• International Dancecamp



    Het bekende danskamp International Dancecamp! Hèt kamp waar diverse dansers van heinden en verre naartoe komen om les te krijgen van de beste choreografen in verschillende stijlen. Het kamp om ervaring op te doen, maar ook om plezier te hebben. De gehele zomer wordt er gedanst en lol getrapt. Worden er nieuwe banden aangelegd of misschien oude verbroken? Om een begin aan je carrière vast te knopen en jezelf te vinden. Ieder jaar weer melden nieuwe leerlingen zich aan voor dit kamp en iedere week krijgt iedere leerling een nieuwe opdracht en wordt je gepaard en wordt er aan het einde van de week een choreografie van je verwacht. Natuurlijk heb je hier de choreografen die je te hulp schieten.

    Wat er van de jongeren wordt verwacht is het volgende, dat ze zich aan de regels van het kamp houden, naar de choreografen luisteren en vooral plezier hebben! Een zomer vol dans en plezier waar van alles kan gebeuren, van de mooiste momenten en beste vriendschappen tot hevige ruzies en concurrentie. Iedere week krijgen ze weer een andere opdracht die ze moeten vervullen, ze worden gepaard en iedere week kan dit wel veranderen!


    Regels:

    1. Geen one-liners
    2. Speel geloofwaardig en realistisch ( Geen relaties na de eerste paar dagen.)
    3. Trek niet maar met één persoon op, speel samen
    4. Maximaal twee personages
    5. 16+ is toegestaan, maar houdt het netjes
    6. Voor vragen: Inamabilis, Vincere, Mono
    7. Have fun!

    Invullijst:

    Choreograaf/Leerling
    Volledige naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd (Minimaal 17) :
    Uiterlijk (Foto + beschrijving):
    Innerlijk (Uitgebreid):
    Verleden (Hoe zijn ze in het danswereldje gerold):
    Extra:

    Rollen:

    * Docenten: (Maximaal 4)
    - Mono: Evelina Jelena Tyrsa [22]
    - Inamabilis: Christopher André Ivanov [23]

    * Leerlingen: (Maximaal 14) Vol
    - Inamabilis: Ambrosia Ivy Hernandez
    - Vincere: Maximiliano Guido Gustav
    - Vincere: Felicite Eleanor Caines
    - Mono: Stephen Dann Yorkwill
    - HaIcyon: Kylie Leah Riverdale
    - Wintermagic: Isabella Justine Knight
    - 220912: Daniël Dean Torst
    - 220912: Abbigail Merrys
    - Hayffie: Hayley Cat Thirlwall
    - xMeCrazyMofo: Giovanni Elliot Wakefield
    - xMeCrazyMofo: Mylène Adrianna Whitley
    - Quin98: Jay Thompson
    - Bootin: Nathan River Sutherby
    - Mindoro: Ralph Christian Adams [21]

    * Dit kan eventueel nog veranderen, hangt af van de hoeveelheid mensen die zich aanmelden.
    Reservatie blijft 48 uur staan.


    © Inamabilis, Vincere en Mono

    [ bericht aangepast op 5 dec 2013 - 18:16 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    HAHAHAHAHAHA ik las net alles Saartje ik vind Max best wel hot. Vraag of ie mn vriendje wil zijn :D


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Mono schreef:
    Choreograaf/Leerling
    Volledige naam:
    Stephen Dann Yorkwill.
    Roepnaam:
    Steph.
    Leeftijd (Minimaal 17) :
    Twintig.
    Uiterlijk (Foto + beschrijving):



    Innerlijk (Uitgebreid):
    Stephen is een outgoing jongen. Hij houd wel van een drankje en een lach, maar weet ook goed waar zijn grenzen liggen en zal die nooit overschrijden. Stephen houd er van om soms even alleen te zijn en om over het leven na te denken. Omdat Stephen vaak lacht en zich soms stoerder voordoet dan hij daadwerkelijk is geloven mensen nooit dat hij eigenlijk heel slim is. Stephen heeft een heel hoog IQ maar doet hier niet echt iets mee. Op school liep hij altijd de kantjes er vanaf. Maar wonder boven wonder haalde hij elk schooljaar zijn laatste toetsen met hoge cijfers waardoor hij toch altijd overging. Stephen legt snel contacten, hij is goed in het aanspreken van mensen. Wel is Stephen een nette jongen, hij zal nooit iets doen wat iemand niet wil. Stephen is ook een heel beschermend type, soms iets te beschermend. Maar hij bedoeld het allemaal goed. Stephen heeft ook een zachte kant. Die laat hij niet vaak zien, maar menig mens heeft die wel eens gezien. Ook heeft hij een erg sterke mening, die hij ook laat horen als het nodig is. Als hij het ergens niet mee eens is laat hij dit goed merken en zal er alles in zijn macht aan doen om zijn wil voor elkaar te krijgen. Hier heeft hij in het verleden wel eens problemen mee gehad en zal hier in de toekomst vast ook nog problemen mee krijgen.
    Verleden (Hoe zijn ze in het danswereldje gerold):
    Stephen heeft niks te klagen gehad in zijn jeugd. Rijke ouders, ze gaven hem veel aandacht. Kreeg iets als hij dat nodig had, zonder dat er nagedacht moest worden of het wel te betalen was. Hij kreeg altijd alle steun vanuit huis. Was op school niet de meest geliefde leerling, maar het ging over het algemeen wel goed. Een geweldig leventje, een leven dat iedereen wel zou willen. Stephen was vroeger ook altijd al een rustige jongen en begon al vroeg met dansen. Hij vond het altijd zo mooi om al die mensen op straat te zien dansen dat wilde hij ook wel. Dus mocht hij van zijn ouders op dansen. Hier ontmoette hij zijn ex-vriendin. Ze werden al best snel verliefd. Hij maakte haar op haar zestiende zwanger. Dit was niet gepland, zeker niet, haar ouders wilden haar nooit meer zien en scholden haar voor alles en nog wat uit. Daarom ging ze bij Stephen en zijn ouders wonen. Zijn ouders waren er nou ook niet bepaald blij mee, maar een abortus zouden ze nooit toestaan. Ook wilde Stephen en zijn toenmalige vriendin dit niet. Ze hielden het kindje, ze maakten allebei school zo snel mogelijk af voor het kindje. Stephen had naast zijn school en dansen ook nog een baan zodat hij inkomen zou hebben. Een stabiele omgeving om in op te groeien voor zijn dochtertje. Toen zij één jaar was geworden overleed haar moeder aan een auto-ongeluk. Stephen ging hier kapot aan, maar wist dat hij er voor zijn dochter moest zijn. Hij was al een paar keer gevraagd om in shows te dansen, waar hij dan geld voor kreeg. Stephen zijn ouders hebben hem altijd verteld dat hij een baan moest zoeken met een vast inkomen, dat is goed voor zijn dochtertje, maar naar mate de jaren verstreken werd hij steeds vaker gevraagd om op te treden. Hier kreeg hij geld voor. Hij heeft veel gespaard en woont nu in een klein appartement met zijn dochter die nu al vier jaar is. Het was het idee van zijn ouders om naar dit kamp te gaan om even zijn zorgen te vergeten. Eerst wilde hij niet Sophia, zijn dochter, achterlaten, maar uiteindelijk heeft hij toch maar de raad van zijn ouders opgevolgd.
    Extra:
    Stephen doet aan streetdance en latin.

    Dit is het voor nu even breidt hem morgen uit!


    Nog een knappe dude. OH EM GIE :c


    That is a perfect copy of reality.

    CHINOUK. MAG HIJ OOK MIJN VRIENDJE ZIJN?


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Inamabilis schreef:
    CHINOUK. MAG HIJ OOK MIJN VRIENDJE ZIJN?


    KANNIET. KYLIE HEEFT MAX AL GECLAIMD! SAMEN MET VIER ANDERE JONGENS :3.


    That is a perfect copy of reality.

    Damn was Christopher maar echt.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    HaIcyon schreef:
    (...)

    KANNIET. KYLIE HEEFT MAX AL GECLAIMD! SAMEN MET VIER ANDERE JONGENS :3.


    Je laat me huilen. Ik ga wel met mezelf :(( Christopher


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Inamabilis schreef:
    Damn was Christopher maar echt.

    AHAHAHA. Ik wil beginnen, omg :c.

    Wait? Alle rollen zijn nu toch al ingevuld? :'D.


    That is a perfect copy of reality.

    ;((*


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Inamabilis schreef:
    (...)

    Je laat me huilen. Ik ga wel met mezelf :(( Christopher

    Christopher wat? Je maakt me nieuwschierig, haha.


    That is a perfect copy of reality.

    NOG EEN ROL PARTY PEOPLEEEEEE <3


    Haha, Everybody loves Steph. EN DAN IS IEDEREEN SAMEN EN GIO EN MYLENE HELEMAAL ALLEEN *snik*


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    HaIcyon schreef:
    (...)
    AHAHAHA. Ik wil beginnen, omg :c.

    Wait? Alle rollen zijn nu toch al ingevuld? :'D.


    Lig in bed en t speeltopic staat op mn laptop. Dus morgen?? Ben nu ingelogd op mn telefoon


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Inamabilis schreef:
    (...)

    Lig in bed en t speeltopic staat op mn laptop. Dus morgen?? Ben nu ingelogd op mn telefoon

    Ah, okay :c


    That is a perfect copy of reality.

    HaIcyon schreef:
    (...)
    Christopher wat? Je maakt me nieuwschierig, haha.


    Mah Choreograaf darl 1st page


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Im sorry dears. Morgen zeker!


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    No offence, Felicite claimt Ralph en gaat daarna vreemd met Steph, waarna ze in een relatie beland met haar leraar, Christopher.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'