• International Dancecamp



    Het bekende danskamp International Dancecamp! Hèt kamp waar diverse dansers van heinden en verre naartoe komen om les te krijgen van de beste choreografen in verschillende stijlen. Het kamp om ervaring op te doen, maar ook om plezier te hebben. De gehele zomer wordt er gedanst en lol getrapt. Worden er nieuwe banden aangelegd of misschien oude verbroken? Om een begin aan je carrière vast te knopen en jezelf te vinden. Ieder jaar weer melden nieuwe leerlingen zich aan voor dit kamp en iedere week krijgt iedere leerling een nieuwe opdracht en wordt je gepaard en wordt er aan het einde van de week een choreografie van je verwacht. Natuurlijk heb je hier de choreografen die je te hulp schieten.

    Wat er van de jongeren wordt verwacht is het volgende, dat ze zich aan de regels van het kamp houden, naar de choreografen luisteren en vooral plezier hebben! Een zomer vol dans en plezier waar van alles kan gebeuren, van de mooiste momenten en beste vriendschappen tot hevige ruzies en concurrentie. Iedere week krijgen ze weer een andere opdracht die ze moeten vervullen, ze worden gepaard en iedere week kan dit wel veranderen!


    Regels:

    1. Geen one-liners
    2. Speel geloofwaardig en realistisch ( Geen relaties na de eerste paar dagen.)
    3. Trek niet maar met één persoon op, speel samen
    4. Maximaal twee personages
    5. 16+ is toegestaan, maar houdt het netjes
    6. Voor vragen: Inamabilis, Vincere, Mono
    7. Have fun!

    Invullijst:

    Choreograaf/Leerling
    Volledige naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd (Minimaal 17) :
    Uiterlijk (Foto + beschrijving):
    Innerlijk (Uitgebreid):
    Verleden (Hoe zijn ze in het danswereldje gerold):
    Extra:

    Rollen:

    * Docenten: (Maximaal 4)
    - Mono: Evelina Jelena Tyrsa [22]
    - Inamabilis: Christopher André Ivanov [23]

    * Leerlingen: (Maximaal 14) Vol
    - Inamabilis: Ambrosia Ivy Hernandez
    - Vincere: Maximiliano Guido Gustav
    - Vincere: Felicite Eleanor Caines
    - Mono: Stephen Dann Yorkwill
    - HaIcyon: Kylie Leah Riverdale
    - Wintermagic: Isabella Justine Knight
    - 220912: Daniël Dean Torst
    - 220912: Abbigail Merrys
    - Hayffie: Hayley Cat Thirlwall
    - xMeCrazyMofo: Giovanni Elliot Wakefield
    - xMeCrazyMofo: Mylène Adrianna Whitley
    - Quin98: Jay Thompson
    - Bootin: Nathan River Sutherby
    - Mindoro: Ralph Christian Adams [21]

    * Dit kan eventueel nog veranderen, hangt af van de hoeveelheid mensen die zich aanmelden.
    Reservatie blijft 48 uur staan.


    © Inamabilis, Vincere en Mono

    [ bericht aangepast op 5 dec 2013 - 18:16 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Ik heb de beginpost aangepast! ^^


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Op het kamp is er trouwens een jongens- en meisjesslaapzaal. De choreografen krijgen twee aparte kamers.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Wanneer beginnen we? I Can't wait!


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    xMeCrazyMofo schreef:
    Wanneer beginnen we? I Can't wait!


    Als alle rollen zijn ingevuld.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    xMeCrazyMofo schreef:
    Wanneer beginnen we? I Can't wait!

    Als de laatste drie rollen zijn ingevuld c:


    That is a perfect copy of reality.

    Mijn Maximiliano is bijna klaar :Y)
    Ik ben alleen voor een gepast uiterlijk aan het snuffelen. Deze misschien?



    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Vincere schreef:
    Mijn Maximiliano is bijna klaar :Y)
    Ik ben alleen voor een gepast uiterlijk aan het snuffelen. Deze misschien?



    Oeh. Hij is best wel een hottie :Y)
    Mijn stem heb je!


    That is a perfect copy of reality.

    Choreograaf/Leerling
    Volledige naam: Ralph Christian Adams.
    Roepnaam: Ralph of Raaf.
    Leeftijd (Minimaal 17): Eenentwintig, Ralph is geboren op 27 augustus 1992.
    Uiterlijk (Foto + beschrijving):
    Ralph heeft een gemiddelde lengte, zo'n één meter negentig. Hij heeft donkerblond haar en blauwe ogen.



    Innerlijk (Uitgebreid): Ralph is een duidelijk en makkelijk te begrijpen persoon voor de buitenwereld. Toch maakt hij het voor zichzelf erg ingewikkeld doordat hij grote eisen stelt. Ralph is perfectionistisch, kritisch en netjes. Dit is niet alleen voor Ralph zelf erg vervelend, maar ook voor de mensen om hem heen. Tijdens het dansen heeft hij de neiging om bepaalde pasjes meer van tien keer opnieuw te doen totdat deze perfect zijn.
    Daarnaast is Ralph erg bescheiden, hij zal nooit over zichzelf zeggen dat hij ergens goed in is en wanneer iemand anders dat over hem zegt, zal hij alleen zachtjes bedanken. Op dit soort moment kan Ralph erg verlegen zijn. Normaal is Ralph vriendelijk, sociaal en behulpzaam, maar wanneer hij praat over zijn verleden of wanneer iemand hem een complimentje geeft, komt het verlegen jongetje in hem naar boven.
    Ook is Ralph een intelligente jongen met wie je gerust uitgebreid over lastige onderwerpen kunt praten. Hij vindt het zelf ook heerlijk om op een rustige dag te fantaseren en filosoferen over van alles en nog wat. Helaas hebben de mensen in zijn omgeving hier wel last van, doordat hij allerlei dingen aan hen gaat vragen.
    Qua liefde is Ralph een beetje onhandig, aangezien hij zich vaak geen houding weet te geven wanneer hij iemand leuk vindt. Hierdoor zet hij zichzelf vaak voor schut, wat hem vervolgens weer verlegen maakt.
    Verleden (Hoe zijn ze in het danswereldje gerold): Ralph en zijn zus - Noa, die twee jaar jonger is - zijn echte dansfanaten. Vroeger - rond zijn achtste - danste hij vooral thuis op de oude liedjes van zijn ouders. Vanaf zijn tiende heeft hij serieuze danslessen en sinds zijn zestiende doet hij ook mij aan wedstrijden en competities. Eigenlijk mocht hij al vanaf zijn twaalfde meedoen met danswedstrijden, maar zijn ouders wilden dat hij normaal opgroeide zonder teveel dingen om zich druk over te maken en daarom hebben ze hem pas mee laten doen op zijn zestiende.
    Na een noodlottig auto-ongeluk op zijn zeventiende waarbij zijn vader en zus om het leven kwamen, is hij volledig gestopt met dansen. Ten eerste omdat hij hier lichamelijk niet toe in staat was, doordat hij eerst moet revalideren. En ten tweede omdat iedere dansbeweging hem deed denken aan zijn zus. Toch heeft hij op zijn twintigste de draad weer opgepakt en is opnieuw gaan dansen, hierdoor heeft hij het verlies van zijn zus voor een groot deel weten te verweken. Ralph praat hier overigens liever niet over, omdat het hem nog steeds veel pijn doet.
    Extra: Ralph heeft niet één specifieke stijl. Hij heeft een eigen stijl ontwikkeld die invloeden heeft van hip-hop, breakdance, funk en freestyle.

    [ bericht aangepast op 8 dec 2013 - 13:43 ]

    HaIcyon schreef:
    (...)
    Oeh. Hij is best wel een hottie :Y)
    Mijn stem heb je!


    Mijn stem ook, he is adorable (flower)


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Maartje, is het niet eenentwintig ^^. Viel me meteen op, hihi :Y)

    Haha, fijn dat ik jullie stem heb xd. Laat ik dan maar eens wat aan de beschrijving van zijn uiterlijk gaan doen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Vincere schreef:
    Maartje, is het niet eenentwintig ^^. Viel me meteen op, hihi :Y)

    Haha, fijn dat ik jullie stem heb xd. Laat ik dan maar eens wat aan de beschrijving van zijn uiterlijk gaan doen.


    Klopt! Het is inderdaad eenentwintig, ik twijfelde haha (;

    Ik zal mijn personage binnekort (hopelijk morgen!) uitbreiden tot een "echte" rol. Dit is ff een snel opzetje (:

    [ bericht aangepast op 3 dec 2013 - 19:52 ]

    Mindoro schreef:
    Choreograaf/Leerling
    Volledige naam: Ralph Christian Adams.
    Roepnaam: Ralph of Raaf.
    Leeftijd (Minimaal 17): Eenentwintig, Ralph is geboren op 27 augustus 1992.
    Uiterlijk (Foto + beschrijving):



    Innerlijk (Uitgebreid):
    Verleden (Hoe zijn ze in het danswereldje gerold):
    Extra: Ralph heeft niet één specifieke stijl. Hij heeft een eigen stijl ontwikkeld die invloeden heeft van hip-hop, breakdance, funk en freestyle.


    Hij is ook al zo'n hottie. Omg. Te veel knappe jongens <3_<3


    That is a perfect copy of reality.

    Vincere schreef:
    Mijn Maximiliano is bijna klaar :Y)
    Ik ben alleen voor een gepast uiterlijk aan het snuffelen. Deze misschien?




    Oh. My. God. Die ogen! <3

    Ralph wordt gay. ^^

    [ bericht aangepast op 3 dec 2013 - 19:57 ]

    Mindoro schreef:
    (...)

    Oh. My. God. Die ogen! <3

    Ralph wordt gay. ^^


    Hahah, al blijft Max toch wel echt hetero, hoewel Ralph er ook niet verkeerd uit ziet. Wie weet belanden ze nog eens samen op een kamer. Wacht, het zijn gezamenlijke slaapkamers xd.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Vincere schreef:
    (...)

    Hahah, al blijft Max toch wel echt hetero, hoewel Ralph er ook niet verkeerd uit ziet. Wie weet belanden ze nog eens samen op een kamer. Wacht, het zijn gezamenlijke slaapkamers xd.


    Pervert plannetjes hiero :')


    Everything is illuminated by the light of our past.