• Het leek mij heel leuk om een keer zoiets te organiseren hier. Het idee is gewoon dat iedereen een -of meerdere- mensen op Q een kaartje zou sturen en ze er ook een terug krijgen. Dus vind iemand dit ook een goed idee? Als er genoeg mensen zijn dan zal kan het misschien doorgaan. Het idee heb ik stiekem afgenomen van de NaNoWriMo Postcard Swap. En ik vond het toen heel leuk om te doen, echter zal het dan nu een kerstmarkt zijn natuurlijk. Als iemand er interesse in heeft kunnen we misschien ook zoiets doen als kleine kado's of zoiets. Dus wie heeft er interesse?

    Nederland


    België

    Rosyy 10

    Maakt niet uit/niet bekend

    Festus 7
    Inviolable 10 Max 5 naar Be.
    Naerys 3 voor beide.
    Scandal 5
    Avarosa 5

    [ bericht aangepast op 23 dec 2013 - 10:20 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Inviolable schreef:
    Mijne gaan nu, ofja, dadelijk, op de post! ^^

    Jij hebt echt een mooi handschrift. :3
    Heb je kaartje al ontvangen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    YAY, IK HEB ENKELE UREN GELEDEN MIJN EERSTE KERSTKAART ONTVANGEN!=D -Ik ging sporten dus ik kon het nu pas posten- Aanschouw mij en mijn happy face samen met mijn liefde: mijn eerste kerstkaart.='D Thanks Talilayu! Ik ben er erg blij mee.=3








    Ik heb geen filters gebruikt, enkel verschillende staanplaatsen waardoor de belichting iets anders werd.:Y) Op de eerste foto kun je de sjaal van Gryffindor zien hangen aan mijn deur en op de laatste zie je mijn mini-kerstboom van mijn slaapkamer staan.='D

    [ bericht aangepast op 20 dec 2013 - 14:53 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Lucrezia schreef:
    (...)
    Jij hebt echt een mooi handschrift. :3
    Heb je kaartje al ontvangen.


    Hihi, dankjewel! :3
    Ja, ik had die voor de Belgische Quizletters eerder verstuurd, omdat ik zeker wilde zijn dat ze op tijd waren, hihi. Ik was alleen vergeten mijn username erop te zetten ;x.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Ik waarschuw iedereen trouwens alvast. Mijn handschrift is echt vreselijk en het zou kunnen dat je het niet kunt lezen, maar ik heb zo duidelijk mogelijk geschreven. Een foto van mij als elf komt zo trouwens, ik zal hem in dit bericht bijvoegen als jullie hem echt willen zien.


    Ik ben degene met het groene pakje -logisch best wel heh- helemaal rechts met dat lange donkere haar
    *O*

    [ bericht aangepast op 20 dec 2013 - 15:15 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    ik ben de adressen op aan het schrijven maar ik mis de voornaam van Imagines...


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Festus schreef:
    Ik waarschuw iedereen trouwens alvast. Mijn handschrift is echt vreselijk en het zou kunnen dat je het niet kunt lezen, maar ik heb zo duidelijk mogelijk geschreven. Een foto van mij als elf komt zo trouwens, ik zal hem in dit bericht bijvoegen als jullie hem echt willen zien.


    Ik ben degene met het groene pakje -logisch best wel heh- helemaal rechts met dat lange donkere haar
    *O*


    You look stunning.:'D


    You were born original, don't die as a copy.

    tubbietoost schreef:
    ik ben de adressen op aan het schrijven maar ik mis de voornaam van Imagines...


    Haar naam is Amber. (:


    Pretty is just a pretty word.

    Festus schreef:
    Ik waarschuw iedereen trouwens alvast. Mijn handschrift is echt vreselijk en het zou kunnen dat je het niet kunt lezen, maar ik heb zo duidelijk mogelijk geschreven. Een foto van mij als elf komt zo trouwens, ik zal hem in dit bericht bijvoegen als jullie hem echt willen zien.


    Ik ben degene met het groene pakje -logisch best wel heh- helemaal rechts met dat lange donkere haar
    *O*



    Wat een supergave foto!! ^^
    Je staat er echt superleuk op ^^
    die grote ijsbeer made my day ^^


    The thing you do mean something to people -Ncis

    tubbietoost schreef:
    (...)


    Wat een supergave foto!! ^^
    Je staat er echt superleuk op ^^
    die grote ijsbeer made my day ^^

    Haha ik vond hem ook echt geweldig en hij was heel zacht! Alleen de twee mensen die erin zaten vonden hem aan het einde van de dacht niet zo heel erg leuk meer.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    SPECS schreef:
    YAY, IK HEB ENKELE UREN GELEDEN MIJN EERSTE KERSTKAART ONTVANGEN!=D -Ik ging sporten dus ik kon het nu pas posten- Aanschouw mij en mijn happy face samen met mijn liefde: mijn eerste kerstkaart.='D Thanks Talilayu! Ik ben er erg blij mee.=3








    Ik heb geen filters gebruikt, enkel verschillende staanplaatsen waardoor de belichting iets anders werd.:Y) Op de eerste foto kun je de sjaal van Gryffindor zien hangen aan mijn deur en op de laatste zie je mijn mini-kerstboom van mijn slaapkamer staan.='D

    Blij dat je het leuk vind
    Ik heb nog helemaal niks ontvangen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Talilayu schreef:
    (...)
    Blij dat je het leuk vind
    Ik heb nog helemaal niks ontvangen


    Oh echt? Ik heb mijn kaarten maandag op de post gedaan.


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik wilde die van mij vandaag op de post doen maar ik was vandaag ziek thuis gebleven (nouja, om vijf uur 's nachts van school naar huis gefietst) en omdat bij ons alle brievenbussen al dichtgeplakt zitten. Ik woon in een boerengat, dus ik kan ze maandag pas op de post doen als ik ergens anders naartoe ga waar ik ze wél op de post kan doen.

    Ik heb mijn kaarten gisteren nog voordat de post opgehaald werd in de brievenbus gedaan. En er stond dat 95% van de post de volgende dag bezorgd zou worden D:
    Niemand?
    Ik heb de kaartjes van Jolijn en Sterre al. Die van Sterre is vandaag binnengekomen, dankjewel!


    Deep inside, I've never felt alive

    Amon schreef:
    Ik heb mijn kaarten gisteren nog voordat de post opgehaald werd in de brievenbus gedaan. En er stond dat 95% van de post de volgende dag bezorgd zou worden D:
    Niemand?
    Ik heb de kaartjes van Jolijn en Sterre al. Die van Sterre is vandaag binnengekomen, dankjewel!


    Nou ik had de mijne maandag gepost en sommige hebben hem nog niet binnen, die vijf procent is voornamelijk tijdens kerstijd. Ik hoop dat ik de resterende vijf kerstkaarten ontvang voor kerstmis maar dat zal wel niet, zeker niet als eentje pas op de dag van kerstavond word gepost.^^


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Nou ik had de mijne maandag gepost en sommige hebben hem nog niet binnen, die vijf procent is voornamelijk tijdens kerstijd. Ik hoop dat ik de resterende vijf kerstkaarten ontvang voor kerstmis maar dat zal wel niet, zeker niet als eentje pas op de dag van kerstavond word gepost.^^

    Je weet dat maandag nog geen kerstavond is, hè? Dat is dinsdag :')


    Deep inside, I've never felt alive