• Mijn Coverstore

    Aanvragen kan gewoon.
    Wil je een cover aanvragen, laat dan alsjeblieft wat informatie achter, zoals;
    * Titel
    * Korte Samenvatting
    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt
    * Sfeer die het weer moet geven
    * Horizontaal of verticaal ?
    * Eventuele Exta's


    Voorbeelden







    Aanvragen ~ Het kan nogal verschillen wanneer je hem krijgt, de ene keer heb ik genoeg tijd en inspiratie om ze te maken en een andere keer heb ik dat niet, dus het kan soms wel langer dan een week duren, ligt er ook aan op welke plek je in het lijstje staat.

    ~1. Lance ~ Begonnen
    ~2. Anaklysmos
    ~3. WriterIV

    Aanvragen kan gewoon ~ Reminder

    Afgerond
    1. Landkaart voor FantasyBelg
    2. Imagines
    3. Imagines
    4. Lunalovesit
    5. Missamani
    6. CatchADreamx
    7. CatchADreamx
    8. TSchrader ~ Wattpad
    9. Huaso
    10.Piaffe
    11.SugarSkullPrincess ~ Wattpad
    12.SugarSkullPrincess ~ Wattpad
    13.Splendida
    14.Rider
    15.Gendry
    16.Missamani
    17.Guinness
    18.DecemberRain 2.
    19.Stapper
    20.Child
    21.Gendry
    22.Chrysaor
    23.Assassin ~1.
    24.Traitor
    25.Venomis
    26.Rider
    27.Bastille
    28.Determinate
    29.Yaviera
    30.SayNever
    31.PinkRock
    32.Sketches
    33.Orenda
    34.Disneyy
    35.DreamerN
    36.Moirea
    37.CatchADreamx
    38. KiliGirl
    39. Lannisters
    40.HarrysBum
    41.Numinous
    42.Medalla
    43.DreamerN
    44.Pinkemina
    45.Pudge
    46.Wrenloveer
    47.Rawiyah
    48.Exactly
    49.Huginn
    50.Cyzashi
    51. Intouchables
    52. DreamOnX
    53. WenseKronik
    54. Alyaska
    55. Curuxa
    56. CatchADreamx
    57. xStitchx
    58. Aqueta
    59. Disneyy
    60. DreamerN
    61. District7 1District7 2
    62. YOLOBIRDxx
    63. OmqBoo ~ Wattpad
    64. Endigo
    65. DreamerN
    66. Paenitet
    67. Divergency 1Divergency 2
    68. Fawkes
    69. Maudx
    70. DreamerN
    71. Dusky
    72. Adamlicious
    73. AngelForce
    74. Ellery
    75. Sciathan
    76. xthevampire
    77. Nyl
    78. Anaklysmos

    [ bericht aangepast op 19 mei 2014 - 23:18 ]


    Credendo Vides

    Matheson -> Medalla


    ~

    DreamerN schreef:
    HarrysBum schreef:

    * Titel: The Ripper
    * Korte Samenvatting: Olivia is een jonge vrouw van midden twintig. Ze werkt bij de krant. Wanneer Londen geteisterd wordt door een reeks moorden, is het aan haar om onderzoek te doen naar de zogenaamde 'Jack the Ripper'. Olivia praat met velen, in de hoop dat die haar meer kunnen vertellen over de moordenaar. Alleen niet iedereen blijkt te vertrouwen.
    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt: Klik en een vrouw die achter een typmachine zit, maar waarvan je het gezicht niet/niet goed kan zien.
    * Sfeer die het weer moet geven: Angstig, grimmig
    * Horizontaal of verticaal?: Verticaal




    Wow! Dankjewel!!


    There is nothing more badass than being yourself

    DreamerN schreef:
    Sorry voor het lange wachten !
    Maar ik had de laatste tijd amper tijd om ermee bezig te gaan (Zat ook in een stress en depressie periode)

    Numinous schreef:
    De vorige was heel mooi geworden. Ik heb nog een verhaal waar ik een cover bij zoek...
    Titel: Maybe This Is My Happy End
    Korte Samenvatting: Het verhaal gaat over Luna die aan een ziekte lijdt waardoor ze niet lang te leven heeft. Maar als ze de liefde van haar leven vindt is het moeilijk om een relatie aan te gaan.
    Eventueel plaatjes die je er perse in wilt:
    1
    2
    3
    Sfeer die het weer moet geven: Somberheid, maar ook verliefd. Het is niet echt sfeer...
    Horizontaal of verticaal: verticaal
    Eventuele Exta's: Liefst eentje met tekst en zonder tekst.... En alvast dank je!






    Sorry voor mijn late reactie! Maar bedankt, hij is echt gaaf geworden net als altijd!

    [ bericht aangepast op 19 feb 2014 - 15:19 ]


    A friend is someone who knows the song in your heart and can sing it back to you when you have forgotten the words.

    Medalla schreef:

    * Titel: Where the heart is
    * Korte Samenvatting: Het gaat over een meisje die stage gaat lopen bij een Hengstenstal. Ze mag mee naar keuringen en noem maar op. De vaste amazone raakt zwanger en daarom mag zij tijdelijk de paarden trainen op stal. Dan blijkt dat zij een toch wel hele goede amazone is en word zij de vaste amazone. Dan krijgt ze op een keuring/wedstrijd een ongeluk met een hengst. Dan ontmoet ze haar grote liefde. Samen maken ze dan dingen mee met zowel de paarden als in hun persoonlijke relatie.
    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt:

    ,

    ,

    ,


    * Sfeer die het weer moet geven: Liefde, succes, winnen
    * Horizontaal of verticaal: Horizontaal
    * Eventuele Exta's: Ik wil NIET mijn profielnaam of zo erin. Alleen de titel.




    Hhmm... Ik had best veel moeite met alle plaatjes er een beetje goed in te krijgen, dus ik hoor graag wat je ervan vind, anders probeer ik het opnieuw :P


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Medalla schreef:
    * Titel: Where the heart is
    * Korte Samenvatting: Het gaat over een meisje die stage gaat lopen bij een Hengstenstal. Ze mag mee naar keuringen en noem maar op. De vaste amazone raakt zwanger en daarom mag zij tijdelijk de paarden trainen op stal. Dan blijkt dat zij een toch wel hele goede amazone is en word zij de vaste amazone. Dan krijgt ze op een keuring/wedstrijd een ongeluk met een hengst. Dan ontmoet ze haar grote liefde. Samen maken ze dan dingen mee met zowel de paarden als in hun persoonlijke relatie.
    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt:

    ,

    ,

    ,


    * Sfeer die het weer moet geven: Liefde, succes, winnen
    * Horizontaal of verticaal: Horizontaal
    * Eventuele Exta's: Ik wil NIET mijn profielnaam of zo erin. Alleen de titel.




    Hhmm... Ik had best veel moeite met alle plaatjes er een beetje goed in te krijgen, dus ik hoor graag wat je ervan vind, anders probeer ik het opnieuw :P


    Ik vind hem echt super mooi:D Super bedankt


    ~

    Oeh, ik ben benieuwd naar mijn cover!!!


    The Sky's awake, so I'm awake. And I want to play!

    MissEaton>>DreamOnx

    Titel Long Life the King
    Korte Samenvatting Aan het hof van Widsor Castle, Engeland in de late middeleeuwen (1427) woont de Engelse koninklijke familie Winchester.

    Engeland is nog onder de duim van het geloof, aartsbischoppen en kardinalen zitten aan het hof. Engeland is onder het regime van een koning maar word gerund door de koningin van het land. Maar door een plots voorval overlijd de koning waardoor de kroonprins de nieuwe koning wordt. Kan de koningin hem wel in het gareel houden? Gezien blijkbaar haar zoon andere plannen heeft dan die zij voor hem had uitgestippeld?
    De nieuwe koning heeft andere plannen, een Orde (Orde van de Ronde Tafel) die het koninkrijk zou beschermen schijnt een andere wending te nemen. Vrienden worden vijanden en bloed zal vloeien.

    Long Life the King
    Eventueel plaatjes die je er perse in wilt:
    Ik heb niet een echt plaatje maar een klein idee, een omgevallen koningin en de koning staat nog (schaken) Alleen als het past ;) in de cover.
    En anders misschien dit plaatje van Edward (de kroonprins/koning)
    Maar verder laat ik jou je ding doen ;)



    Sfeer die het weer moet geven: Het moet een beetje grimmig zijn, donker gezien er verraad in het verhaal zit, dus iets donkers zal zeker goed zijn (denk ik)
    Horizontaal of verticaal: verticaal
    Eventuele Exta's: -

    [ bericht aangepast op 11 maart 2014 - 22:36 ]

    Pinkemina schreef:

    Titel:
    Let's Dance
    Plaatjes die ik graag zou willen:
    Hannah Moore
    Harry Styles
    overzicht Londen (als achtergrond)
    Sfeer (+ insider info verhaal):
    Een vrolijke sfeer, maar toch een beetje een verdrongen achtergrond erin. (Hannah is verliefd op Harry, maar Harry heeft een ander. Toch probeert ze vrienden met hem te blijven, terwijl het pijn doet hem te zien met zijn vriendin. Hannah weet niet dat Harry verliefd is op haar, en dat zijn vriendin een 'contract' heeft. Allebei hebben ze gevoelens voor elkaar die ze verdringen)
    Horizontaal of Verticaal:
    hier laat ik je vrij in. Jij mag het kiezen!
    Extra's:
    Als de volgende zin erin komt, zou ik blij zijn:
    To him, her words were that it was just a contract. To me, she said it was real love.

    Als je twee covers maakt (een met bovenstaand zinnetje, een zonder) kan ik je wel bijna doodknuffelen. Alvast bedankt!



    Met tekst


    Zonder tekst

    Hoor graag wat je ervan vind, anders wil ik hem nog wel aanpassen hoor (:
    Aanklikbaar voor grotere versie.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2014 - 21:42 ]


    Credendo Vides

    Even tussendoor een cover gemaakt voor Pudge


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Pinkemina schreef:
    Titel:
    Let's Dance
    Plaatjes die ik graag zou willen:
    Hannah Moore
    Harry Styles
    overzicht Londen (als achtergrond)
    Sfeer (+ insider info verhaal):
    Een vrolijke sfeer, maar toch een beetje een verdrongen achtergrond erin. (Hannah is verliefd op Harry, maar Harry heeft een ander. Toch probeert ze vrienden met hem te blijven, terwijl het pijn doet hem te zien met zijn vriendin. Hannah weet niet dat Harry verliefd is op haar, en dat zijn vriendin een 'contract' heeft. Allebei hebben ze gevoelens voor elkaar die ze verdringen)
    Horizontaal of Verticaal:
    hier laat ik je vrij in. Jij mag het kiezen!
    Extra's:
    Als de volgende zin erin komt, zou ik blij zijn:
    To him, her words were that it was just a contract. To me, she said it was real love.

    Als je twee covers maakt (een met bovenstaand zinnetje, een zonder) kan ik je wel bijna doodknuffelen. Alvast bedankt!



    Met tekst


    Zonder tekst

    Hoor graag wat je ervan vind, anders wil ik hem nog wel aanpassen hoor (:
    Aanklikbaar voor grotere versie.






    THANKS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    The Sky's awake, so I'm awake. And I want to play!

    * Titel:
    Smoke signals
    * Korte Samenvatting
    Langzaam maar zeker verspreidt het zich onder de mensheid. Een nieuw gen dat zich door de jaren heen heeft gemuteerd. Het schijnbaar ongevaarlijke gen is onbekend bij dokters en wetenschappers en niemand weet wat ze ermee aanmoeten.
    De enigen die het gen dragen zijn hen die het geërfd hebben van hun voorouders. En, in tegenstelling tot de dokters en wetenschappers, besluiten zij het te negeren, aangezien het niet voor problemen zorgt en niemand er last van heeft.

    Het komt als een schok als de zon van het één op het andere moment verdwijnt. Heel de wereld houdt zijn adem in - wat is er aan de hand?
    Al snel dalen de temperaturen fors, zowel op de polen als langs de evenaar. Alles wordt donker en het begint overal te sneeuwen.
    Dankzij slechte voorbereidingen sterven er veel mensen. Anderen houden zich schuil met hun familie dicht bij zich, terwijl de overheid hen probeert te kalmeren.
    Toch zijn er ook een mensen over de hele wereld die nergens last van lijken te hebben. Als ze na veel verwarring uitvinden dat ze 'anders' zijn, raken ook zij in paniek. Wat is er met ze aan de hand?

    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt:
    Ik heb geen plaatjes, maar het zou fijn zijn als de kou erin terug kwam. Dus bijvoorbeeld sneeuw of ijs. Ook wil ik een klein vuurtje waar rook uitkomt.
    Onze personages zien er zo en zo uit maar die hoeven er niet per se in als het geen handige plaatjes zijn. Verder zou ik het wel leuk vinden als er nog wat mensen op staan die niet per se herkenbaar zijn maar wel een groep vormen.
    Als je niets kunt met die uitleg wil ik wel proberen wat plaatjes op te zoeken.

    * Sfeer die het weer moet geven
    Koud, niet alleen letterlijk maar ook figuurlijk. Het mag geen gezellige uitstraling hebben :')
    * Horizontaal of verticaal ?
    Het liefst horizontaal.
    * Eventuele Exta's
    -

    In de tussentijd nog snel ook nog drie andere gemaakt:






    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    In de tussentijd nog snel ook nog drie andere gemaakt:







    Wauw, prachtig, vooral die tweede is echt mooi!


    Hope, it is the only thing stronger than fear

    Huginn schreef:


    * Titel: The progress of the dress (sierletters)
    * Korte Samenvatting:
    Een dagboek waarin ik mijn naai-projecten bijhoud.
    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt:



    De plaatjes zijn meer een voorbeeld ^^ als jij een zelfde soort tegenkomt die je beter kan gebruiken doe je dat maar hoor!

    * Sfeer die het weer moet geven:
    Leerzaam, fantasy, naaien, creatief, elegant, mysterieus
    * Horizontaal of verticaal ?
    Vertikaal


    Ik weet dat je aangaf dat je hem verticaal wou, maar zelf vond ik hem horizontaal beter uitkomen, als je het echt niet wilt maak ik hem nog een keer en dan wel verticaal (;


    Cover is aanklikbaar.


    Credendo Vides