• We willen dus graag het Zweinstein verhaal herstarten waar we ongeveer een jaar geleden mee gestopt zijn te schrijven. Ik heb het verhaal van het weekend goed gezet, dus ik zal het even samenvatten, dan hoeft niet iedereen het hele bestand door te spitten. :’)

    Er was dat jaar een toverschooltoernooi, waarvoor uit elke afdeling vier kampioenen werden gekozen. De bedoeling van dit toernooi was dat de aandacht werd afgeleid van het ministerie, waar een nieuwe minister aan de macht was gekomen met kwade bedoelingen. De vader van een van de leerlingen (April) kreeg hier lucht van en is naar Azkaban gestuurd. April mocht er met niemand over praten, anders zou de rest van haar familie zijn voorbeeld volgen. Een ex-leerling van Zweinstein (Gabriel) heeft ook het nodige ontdekt en tijdens een van de toverschoolopdrachten komt hij Zweinstein binnengestrompeld, waar hij wordt opgevangen door Cameron. Rond zijn komst beginnen er vreemde dingen te gebeuren, zoals Nathan die zijn beste vriendin Aubrey vervloekt met de cruciatusvloek.
    Austyn, Sky, Matthieus en Alexandra vinden dit verdacht en doen onderzoek naar de nieuwe jongen maar ontdekken niets verontrustends. Gabriel redt Sky tijdens de laatste opdracht en wint zo het vertrouwen van de rest.

    Na de derde opdracht werd er een feest gehouden. Nathan, die zijn toverstaf moest inleveren omdat hij de cruciatusvloek had uitgesproken over zijn vriendin, terwijl hij onder de Imperiusvloek verkeerde, wil wraak nemen op Clive, die de spreuk over hem had uitgesproken omdat ze ruzie hadden. Nathan woont nu bij Hagrid en ziet Clive een gang in gaan onder de Beukwilg, die hem naar het Krijsende Krot brengt, waar Clive zit opgesloten omdat het volle maan is en hij in een weerwolf zal veranderen. Zodra hij de deur opendoet, verwondt Clive Nathan en ontsnapt hij uit het Krijsende Krot.

    Hij gaat naar het feest, dat buiten wordt gevierd, en ziet zijn vriendin (Amelie) daar vreemdgaan met Debby, waardoor hij doordraait. Hij wil haar met de vloek des doods raken, maar mist en een van de omstanders (een meisje) valt dood neer. Met duivelsvuur steekt hij Amelie en Debby in brand, waarna hij het bos in vlucht.
    April en Pippa gaan (zonder dat ze het van elkaar weten) achter Clive aan. Pippa probeert hem te overreden, maar dat lukt niet en hij valt haar aan. April weet hem te verstijven en daar eindigt het verhaal, terwijl de andere leerlingen de leraren hebben geroepen om het duivelsvuur te doven. Debby en Amelie worden naar het st. Holisto gebracht.

    In principe kunnen we dus een dag verder, denk ik. (:

    --

    Invullijstje
    Naam:
    Leeftijd:
    Afdeling:
    Leerjaar:
    Familie:
    Karaktereigenschappen:
    Bloedsoort:
    Huisdier:
    Status [Klassenoudste/Hoofdmonitor/Zwerkbalaanvoerder/Kampioen]:
    Keuzevakken:
    Relatie:
    Vrienden:
    Overig;
    Foto:

    Personages
    Huffelpuf:
    Sasha von Beieren – vijfdejaars [Natas]

    Alexandra Cassidy – zevendejaars [Rosanne]
    Cameron Dupont – zevendejaars [Rosanne]
    Yvan Joseph – zevendejaars [Marjanne]

    Griffoendor:
    Austyn Peterson – zesdejaars [Natas]
    Renee Morton – zesdejaars [Marjanne]

    Roald Charles Harris-Grant – zevendejaars [Margot]
    Nemesis Seraphspawn – zevendejaars [Alicia]

    Ravenklauw:
    Pippa Victoria Montrose – vijfdejaars [Margot]
    Mathieus Isaac McCloud – vijfdejaars [Yorick]
    Kelly O'Pry – vijfdejaars [Yorick]
    Syd – vijfdejaars [Anna]
    Resa – vijfdejaars [Anna]
    Yalou Didem - vijfdejaars [Marjanne]

    April Campbell - zesdejaars [Natas]
    Ramses – zesdejaars [Alicia]

    Zwadderich:
    Maria Amelie Cassidy – vijfdejaars [Natas]
    Holly Blackstar – vijfdejaars [Yorick]

    Debby Nickson – zesdejaars [Maartje]
    Lord James Alan of Welltons – zesdejaars [Maartje]
    Jonathan Nicholas Montrose – zesdejaars [Margot]
    Van Carlton Madden – zesdejaars [Alicia]
    Clive Pritchard – zesdejaars [Natas]
    Illidus – zesdejaars [Jeffrey]

    Geen afdeling:
    Gabriel Stone [Alicia]
    Ophelia Salome Vanca "Banshee" von Ruden-Erimar [Alicia]


    Schrijftopic

    [ bericht aangepast op 5 jan 2014 - 10:15 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Naam: Renee Morton
    Leeftijd: 16
    Afdeling: Griffoendor
    Leerjaar: 6
    Familie:
    Karaktereigenschappen: Maakt heel gemakkelijk contact, is een prater, kwebbelt je de oren van het hoofd. Ze is niet bang om op iemand af te stappen en noemt mensen ook heel snel haar vrienden, maar een diepe vriendschap met haar gaat niet zo snel. Ze praat liever over anderen dan over zichzelf.
    Bloedsoort: Halfbloed. Haar moeder is het kind van dreuzelouders.
    Huisdier: Een kat, Wisdom
    Status [Klassenoudste/Hoofdmonitor/Zwerkbalaanvoerder/Kampioen]: Neeuh.
    Keuzevakken:
    Relatie:
    Vrienden: Geen, ze is nieuw op deze school. Haar grootouders hebben haar altijd les gegeven (zij zijn gerenommeerd leraar geweest op Zweinstein), maar nu haar opa niet meer leeft, wil haar oma haar ook niet meer les geven en is ze naar Zweinstein gestuurd.
    Overig;
    Foto:

    [ bericht aangepast op 12 dec 2013 - 9:17 ]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Hij is een halfbloed.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Zij*


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Naam: Matthieus Isaac Talowski
    Leeftijd: 16
    Afdeling: Ravenklauw
    Leerjaar: vijfdejaars
    Familie: vader en moeder
    Karaktereigenschappen: hij schuift zichzelf aan de kant om andere te helpen; hij kan hard zijn tegen iemand, maar hij kan iemand niet niet helpen wanneer diegene het nodig heeft
    Bloedsoort: halfbloed
    Huisdier: uil
    Status [Klassenoudste/Hoofdmonitor/Zwerkbalaanvoerder/Kampioen]: klassenoudste
    Keuzevakken: verzorging van fabeldieren, Transfiguratie, Toverdranken
    Relatie: //
    Vrienden: Pippa en austyn(van wat ik nog weet)
    Overig; hij was verkozen door professor Warren om iets te doen, wat weet hij niet
    Foto:



    [ bericht aangepast op 27 dec 2013 - 23:26 ]

    Naam: Holly Blackstar
    Leeftijd: 15
    Afdeling: Ravenklauw
    Leerjaar: 5
    Familie: dood
    Karaktereigenschappen: eigenzinnig, lijkt net alsof ze altijd strak van de pillen staat
    Bloedsoort: volbloed
    Huisdier: twee reuzenvlinders, een zwarte en een witte
    Status [Klassenoudste/Hoofdmonitor/Zwerkbalaanvoerder/Kampioen]: daar doet ze niet aan
    Keuzevakken: plantenkunde, verzorging van Fabel Dieren, waarzeggerij, toverdranken
    Relatie: //
    Vrienden: Amelie (van wat ik weet)
    Overig; ze is gewoon apart
    Foto:

    Je had ook nog Kelly O'prie, maar ik weet niet of je daar nog mee verder wilt. En professor Warren natuurlijk. ;D
    En verder was Matthieus behoorlijk close met Yalou (hij vond haar leuk).


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ja weet ik! Maar viel gisteren in slaap haha

    Hahaha. Top.


    Every villain is a hero in his own mind.

    We hadden toch ook een verhaal in Amerika met tovernaars, nou er bestaat dus serieus een Amerikaanse tovernaars school

    Bekende tovenaarsscholen
    Zweinsteins Hogeschool voor Hekserij en Hocus-Pocus
    Beauxbatons Academie voor Toverkunst
    Klammfels
    Mahoutokoro, een school in Japan
    Een school in Brazilië waar Bill Wemel een correspondentievriend had.
    Heksenkring Van Salem, Verenigde Staten

    Btw als je meer plaatjes van je personage wilt gewoon door google image search gooien HET IS FANTASTIES!!!!!!!!! :'D


    Naam: Debby Nickson
    Leeftijd: 16
    Afdeling: Zwadderich
    Leerjaar: zesde jaars
    Familie: Enigstkind, Moeder is een zangeres en haar vader is welbekend schrijver.
    Karaktereigenschappen: Debby is een vrolijk/spontaan meisje die altijd wel in is voor een beetje gekkigheid en voor een nieuw avontuur. Ondanks dat ze af en toe erg brutaal kan zijn heeft ze haar hart op de goeie plaats en is ze erg zorgzaam en zal mensen zo veel mogelijk helpen. Ook al neemt ze daardoor te veel hooi op haar vork wat voor redelijk wat stress kan zorgen. Eerlijkheid is belangrijk voor haar maar ze kan het ook zo wegwuiven. Verder werkt ze hard voor goeie cijfers maar het lukt soms gewoon niet waardoor ze nog meer gestrest wordt.
    Bloedsoort: volbloed
    Huisdier: witte Noorse Boskat, Mister Fluffy
    Status [Klassenoudste/Hoofdmonitor/Zwerkbalaanvoerder/Kampioen]: n.v.t
    Keuzevakken: Verzorging der Fabeldieren, Kruidekunde, Toverdrank, Transfiguratie en bezweringen
    Relatie: -
    Vrienden: Amelie, Van, Jonathan
    Overig; shoppen, uitgaan, zelf kleding maken (wil ook kleding designer worden maar als dat niet lukt wil ze heler worden) en dansen
    Foto:
    (lol ik wist niet eens dat het meisje op mijn foto Lucy Hale was van Pretty Little Liars, kom er net achter)



    [ bericht aangepast op 21 dec 2013 - 12:16 ]

    Naam: Lord James Alan of Welltons
    Leeftijd: 17
    Afdeling: Zwadderich
    Leerjaar: 6
    Familie: Zijn ouders zijn erg rijk en de baron en barones van Burkely
    Karaktereigenschappen: arrogant, verwaand, achterbaks, heeft een gat in zijn hand en is erg standvastig in zijn meningen, toch ergens diep van binnen is hij een slimme jongen en heeft ambitieuze plannen om een bedrijf op te starten.
    Bloedsoort: Volbloed, adellijke toveraarsfamilie
    Huisdier:-
    Status [Klassenoudste/Hoofdmonitor/Zwerkbalaanvoerder/Kampioen]: -
    Keuzevakken: VTDZK, toverdranken, Bezweringen, Dreuzelkunde, Geschiedenis van de Toverkunst
    Relatie: -
    Vrienden: wha die heeft hij niet, ze gaan meer voor zijn geld.
    Overig: Heeft een Tattoo van zijn familiewapen op zijn kuit.
    Foto:



    [ bericht aangepast op 21 dec 2013 - 17:11 ]

    Naam: Kelly O'pry
    Leeftijd: 16
    Afdeling: Ravenklauw
    Leerjaar: 5
    Familie: ouders broertje en zusje
    Karaktereigenschappen: valt niet op, zeer intelligent, leren is het enige plezier dat hij heeft
    Bloedsoort: halfbloed
    Huisdier: Spider Monkey


    Status [Klassenoudste/Hoofdmonitor/Zwerkbalaanvoerder/Kampioen]: //
    Keuzevakken: Alles behalve Dreuzelkunde en Waarzeggerij want dat is onzin
    Relatie: //
    Vrienden: geen
    Overig;
    Foto:

    Wauw. Dat aapje kan ik me niet meer herinneren, maar dat ligt vast aan mij...
    Ik had volgens mij ook het schoolhoofd, maar ik weet zijn naam echt niet meer D: Alleen dat zijn foto Wild Bill uit The Green Mile was, haha.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Professor Wolff heette hij. ;D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Oeps dubbel. Lijstje komt wel hier dan.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2013 - 10:28 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Hmm. Okee dan. Ik weet verder niet veel van die gast of zo. Ik maak later ook nog wel een lijstje van hem dan.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes