• So you say everything's going to be alright now, but how do you really know?
    And I know everything's going to be alright now, 'cause that's the seed I sow.
    And the universe told me that's how I think, I know.
    So you say everything's going to be alright now and that's how I know.


    hallooootjes !!!!
    oké , als jullie een karakter willen maken moet dat me volgende gegevens:

    naam:
    leeftijd:
    geslacht:
    relatie:
    uiterlijk:
    karakter:
    extra: (moet niet per sé!)


    de rollen die ik nodig heb zijn:
    'vriendinnetje' van Atticus
    beste vriend van Atticus
    2 gewone vrienden/vriendinnen
    beste vriendin van het 'vriendinnetje' van Atticus


    als je wilt meewerken moet je ook bij vermelden!!!
    dan stuur ik je een bericht.

    thanx !!!!!! (A)

    [ bericht aangepast op 9 dec 2015 - 15:25 ]


    "Hi, we're Liam, Louis, Niall and Harry. Because without Zayn, we're not One Direction.." - Liam Payne

    Waar gaat het RPG over? Als ik dat weet wil ik wel ''vriendinnetje' van Atticus invullen (Gotta love Atticus :) )

    [ bericht aangepast op 2 dec 2013 - 15:22 ]


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    Het gaat over Atticus (DUUUUH) na zijn doorbraak op Disney, hij is nu op 'tour' met zijn vrienden (want hij heeft een HEMELSE STEM OMG) en hij ontmoet een meisje, dat heel aardig is enzo maar er ies iets aan dat meisje. Ze is namelijk een vampier, en haar beste vriendin is een heks. Atticus krijgt een relatie met dat meisje, maar hij krijgt ook het gevoel dat ze een geheim meedraagt...
    Dus ja,
    En sorry voor mijn fangirling !!!! Fangirling is mijn passie !!!!
    (yeah) (yeah) (yeah)


    "Hi, we're Liam, Louis, Niall and Harry. Because without Zayn, we're not One Direction.." - Liam Payne

    taytayswifty schreef:
    Het gaat over Atticus (DUUUUH) na zijn doorbraak op Disney, hij is nu op 'tour' met zijn vrienden (want hij heeft een HEMELSE STEM OMG) en hij ontmoet een meisje, dat heel aardig is enzo maar er ies iets aan dat meisje. Ze is namelijk een vampier, en haar beste vriendin is een heks. Atticus krijgt een relatie met dat meisje, maar hij krijgt ook het gevoel dat ze een geheim meedraagt...
    Dus ja,
    En sorry voor mijn fangirling !!!! Fangirling is mijn passie !!!!
    (yeah) (yeah) (yeah)


    Hahaha is goed (Fangirl al over hem sinds 2011!! Zijn doorbraak was trouwens bij YTV toen hij een terug kerende rol had voor How To Be Indie. Hij heeft nooit voor Disney gewerkt, maar voor Teletoon ;) ) We so Fly is mijn ringtoon. Al moet ik zeggen, zijn piano spel is veel beter.

    Dus het meisje is een vampier? Mag ik haar misschien doen. Alleen als dat goed is van jou hoor :)


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    WOW FANGIRL ALERT !!!!
    tuurlijk, je mag elk personage doen dat je wil ! :D


    "Hi, we're Liam, Louis, Niall and Harry. Because without Zayn, we're not One Direction.." - Liam Payne

    (O wacht, hij heeft wel twee keer voor Disney gewerkt. In Radio Rebel voor de Amerikaanse Disney en in Bunks voor de Canadese Disney.)

    rol: ''Vriendin'' van Atticus
    naam: Nathalie Ann Rosefield
    leeftijd: 20
    geslacht: Vrouwlijk
    relatie:
    uiterlijk:
    karakter:
    extra: (moet niet per sé!)
    (Ik vul hem later veder in)


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    oké, no problem !!!


    "Hi, we're Liam, Louis, Niall and Harry. Because without Zayn, we're not One Direction.." - Liam Payne