• Het leek mij heel leuk om een keer zoiets te organiseren hier. Het idee is gewoon dat iedereen een -of meerdere- mensen op Q een kaartje zou sturen en ze er ook een terug krijgen. Dus vind iemand dit ook een goed idee? Als er genoeg mensen zijn dan zal kan het misschien doorgaan. Het idee heb ik stiekem afgenomen van de NaNoWriMo Postcard Swap. En ik vond het toen heel leuk om te doen, echter zal het dan nu een kerstmarkt zijn natuurlijk. Als iemand er interesse in heeft kunnen we misschien ook zoiets doen als kleine kado's of zoiets. Dus wie heeft er interesse?

    Nederland


    België

    Rosyy 10

    Maakt niet uit/niet bekend

    Festus 7
    Inviolable 10 Max 5 naar Be.
    Naerys 3 voor beide.
    Scandal 5
    Avarosa 5

    [ bericht aangepast op 23 dec 2013 - 10:20 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Amon schreef:
    (...)
    Je weet dat maandag nog geen kerstavond is, hè? Dat is dinsdag :')


    Maandag posten, binnen een dag bezorgen, dan zou het dinsdag en dus kerstavond zijn.:'D


    You were born original, don't die as a copy.

    Amon schreef:
    Ik heb mijn kaarten gisteren nog voordat de post opgehaald werd in de brievenbus gedaan. En er stond dat 95% van de post de volgende dag bezorgd zou worden D:
    Niemand?
    Ik heb de kaartjes van Jolijn en Sterre al. Die van Sterre is vandaag binnengekomen, dankjewel!


    Ik heb die van jou nog niet en jij blijkbaar die van mij ook nog niet. :c Ik ga op vakantie dus ik zal de kerstkaart pas over twee weken kunnen lezen. :c


    Pretty is just a pretty word.

    Dankje voor de kaart Sterre! (:

    @Savoirself Je kan die voor mij en Sterre/talilayu eventueel meenemen naar de meeting maandag ;)

    [ bericht aangepast op 20 dec 2013 - 22:43 ]

    Ik heb nog geen kaartjes binnen, maar ik doe die van mij maandag op de post. Ik wilde het eigenlijk al eerder doen maar ik had geen postzegels. ._.

    Ben echt benieuwd wanneer de mijne aankomen bij iedereen.
    Deze ochtend zaten ze in de bus...En ik weet niet hoe lang ze er normaal over doen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Trouwens voor de Nederlanders die nog iets moeten posten, als je je kaarten afgooit in een speciale kerstkaarten brievenbus worden ze over het algemeen eerder weg gestuurd


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik heb een kaartje ontvangen vandaag! =)

    Ja mannen, ik heb het druk en ik zit nog steeds op de helft van de kaartjes die ik moet schrijven. Dus als ik vannacht verder ga met schrijven -wat een kleine kans is-, kan ik morgen naar de postkantoren gaan. Maar ik vrees voor maandag. =S
    Solly!!!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Waarom lees ik dit nu pas:( jammer wou ook wel meedoen.
    Dan zeg ik het maar zo: Fijne feestdagen!!! en ik doe volgend jaar wel mee.


    Never depend on others too much. Because someday you will have to walk alone

    Het zou kunnen dat ik alweer kaartenden gekregen. Maar ik ga pas maandag naar mijn moeder en dan kan ik dus pas kijken.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Op mijn kaartjes staan Christmas quotes en een klein tekstje. :'D

    [ bericht aangepast op 21 dec 2013 - 12:31 ]

    Scandal schreef:
    Ik heb een kaartje ontvangen vandaag! =)

    Ja mannen, ik heb het druk en ik zit nog steeds op de helft van de kaartjes die ik moet schrijven. Dus als ik vannacht verder ga met schrijven -wat een kleine kans is-, kan ik morgen naar de postkantoren gaan. Maar ik vrees voor maandag. =S
    Solly!!!
    idem. Gelukkig zijn het kerst en nieuwjaar kaarten.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik vind dus echt geen leuk tekstje voor op mijn kaartjes, maar ik wil er niet gewoon 'vrolijke kerst en gelukkig nieuwjaar' in zetten D:
    edit; yay heb er 2 c:

    [ bericht aangepast op 21 dec 2013 - 18:26 ]

    Ok, mijn kaartjes zijn gepost, maar ik realiseer me net dat ik vergeten ben m'n username erbij te schrijven. Als je een kaartje krijgt van ene Talita, dat ben ik :3

    De mijne gaan morgen op de bus, want dan heb ik maar pas postzegels. :'D
    Ik had er werkelijk geen geld voor deze week. Hoe zielig is mij dat. Ik schreef mijn username ook niet op. Kaartjes van Nana zijn van mij. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik heb die van Assassin gekregen ^^
    Wat n superleuk kaartje <3

    Mijn kaarten zijn onderweg.. ;)


    The thing you do mean something to people -Ncis