• Ik was de laatste bij het vorige topic.

    (Oeps de titel is trouwens 'Beoordeel het profiel van degene boven je', maar ik kan geloof ik de titel niet meer aanpassen..)

    [ bericht aangepast op 11 dec 2013 - 20:43 ]


    --

    8,5


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    9

    [ bericht aangepast op 14 dec 2013 - 21:04 ]


    made a list of my regrets and you were the first, love

    7


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    8.5


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    7,3


    The sun will rise and we will try again.

    7.8


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    9

    9,5


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    7


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    7


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    4.


    Pretty is just a pretty word.

    Mullingford schreef:
    4.


    wut?! why?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik geef je een vier, omdat ik het eerste gedeelte nogal kinderachtig vind. Daarbij doet de foto het bij mij niet en vind ik je profiel nogal kalig en saai. Dat waar je mensen verwelkomd heb ik dus alleen mijn punten gegeven en waar je zet wat je leuk vindt.

    Niets persoonlijks, hoor. (:


    Pretty is just a pretty word.

    Mullingford schreef:
    Ik geef je een vier, omdat ik het eerste gedeelte nogal kinderachtig vind. Daarbij doet de foto het bij mij niet en vind ik je profiel nogal kalig en saai. Dat waar je mensen verwelkomd heb ik dus alleen mijn punten gegeven en waar je zet wat je leuk vindt.

    Niets persoonlijks, hoor. (:


    meh :(


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    LoveLost schreef:
    (...)

    meh :(


    Maar dat is mijn mening. Ieder zijn of haar smaak.


    Pretty is just a pretty word.