• Hi Guys

    Wat voor pyjama dragen jullie nu?

    Gister zat ik in mijn pyjama (een grijze joggingbroek en 1 van mijn favoriete shirtjes, wijd, wit, met print)
    beneden toen er wat vriendinnen van mijn broertje zouden komen omdat ze uit gingen en mijn vader
    zou brengen. Toen zei mijn broertje dat ik naar boven moest gaan of me om moest kleden als die meisjes
    kwamen. Dat vond ik belachelijk en heb het dan ook niet gedaan
    Vinden jullie dat dat kan, gewoon in je pyjama zitten als er andere mensen komen (die geen familie zijn)


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Tering, dit komt me bekend voor.
    Als ik uit stage kom (half 6/6 uur thuis) en ik weet dat ik nergens meer heen ga, trek ik m'n 'makkelijke kleding' aan.
    Kreeg ik laatst te horen van m'n broertje van 16, dat ie' zich schaamde als z'n vrienden langs komen en ik heb m'n joggingbroek met vest aan. Echt belachelijk :') Bepaal zelf wel wat ik thuis aandoe.


    To infinity and beyond •

    Als ik nergens heen hoef zit ik vaak wel in comfy kleding waaronder mijn pyjama, en mijn moeder en broer zijn like; Care, als jij er zo uit wilt zien als er visite komt moet je zelf weten.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ja, eigenlijk wel. Eigenlijk altijd. Behalve als het familie, familie is. Dus echt van het gezin.
    Anders kleed ik me gewoon niet om in mijn pyjama. Ik draag sowieso nooit overdag mijn pyjama. Alleen 's avonds doe ik hem af en toe wel eens wat vroeger aan, en heeel af en toe laat ik hem aan tijdens het ontbijt, maar dat is ook zelden.
    Momenteel draag ik een PJ-broek die ooit bij een setje hoorde van de HEMA en daarop een t-shirt van óf de cellobienale óf vrijwilliger Maastricht Mooiste -ik denk dat laatste, maar ze lijken op elkaar- en daarover een trui.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    I don't have pyjamas. Might as well sit naked downstairs *.*


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik draag meestal een oversized slobbershirt met een korte pyjamabroek. Dat is sowieso niet iets waarin ik in de winter in de woonkamer zou gaan zitten, maar het kan me niks schelen als mensen me erin zien. Als het ze stoort, kijken ze maar de andere kant op.


    Valar Morghulis.

    Ik vind het wel gewoon kunnen, alhoewel ik het zelf eigenlijk niet zou doen. Ik weet niet, ik voel me dan niet zo presentabel haha.

    Maar mijn broertje loopt als mijn vriend hier is ook vaak gewoon in zijn pyjama door het huis en dat ziet hij ook gewoon. Vinden ze allebei prima en ik heb er ook geen problemen mee.


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Ikzelf wil eigenlijk nooit dat mensen me in mijn pyjama of joggingsbroek of whatever zien, maar dat komt omdat ik er altijd verzorgd uit wil zien als ik 'onder de mensen' ben. Het maakt me alleen niet zoveel uit als mijn ouders en broertje me in m'n pyjama zien, maar bij andere familieleden wil ik het ook niet.
    Maar dat is heel persoonlijk. Ik vind het bijvoorbeeld echt niet erg als ik ergens kom en mensen zitten in hun joggingsbroek, maakt me echt niks uit.
    Dat is misschien wat tegenstrijdig, maar oké. (':


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Veel mannen t-shirts in maatje XL, zo vallen ze heel wijd en komen ze tot over mijn knieën. Ik heb bijvoorbeeld er eentje met Spongebob :Y)

    Ik vind het heerlijk om een pyjama aan te trekken als ik uit school kom. Als er visite komt doe ik dat meestal niet, behalve als het vrienden zijn of familie die ik erg vaan zie. ;)
    Als ik 's ochtend mijn bed uitkom en er komt visite dan kleed ik me wel even om, wel zo netjes.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2013 - 19:24 ]


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Nee, eigenlijk nooit. Als ik weet dat er visite komt die geen directe familie is, dan houd ik mijn kleding aan. Zoals net, was m'n opa er, dan houd ik m'n pyjama wel aan, ja.
    Ik draag gewoon een zwarte joggingbroek met daarover een wit/grijs gestreept shirtje en daaronder een wit hempje. Nu heb ik ook m'n duster nog aan. ^^


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik denk dat 't wel kan, hoor ! C:

    Ik heb 2 dikke zachte pyjama's, één met een hartje, en een ander met een cartoon-achtig katje erop!
    En Snoopy pyjamas, haha!


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Ik heb altijd een voetbalbroekje en een shirt van zwemkamp. Als er visite komt draag ik wel altijd een bh eronder. Dat doe ik sws altijd x) Sommige liever niet :')

    [ bericht aangepast op 2 dec 2013 - 19:29 ]


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ik zou zelf eigenlijk niet graag willen dat anderen me in pyjama zien, omdat ik me dan zo kwetsbaar voel of zo. (: Maar ik zou het ook geen probleem vinden moest ik het bij iemand anders zien.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik doe het zelf nooit, want ik vind dat ik wel een beetje netjes voor de dag moet komen, zelfs als het goede bekenden zijn. Kan ook liggen aan het feit dat ik preuts ben, maar goed. Wij krijgen gelukkig bijna nooit visite, dus ik loop na school altijd rond in joggingkleren. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Uh, hallo. Het is toch jou huis xd Ik ben daar enorm makkelijk in, als ze me zo niet willen zien rotten ze maar op. Moeten ze ook maar niet onaangekondigd aan de deur staan. :Y)

    [ bericht aangepast op 2 dec 2013 - 19:50 ]


    I'll lick the poison from right off your kiss