• Waarom zegt iedereen dat ik in de basisschool zit ik zit in de middelbare:S

    Jullie zijn gewoon raar en antwoord graag:S:P


    tiptoe through the tulips...

    Dorchadais schreef:
    Met je elfde/ twaalfde zit je nog niet op de middelbare hoor (cat) Pas met 13/14

    En volgens mij wil je aandacht.


    Hier ben ik het niet mee eens. Zoals ik een paar posten eerder ook al heb gezegd en zoals vele andere ook zeggen, met 11/12 kan je ook gewoon op de middelbare zitten, als je bijvoorbeeld een vroege leerling bent of als je een klas hebt overgeslagen bijvoorbeeld.


    That is a perfect copy of reality.

    Ja I get it! ;)
    Niet allemaal please.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dorchadais schreef:
    (...)
    Begrijp me niet verkeerd. Maar ben jij echt twaalf? Aan je schrijfstijl en zo alleen al dacht ik dat jij rond de 16/17 was.
    Oh wauw. Weer wat geleerd :p

    Haha, ik ben inderdaad twaalf. ^^
    Ik vind het om die reden jammer dat zulke accounts vaak van elf- of twaalfjarigen zijn. Zo krijgen we meteen het etiket van dom, aandachtsgeil kind opgeplakt.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik zou eigenlijk aan mijn huiswerk moeten zitten, maar dit is veel vermakelijker :')


    From these ashes, I will rise

    Leonhardt schreef:
    Ik zou eigenlijk aan mijn huiswerk moeten zitten, maar dit is veel vermakelijker :')

    Dat ik raar was, wisten we al. But hey, what's new?


    Tijd voor koffie.

    Facts schreef:
    (...)
    Haha, ik ben inderdaad twaalf. ^^
    Ik vind het om die reden jammer dat zulke accounts vaak van elf- of twaalfjarigen zijn. Zo krijgen we meteen het etiket van dom, aandachtsgeil kind opgeplakt.


    Ik noem alleen mensen die het verdienen zo genoemd te worden, zo. Zoals de maker van dit topic.
    Het is gewoon vreemd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Indeed, ik vind Lotta echt heel volwassen overkomen, een lief meisje, en kan supergoed en mooi dingen verwoorden.
    Aan schrijf- en typstijl zou ik gewoon denken dat jij ouder geweest zou zijn.

    Ik zat ook in het middelbaar met mijn 12 jaar. Niets vreemds aan. (:


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Dorchadais schreef:
    (...)

    Ik noem alleen mensen die het verdienen zo genoemd te worden, zo. Zoals de maker van dit topic.
    Het is gewoon vreemd

    Haha, dat is wel waar.
    Maar eigenlijk vind ik dat helemaal niet erg, want stiekem vind ik dit topic reuze vermakelijk. :x


    Foxfire schreef:
    Indeed, ik vind Lotta echt heel volwassen overkomen, een lief meisje, en kan supergoed en mooi dingen verwoorden.
    Aan schrijf- en typstijl zou ik gewoon denken dat jij ouder geweest zou zijn.

    Naahw, dat vind ik lief. :)

    [ bericht aangepast op 27 nov 2013 - 17:37 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Dat ik raar ben, is niks nieuws voor me, ik wist altijd al dat ik een raar persoon ben. (cat)
    Mag ik trouwens vragen waar Zweinstijn zich bevindt? Ik heb nog nooit van die school gehoord, wel Zweinstein.
    But hey, darling, if you're kind to us, we'll be kind to you.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Facts schreef:
    (...)
    Haha, ik ben inderdaad twaalf. ^^
    Ik vind het om die reden jammer dat zulke accounts vaak van elf- of twaalfjarigen zijn. Zo krijgen we meteen het etiket van dom, aandachtsgeil kind opgeplakt.


    Awh nee. Ik vind je zelf echt volwassen overkomen, haha. Toen ik een keer op je profiel keek en zag dat je twaalf was, was ik echt verbaasd :') Maar ik ben zelf pas dertien, dus ja.

    Maar OT - Je hoeft toch niet over elk ding een topic aan te maken? :')

    [ bericht aangepast op 27 nov 2013 - 17:48 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ahw, wat lief van je :] Alleen jammer dat je niet zo origineel bent. Ik word zovaak raar genoemd. Hell, het is zowat mn tweede naam :')


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Yaay, dat tekentje naast de topictitel is oranje, iemand heeft gereageerd op dit topic!

    [ bericht aangepast op 27 nov 2013 - 18:03 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it