• Weeeeeell... Qua vorm ben ik niet zo tevreden. Qua kleur wel. ^^ Thoughts? (:

    Atleast her hair isn't a mess. Kinda.

    Ook al lijkt ze niet zo heel erg op de originele foto, toch vond ik het heel leuk om te doen. Ik denk dat ik verliefd ben op mijn nieuwe kleurpotloden. They're so awesome.


    help

    Fullmetal schreef:
    (...)

    Says the big Talent with a capital T.


    W-what do you say. Stop talking about yourself, gurrrl.
    OT: Ik wou dat ik ook zou kon kleuren. Je hebt skillls.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Hector schreef:
    (...)

    W-what do you say. Stop talking about yourself, gurrrl.
    OT: Ik wou dat ik ook zou kon kleuren. Je hebt skillls.



    Hahahaha. No.

    Ik wou dat ik zo skilled was met digitaal tekenen als jij. :c JIJ hebt skills. ^^


    help

    Prachtig alles. Ik zou vooral niet klagen als ik van jou was over wat je niet perfect genoeg vind en in plaats daarvan denken aan de stumperds (zoals ik) die zelfs de stokventjes nog niet onder de knie hebben en dankbaar zijn voor alle talenten die je hebt gekregen.(krul)


    effort never betrays you

    Berzerk schreef:
    Prachtig alles. Ik zou vooral niet klagen als ik van jou was over wat je niet perfect genoeg vind en in plaats daarvan denken aan de stumperds (zoals ik) die zelfs de stokventjes nog niet onder de knie hebben en dankbaar zijn voor alle talenten die je hebt gekregen.(krul)


    Hahaha. :'D Dankjewel! Het is gewoon dat ik heel streng op mezelf ben, niet alleen in tekenen. :')


    help

    Fullmetal schreef:
    (...)

    Hahaha. :'D Ik doe nu mijn negende jaar tekenschool, maar ik heb altijd al graag getekend toen ik klein was - niet dat ik dat meetel, maar okay. :')

    Oh, cool een tekenschool. Hoe bevalt het je? Ik wil dat ook hehe, ik ben altijd wel voor in om mn tekenkunsten te verbeteren :'). Mja, geld. Ik heb alles vooral mezelf geleerd vanaf ik jong was, maar ik wil het ook wel 's van een professioneel iemand weet je. Dat geeft een wat beter/volledig gevoel, om het zo maar te zeggen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik vind de kleur van haar ogen mooi!

    [ bericht aangepast op 11 dec 2013 - 10:14 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.


    We need a bigger boat.

    I like it!

    Heel mooi!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Fullmetal schreef:
    (...)

    I'm in love with them. ^^

    @Marshall: Ik raad ze je zeker aan. Het is echt zijn geld waard. Het zijn er tachtig en ik heb er 160 euro voor betaald, maar die vent was supervriendelijk, dus heeft hij me vijf euro korting gegeven, haha. :'D En het handige is dat je ze apart kunt bijkopen - hier toch - als er één op is of gebroken. En ze geven ook vrijwel meteen kleur af, dus het is echt handig om te mengen. Als je graag met veel diepte werkt, zijn deze echt perfect. :3 Ik heb echt enorm getwijfeld voordat ik ze kocht, omdat ik echt graag professionele kleurpotloden wilde, maar aan de andere kant waren ze ook superduur. Mama heeft me dan uiteindelijk overgehaald en ik ben blij dat ze dat gedaan heeft, want ik ben er zeker van dat ik ze nog heel lang en heel veel ga gebruiken. :3


    Woooow, dat is echt ongelooflijk duur :o

    Ikzelf hou ook echt heel veel van tekenen en denk ook wel dat ik er goed in ben, maar zoveel geld zou ik er nu echt nooit voor uitgeven. Ik vind het altijd wel een uitdaging om het met minder professionele materialen toch mooi en professioneel eruit te laten zien.

    Maar in ieder geval, ik moet zeggen dat de kleuren inderdaad wel mooi zijn. Zeker dat blauw!


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Mooi hoor!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    De kleuren zijn écht heel erg mooi, ook goed afgewerkt. Mooi!


    Searching heavens for another earth

    Fullmetal schreef:
    (...)

    I'm in love with them. ^^

    @Marshall: Ik raad ze je zeker aan. Het is echt zijn geld waard. Het zijn er tachtig en ik heb er 160 euro voor betaald, maar die vent was supervriendelijk, dus heeft hij me vijf euro korting gegeven, haha. :'D En het handige is dat je ze apart kunt bijkopen - hier toch - als er één op is of gebroken. En ze geven ook vrijwel meteen kleur af, dus het is echt handig om te mengen. Als je graag met veel diepte werkt, zijn deze echt perfect. :3 Ik heb echt enorm getwijfeld voordat ik ze kocht, omdat ik echt graag professionele kleurpotloden wilde, maar aan de andere kant waren ze ook superduur. Mama heeft me dan uiteindelijk overgehaald en ik ben blij dat ze dat gedaan heeft, want ik ben er zeker van dat ik ze nog heel lang en heel veel ga gebruiken. :3


    Ik heb Derwent ColourSoft en die zijn ook super nice! (: Alleen ik moet weer eens vaker gaan tekenen, heb het heel lang niet gedaan en mis het ontzettend, plus nu je het zo over die potloden hebt bedacht ik me dat ik ze ook nog had. Super zonde dat ik ze niet gebruik dus. :l

    Maar ik vind je tekening wel gaaf, ze heeft zo'n droge uitdrukking en de kleur van die ogen is super mooi en staat mooi in contrast met die rode kleur van haar mond (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik vind de kleuren echt heel mooi gedaan, vooral de lippen en de ogen met oogschaduw! En verder is de tekening ook heel mooi, ook al lijkt hij niet precies. Ik zou het je niet na kunnen doen!


    Happy Birthday my Potter!

    Marshall schreef:
    (...)
    Oh, cool een tekenschool. Hoe bevalt het je? Ik wil dat ook hehe, ik ben altijd wel voor in om mn tekenkunsten te verbeteren :'). Mja, geld. Ik heb alles vooral mezelf geleerd vanaf ik jong was, maar ik wil het ook wel 's van een professioneel iemand weet je. Dat geeft een wat beter/volledig gevoel, om het zo maar te zeggen.


    Ik weet niet echt hoe ik het moet zeggen, maar als ik het al negen jaar doe, is het best wel duidelijk, niet? :'D Alleen viel vorig jaar tegen omdat mijn leerkracht verschrikkelijk was. Oh well. De andere jaren en dit jaar zijn altijd al leuk geweest. :3

    Blancefloer schreef:
    (...)

    Woooow, dat is echt ongelooflijk duur :o

    Ikzelf hou ook echt heel veel van tekenen en denk ook wel dat ik er goed in ben, maar zoveel geld zou ik er nu echt nooit voor uitgeven. Ik vind het altijd wel een uitdaging om het met minder professionele materialen toch mooi en professioneel eruit te laten zien.

    Maar in ieder geval, ik moet zeggen dat de kleuren inderdaad wel mooi zijn. Zeker dat blauw!


    Allebei mijn zussen zijn ook artistiek, dus het ligt hier vol van het tekengerief. Ah wel, als je het echtechtecht wilt en je weet zeker dat je het veel gaat gebruiken, is het wel de moeite. :3

    @de rest: Y'all too sweet. ^^ Thank you!


    help