• Mijn Coverstore

    Aanvragen kan gewoon.
    Wil je een cover aanvragen, laat dan alsjeblieft wat informatie achter, zoals;
    * Titel
    * Korte Samenvatting
    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt
    * Sfeer die het weer moet geven
    * Horizontaal of verticaal ?
    * Eventuele Exta's


    Voorbeelden







    Aanvragen ~ Het kan nogal verschillen wanneer je hem krijgt, de ene keer heb ik genoeg tijd en inspiratie om ze te maken en een andere keer heb ik dat niet, dus het kan soms wel langer dan een week duren, ligt er ook aan op welke plek je in het lijstje staat.

    ~1. Lance ~ Begonnen
    ~2. Anaklysmos
    ~3. WriterIV

    Aanvragen kan gewoon ~ Reminder

    Afgerond
    1. Landkaart voor FantasyBelg
    2. Imagines
    3. Imagines
    4. Lunalovesit
    5. Missamani
    6. CatchADreamx
    7. CatchADreamx
    8. TSchrader ~ Wattpad
    9. Huaso
    10.Piaffe
    11.SugarSkullPrincess ~ Wattpad
    12.SugarSkullPrincess ~ Wattpad
    13.Splendida
    14.Rider
    15.Gendry
    16.Missamani
    17.Guinness
    18.DecemberRain 2.
    19.Stapper
    20.Child
    21.Gendry
    22.Chrysaor
    23.Assassin ~1.
    24.Traitor
    25.Venomis
    26.Rider
    27.Bastille
    28.Determinate
    29.Yaviera
    30.SayNever
    31.PinkRock
    32.Sketches
    33.Orenda
    34.Disneyy
    35.DreamerN
    36.Moirea
    37.CatchADreamx
    38. KiliGirl
    39. Lannisters
    40.HarrysBum
    41.Numinous
    42.Medalla
    43.DreamerN
    44.Pinkemina
    45.Pudge
    46.Wrenloveer
    47.Rawiyah
    48.Exactly
    49.Huginn
    50.Cyzashi
    51. Intouchables
    52. DreamOnX
    53. WenseKronik
    54. Alyaska
    55. Curuxa
    56. CatchADreamx
    57. xStitchx
    58. Aqueta
    59. Disneyy
    60. DreamerN
    61. District7 1District7 2
    62. YOLOBIRDxx
    63. OmqBoo ~ Wattpad
    64. Endigo
    65. DreamerN
    66. Paenitet
    67. Divergency 1Divergency 2
    68. Fawkes
    69. Maudx
    70. DreamerN
    71. Dusky
    72. Adamlicious
    73. AngelForce
    74. Ellery
    75. Sciathan
    76. xthevampire
    77. Nyl
    78. Anaklysmos

    [ bericht aangepast op 19 mei 2014 - 23:18 ]


    Credendo Vides

    Child schreef:
    * Titel
    (nog) niet van toepassing. Zodra er een titel bekend is zal ik die doorgeven.
    * Korte Samenvatting
    [naam] is een meisje dat aan de buitenkant lijkt op een dood normaal meisje. Het is echter een meisje met een gebruiksaanwijzing. [naam] heeft autisme, verlatingsangst en is een enorme pessimist. Ze heeft een leuk vriendje, doet momenteel een havo-opleiding en heeft een baantje waar ze redelijk trots op is.
    [naam] Mist echter nog wel wat dingen in haar leven. Ze wil onder andere een boek gaan schrijven om de leegte in haar leven op te vullen, maar dat wil niet echt. Ze weet ten eerste niet waar ze over moet gaan schrijven en ze heeft last van een writersblock. Als ze ergens aan begint lukt het haar niet om het af te krijgen en ze is nogal besluiteloos.
    Zal het haar lukken om een boek te schrijven, van haar verlatingsangst af te komen en haar havodiploma te halen?

    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt


    * Sfeer die het weer moet geven
    Een ietwat sombere sfeer.
    * Horizontaal of verticaal ?
    Verticaal
    * Eventuele Exta's
    Krullerig lettertype


    Hij is misschien wel iets (te) simpel, maar ik hoop dat je hem mooi vind.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Hij is misschien wel iets (te) simpel, maar ik hoop dat je hem mooi vind.



    Hij is heel mooi (:


    26 - 02 - '16

    Child schreef:
    (...)

    Hij is heel mooi (:

    Daar ben ik blij om (:

    [ bericht aangepast op 31 dec 2013 - 1:17 ]


    Credendo Vides

    Gendry schreef:
    Ik vraag er nog één aan, als je dat niet erg vind.

    Titel: madly adventures

    Korte samenvatting: Sarah Caroban leid een leven, net zo normaal als ieder ander, in New York. Haar ouders zijn met een auto-ongeluk om het leven gekomen toen ze achttien was, dit was een merkwaardige dood waar Sarah nooit helemaal haar gedachtes vanaf kon zetten. De politie kon zien dat het opzet was, en dat er met de auto van haar ouders geknoeid was. Maar wie zou het op hun hebben gemunt? En waarom? Nu Sarah vijfentwintig is, is ze alleen. Op een dag die net zo begint als alle anderen, ontmoet ze Jefferson. Hij beweert The Mad Hatter te zijn, uit het sprookje Alice in Wonderland. Sarah gelooft hem niet, en loopt weg, maar als ze tijdens de avond voorbij hetzelfde deel over de straat loopt, merkt ze dat hij er nog steeds is. Ze biedt hem onderdak aan, terwijl hij maar door kletst over dat ze hem moet terug brengen naar Storybrooke, de stad waarin magie nog in tact is. Sarah wordt gek van zijn gezeur en gelooft hem nog steeds niet, maar ze is niet zo gemakkelijk van hem af...
    [!] [ Verhaallijn kan nog aangepast worden ^]

    Eventueel plaatjes die je er perse in wilt:
    Hoofdpersonen:
    x Jefferson / Mad Hatter. Graag echt deze foto.
    x Leighton Meester als Sarah. Mag ook een andere foto zijn, zolang het maar die actrice is.
    x Als het kan zou ik ook wel graag de oorspronkelijke cast erin verwerkt hebben, maar ik wil niet dat het té duidelijk zichtbaar is of te overheersend, omdat het om de twee hoofdpersonen gaat natuurlijk en wat minder om deze cast.

    En één van deze klokjes, kies jij zelf maar welke het beste naar voren komt en welke het beste opvalt, maar niet allemaal, slechts één van deze:
    x Keuze 1
    x Keuze 2
    x Keuze 3
    x Keuze 4

    Extra:
    x Mocht je nog een achtergrond nodig hebben, dan is een bos altijd goed.

    Sfeer die het weer moet geven: Magisch, betoverend, bijzonder, mysterieus.

    Horizontaal of verticaal? Verticaal.

    Eventuele Exta's: Geen usernames. Zou je dit lettertype kunnen gebruiken? En zou je net zoals bij de vorige die je voor mij hebt gedaan, zo'n sierlijke versiering kunnen doen zoals bij de eerste cover uit de voorbeelden.

    Het lijken heel veel plaatjes maar dat is omdat ik je laat kiezen tussen verschillende. ^



    Aanklikken voor groter.

    Ben benieuwd wat je ervan vind (:

    [ bericht aangepast op 30 dec 2013 - 20:09 ]


    Credendo Vides

    Oh my... Het is echt schitterend! Echt wauw! Zou de tekst alleen niet geel met rood omlijnd kunnen zijn maar gewoon wit of grijs? Dan zou die helemaal perfect zijn!

    Gendry schreef:
    Oh my... Het is echt schitterend! Echt wauw! Zou de tekst alleen niet geel met rood omlijnd kunnen zijn maar gewoon wit of grijs? Dan zou die helemaal perfect zijn!




    Zo beter ? (:


    Credendo Vides

    Ja, echt helemaal zoals ik het wilde! (=

    Titel:
    Broederband in het groot, het liefst Broederband in deze stijl. De titel komt zo snel mogelijk
    Foto's:
    Deze of deze
    Deze of deze
    Deze
    Deze of
    Je mag ook zelf een plaatje van Jamie en Lily uit zoeken (van City of Bones) en het liefst een plaatje met pijlen net zoals je bij de boeken van de Grijze Jagers ziet.
    Beschrijving:

    Elizabeth 'Liz' Cyrus is als kind opgevoed door prins Arnaut en kroon prinses Cassandra. Door haar echte vader werd ze achter gelaten in hun kasteel op Araluen waar opstond dat ze haar moesten adopteren, om haar achter te houden voor de rest van zijn eigen land - Skandia.
    Het enigste wat Elizabeth nog van hem heeft is een ketting met een wolf er op, het enigste ding was ze van haar ouders heeft.
    Zo groeit ze samen met Nathan - de echte zoon van Arnaut en Cassandra - op in de vertrouwde omgeving die ze haar thuis noemt. Ze word het beste in alles wat er maar te leren valt met behulp van de oude vrienden groep, Will, Alyss, George, Jenny en haar vader zelf.
    Maar Elizabeth heeft het gevoel dat de mensen die ze zo vertrouwt iets voor haar verbergen. En wanneer er een Skandiese schip genaamd de Reiger Araluen binnen komt varen en weten te beweren dat ze de dochter is van hun Oberjarl, gaat alles maar dan ook álles mis.

    Wensen:
    Het liefst een beetje een donkere sfeer met een paarse of blauwe gloed er in (het ligt er aan wat het mooiste is) en dat Jamie en Lily naast elkaar komen te staan. (ze hebben zelf niks te maken met mijn verhaal, ik zie ze meer als de hoofdpersonen) als dat kan zou dat heel fijn zijn!
    Horizontaal of verticaal:
    Wat het beste uitkomt.
    Andere wensen: Nope

    Alvast bedankt!![/face]


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    * Titel
    The Mule
    * Korte Samenvatting
    Gaat over interdimensionale drugshandel
    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt
    Achtergrond: deze of deze
    Verder zou ik graag iets van deze erop willen, je mag zelf weten wat: deze, deze, deze, deze
    Als je zelf betere foto's weet mag je die ook gebruiken.
    * Sfeer die het weer moet geven
    Duister of myserieus
    * Horizontaal of verticaal ?
    Maakt niet uit


    Your make-up is terrible

    Sorry, laat maar (krul)

    [ bericht aangepast op 1 jan 2014 - 19:42 ]


    'The best way to predict the future is to create it'.

    * Titel

    Bedtime Lullaby

    * Korte Samenvatting

    De zes-jarige Alice heeft sinds kort alleen maar nachtmerrie's.
    Ze weet echter niet dat al haar nachtmerrie's worden opgenomen door een andere dimensie.
    Als Alice vast zit in een andere dimensie kunnen al haar angsten haar confronteren.
    En om een uitweg te vinden moet ze een pure ziel vinden, die net als zij in de andere werkelijkheid vast zit.
    Zal ze een uitweg kunnen vinden? En zal de pure ziel haar geloven?
    Een verhaal over sterke wil, vertrouwen en angst. Durf jij het aan?


    'Je kan nergens heen, nergens naartoe. Je bent alleen en overgeleverd aan mij!'

    * Sfeer die het weer moet geven

    Het is een horror verhaal ^^ Dus ik denk dat donker en duister erin passen.

    * Horizontaal of verticaal ?

    Wat jij het mooiste vind.

    * Eventuele Exta's

    Het is voor The Story of The Year, dus er mogen geen bekende of ultra bekende personen in voorkomen (just sayin' ;p).

    [ bericht aangepast op 2 jan 2014 - 0:38 ]


    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams.

    Titel: Dodenlied

    Korte Samenvatting: Het gaat over Rikki, een rechercheur die te maken krijgt met geestverschijningen die haar steeds stukken van een haast onbegrijpelijk lied toezingen en waarvan sommigen blijken te lijken op slachtoffers uit een aantal oude onopgeloste zaken. Het is een combinatie van Horror en Thriller.

    Eventueel plaatjes die je er perse in wilt:
    -



    of



    of



    -



    of



    Iets dat erop lijkt en beter past mag natuurlijk ook altijd.

    Sfeer die het weer moet geven: Mysterieus en een tikje beangstigend en duister (maar het mag ook wel weer iets moois hebben). Het mag ook wel een beetje een oude uitstraling hebben. Dat vind ik ook altijd wel mooi.

    Horizontaal of verticaal: Ik vind verticaal meestal toch wel het mooist, maar als horizontaal makkelijker is, mag dat ook.

    Eventuele Extas: Niet echt, behalve dat ik er geen bekende mensen op wil.


    Happy Birthday my Potter!

    * Titel
    Sweet Venom

    * Korte Samenvatting
    Het speelt zich af in een medieval fantasy wereldje en is best wel een beetje duister (:

    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt




    * Sfeer die het weer moet geven
    Beetje duister, spannend, dromerig misschien

    * Horizontaal of verticaal ?
    Volgens mij komt verticaal het best uit (:

    * Eventuele Exta's
    Ik kon geen goed plaatje vinden, maar een ketting van een klein flesje, eventueel met een vloeistof erin. Als je die kan vinden kan hij misschien ook op de cover (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.



    Ben benieuwd wat je ervan vind (:

    [ bericht aangepast op 2 jan 2014 - 22:56 ]


    Credendo Vides

    Assassin schreef:
    * Titel
    The Mule
    * Korte Samenvatting
    Gaat over interdimensionale drugshandel
    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt
    Achtergrond: deze of deze
    Verder zou ik graag iets van deze erop willen, je mag zelf weten wat: deze, deze, deze, deze
    Als je zelf betere foto's weet mag je die ook gebruiken.
    * Sfeer die het weer moet geven
    Duister of myserieus
    * Horizontaal of verticaal ?
    Maakt niet uit



    Zonder politie insigne.


    Met Politie insigne.


    Credendo Vides