• Na een pauze van twee maanden heb ik besloten om opnieuw covers te gaan maken. Vul het onderstaande lijstje in en ik maak er een voor je.

    Tekst :
    Gelieve hier alle tekst te zetten die je op de cover wenst: titels, ondertitels en usernames.
    Plaatjes:
    Let erop dat de plaatjes die je geeft scherp genoeg zijn. Als je wil, kan ik ook enkele plaatjes zelf zoeken of alle plaatjes voor je zoeken.
          - Mag ik ook plaatjes vervangen/er zelf bijvoegen?:
    Inleiding en/of link naar de story:
    Vanzelfsprekend genoeg moet je enkel naar de story linken als deze al online is. Dit doe ik om een beter beeld te krijgen van het verhaal en de sfeer die de cover moet brengen.
    Eventuele voorkeuren:
          - Lettertypevoorkeur:
          - Kleurvoorkeur (bv. donker, zwart-wit, rode tint, ...):
          - Sfeer (bv. mysterieus, macaber, vrolijk, nostalgisch, ...):
          - Horizontaal of verticaal:
          - Iets anders:


    Voorbeelden






    [ bericht aangepast op 28 nov 2013 - 16:06 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Possessive schreef:
    (...)

    Opzich wel gaaf maar ik vind het meisje zelf niet echt er bij passen ;x Ik zoek toch iets anders ;p
    Als je wil en nog kan zou je dan iets anders willen proberen? ;$
    Maar wel heel erg bedankt hoor! ^^

    Ik begrijp je wel. ^^
    Wat voor meisje had je dan in gedachten? Misschien kan je zelf iets zoeken daarvoor, zodat ik weet wat je precies bedoelt? Moet ik het dan gewoon vervangen, of vind je de rest ook niet zo goed gelukt?


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    PapiIlon schreef:
    (...)
    Ik begrijp je wel. ^^
    Wat voor meisje had je dan in gedachten? Misschien kan je zelf iets zoeken daarvoor, zodat ik weet wat je precies bedoelt? Moet ik het dan gewoon vervangen, of vind je de rest ook niet zo goed gelukt?

    Ik zoek wel even een plaatje van een meisje.
    Het plaatje is wel goed hoor maar niet echt voor mijn story, dus dat mag je wel veranderen ;$ Als je wil (:
    En ik bedoel het niet slecht hoor want ik zie wel dat je super mooie covers maakt haha ^^
    Ik stuur je zo even een foto van een meisje oke? x


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    oke abbo (baby)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Philanthropy schreef:
    (...)
    Ik zoek wel even een plaatje van een meisje.
    Het plaatje is wel goed hoor maar niet echt voor mijn story, dus dat mag je wel veranderen ;$ Als je wil (:
    En ik bedoel het niet slecht hoor want ik zie wel dat je super mooie covers maakt haha ^^
    Ik stuur je zo even een foto van een meisje oke? x

    Ik vind het helemaal niet erg, hoor. Het is juist belangrijk dat je een goede cover vindt. :')

    Ik heb de sfeer een beetje veranderd, omdat je zei dat je er graag iets winterachtigs in had. Wat vind je van dit?

    [ bericht aangepast op 11 dec 2013 - 17:23 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    PapiIlon schreef:
    (...)
    Ik vind het helemaal niet erg, hoor. Het is juist belangrijk dat je een goede cover vindt. :')

    Ik heb de sfeer een beetje veranderd, omdat je zei dat je er graag iets winterachtigs in had. Wat vind je van dit?


    Ja dat vind ik er wel beter uitzien hihi ^^
    Dankjewel! x


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Kun je ook twee gifs blenden? Dat ze dus wel blijven bewegen.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    NiaIIHoran schreef:
    Kun je ook twee gifs blenden? Dat ze dus wel blijven bewegen.

    Neen, sorry. :x


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    PapiIlon schreef:
    (...)
    Neen, sorry. :x


    Jammer, maar kan je wel twee gewone foto's voor me blenden?


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    NiaIIHoran schreef:
    (...)

    Jammer, maar kan je wel twee gewone foto's voor me blenden?

    Ja hoor. (:


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Wegens drukte met de examens neem ik tijdelijk geen nieuwe aanvragen meer aan! Je zal ook een tijdje moeten wachten voordat je aan de beurt bent, maar ik doe m'n best. (:


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    [ bericht aangepast op 14 dec 2013 - 14:17 ]


    Life's a game made for everyone, and love is the price.

    Tekst : The Class Games
    Plaatjes: Will you click here (als achtergrond) and
    here please ach ja
    deze ook maar
    - Mag ik ook plaatjes vervangen/er zelf bijvoegen?: ja hoor
    Inleiding en/of link naar de story: de klas 1E wordt uitgekozen om mee te doen aan de 450ste Hongerspelen, oftewel de 17e Kwartskwelling. Chris, een meisje uit deze klas, heeft een goede band met de meeste kinderen en vind het in het begin moeilijk. Maar in de Arena verandert alles. Niet alleen vriendschappen, ruzies en liefdes ontstaan, maar natuurlijk ook bondgenootschappen. Zal ze het overleven?
    Eventuele voorkeuren:
    - Lettertypevoorkeur: -
    - Kleurvoorkeur (bv. donker, zwart-wit, rode tint, ...): blauwachtig
    - Sfeer (bv. mysterieus, macaber, vrolijk, nostalgisch, ...):
    - Horizontaal of verticaal: horizontaal
    - Iets anders:

    Ik zie net pas wat je gepost hebt over je examens. Mag ik hem wel zo laten staan? Succes met je examens!
    Xoxo, Lunalovesit

    [ bericht aangepast op 21 dec 2013 - 17:56 ]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    -

    [ bericht aangepast op 6 jan 2014 - 15:50 ]

    Orenda schreef:
    -
    ?


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it