twaalfde, hoor. (;


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Cicero schreef:
    (...)

    *wordt
    En ja, op die manier. Al vind ik beter om te zeggen dat die persoon dan wat meer op zijn/haar niveau zit, in plaats van te zeggen dat hij/zij anders lui wordt.


    You're right.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Facts schreef:
    Weet je wie raar is? Jij.
    En ga nou niet lullig doen, maar je gedraagt je nou niet bepaald volwassen. Bovendien geloof ik er niks van dat jij vandaag plotseling jarig bent - je staat niet eens bij "Vandaag jarig" - en dat je een klas overgeslagen hebt. En zelfs al was je twaalf, dan vind ik het erg dat je je zo kinderachtig gedraagt. Ik ben zelf ook twaalf, en hoewel ik het niet graag zeg omdat het dom klinkt, vind ik van mezelf dat ik niet zo kinderachtig als jij ben.

    Begrijp me niet verkeerd. Maar ben jij echt twaalf? Aan je schrijfstijl en zo alleen al dacht ik dat jij rond de 16/17 was.
    Oh wauw. Weer wat geleerd :p


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.