• Ongeveer zes tot tien jongeren gaan in de kerstvakantie mee op een kamp van school. Ze gaan op kamp in een bosachtig gebied. Ze vinden het kamp maar saai en besluiten sneaky weg te sluipen van de groep om het gebied zelf te verkennen.
    Na urenlang door de bossen rond gedoold te hebben komen ze uit bij een groot, oud en verlaten huis. De jongeren besluiten hier te blijven, niet wetend wat voor vloek er rust op dit huis. De jongeren komen er te laat achter wat deze vloek in houdt en raken ingesneeuwd. Nu zijn ze gedwongen te overleven in dit huis waar maar rare dingen in gebeuren. Zo verdwijnen er wel eens mensen, die zomaar uit het niets terugkomen zonder dat ze weten dat ze überhaupt weg waren.
    Kunnen de jongeren hier nog op tijd weg komen of wordt deze domme actie hun fataal?


    Wat informatie over de vloek en wat er gebeurd is:
    De McAllister familie was zeer rijk en welvarend. Ze hadden een prachtig huis in het bos gekocht waar iedereen jaloers op was. Met name een van de houthakkers uit dat bos. Hij was een fanatiek natuurbeschermer en deed er alles aan om het bos te beschermen. Hij baalde erg het huis van de McAllister's zich in het bos bevond. Na drie jaar kon hij er niet meer tegen en sloop hij s'nachts het huis van de McAllister's in. Hij vermoorde ze stuk voor stuk met zijn bijl en verstopte hun lichamen ergens in de kelder van het huis. Nu hebben de McAllister's besloten zich te wreken op iedereen die hun huis betreedt door hen te teisteren met een vreselijke vloek. Ze laten mensen verdwijnen en verschijnen zonder dat ze er zelf iets tegen kunnen doen, drijven mensen tot waanzin en vermoorden tot slot ook nog mensen uit woede richting de vreselijke houthakker die hun hele familie uitmoordde.


    De regels:
    (gelieve deze door te lezen voor je überhaupt begint met het aanmaken van je rol)
    • Er is een minimum van 200 woorden.
    • OOC is altijd alleen in het praattopic.
    • 16+ is toegestaan, houd het netjes.
    • Je bestuurt alleen je eigen personage(s)
    • Niemand is perfect.
    • Naamsveranderingen en afwezigheden altijd doorgeven.
    • Let op spelling en interpunctie.
    • Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    • Denk goed na voor je meedoet.
    • Max. 2 Personages per persoon. (Man en vrouw)
    • Alleen ik maak de topics aan! Tenzij ik daar iemand anders voor vraag.
    • Houd bij het aanmaken van rollen het aantal mannen en vrouwen een beetje gelijk.
    • Van te voren wordt er niet besproken wie een relatie krijgt met wie.
    Als je je niet aan deze regels houd, zal ik je moeten kicken uit deze RPG.

    Het invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd: Minimaal 18
    Geslacht:
    Uiterlijk mét foto: (Niet iedereen is perfect)
    Innerlijk: (Probeer te varïeren. Niet iedereen is bitchy en/of lief.)
    Geschiedenis: (Vertel wat over het verleden van je personage)
    Extra: (Eventueel extra dingen over je personage, hieronder kunnen vallen: fobiën, huisdieren etc.)


    De rollen:
    Chase Carter - RapunzeI (pagina 5)
    Micardo Guiseppe Vercini - Neverland (pagina 17)
    Drake Justin Parker - Kendizzzzle (pagina 2)
    Jongen
    Noah Riker Constantines - Teresa (pagina 5)
    Raven May Winter - Roww (pagina 17)
    Cassie Elora Mears - Bash (pagina 3)
    Meisje gereserveerd voor BarnOwl
    Agnes Meryl Ellery - Sheridan (pagina 18)
    Athalia Sevillia Espironaz - EIias (pagina 7)

    Geesten van McAllister's (maximaal 4)
    Euphemia (Mia) Ainsley Cresent McAllister - Snowqeeun (pagina 10)
    Lily McAllister - Saviorself (pagina 9)

    Belangrijke topics:
    - Praattopic
    - Speeltopic

    [ bericht aangepast op 5 jan 2014 - 12:33 ]


    26 - 02 - '16

    CIaflin schreef:
    (...)

    Hahaha xD
    Eigenlijk ben ik nu toch best wel blij dat mijn vader het niet later nog heeft gedaan. Aangezien hij nu al toch nooit mijn kinderen zal zien waarschijnlijk maar dan al hellemaal niet :W


    Mijn paps heeft nog ongeveer veertig jaar dus mijn kinderen zal die vast nog wel te zien krijgen aangezien ik voor me dertigste me eerste kind wil :P


    Little do you know

    Roww schreef:
    (...)

    Mijn paps heeft nog ongeveer veertig jaar dus mijn kinderen zal die vast nog wel te zien krijgen aangezien ik voor me dertigste me eerste kind wil :P


    Be happy. Ik wil ook al voor mijn 30ste mijn eerste kind maar mijn vader is al 67 en ik ben 14. En hij is nu al aan het aftakelen. Ik moet blij zijn dat hij nog leeft. Aangezien de meeste in onze familie met hartproblemen het niet redden tot boven de 60.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    CIaflin schreef:
    (...)

    Be happy. Ik wil ook al voor mijn 30ste mijn eerste kind maar mijn vader is al 67 en ik ben 14. En hij is nu al aan het aftakelen. Ik moet blij zijn dat hij nog leeft. Aangezien de meeste in onze familie met hartproblemen het niet redden tot boven de 60.


    Ja, das best rot :l
    Ik ben zestien en mijn vader is volgens mij dit jaar 64 jaar, en tja zijn familie word vaak wel 100 jaar plus hij is nog gezond.. maar zoveel contact heb ik niet meer met hem :c
    Ik hoop voor je dat je vader het nog lang volhoudt,


    Little do you know

    Roww schreef:
    (...)

    Ja, das best rot :l
    Ik ben zestien en mijn vader is volgens mij dit jaar 64 jaar, en tja zijn familie word vaak wel 100 jaar plus hij is nog gezond.. maar zoveel contact heb ik niet meer met hem :c
    Ik hoop voor je dat je vader het nog lang volhoudt,


    Ow dat lijkt me niet fijn. Mijn vader en ik zijn juist zowat hetzelfde. Daardoor botsen we wel vaak maar ik ben en blijf een vader's kindje. :3 Maar dat komt ook doordat mijn moeder altijd aandacht heeft voor mijn broertje :'] En ik hoop het ook. Mijn vader heeft wel meer dingen tegen zich aan gehad waardoor hij aan het aftakelen was maar hij vond daar dingen voor en tja dan stopte dat aftakelen. Nu hopen maar dat het dit keer ook gebeurd.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik ben 24 jaar en mijn vader is 62, we beide hebben hart problemen gehad en nog steeds zijn we samen kerngezond. Ik wil graag voor mijn dertigste een kind hebben, maar jammer genoeg heb ik nog niet de juiste man gevonden. Dit kan misschien zijn doodat ik wantrouwend ben bij jongens. Toch hoop ik ooit dat ik iemand vind waar ik mijn leven mee kan delen.


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Guys and girls, zal ik even een praattopic maken voor dit soort dingen?


    26 - 02 - '16

    Le praattopic


    26 - 02 - '16

    Naam:
    James Marc Johnson
    Leeftijd:
    23, geboren op 15 Augustus
    Geslacht:
    Man
    Uiterlijk mét foto:


    O1
    James heeft blond geverfd haar en grijsblauwe ogen. Hij heeft een redelijk gespierd lichaam en doet veel om er goed uit te zien.
    Hij is ongeveer 1.85 en is redelijk gebouwd.
    Innerlijk:
    James is een echte ijdeltuit. Hij draagt nóoit dezelfde kleding twee keer achter elkaar zonder dat het is gewassen, dit vind hij gewoon vies en hij háat het als hij naar zweet ruikt. Daarbij is hij ook nog eens bang voor bijna alles, hij is enorm bijgelovig en heeft een hekel aan horrorfilms. James schrikt snel, en zijn eerste reactie is altijd Gillen daarna rennen of verstoppen. Als hij iets engs ziet of hoort slaakt hij als eerst een gil. Daarna doet hij enkel stoer om zijn angst te verdoezelen, al staat het zweet hem op zijn voorhoofd.
    Verder is James een hyperactief persoon, hij doet vaak overdreven en is echt een Dramaqueen. Hij is altijd vrolijk, je moet er veel voor doen om hem chagrijnig te krijgen.
    Geschiedenis:
    James komt uit een gezin met vier oudere zussen, zijn ouders zijn op jonge leeftijd gescheiden en hij woont bij zijn moeder en zussen. Hierdoor heeft hij nooit echt een vaderfiguur in zijn leven gehad. Zijn zussen zien zijn vader nog maar omdat deze man gelovig is heeft hij James 'verbannen' omdat de jongen homo is. Zijn vader gelooft er stellig in dat dit gewoon een ziekte is en besmettelijk is. Hij verteld James vaak genoeg dat hij een ongelukje was en nooit geboren had mogen worden. James is hierdoor een lange tijd depressief geweest maar dankzij zijn vrienden en familie is hij hier weer bovenop gekomen en is hij weer zijn vrolijke zelf. Hij heeft inmiddels zijn vader ook uit zijn leven verbannen en de laatste keer dat hij de man sprak heeft James hem verteld dat hij niet meer zijn vader is en dat híj juist de zieke is.
    Extra:
    James is homo en is op zijn zestiende uit de kast gekomen. Al wist bijna iedereen al te vertellen dat hij homo is door zijn manier van doen en laten.


    Hoop dat ie een beetje Approved is, waarschijnlijk pas ik hem wel nog een keer aan enzo, zo ben ik wel xD


    Little do you know

    *Wappert met handen* Joey.. Joey... Joey...
    :'] Je heb een hele goede keuze kwa Faceclaims. :W


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Zou ik de laatste rol mogen reserveren, die van geest... euhm moet dit een jongen/man zijn of mag dit ook een meisje/vrouw zijn?

    [ bericht aangepast op 18 dec 2013 - 19:13 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Uch, was net lekekr bezig met mijn rol en toen per ongeluk de topic Quizlet weg gedaan, nu weer opnieuw bah!!


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    CIaflin schreef:
    *Wappert met handen* Joey.. Joey... Joey...
    :'] Je heb een hele goede keuze kwa Faceclaims. :W


    Hehe, ik wist niemand anders die bij de rol paste x'D


    Little do you know

    Naam: Euhpemia (Mia) Ainsley Cresent McAllister
    Leeftijd: 25
    Geslacht: Vrouw
    Uiterlijk mét foto:
    Zo ze ziet ze eruit voor dat ze vermoord was



    Zo ziet ze eruit nadat ze vermoord was (denk de ketting gewoon weg)


    Innerlijk: Euphemia is een heel sadistische en manipuleerde vrouw, ze was dit altijd al geweest. Ze wist precies hoe ze haar zin kon krijgen, al was het bij haar ouders soms wel wat lastig, toch kreeg ze haar zin wel. Ze wist precies hoe ze anderen om haar finger kon winden, dit deed ze door bedreigingen, maar ook door haar sexyness. Eigenlijk is ze best harteloos en geeft ze geen zier om anderen, behalve haar zusje Lily, zij is de enige persoon om wie zij werkelijk echt geeft. Ze zal nooit iets doen om haar te kwetsen. Eigenlijk is Euphemia een kranzinnige en gestoorde vrouw en is van alles toe in staat. Ze houd ervan om andere mensen te kleineren en aan haar voeten liggen. Ook is ze best moordlustig ingesteld, maar dat moordlustige gebeurde pas toen ze vermoord werd door de houthakker.
    Geschiedenis: Eupemia is de oudste dochter van Carl McAllister en zijn vrouw, toen haar zusje Lily werd geboren was ze meteen in de wolken, ze was meteen verliefd gewoon op haar. Ze hield gewoon meteen al van haar zusje. Euphemia had nooit een vrienden gehad en echte liefde, gooide ze gewoon overboord. Ze had nooit begrepen wat echt ware liefde inhield en eigenlijk boeide het haar ook helemaal niet. Euphemia was vaak in de bossen te vinden, het was de enige plek waar ze haar rust en veiligheid in kon vinden. Heel af en toe ging ze naar de houthakker en hielp ze hem wel eens mee. Toch wanneer ze bij hem was, bekroop er wel soms gevoelens. Al had ze nooit geweten wat die gevoelens echt waren.
    Zij was de een na laatste die vermoord werd door de houthakker, ze begreep niet waarom hij het had gedaan. Ze smeekte niet om haar leven, ze had wel gesmeekt om het leven van haar kleine zusje, dat die haar geen pijnlijke dood zou sterven. Want ze kon in zijn ogen zien dat hij gepland had om haar en haar familie te doden. Dat is ook een soort van gave van Euphemia, ze kon na tijd zien of een persoon moordzuchtig is of niet.
    Extra: Iedereen die in het huis komt zal een ze een heel pijnlijk gevoel geven, ze zal die mensen krankzinnig laten worden en hopelijk zouden ze zichzelf dood maken. In de jaren heen heeft ze een paar mensen tot zelfmoord laten plegen. Ze heeft enkele zelf in een gesticht laten opnemen. Ja met Euphemia valt niet te sollen, ze weet precies wat de zwakke plekken zijn en hoe ze die kan breken.


    KLAAR

    [ bericht aangepast op 19 dec 2013 - 13:10 ]


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    De geestenfamilie heeft geen moeder x'D
    Das best wel ernstig


    Ow, wacht, er is nog een rol vrij, hehe

    [ bericht aangepast op 18 dec 2013 - 20:17 ]


    Little do you know

    Merrow schreef:
    Zou ik de laatste rol mogen reserveren, die van geest... euhm moet dit een jongen/man zijn of mag dit ook een meisje/vrouw zijn?


    Het liefst het een vrouw zijn, aangezien de geestenfamilie anders geen moeder heeft. Maar verder is het aan jou


    26 - 02 - '16