• International Dancecamp



    Het bekende danskamp International Dancecamp! Hèt kamp waar diverse dansers van heinden en verre naartoe komen om les te krijgen van de beste choreografen in verschillende stijlen. Het kamp om ervaring op te doen, maar ook om plezier te hebben. De gehele zomer wordt er gedanst en lol getrapt. Worden er nieuwe banden aangelegd of misschien oude verbroken? Om een begin aan je carrière vast te knopen en jezelf te vinden. Ieder jaar weer melden nieuwe leerlingen zich aan voor dit kamp en iedere week krijgt iedere leerling een nieuwe opdracht en wordt je gepaard en wordt er aan het einde van de week een choreografie van je verwacht. Natuurlijk heb je hier de choreografen die je te hulp schieten.

    Wat er van de jongeren wordt verwacht is het volgende, dat ze zich aan de regels van het kamp houden, naar de choreografen luisteren en vooral plezier hebben! Een zomer vol dans en plezier waar van alles kan gebeuren, van de mooiste momenten en beste vriendschappen tot hevige ruzies en concurrentie. Iedere week krijgen ze weer een andere opdracht die ze moeten vervullen, ze worden gepaard en iedere week kan dit wel veranderen!


    Regels:

    1. Geen one-liners
    2. Speel geloofwaardig en realistisch ( Geen relaties na de eerste paar dagen.)
    3. Trek niet maar met één persoon op, speel samen
    4. Maximaal twee personages
    5. 16+ is toegestaan, maar houdt het netjes
    6. Voor vragen: Inamabilis, Vincere, Mono
    7. Have fun!

    Invullijst:

    Choreograaf/Leerling
    Volledige naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd (Minimaal 17) :
    Uiterlijk (Foto + beschrijving):
    Innerlijk (Uitgebreid):
    Verleden (Hoe zijn ze in het danswereldje gerold):
    Extra:

    Rollen:

    * Docenten: (Maximaal 4)
    - Mono: Evelina Jelena Tyrsa [22]
    - Inamabilis: Christopher André Ivanov [23]

    * Leerlingen: (Maximaal 14) Vol
    - Inamabilis: Ambrosia Ivy Hernandez
    - Vincere: Maximiliano Guido Gustav
    - Vincere: Felicite Eleanor Caines
    - Mono: Stephen Dann Yorkwill
    - HaIcyon: Kylie Leah Riverdale
    - Wintermagic: Isabella Justine Knight
    - 220912: Daniël Dean Torst
    - 220912: Abbigail Merrys
    - Hayffie: Hayley Cat Thirlwall
    - xMeCrazyMofo: Giovanni Elliot Wakefield
    - xMeCrazyMofo: Mylène Adrianna Whitley
    - Quin98: Jay Thompson
    - Bootin: Nathan River Sutherby
    - Mindoro: Ralph Christian Adams [21]

    * Dit kan eventueel nog veranderen, hangt af van de hoeveelheid mensen die zich aanmelden.
    Reservatie blijft 48 uur staan.


    © Inamabilis, Vincere en Mono

    [ bericht aangepast op 5 dec 2013 - 18:16 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    O god, het spijt mij ook van mijn eerste stukje btw :')

    & Voor mij maakt dat trouwens echt niet uit.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    HaIcyon schreef:
    (...)
    Ik ben 1.73 :'D.


    Inamabilis schreef:
    Ik ben 1.69. :')

    Btw is er verzoek op raattopic? Want ik ben daar eerlijk gezegd niet goed in :')


    Zie ik ben wel degelijk klein..
    Voor mij hoeft het niet, maar als iemand anders het graag wil..


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Mono schreef:
    (...)

    Zie ik ben wel degelijk klein..
    Voor mij hoeft het niet, maar als iemand anders het graag wil..


    Klein is fijn (flower)

    Ik ben btw 1,70 dus vergelijk jezelf maar niet met mij dan :'D


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Oh mag ik btw Nathan naar iemand sturen? :'o


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Mijn post is iets langer geworden dan ik had gedacht :o
    Btw, over dat Praattopic, maakt niet zo uit.


    That is a perfect copy of reality.

    Kan ik ze ook naar dat groepje sturen zodat ik mijn post wat uit kan breiden?


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Even ter informatie. Dit is geen sneltrein RPG (:

    [ bericht aangepast op 4 dec 2013 - 22:29 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Vincere schreef:
    Even ter informatie. Dit is geen sneltrein RPG (:


    Oef, gelukkig maar want ik heb drukke dagen.


    16 - 09 - '17

    Iemand voor Mylène en / of Gio?


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Zouden we misschien even kunnen wachten totdat iedereen zijn eerste post heeft geschreven?


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Choreograaf/Leerling:
    Leerling.
    Volledige naam:
    Maximiliano Guido Gustav.
    Roepnaam:
    Meestal word hij Max genoemd, vrijwel nooit zijn volledige naam.
    Leeftijd.
    Maximiliano verjaart op de vijfentwintigste van maart en zit in zijn twintigste levensjaar.
    Uiterlijk:



    Maximiliano heeft donker bruin haar, wat aan de zijkant een stuk korter is dan aan de bovenkant. De bovenkant van zijn haar, het langere stuk, bewerkt hij iedere dag met wat gel naar de zijkanten toe. Wanneer Max zijn haar een keer niet heeft gedaan, is het geheel een warrige boel, maar ook dit staat hem niet verkeerd. Ondanks dat zijn haren, wenkbrauwen en wimpers een en dezelfde kleur hebben als zijn ogen, vallen zijn ogen nog steeds op. De bruine irissen die bijna altijd een glinster bevatten, zorgen voor de mysterieuze blik die Maximiliano uitstraalt. Zijn ogen geven evenveel informatie weg als dat een leeg blaadje doet. Alleen wanneer hij zelf wilt dat zijn ogen voor hem spreken, zoals op enkele momenten bij de dans, zul je de blik in zijn ogen zien veranderen. Kleine haartjes groeien rond Maximiliano zijn kaaklijn en bovenlip, maar ze zijn zo kort dat je ze nog wel kunt zien, maar dat het niet heel opvallend is. Maximiliano’s lippen zijn niet erg vol, maar hebben wel een mooi licht roze kleur die goed past bij zijn iet wat getinte huidskleur. Ook heeft hij een aantal sproeten die willekeurig over zijn gezicht, maar ook lichaam, zijn verspreid. Maximiliano heeft wel vaker gehoord dat hij er ‘schattig’ uit ziet, maar zijn lengte en de spieren die hij bezit zijn het tegenovergestelde van schattig. Maximiliano is rond de één meter negentig en hij kan er uitzien alsof hij stevig is gebouwd, maar dit is niet zo. Dit komt doordat hij veel spieren heeft gekweekt. Niet alleen door het dansen, maar ook doordat hij eens per week naar de sportschool gaat. Maximiliano heeft een tatoeage op zijn rechter arm. Deze heeft de vorm van twee grote bloemen en een zwevend oog met vleugels waarbij een zon de achtergrond bedekt. De tatoeage heeft geen kleur, maar dit maakt hem niet minder mooi. Maximiliano heeft de betekenis van zijn tatoeage altijd voor zichzelf gehouden en dit zal niet gaan veranderen.
    Innerlijk:
    Maximiliano is een jongen die nooit genoeg van zichzelf kan vragen. Hij wil altijd tot het uiterste gaan, maar dit is niet altijd even gemakkelijk, aangezien hij vrij ongeduldig is aangelegd. Doordat hij altijd tot het uiterste wil gaan, staat hij altijd open voor nieuwe ideeën of uitdagingen en hij zal deze meestal wel aannemen. Maximiliano laat zich niet snel van zijn doel afleiden, behalve wanneer hij niet genoeg resultaat ziet binnen een bepaalde tijd en dan komt zijn ongeduld naar boven. Ook is Max geen goed volger, omdat hij graag zelf de touwtjes in handen wil hebben. Wanneer hij niet zelf kan bepalen wat hij wel of niet mag doen, raakt hij gefrustreerd. Meestal is hij het niet eens met de instructies die hij krijgt of hij ziet niet in waarom deze instructie hem word opgelegd. Wanneer dit gebeurt, zal hij zich hier tegen verzetten. Misschien is dit ook wel een van de redenen waarom hij naar het kamp is gekomen. Hij wil leren om zichzelf te kunnen beheersen bij bepaalde dingen en dit is daar een ding van. Maximiliano is vrij snel op zijn tenen getrapt en hier kan hij best lang boos over blijven.
    Verleden:
    Maximiliano heeft een Ierse achtergrond, maar oorspronkelijk komt hij uit Italië. Max was nog niet eens één jaar toen hij naar Ierland verhuisde met zijn nieuwe familie. Hij is bij zijn voormalige ouders terecht gekomen door middel van adoptie. Zijn ouders zijn van Ierse afkomst, maar zijn, vanwege een vijfjarig contract van zijn vader, naar Italië verhuist. Ze hebben altijd wel de gedachte van een gezin in hun achterhoofd gehouden, maar voor nu was het werk even belangrijker, aangezien zij beide een hoge functie bezaten en hier vrij veel geld mee verdiende. Toen het vijfjarig contract bijna tot zijn einde was gekomen, vonden ze dat het tijd werd voor een gezin. Niet alleen omdat het contract bijna was verlopen, maar ook omdat het geld inmiddels binnen was gestroomd en zijn moeder dus kon stoppen met werken, zodat ze haar aandacht bij de toekomstige kinderen zou kunnen richten. Het idee van het hebben van een gezin werd echter snel de grond in gestampt. Het bleek namelijk dat Maximilano’s vader onvruchtbaar is. Zijn ouders waren erg teleurgesteld, maar hun droom om ooit een gezin te beginnen hebben ze niet opgegeven. Ze hebben zich in een lange procedure gegooid om uiteindelijk te krijgen wat ze altijd hebben gewild, een kind. Maximiliano is in zijn eerste levensjaar voornamelijk opgevoed door zijn biologische ouders, alleen konden zij hun behoefte en die van Maximiliano, al snel niet meer bevredigen. Daarom hebben ze het moeilijkste besluit van hun leven moet nemen en Max afgestaan aan een, voor hen, onbekende familie. Ondanks dat ze Maximiliano hebben afgestaan, hebben ze wel altijd contact met hem proberen te houden. Dit ging weliswaar lastiger dan gedacht, aangezien Max met zijn nieuwe familie terug verhuisde naar Ierland. Het contact werd minder en uiteindelijk werd er eens per maand naar Max gevraagd. Naarmate de tijd vorderde en Maximiliano ouder werd, werd hij steeds nieuwsgieriger naar zijn echte ouders. Hij heeft zich altijd wel anders gevoeld. Ook kwam er maar een aantal dingen van zijn karakter overeen met die van zijn ouders en laat staan met zijn uiterlijk. Hij wilde weten waar hij vandaan kwam, wat voor soort mensen zijn biologische ouders nou eigenlijk zijn en wat voor gebruiken er in Italië normaal zijn. Hij heeft natuurlijk weleens wat over de telefoon gehoord of van zijn ouders, maar hij heeft ze niet persoonlijk gekend. Tenminste, van wat hij zich nog kan herinneren. Sinds een aantal jaar heeft Maximiliano goed contact met zijn biologische ouders en hij bezoekt ze dan ook eens in het jaar. Maximiliano was er vrij snel achter dat hij niet écht in dit gezin thuishoorde. Natuurlijk ziet hij zijn adoptie ouders als zijn echte ouders, maar er zijn weinig dingen die met hen overeen komen. Zijn ouders hadden een belangrijke functie in de zakenwereld en zij wilden dit overdragen aan Maximiliano, maar Max wist vrijwel zeker dat deze functie niet voor hem was weggelegd. Hij had een hobby waar hij al sinds zijn zevende zijn beroep van wilde maken. Max is altijd al bezig geweest met dansen en hier wil hij mee doorgaan. Dit is zijn roeping en hier hoort hij thuis. Maximiliano houdt ervan om vrij te zijn en niks te moeten. Hij vindt het geweldig als hij anderen blij kan maken door middel van de dans en natuurlijk is het, zoals voor vele, een uitlaatklep, maar Max gebruikt het vooral om rustiger te worden. Normaal is hij erg druk en enthousiast en dit probeert hij op deze manier wat beter te beheersen.
    Extra:
    Maximiliano heeft de basis van vele stijlen, maar zijn voorkeur gaat toch uit naar hiphop of jazz. De dansstijlen verschillen nogal van elkaar, maar Max houdt van uitdagingen en hij heeft er veel moeite voor gedaan om beide dansstijlen gescheiden te houden. Nu hij beide dansstijlen goed beheerst, begint hij ze te combineren. Dit is iets hem vaak wat aparte, maar mooie solo’s oplevert. Maximiliano danst sinds een paar jaar pas latin. Dit heeft hij geleerd van zijn biologische vader, van wie hij overigens ook zijn passie voor dans vandaan heeft.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Gylani > Wintermagic]


    16 - 09 - '17

    Voor de mensen die een personage bezitten en er nog een vrouwelijke bij willen hebben, be my guest. Ook voor andere mensen buiten deze RPG die toch nog mee willen doen, er is een vrouwlijke leerling vrijgekomen dus als je wilt dan is deze van jou.

    [ bericht aangepast op 24 dec 2013 - 0:21 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'



    Choreograaf/Leerling: Leerling.
    Volledige naam: Moira Tran.
    Roepnaam: Haar echte naam is in feite Cerise, maar dat verteld ze niet zo gauw aan iemand. Voor zover ze weet heeft ze ook niet werkelijk een bijnaam, tenzij iemand haar dat opeens zo noemt. Haar moeder noemde haar wel eens plagerig “’t Prinsesje”, omdat ze soms nogal veeleisend kon zijn, alleen dat kan ze niet echt een bijnaam noemen.
    Leeftijd (Minimaal 17): Ze heeft net de leeftijd van negentien bereikt.
    Uiterlijk (Foto + beschrijving) |
    Het meisje heeft een dunne, slanke lichaamsbouw met halflang, stijl, donker haar en donkere, reebruine ogen. Wel heeft ze altijd een paar licht grijze lenzen in, wat de kleur heeft van twee munten, aangezien ze het om de een of andere reden niet fijn vindt dat mensen haar echte ogen te zien krijgen. Haar donkere haren hebben een wat lichtere, bruine kleur door heen. Door haar kleine gestalte van maar 1,64M wordt ze vaak als een breekbaar poppetje gezien. Diep vanbinnen is ze dat waarschijnlijk ook, maar dat zal ze nooit laten merken en ook niet aan iemand die vertrouwd is, waardoor haar aanblik direct iets hards krijgt.
    Haar lievelingsbloem is de witte pioenroos, wat ze op haar zij heeft getatoeëerd, deels om haar vader beterschap te wensen. Wanneer haar moeder erachter kwam, werd ze er helemaal horendol van en heeft Moira zelfs geslagen ervoor. Toch huilde ze nog steeds niet, maar rende wel weg voor een aantal dagen – om vervolgens weer terug te keren. Behalve een tatoeage heeft zij echter eveneens een navelpiercing, sinds een jaar ongeveer.
    Haar ogen heeft ze vaak maar heel licht opgemaakt, met een eyeliner streepje erboven. Haar volle lippen hebben een lichtrode kleur en haar huid heeft een hele licht tint erover, wat erdoor kan komen dat ze regelmatig buiten komt. Als het kon, zou ze daar zelfs slapen – zo gek kan ze waarschijnlijk wel zijn. Moira haar kledingstijl varieert, maar als het goed zit, klaagt ze er niet over. Ze is geen tutje en wilt dat ook niet worden.
    Innerlijk (Uitgebreid) |
    Wel is ze erg direct en wanneer ze dan ook uiteindelijk praat, is er een accent te horen, want ze komt oorspronkelijk uit Korea. Moira is erg eigenzinnig, is totaal niet bang om tegen mensen in te gaan, maar kan hierdoor soms wel als koud neer gezet worden. Ze is het soort meisje die van niemand eisen of bevelen aanneemt, zelf doet wat zij wil en een eigen leven leidt. Hierom haat ze het ook om verteld te worden wat ze moet doen, die voert zij ook niet uit. Een perfectionist is zij wel, hoe erg zij dat zelf ook vindt.
    Wanneer zij mensen voor het eerst leert kennen, zal ze ongevoelig zijn, voordat ze zich kan opwarmen bij de anderen en meer van zichzelf laat zien. Dan laat ze ook duidelijk merken dat ze een goede vriendin is. In het algeheel, is zij onafhankelijk en vrij. Op eieren lopen doet zij voor niemand en ze zal doen zoals zij dat zelf wil, wanneer ze dat wil, ongeacht wie het pijn zal doen of wie het helpt.
    Hoewel ze over het algemeen vrij zwijgzaam kan zijn, zijn dit enkel voor korte momenten, aangezien ze een enthousiaste dame is. Niet dat ze van gezelschap houdt of sociaal zijn, in elk geval niet teveel, maar ze vindt het wel fijn om mensen om haar heen te hebben zo nu en dan. Ze is, wanneer ze geen zin heeft in anderen, erg waakzaam, alhoewel ze dit niet zal laten blijken. Moira zal geen tijd en inzet geven voor iets wat zij niet belangrijk vindt. Er ligt een geheimzinnige, afstandelijke aanblik over haar heen, wat soms nogal als kil gezien kan worden, maar nogmaals: enkel als ze alleen wilt zijn of in een slechte bui is.
    Moira is verder ongelofelijk toegewijd aan de dans, want allerlei soorten dans kan ze nog willen leren. Ze is een echt buitenmens en zal in haar vrije tijd dan ook zowat nooit binnen worden gevonden, want daarvoor houdt ze teveel van de prachtige lucht en de zon die op haar huid zal stralen. Zelfs traint zij buiten, het deert haar niet wie het wel of niet kan meemaken. Dus wanneer ze wat opgewarmd is bij de mensen om haar heen, zal ze erg warm reageren, met een glimlach op haar gezicht. Het kan haar niet deren hoe de anderen haar zien, zelfs niet als ze rebels uit de hoek kan komen – because oh boy, she really is. Aan haar heb je in elk geval je handen vol.
    Verleden (Hoe zijn ze in het danswereldje gerold):
    Extra:

    [ bericht aangepast op 19 jan 2014 - 15:23 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sh*t te laat :c Als er nog plaats is I VOLUNTEER!


    It's very important for you to believe that you are the one