• We willen dus graag het Zweinstein verhaal herstarten waar we ongeveer een jaar geleden mee gestopt zijn te schrijven. Ik heb het verhaal van het weekend goed gezet, dus ik zal het even samenvatten, dan hoeft niet iedereen het hele bestand door te spitten. :’)

    Er was dat jaar een toverschooltoernooi, waarvoor uit elke afdeling vier kampioenen werden gekozen. De bedoeling van dit toernooi was dat de aandacht werd afgeleid van het ministerie, waar een nieuwe minister aan de macht was gekomen met kwade bedoelingen. De vader van een van de leerlingen (April) kreeg hier lucht van en is naar Azkaban gestuurd. April mocht er met niemand over praten, anders zou de rest van haar familie zijn voorbeeld volgen. Een ex-leerling van Zweinstein (Gabriel) heeft ook het nodige ontdekt en tijdens een van de toverschoolopdrachten komt hij Zweinstein binnengestrompeld, waar hij wordt opgevangen door Cameron. Rond zijn komst beginnen er vreemde dingen te gebeuren, zoals Nathan die zijn beste vriendin Aubrey vervloekt met de cruciatusvloek.
    Austyn, Sky, Matthieus en Alexandra vinden dit verdacht en doen onderzoek naar de nieuwe jongen maar ontdekken niets verontrustends. Gabriel redt Sky tijdens de laatste opdracht en wint zo het vertrouwen van de rest.

    Na de derde opdracht werd er een feest gehouden. Nathan, die zijn toverstaf moest inleveren omdat hij de cruciatusvloek had uitgesproken over zijn vriendin, terwijl hij onder de Imperiusvloek verkeerde, wil wraak nemen op Clive, die de spreuk over hem had uitgesproken omdat ze ruzie hadden. Nathan woont nu bij Hagrid en ziet Clive een gang in gaan onder de Beukwilg, die hem naar het Krijsende Krot brengt, waar Clive zit opgesloten omdat het volle maan is en hij in een weerwolf zal veranderen. Zodra hij de deur opendoet, verwondt Clive Nathan en ontsnapt hij uit het Krijsende Krot.

    Hij gaat naar het feest, dat buiten wordt gevierd, en ziet zijn vriendin (Amelie) daar vreemdgaan met Debby, waardoor hij doordraait. Hij wil haar met de vloek des doods raken, maar mist en een van de omstanders (een meisje) valt dood neer. Met duivelsvuur steekt hij Amelie en Debby in brand, waarna hij het bos in vlucht.
    April en Pippa gaan (zonder dat ze het van elkaar weten) achter Clive aan. Pippa probeert hem te overreden, maar dat lukt niet en hij valt haar aan. April weet hem te verstijven en daar eindigt het verhaal, terwijl de andere leerlingen de leraren hebben geroepen om het duivelsvuur te doven. Debby en Amelie worden naar het st. Holisto gebracht.

    In principe kunnen we dus een dag verder, denk ik. (:

    --

    Invullijstje
    Naam:
    Leeftijd:
    Afdeling:
    Leerjaar:
    Familie:
    Karaktereigenschappen:
    Bloedsoort:
    Huisdier:
    Status [Klassenoudste/Hoofdmonitor/Zwerkbalaanvoerder/Kampioen]:
    Keuzevakken:
    Relatie:
    Vrienden:
    Overig;
    Foto:

    Personages
    Huffelpuf:
    Sasha von Beieren – vijfdejaars [Natas]

    Alexandra Cassidy – zevendejaars [Rosanne]
    Cameron Dupont – zevendejaars [Rosanne]
    Yvan Joseph – zevendejaars [Marjanne]

    Griffoendor:
    Austyn Peterson – zesdejaars [Natas]
    Renee Morton – zesdejaars [Marjanne]

    Roald Charles Harris-Grant – zevendejaars [Margot]
    Nemesis Seraphspawn – zevendejaars [Alicia]

    Ravenklauw:
    Pippa Victoria Montrose – vijfdejaars [Margot]
    Mathieus Isaac McCloud – vijfdejaars [Yorick]
    Kelly O'Pry – vijfdejaars [Yorick]
    Syd – vijfdejaars [Anna]
    Resa – vijfdejaars [Anna]
    Yalou Didem - vijfdejaars [Marjanne]

    April Campbell - zesdejaars [Natas]
    Ramses – zesdejaars [Alicia]

    Zwadderich:
    Maria Amelie Cassidy – vijfdejaars [Natas]
    Holly Blackstar – vijfdejaars [Yorick]

    Debby Nickson – zesdejaars [Maartje]
    Lord James Alan of Welltons – zesdejaars [Maartje]
    Jonathan Nicholas Montrose – zesdejaars [Margot]
    Van Carlton Madden – zesdejaars [Alicia]
    Clive Pritchard – zesdejaars [Natas]
    Illidus – zesdejaars [Jeffrey]

    Geen afdeling:
    Gabriel Stone [Alicia]
    Ophelia Salome Vanca "Banshee" von Ruden-Erimar [Alicia]


    Schrijftopic

    [ bericht aangepast op 5 jan 2014 - 10:15 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Of hij maakt nieuwe vrienden. Er komen ook nieuwe leerlingen. Sasha zit ook in Huffelpuf. ;D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Haha nou dan moet ie maar bevriend raken met Sasha ^^


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Ik dacht al dat ik het in het verkeerde topic had gezet D:

    [ bericht aangepast op 26 dec 2013 - 23:17 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Hmm. Nemesis is wel de enige kampioen van Griffoendor nu...


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Renee kan als nieuweling wel uitgeloot worden!

    Al zou ik dan twee kampioenen hebben. En dat was geloof ik niet de bedoeling.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2013 - 21:57 ]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Matthieus' heeft meer foto's

    Alexandra is ook de enige in Huffelpuf. Ach, zoveel gaan we daar toch niet meer mee doen?


    Every villain is a hero in his own mind.

    Venomis schreef:
    Alexandra is ook de enige in Huffelpuf. Ach, zoveel gaan we daar toch niet meer mee doen?


    Misschien niet... Er is de vorige avond ook iemand doodgegaan door Clive... Ik neem aan dat mensen daar wel straffen voor moeten krijgen en zo. Met at feest en dat hele gebeuren.

    Misschien kan professor Wolff het toernooi afschaffen en dat de Minister van Toverkunst daar boos om wordt of zo? Dat het langzaam iets duidelijker wordt wat er gaande is...


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Venomis schreef:
    Alexandra is ook de enige in Huffelpuf. Ach, zoveel gaan we daar toch niet meer mee doen?


    'Yvan dan? ;o


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Marjannee schreef:
    (...)

    'Yvan dan? ;o


    Oh, ik dacht dat Charlie meedeed ipv Yvan. :'p
    maar is natuurlijk andersom.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Venomis schreef:
    (...)

    Oh, ik dacht dat Charlie meedeed ipv Yvan. :'p
    maar is natuurlijk andersom.


    Haha. Slecht.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Ik heb ze nooit uit elkaar kunnen houden. :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Naam: Charlie Brown
    Leeftijd: 17
    Afdeling: Huffelpuf
    Leerjaar: 7
    Familie: Goeie vraag... Hij heeft twee stiefvaders, bij wie hij is opgegroeid en een biologische vader en moeder.
    Karaktereigenschappen: Charlie is een zorgzame jongen. Hij denkt veel na over wat hij tegen mensen zegt, is erg positief, maar ook een piekeraar. Hij is zachtaardig en betrouwbaar.
    Bloedsoort: Volbloed.
    Huisdier: Hij heeft een bruine kerkuil.
    Status: Zwerkbalaanvoerder.
    Keuzevakken: Dreuzelkunde.
    Relatie: Geen, mar hij vindt Nemesis wel heel erg leuk.
    Vrienden: Hij kan met de meesten wel goed overweg.
    Overig; -
    Foto: Later.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2013 - 22:25 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Kan ik nog mee doen?

    Naam: Caroline Wood
    Leeftijd: 15
    Afdeling: Gryffindor
    Leerjaar: 5
    Familie: Oliver Wood (vader), Loretta Cornhill (moeder), Billy Wood (broertje, 13)
    Karaktereigenschappen: Caroline is beleefd en bescheiden en houd absoluut niet van Duistere magie, deels omdat ze er ook wel bang voor is. Diep van binnen is ze wel dapper, maar alleen als het echt moet. Ze is best onzeker over zichzelf.
    Bloedsoort: Half-bloed
    Huisdier: Grijs-gestreepte Oerauil
    Status [Klassenoudste/Hoofdmonitor/Zwerkbalaanvoerder/Kampioen]: Jager in het Zwerkbalteam
    Keuzevakken: Voorspellend Rekenen, Waarzeggerij
    Relatie: -
    Vrienden: ?
    Overig; -
    Foto:


    Live together, die alone.

    Eh, ja hoor. ;D


    Every villain is a hero in his own mind.