• Ongeveer zes tot tien jongeren gaan in de kerstvakantie mee op een kamp van school. Ze gaan op kamp in een bosachtig gebied. Ze vinden het kamp maar saai en besluiten sneaky weg te sluipen van de groep om het gebied zelf te verkennen.
    Na urenlang door de bossen rond gedoold te hebben komen ze uit bij een groot, oud en verlaten huis. De jongeren besluiten hier te blijven, niet wetend wat voor vloek er rust op dit huis. De jongeren komen er te laat achter wat deze vloek in houdt en raken ingesneeuwd. Nu zijn ze gedwongen te overleven in dit huis waar maar rare dingen in gebeuren. Zo verdwijnen er wel eens mensen, die zomaar uit het niets terugkomen zonder dat ze weten dat ze überhaupt weg waren.
    Kunnen de jongeren hier nog op tijd weg komen of wordt deze domme actie hun fataal?


    Wat informatie over de vloek en wat er gebeurd is:
    De McAllister familie was zeer rijk en welvarend. Ze hadden een prachtig huis in het bos gekocht waar iedereen jaloers op was. Met name een van de houthakkers uit dat bos. Hij was een fanatiek natuurbeschermer en deed er alles aan om het bos te beschermen. Hij baalde erg het huis van de McAllister's zich in het bos bevond. Na drie jaar kon hij er niet meer tegen en sloop hij s'nachts het huis van de McAllister's in. Hij vermoorde ze stuk voor stuk met zijn bijl en verstopte hun lichamen ergens in de kelder van het huis. Nu hebben de McAllister's besloten zich te wreken op iedereen die hun huis betreedt door hen te teisteren met een vreselijke vloek. Ze laten mensen verdwijnen en verschijnen zonder dat ze er zelf iets tegen kunnen doen, drijven mensen tot waanzin en vermoorden tot slot ook nog mensen uit woede richting de vreselijke houthakker die hun hele familie uitmoordde.


    De regels:
    (gelieve deze door te lezen voor je überhaupt begint met het aanmaken van je rol)
    • Er is een minimum van 200 woorden.
    • OOC is altijd alleen in het praattopic.
    • 16+ is toegestaan, houd het netjes.
    • Je bestuurt alleen je eigen personage(s)
    • Niemand is perfect.
    • Naamsveranderingen en afwezigheden altijd doorgeven.
    • Let op spelling en interpunctie.
    • Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    • Denk goed na voor je meedoet.
    • Max. 2 Personages per persoon. (Man en vrouw)
    • Alleen ik maak de topics aan! Tenzij ik daar iemand anders voor vraag.
    • Houd bij het aanmaken van rollen het aantal mannen en vrouwen een beetje gelijk.
    • Van te voren wordt er niet besproken wie een relatie krijgt met wie.
    Als je je niet aan deze regels houd, zal ik je moeten kicken uit deze RPG.

    Het invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd: Minimaal 18
    Geslacht:
    Uiterlijk mét foto: (Niet iedereen is perfect)
    Innerlijk: (Probeer te varïeren. Niet iedereen is bitchy en/of lief.)
    Geschiedenis: (Vertel wat over het verleden van je personage)
    Extra: (Eventueel extra dingen over je personage, hieronder kunnen vallen: fobiën, huisdieren etc.)


    De rollen:
    Chase Carter - RapunzeI (pagina 5)
    Micardo Guiseppe Vercini - Neverland (pagina 17)
    Drake Justin Parker - Kendizzzzle (pagina 2)
    Jongen
    Noah Riker Constantines - Teresa (pagina 5)
    Raven May Winter - Roww (pagina 17)
    Cassie Elora Mears - Bash (pagina 3)
    Meisje gereserveerd voor BarnOwl
    Agnes Meryl Ellery - Sheridan (pagina 18)
    Athalia Sevillia Espironaz - EIias (pagina 7)

    Geesten van McAllister's (maximaal 4)
    Euphemia (Mia) Ainsley Cresent McAllister - Snowqeeun (pagina 10)
    Lily McAllister - Saviorself (pagina 9)

    Belangrijke topics:
    - Praattopic
    - Speeltopic

    [ bericht aangepast op 5 jan 2014 - 12:33 ]


    26 - 02 - '16

    Candira schreef:
    (...)

    Dus ben jij de grootvader van lily en Euphemia? Of de vader.

    Normaal gesproken dan toch de grootvader, en dan de vader (of eventueel schoonvader :'D) van mijn personage aangezien ik de moederfiguur ga spelen (en dus de moeder ben van Lily en Euphemia)...


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Jup, zie jij een 60 jarige nog een kind maken?:'D


    Queer zijn is gewoon alles

    Dooddoenervo schreef:
    Jup, zie jij een 60 jarige nog een kind maken?:'D


    Nee maar misschien is het mogelijk dat Lily de dochter is van Euphemia? En dat euphemia de dochter is van Carl en de moeder. Dan is Carl als nog de grootvader van Lily. Maar misschien moeten we dat even bespreken? Dat kan ook een oplossing zijn, want zelf ben ik 24 en mijn pa is 62.

    [ bericht aangepast op 19 dec 2013 - 13:45 ]


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Dat kan idd ook.


    Queer zijn is gewoon alles

    Dooddoenervo schreef:
    Dat kan idd ook.


    Want het is bijna haast onwaarschijnlijk dat een 65 jarige man en een vrouw een dochter hebben van 5 jaar.


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Merrow schreef:
    (...)
    Normaal gesproken dan toch de grootvader, en dan de vader (of eventueel schoonvader :'D) van mijn personage aangezien ik de moederfiguur ga spelen (en dus de moeder ben van Lily en Euphemia)...


    Je zou ook kunnen doen dat de moeder van Euphemia en Lily ooit is weggegaan en dat jouw personage zo'n golddigger is als je snapt wat ik bedoel.

    [ bericht aangepast op 19 dec 2013 - 14:01 ]


    26 - 02 - '16

    Als die vrouw pas laat haar menopauze heeft kan alles. xD.


    Queer zijn is gewoon alles

    Child schreef:
    (...)

    Je zou ook kunnen doen dat de moeder van Euphemia en Lily ooit is weggegaan en dat jouw personage zo'n golddigger is als je snapt wat ik bedoel.

    Nja, dan wil ik toch liever een half dementerende 60 plusser zijn (als zijnde vrouw van Carl, als Dooddoener dat goed vind), in plaats van een geldwolf :'D

    [ bericht aangepast op 19 dec 2013 - 14:04 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Alles kan haast eigenlijk, maar zitten we nog steeds met Lily die vijf jaar is. Tenzij ze geadopteerd is?
    Oke. Hoe zit het met Lily dan? Ze kan niet de dochter zijn van Carl en de vrouw, want is haast onwaarschijnlijk dat ze nog een kind hebben van Vijf jaar, tenzij ze geadopteerd is als baby.

    Twee keuzes hebben we eigenlijk.

    Lily die als baby geadopteerd is of dat Lily de dochter is van Euphemia

    [ bericht aangepast op 19 dec 2013 - 14:07 ]


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Candira schreef:
    Alles kan haast eigenlijk, maar zitten we nog steeds met Lily die vijf jaar is. Tenzij ze geadopteerd is?

    Lily kan de dochter van Euphemia zijn, aangezien zij 25 is... Ik heb zelf ook een zoontje van bijna 5 (volgende maand) :'D En ben er ook 25 :'D Dus in dat opzicht is dat geen probleem, I guess...

    Edit: Ik zou dan gaan voor dat Lily de dochter is van Euphemia, maar goed, wie ben ik ^_^

    [ bericht aangepast op 19 dec 2013 - 14:08 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    (...)
    Lily kan de dochter van Euphemia zijn, aangezien zij 25 is... Ik heb zelf ook een zoontje van bijna 5 (volgende maand) :'D En ben er ook 25 :'D Dus in dat opzicht is dat geen probleem, I guess...

    Edit: Ik zou dan gaan voor dat Lily de dochter is van Euphemia, maar goed, wie ben ik ^_^


    Dat leek me ook het meest logische, maar we moeten eerst zien of degene die Lily speelt dat ook wilt, het is een suggestie :-) , ooh! Wat leuk.. hoop dat je zoon een fijne verjaardag gaat hebben en alvast gefelicieerd met je zoon' s verjaardag :-)

    edit: ook al is het pas volgende maand xd

    [ bericht aangepast op 19 dec 2013 - 14:12 ]


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Candira schreef:
    (...)

    Dat leek me ook het meest logische, maar we moeten eerst zien of degene die Lily speelt dat ook wilt, het is een suggestie :-) , ooh! Wat leuk.. hoop dat je zoon een fijne verjaardag gaat hebben en alvast gefelicieerd met je zoon' s verjaardag :-)

    edit: ook al is het pas volgende maand xd

    Dan is het gewoon even Emiko's mening afwachten.
    In ieder geval, ik ga dan de vrouw van Carl spelen (; Dat dat stukje dan toch niet meer veranderd wordt, want anders moet ik een heel ander personage gaan aanmaken :'D

    En thnx :3 Meh, de tijd gaat veel te hard :'D... En ergens bedenk ik me, hadden we dit gesprek/overleg niet beter in het praat topic gehouden :'D

    [ bericht aangepast op 19 dec 2013 - 14:15 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    (...)
    Dan is het gewoon even Emiko's mening afwachten.
    In ieder geval, ik ga dan de vrouw van Carl spelen (; Dat dat stukje dan toch niet meer veranderd wordt, want anders moet ik een heel ander personage gaan aanmaken :'D

    En thnx :3 Meh, de tijd gaat veel te hard :'D... En ergens bedenk ik me, hadden we dit gesprek/overleg niet beter in het praat topic gehouden :'D


    Whaha, ja nu je het zegt, we hadden het beter gewoon in de praat topic moeten doen, maar ach het is al gebeurt. Xd
    Ja dat lijkt me goed maak je rol maar aan en wie zien wel hoe dat is :-)


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Candira schreef:
    (...)

    Whaha, ja nu je het zegt, we hadden het beter gewoon in de praat topic moeten doen, maar ach het is al gebeurt. Xd
    Ja dat lijkt me goed maak je rol maar aan en wie zien wel hoe dat is :-)

    Ik heb nog iets minder dan een uurtje voordat ik de kleine moet ophalen van school, dus ik kan alvast een begin maken aan m'n personage ^_^
    Als eerste maar eens een interessante play-by zoeken :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Candira schreef:
    Alles kan haast eigenlijk, maar zitten we nog steeds met Lily die vijf jaar is. Tenzij ze geadopteerd is?
    Oke. Hoe zit het met Lily dan? Ze kan niet de dochter zijn van Carl en de vrouw, want is haast onwaarschijnlijk dat ze nog een kind hebben van Vijf jaar, tenzij ze geadopteerd is als baby.

    Twee keuzes hebben we eigenlijk.

    Lily die als baby geadopteerd is of dat Lily de dochter is van Euphemia


    Mij maakt het niet zo heel veel uit :') Het ging er eerder om dat Carl het enige personage was dat ingevuld was en ik ging er van uit dat dat ook echt de vader zou zijn.