• Het leek mij heel leuk om een keer zoiets te organiseren hier. Het idee is gewoon dat iedereen een -of meerdere- mensen op Q een kaartje zou sturen en ze er ook een terug krijgen. Dus vind iemand dit ook een goed idee? Als er genoeg mensen zijn dan zal kan het misschien doorgaan. Het idee heb ik stiekem afgenomen van de NaNoWriMo Postcard Swap. En ik vond het toen heel leuk om te doen, echter zal het dan nu een kerstmarkt zijn natuurlijk. Als iemand er interesse in heeft kunnen we misschien ook zoiets doen als kleine kado's of zoiets. Dus wie heeft er interesse?

    Nederland


    België

    Rosyy 10

    Maakt niet uit/niet bekend

    Festus 7
    Inviolable 10 Max 5 naar Be.
    Naerys 3 voor beide.
    Scandal 5
    Avarosa 5

    [ bericht aangepast op 23 dec 2013 - 10:20 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    tubbietoost schreef:
    Ik heb die van Assassin gekregen ^^
    Wat n superleuk kaartje <3

    Mijn kaarten zijn onderweg.. ;)


    Jeej, gelukkig!


    Your make-up is terrible

    Ik heb ook nog geen kaarten binnen en ga proberen om ze vandaag te sturen, aangezien ik een beetje in een gat woon en buitenaf de stad.
    Maar ik ben beetje hopeloos met wat ik er op moet gaan schrijven haha, wil het niet al te standaard.

    Straks ga ik naar de winkel en dan vliegen ze de brievenbus in. Jammer dat ze te laat zullen zijn, maar ik had geen postzegels. :'D
    Ik heb trouwens Nikki haar kaartje vandaag gekregen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik heb vandaag ook Nikki's kaartje gekregen. Leuke glitters vooral!


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik heb die van Navi en Amon gekregen echt mooie en leuke kaartjes!=3


    You were born original, don't die as a copy.

    Normaal gaat mijn mama vandaag mijn brieven posten. Aangezien ik donderdag pas thuis kom. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Hoe lang doen kaartjes er over om aan te komen in eigen land en van België tot Nederland?
    Ik wil echt reacties zien als iemand mijn kaartje aankrijgt. :Y)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Lucrezia schreef:
    Hoe lang doen kaartjes er over om aan te komen in eigen land en van België tot Nederland?
    Ik wil echt reacties zien als iemand mijn kaartje aankrijgt. :Y)

    Ik heb je kaart net binnen! Echt een heel geweldige kat.
    Dit betekent trouwens ook dat ik al drie van de zeven kaarten binnen heb, gaat goed.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik heb in elke kaart een tekening gezet...En het wezen dat er op staat, heeft telkens een kerstmuts aan. ^^
    Vond het wel gepast.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Lucrezia schreef:
    Hoe lang doen kaartjes er over om aan te komen in eigen land en van België tot Nederland?
    Ik wil echt reacties zien als iemand mijn kaartje aankrijgt. :Y)
    Normaal een dag in eigen land. Ik heb je kaart in ieder geval nog niet gehad, maar de post bij ons suckt voor dood, dusja.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Heb ze vrijdag opgestuurd dus...
    Maar ja, deze dagen is het best druk op de post. (:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Lucrezia schreef:
    Heb ze vrijdag opgestuurd dus...
    Maar ja, deze dagen is het best druk op de post. (:
    Grote kans dat ie morgen in de bus zit. Ik had misschien beter het adres van mijn oma opgegeven, want ik ben daar nu tijdens de blok. Ahja ik ga wel nog eens naar huis rond nieuwjaar. :'D


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    (...)Grote kans dat ie morgen in de bus zit. Ik had misschien beter het adres van mijn oma opgegeven, want ik ben daar nu tijdens de blok. Ahja ik ga wel nog eens naar huis rond nieuwjaar. :'D

    Als je het krijgt, zet het alsjeblief in het topic met een foto. :')


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Lucrezia schreef:
    (...)
    Als je het krijgt, zet het alsjeblief in het topic met een foto. :')
    Haha, oki.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik heb die Annemarije ook binnen. Hardstikke bedankt! :'D


    Deep inside, I've never felt alive