• Het leek mij heel leuk om een keer zoiets te organiseren hier. Het idee is gewoon dat iedereen een -of meerdere- mensen op Q een kaartje zou sturen en ze er ook een terug krijgen. Dus vind iemand dit ook een goed idee? Als er genoeg mensen zijn dan zal kan het misschien doorgaan. Het idee heb ik stiekem afgenomen van de NaNoWriMo Postcard Swap. En ik vond het toen heel leuk om te doen, echter zal het dan nu een kerstmarkt zijn natuurlijk. Als iemand er interesse in heeft kunnen we misschien ook zoiets doen als kleine kado's of zoiets. Dus wie heeft er interesse?

    Nederland


    België

    Rosyy 10

    Maakt niet uit/niet bekend

    Festus 7
    Inviolable 10 Max 5 naar Be.
    Naerys 3 voor beide.
    Scandal 5
    Avarosa 5

    [ bericht aangepast op 23 dec 2013 - 10:20 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Kunnen Moams Foxfire Cas en Meliuscule hun adres nog doorgeven?


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Sorry, gelijk gedaan!


    Your make-up is terrible

    Als het kan mag je mij er gewoon nog bij zetten, aangezien ik over een paar dagen naar mijn oma ga, dan kan ik meteen de brieven op de bus doen. (:

    Imagines schreef:
    1. Woon je in België , Nederland of heb je er geen problemen mee om naar een ander land te versturen.
    Graag alleen Nederland.
    2. Hoeveel kaarten wil je versturen.
    Hmm, dat maakt me niet echt uit; ik ga gewoon mee met Cas, vijf is genoeg.

    [ bericht aangepast op 14 dec 2013 - 11:23 ]

    Imagines schreef:
    Als het kan mag je mij er gewoon nog bij zetten, aangezien ik over een paar dagen naar mijn oma ga, dan kan ik meteen de brieven op de bus doen. (:

    (...)


    Jij weet ook niet wat je wilt eh.xD


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik ben net thuis en ga zo eten. Daarna hoop ik te kunnen beginnen aan het verdelen van iedereen.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Festus schreef:
    Ik ben net thuis en ga zo eten. Daarna hoop ik te kunnen beginnen aan het verdelen van iedereen.


    Yay! Dan post ik ze morgen gelijk.:)


    You were born original, don't die as a copy.

    Als je nog iets moet veranderen of je adres nog moet sturen heb je tot elf uur de tijd, en daarna ga ik echt beginnen.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    SPECS schreef:
    (...)

    Jij weet ook niet wat je wilt eh.xD


    Klopt, haha. Maar eerst waren al die postbussen kapot - nu nog steeds -, maar aangezien ik naar mijn oma toe ga die in een andere stad woont kan ik ze daar wel op de post doen. (:

    Imagines schreef:
    (...)

    Klopt, haha. Maar eerst waren al die postbussen kapot - nu nog steeds -, maar aangezien ik naar mijn oma toe ga die in een andere stad woont kan ik ze daar wel op de post doen. (:


    Nou dat is dan wel fijn natuurlijk!=D


    You were born original, don't die as a copy.

    Atlantis is afgelopen dus ik ga nu beginnen met alles. Hopelijk ben ik zo snel mogelijk klaar. En de twee waarvan ik de addressen nog niet heb haal ik van de lijst af.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Festus schreef:
    Atlantis is afgelopen dus ik ga nu beginnen met alles. Hopelijk ben ik zo snel mogelijk klaar. En de twee waarvan ik de addressen nog niet heb haal ik van de lijst af.


    Oh dat is jammer.:c


    You were born original, don't die as a copy.

    Als je mijne af hebt stuur dan meteen! Dan schrijf ik ze zo en stuur ik ze morgen vroeg als ik naar de fitness ga!


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Oh dat is jammer.:c

    Jup maar anders kan ik blijven wachten en kan uiteindelijk iedereen veel te laat alles sturen.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Alle Belgen zijn nu al verdeeld en ik begin nu aan de Nederlanders


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Oh sorry ik stuur nu even in