• Het leek mij heel leuk om een keer zoiets te organiseren hier. Het idee is gewoon dat iedereen een -of meerdere- mensen op Q een kaartje zou sturen en ze er ook een terug krijgen. Dus vind iemand dit ook een goed idee? Als er genoeg mensen zijn dan zal kan het misschien doorgaan. Het idee heb ik stiekem afgenomen van de NaNoWriMo Postcard Swap. En ik vond het toen heel leuk om te doen, echter zal het dan nu een kerstmarkt zijn natuurlijk. Als iemand er interesse in heeft kunnen we misschien ook zoiets doen als kleine kado's of zoiets. Dus wie heeft er interesse?

    Nederland


    België

    Rosyy 10

    Maakt niet uit/niet bekend

    Festus 7
    Inviolable 10 Max 5 naar Be.
    Naerys 3 voor beide.
    Scandal 5
    Avarosa 5

    [ bericht aangepast op 23 dec 2013 - 10:20 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik heb het kaartje van Erica ook binnen!


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik heb het ook binnen !
    Thankyouu ! C:


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Ik heb er vandaag nog drie binnen gekregen ^^! Van Erica, Minke en Maartje. Dank jullie wel :3!


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Ik heb vandaag die van Irma gekregen, nog 1 dus!


    Your make-up is terrible

    Jeeej mijn eerste kaartje is aangekomen :)


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Ik heb er 5 binnengekregen de afgelopen weken
    Van Tara, Rijkje, Sofie, Kim en Jolijn
    Bedankt voor de superleuke kaartjes


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik mis nog steeds 3 kerstkaarten.


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik mis er ook nog één, maar hopelijk komt die snel ^^


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Ik heb ze allemaal gekregen. Ik vond het wel heel leuk om die leuke kaartjes te krijgen. Er zaten echt originele tussen en ik vond het ook leuk om te horen hoe blij sommige waren met de mijne.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik heb trouwens ook al mijn kaarten binnen,


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    SPECS schreef:
    Ik mis nog steeds 3 kerstkaarten.


    Heb je die van mij al wel? Want die is 2 weken geleden al verzonden en voor zover ik weet is er pas 1 van de 5 aangekomen..

    Tomas schreef:
    (...)

    Heb je die van mij al wel? Want die is 2 weken geleden al verzonden en voor zover ik weet is er pas 1 van de 5 aangekomen..


    Die van jou was na dat bericht aangekomen en ookal was hij veel te laat vond ik hem toch erg leuk!:) Ik mis er nu dan ook nog 2 van de 6.


    You were born original, don't die as a copy.

    zijn er van mij nog binnen gekomen?? want ze zijn 16de op de post gegaan... anders ga ik nieuwe sturen.. want dit vind k nogal vervelend :O


    The thing you do mean something to people -Ncis

    tubbietoost schreef:
    zijn er van mij nog binnen gekomen?? want ze zijn 16de op de post gegaan... anders ga ik nieuwe sturen.. want dit vind k nogal vervelend :O


    Ik heb hem! Dankjewel, hij was echt leuk.


    Your make-up is terrible

    tubbietoost schreef:
    zijn er van mij nog binnen gekomen?? want ze zijn 16de op de post gegaan... anders ga ik nieuwe sturen.. want dit vind k nogal vervelend :O


    Ik heb die van jou nog niet ontvangen ): .


    Never look back, don't doubt tomorrow.