• Als new edition van My Best Friends Brother


    "I want you to meet my family. These are my father, mother and my sister," she said with a smile.
    But I wasn't looking at her anymore.
    I was looking at the gorgeous creature she called her sister.
    She looked like my girlfriend, but she was so much prettier.
    And then I knew, I needed to have her.


    Invullijstje:
    Guys:
    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Vriendin van zus van:
    Extra:

    Girls:
    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Zusje van vriendin van:
    Extra:


    Personages:
          De meiden:
    - Avelynn Julia Fresno || Birdo [z.v. Harry]
    - Lizz Calypso Heather || Imagines [z.v. Zayn]
    - Santana Felidea Martinez || IrishBoss [z.v. Niall]
    - Alexandra Ciara Campbell || Givens [z.v. Louis]
    - Alexandria Brandy Rodriquez || Kayal [z.v. Liam]

          De jongens:
    - Harry Edward Styles || Petals
    - Niall James Horan || Liked
    - Liam James Payne || Kendizzzzle
    - Zayn Javadd Malik || Memorias
    - Louis William Tomlinson || 1946

    Regels:
    - Reservering blijft 48 uur staan, tenzij geldige reden.
    - Minimaal 120 woorden.
    - Het liefst wat ervarener RPG'ers.
    - Geen ruzie OOC.
    - Off-topic kan in het aan te maken praattopic.
    - Topics worden alleen geopend door Birdo, tenzij anders aangegeven.
    - +16 is toegestaan.
    - De jongens zijn vrienden met elkaar, net zoals de meisjes, dus zo hebben zij met elkaar te maken.
    - Naamsverandering doorgeven
    - Absoluut geen Mary-Sue's of Gary-Stu's.
    - Geen bromances
    - Have fun!


    Begin
    Het is een koude decemberavond; vijf december om precies te zijn. Sinterklaas wordt volop gevierd, en de vriendjes van de zussen zijn uitgenodigd om dit jaar mee te doen met lootjes te trekken.
    De jongens hebben de naam van de kleine zusjes getrokken, + de naam van 'je' zus mag je zelf bedenken.

    [ bericht aangepast op 3 dec 2013 - 15:20 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Avelynn Fresno.
    "Hmmh," mompelde hij zacht, terwijl zijn lippen mijn sleutelbeen raakten. Zijn vingertoppen gingen van mijn middel tot mijn heup, waar ze rondjes draaiden. Hoe moeilijk ik het ook vond, ik legde mijn hand op de zijne. "Harry, ik ga niet ontkennen dat ik dit heerlijk vind, maar ik denk dat we voor de eerste nacht niet verder moeten gaan." Mijn stem klonk nog steeds hees, wat me lichtelijk frustreerde. Mijn ogen vonden de zijne, en ik drukte nog een laatste kus op zijn lippen. Vervolgens nestelde ik me comfortabel in zijn armen, en ik zuchtte tevreden. Dit was nou fijn.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles
    Ze legde haar hand op de mijne, wat me gelijk liet stoppen, en ik keek naar haar op. 'Harry, ik ga niet ontkennen dat ik dit heerlijk vind, maar ik denk dat we voor de eerste nacht niet verder moeten gaan.' Haar stem klonk nog steeds hees, wat haar zichtbaar frustreerde. Ze keek me aan en drukte nog een kus op mijn lippen, om zich vervolgens zich te nestelen in mijn armen en zuchtte even. Ik drukte een kus tegen haar voorhoofd en sloeg mijn armen weer om haar heen, zodat ik haar weer wat dichterbij kon trekken. Haar warmte voelde prettig, aangezien ik het meestal zelf nogal koud had.
    'Voor jou alles,' mompelde ik zacht en sloot mijn ogen, moe geworden door alles wat er vanavond gebeurt was.


    Because I love him, do I need another reason?

    Alexandria Brandy Rodriquez

    Ik zie in mijn ooghoeken dat hij snel zijn haar goed doet en een tevreden glimlach verschijnt op mijn lippen. Binnen vijf seconden loopt Felicity de kamer weer in en gaat dicht op Liam zitten. Zowat op zijn schoot als je het mij vraagt. Ik rol ongezien met mijn ogen en bijt zachtjes op mijn lip. 'En, wie lust er een stuk taart?' vraagt mijn moeder en de geur van Speculaastaart vult de kamer. Met een grijns kijk ik op, wetend dat die taart altijd heerlijk is als mijn ma het is. 'Aan mij hoef je het niet eens te vragen.' zeg ik met een lachje, en ik kijk even naar Felicity en Liam. 'Blijf je vanavond slapen?' hoor ik Felicity nog zeggen en ik kijk ongezien met een kleine grijns naar Liam. Moet hij doen, kan ik weer wat lol beleven...


    El Diablo.

    Liam Payne.

    Er verscheen een tevreden glimlach op haar gezicht toen ik mijn haar goed had gedaan. Even later liep Felicity de kamer in en ging dicht op me zitten, het had maar een millimeter gescheeld voordat ze bij me op schoot zou zitten. Ik zag dat Alexandria met haar ogen rolde, wat eigenlijk bijna niet te zien was, en ze beet op haar lip. 'En, wie lust er een stuk taart?' Vroeg hun moeder terwijl de geur van speculaastaart voorbij kwam. Alexandria keek met grijns op. 'Aan mij hoef je het niet eens te vragen.' Zei ze daarna met een lachje, en ze keek even naar haar zus en mij. 'Ik lust wel een stuk taart.' Zei ik met een glimlach. 'Blijf je vanavond slapen?' Vroeg Felicity daarna aan mij, terwijl Alexandria me met een kleine grijns naar me keek. 'Ja, is goed.' Zei ik, en op mijn beurt keek ik nu ook met een grijns naar Alexandria.


    How far is far

    Alexandria Brandy Rodriquez

    'Ja, is goed.' Zei Liam op zijn beurt en mijn grijns werd onbewust wat breder. Dat kan nog leuk worden.. En dan heb ik het geluk dat Felicity een diepe slaper is, zij wordt zelfs niet wakker als er een alarm op een auto af gaat. In tegenstelling tot mij, ik word al wakker als de deur van mijn kamer opent... 'Yay' verlaat Felicity's mond waarna ze een kus op zijn lippen drukt. Ik buig naar voren als een stuk taart voor me word neergezet en ik zet het bordje vervolgens op het tafeltje naast me. 'Dus...' zeg ik maar om de stilte te verbreken en ik werp een blik op de klok. Half elf al...


    El Diablo.

    Liam Payne.

    Alexandria haar grijns werd breder toen ik zei dat ik bleef. 'Yay' Verliet Felicity haar mond, en drukte daarna haar lippen op die van mij. 'Dus...' Zei Alexandria zodat de stilte verbroken werd. 'Staat er nog iets interessants op het programma?' Vroeg ik aan Felicity aangezien zij deze dag geregeld had. Ik voel me ontzettend schuldig als ik naar Felicity kijk. Ik hou er niet van om mensen te bedriegen, of voor te liegen. Ik moest het toch een keer met haar uit maken, maar zeker niet nu dacht ik. Ik hoopte dat ze niets gemerkt had van wat er tussen Alexandria en mij gebeurd was. Aan de andere kant was dat best handig geweest, dan hoefde ik het zelf niet met haar uit te maken, want ik ben bang dat ik dat niet kan.


    How far is far

    Avelynn Fresno.
    "Voor jou alles," mompelde hij, en hij drukte een kus op mijn voorhoofd. Ik sloot net als hem mijn ogen, en al snel was mijn ademhaling langzaam, regelmatig. Na een tijdje viel ik in slaap. Ik lag in zijn armen, omringd dooor zijn warmte, en het voelde heerlijk.

    -Bam inspiratieloos.-


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Alexandra Ciara Campbell
    Louis schonk me een glimlach terug en pakte het cadeautje aan, waarna hij direct het papier eraf scheurde. Ik grinnikte en ging weer zitten, met een schuin oog kijkend naar Doreen. Ik wist dat dit cadeau niet door mij gekocht was en ergens vertrouwde ik haar niet met cadeautjes.
    Louis grinnikte zachtjes en ik rolde met mijn ogen bij het zien van het cadeau. Een zachte bruine knuffelbeer met een halsband waar 'MINE' in gegraveerd stond, pronkte op Louis' schoot. Ik wist mijn lachen in te houden, en keek naar mijn eigen cadeautje op mijn schoot. Ik scheurde het pakpapier open en lachte blij bij het zien van het pakje.
    'Precies wat ik wilde hebben,' zei ik vrolijk.

    [Ik had ook geen idee dus heb ik er maar een knuffel van gemaakt. :') Voor Alex' cadeau heb ik echter ook geen idee..]

    [ bericht aangepast op 7 dec 2013 - 13:41 ]


    :)

    Louis Tomlinson.

    Ik wist wel zeker dat dit cadeautje van Doreen, moest zijn aangezien de halsband het beertje had. Uberhaupt hoe ze op zoiets gekomen was. Ik legde het beertje naast me neer, om te kijken hoe Alex haar cadeautje open scheurde. "Precies wat ik wilde hebben," zei ze vrolijk. Het waren vier verschillende kleuren nagellak, wat leuk. Al zou ik dat toch niet echt als cadeau willen hebben, maar goed. Ik stond op van de stoel en pakte een cadeautje op waar Doreen's naam op stond en gaf het aan haar. Natuurlijk moest ze weer klef doen en me een kusje geven, maar op dit moment had ik er niet zoveel zin in. Ik trok me zachtjes terug en zag hoe gekwetst ze me aankeek, nou ja, ik wist ook niet waar het vandaan kwam, ik vond het altijd fijn om met Doreen samen te zijn. Ineens was dat gevoel toch wel langzaam aan het verdwijnen.

    [Dus ik heb er nagellak van gemaakt, hahaha.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra Ciara Campell
    Ik zette de potjes nagellak op tafel en keek toe terwijl Louis nog een cadeautje pakte en die aan Doreen gaf. Doreen begon meteen weer klef te doen, maar Louis trok zich zachtjes terug. Ik zag hoe Doreen gekwetst naar Louis' rug keek en daarna hulpeloos naar mij. Ik haalde mijn schouders op en keek snel weg om te verbergen dat ik grijnsde. Wat was er met me aan de hand?
    Doreen opende haar cadeautje en glimlachte zwakjes bij het zien van een nieuw bedeltje voor aan haar armband.
    'Dat waren de cadeaus, toch?' vroeg ze. Ik keek nog even en knikte. 'Dan eh.. Zijn we klaar.' Ik keek haar met opgetrokken wenkbrauwen aan. Ze deed raar; niet zoals ze normaal deed.
    'Oké,' mompelde ik. 'En nu?' Ik keek naar Louis en hoopte dat hij nu niet weg zou willen gaan.


    :)

    [1946 -> Atalay.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson.

    Alex plaatste de potjes nagellak op de tafel, waarna Doreen aan haar cadeautje begon, zonder mij nog een blik waardig te gunnen. Ik zag hoe er een kleine glimlach rond haar lippen verscheen bij haar kado. "Dat waren de cadeaus, toch?" Vroeg ze. Alex keek naar haar, om vervolgens te knikken. "Dan eh.. Zijn we klaar." Ik fronste lichtelijk mijn wenkbrauwen, maar trok me niets van haar houding aan, dat zou wel overgaan. "Oké," mompelde Alex. "En nu?" Ze keek mijn richting op en ik haalde mijn schouders op. Veel zin om terug naar mijn koude, kille appartement te gaan had ik niet. "Tsja. Misschien kunnen we met zijn allen een filmpje kijken?" Al wist ik niet of Doreen daar nu zin in had, maar ik wilde in ieder geval nog niet weg.


    stay safe because I like being alive at the same time as you