• Mijn Coverstore

    Aanvragen kan gewoon.
    Wil je een cover aanvragen, laat dan alsjeblieft wat informatie achter, zoals;
    * Titel
    * Korte Samenvatting
    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt
    * Sfeer die het weer moet geven
    * Horizontaal of verticaal ?
    * Eventuele Exta's


    Voorbeelden







    Aanvragen ~ Het kan nogal verschillen wanneer je hem krijgt, de ene keer heb ik genoeg tijd en inspiratie om ze te maken en een andere keer heb ik dat niet, dus het kan soms wel langer dan een week duren, ligt er ook aan op welke plek je in het lijstje staat.

    ~1. Lance ~ Begonnen
    ~2. Anaklysmos
    ~3. WriterIV

    Aanvragen kan gewoon ~ Reminder

    Afgerond
    1. Landkaart voor FantasyBelg
    2. Imagines
    3. Imagines
    4. Lunalovesit
    5. Missamani
    6. CatchADreamx
    7. CatchADreamx
    8. TSchrader ~ Wattpad
    9. Huaso
    10.Piaffe
    11.SugarSkullPrincess ~ Wattpad
    12.SugarSkullPrincess ~ Wattpad
    13.Splendida
    14.Rider
    15.Gendry
    16.Missamani
    17.Guinness
    18.DecemberRain 2.
    19.Stapper
    20.Child
    21.Gendry
    22.Chrysaor
    23.Assassin ~1.
    24.Traitor
    25.Venomis
    26.Rider
    27.Bastille
    28.Determinate
    29.Yaviera
    30.SayNever
    31.PinkRock
    32.Sketches
    33.Orenda
    34.Disneyy
    35.DreamerN
    36.Moirea
    37.CatchADreamx
    38. KiliGirl
    39. Lannisters
    40.HarrysBum
    41.Numinous
    42.Medalla
    43.DreamerN
    44.Pinkemina
    45.Pudge
    46.Wrenloveer
    47.Rawiyah
    48.Exactly
    49.Huginn
    50.Cyzashi
    51. Intouchables
    52. DreamOnX
    53. WenseKronik
    54. Alyaska
    55. Curuxa
    56. CatchADreamx
    57. xStitchx
    58. Aqueta
    59. Disneyy
    60. DreamerN
    61. District7 1District7 2
    62. YOLOBIRDxx
    63. OmqBoo ~ Wattpad
    64. Endigo
    65. DreamerN
    66. Paenitet
    67. Divergency 1Divergency 2
    68. Fawkes
    69. Maudx
    70. DreamerN
    71. Dusky
    72. Adamlicious
    73. AngelForce
    74. Ellery
    75. Sciathan
    76. xthevampire
    77. Nyl
    78. Anaklysmos

    [ bericht aangepast op 19 mei 2014 - 23:18 ]


    Credendo Vides

    Nathalie, jij maakt werkelijk prachtige covers! Ö


    16 - 09 - '17

    Oh, wauw! Die is echt heel mooi geworden, dankjewel!


    Your make-up is terrible

    Titel
    Bitter Revenge
    Korte Samenvatting

    Een onschuldig achttienjarig meisje, genaamd Lynn verliest haar twintigjarige zus, Amanda door een bende. Haar zus viel voor één van de players uit de bende, ze gebruiktte drugs all the time en stonden bekend als de grootste dealers van de stad. Ze verslonden het ene meisje na het andere, maar deze keer liep het totaal uit de hand. Amanda was op het verkeerde moment, op de verkeerde plaats. Haar vriendje was high, net zoals zijn andere vrienden, ze waren ook nog eens dronken en wisten totaal niet wat ze deden. Ze wouden haar allemaal delen, tot er agressie bij kwam kijken en Amanda uiteindelijk de dupe was van dit alles. Ze werd misbruikt en uiteindelijk vermoord door één van de jongens. Eenmaal Lynn het uiteindelijke verhaal weet over wat er precies met haar zus gebeurd is, is ze maar op één ding uit ... wraak!

    Eventueel plaatjes die je er perse in wilt
    Een donker bos of iets anders in die aard als achtergrond
    Een meisje dat er beetje uit ziet als een rebel
    Bloedspatten
    Hier zijn plaatjes die ik zelf gezocht hebt moest je die liever willen gebruiken dan zelf te zoeken. Je mag ze altijd veranderen.
    Achtegrond of 2
    Tot nu vond ik alleen dit meisje

    Sfeer die het weer moet geven
    Donker, beetje eng
    Horizontaal of verticaal?
    Dat maakt niet zoveel uit
    Eventuele Exta's
    /


    16 - 09 - '17

    MT (:

    * Titel: Your Betrayal
    * Korte Samenvatting: Twee jonge, ambitieuze elfen halen hun koning over om hen te laten infiltreren in het gezelschap van Thorin Oakenshield. Ze zetten ieder hun zinnen op één van de dwergen, vastberaden hen te verleiden om zo in Erebor te geraken om te voorkomen dat het opnieuw dwergen zullen zijn die in deze gouden hallen zullen resideren….
    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt:
    http://www.thelandofshadow.com/wp-content/uploads/2013/10/Lonely-Mountain.jpg
    http://images6.fanpop.com/image/photos/33300000/Fili-and-Kili-fili-and-kili-33311505-925-684.jpg (het liefst apart en zonder de tekst, als dat kan (: )
    http://media-cache-ec0.pinimg.com/236x/f3/16/6a/f3166a478b06f1502d2928debdf241f3.jpg
    http://th07.deviantart.net/fs70/PRE/f/2012/337/2/6/thorin_oakenshield_by_aster31-d5mz0rr.jpg

    > ik weet niet of het mogelijk is als ze er allemaal in komen hoor! kijk maar (: die van thorin is het minst belangrijk ;)
    * Sfeer die het weer moet geven: het gedicht hier geeft hoop ik een goede sfeer weer.
    * Horizontaal of verticaal? Dat maakt me niet heel er veel uit. Doe maar wat het beste uitkomt ;D
    * Eventuele Exta's: Ik zou het mooi vinden als de titel in het geel is, zoals bij de hobbit. (:

    ---
    Ik vind al je covers werkelijk prachtig, dus je mag ook iets totaal anders doen haha. :')

    [ bericht aangepast op 3 jan 2014 - 23:02 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    DreamerN schreef:



    Ben benieuwd wat je ervan vind (:



    Heel erg bedankt! Maar zou je misschien die boot weg kunnen halen? Ik vind hem er toch niet zo mooi bij staan (krul)


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Chrysaor schreef:
    (...)


    Heel erg bedankt! Maar zou je misschien die boot weg kunnen halen? Ik vind hem er toch niet zo mooi bij staan (krul)


    Ik heb het zo goed mogelijk geprobeerd te veranderen.


    Credendo Vides

    Dankje (";


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    * Titel: Identical Twins

    * Korte Samenvatting
    (Het is een Harry Potter Fanfiction)
    Olivia en Luna zijn tweelingen. Ze zitten beiden op Hogwarts. Maar desondanks zijn ze totaal verschillend. Olivia zit in Slytherin, en Luna in Gryffindor. Maar de twee zijn niet uit elkaar te houden. Achter Olivia schuilt iets duisters, iets wat zelfs Luna niet van haar weet. En ook Luna heeft een geheim, waarvan zijzelf nog niet eens vanaf weet.

    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt
    Olivia & Luna

    * Sfeer die het weer moet geven Magisch, Sierlijk maar toch ook iets duisters.

    * Horizontaal of verticaal ? Verticaal

    * Eventuele Exta's /

    [ bericht aangepast op 3 jan 2014 - 21:50 ]


    'As long was we're together, does it matter were we go?'

    * Titel: Life Can Be Again Like A Fairytale
    * Korte Samenvatting: Lucy wordt van de een psycholoog naar de andere gestuurdt, omdat ze van andere dingen houdt dan de meeste mensen. Haar hele leven lang wordt haar vertelt dat het leven een hel moet zijn dat ze worden gestraft voor iets wat ze vroeger hebben gedaan. Lucy is er van overtuigdt dat haar leven als een sprookje kan worden. Alleen is dat niet zo makkelijk als het lijkt....
    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt. 1
    2
    3
    Het liefst de eerste en de derde, maar ik snap als het door de tekst te moeilijk is om erin te zetten. Dus als de eerste niet kan de de tweede en derde.

    * Sfeer die het weer moet geven De sfeer moet iets sombers hebben, maar ook iets dat het nog mogelijk is om van het leven een sprookje te maken. Dus hoop.
    * Horizontaal of verticaal ? Verticaal
    * Eventuele Exta's Alvast bedankt!


    A friend is someone who knows the song in your heart and can sing it back to you when you have forgotten the words.

    Titel: Ruler Of Katan
    Korte Samenvatting Er heersen duistere tijden over Katan, het rijk in de wolken, het paleis in de wolken. Nadat Koning Eric is gedreven door hebzucht, gaat er maar een ding door Lucy heen; Hem verslaan. Ze moet haar hele rijk bij elkaar trommelen om het tegen hem op te nemen, maar of dat nou zo makkelijk is. Want vijanden sluiten bondgenootschappen, en vrienden worden vijanden. Zal er ooit nog vrede komen in de wereld? En zal ze degene van wie ze houd kunnen redden? (Lucy is zeg maar de koningin van Katan)
    Eventueel plaatjes die je er perse in wilt Deze graag: http://www.wall321.com/thumbnails/detail/20130512/mountains%20clouds%20castles%20flying%20moon%20fantasy%20art%20artwork%20palace_www.wall321.com_2.jpg
    En deze:
    http://4.bp.blogspot.com/-0qi855kNbVk/Tp2vz-0f5tI/AAAAAAAAGoM/A3jPfSyVBNk/s1600/716rechazada_sonia-verdu.jpg
    Sfeer die het weer moet geven Een beetje duister, aangezien er duistere tijden heersen. En Fantasy achtig. Misschien kun je nog een soort man erin doen, in dezelfde art style die ongeveer net zo oud is als die vrouw van het plaatje. Dat hoeft niet hoor.
    Horizontaal of verticaal ? Verticaal
    Eventuele Exta's Graag de titel op de cover, geen username's
    Dankje!


    "She Is Far Away, She Is Far Far Away From Me." ~ Kili About Tauriel

    Wow echt mooie covers (:.

    Titel ZES
    Korte Samenvatting Het is het is 28 februari 2831 en iedereen in de stad Apollo is al zes maanden dood. Allemaal op het zelfde moment gestorven, allemaal zonder reden. Het ene moment nog spring levend het andere moment mors dood. Behalve één 16-jarige meisje. Iedereen de ze ooit kende loopt niet meer op deze aarde. En stukje bij beetje ontrafeld ze een gruwelijke waarheid.

    Het stukje wat op mijn story pagina ding staat:

    28 februari 2831
    -
    Zes maanden. De datum op mijn telefoon staart me woedend aan. Woedend. Levenloze dingen hebben geen emotie. Hebben nooit een emotie gehad. Probeer ik mijzelf keer op keer te laten herinneren. Toch had het gevoeld, toen twee maanden geleden de laatste lantarenpaal uitging, alsof het licht bang was geweest en mij in de steek had gelaten. De datum was niet woedend. Het was ik die woedend was. Maar vertel dat aan iemand die al 6 maanden in complete stilte langzaam gek word. Al was het niet de stilte dat het ergste was. Het waren niet de legen straten die me het meeste angst aanjaagden. Het waren de lichamen. De doden lichamen. De levenloze blik in hun ogen. En het aller ergste de stank, de stank die gepaard ging met dood. Lichamen in verschillende staten van ontbinding. Al zes maanden waren overal lichamen. Al zes maanden was iedereen dood. Voor zo ver ik weet iedereen die ooit leefde. Iedereen.

    Behalve ik.

    Sfeer die het weer moet geven Een beetje duister. Maar ook dat je duidelijk voelt dat ze alleen is in een stad vol doden.
    Horizontaal of verticaal? Het liefst horizontaal maar het maakt me niet heel veel uit als verticaal beter voor jou werkt.
    Eventuele Exta's -

    [ bericht aangepast op 3 jan 2014 - 21:57 ]


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Traitor schreef:
    * Titel

    Bedtime Lullaby

    * Korte Samenvatting

    De zes-jarige Alice heeft sinds kort alleen maar nachtmerrie's.
    Ze weet echter niet dat al haar nachtmerrie's worden opgenomen door een andere dimensie.
    Als Alice vast zit in een andere dimensie kunnen al haar angsten haar confronteren.
    En om een uitweg te vinden moet ze een pure ziel vinden, die net als zij in de andere werkelijkheid vast zit.
    Zal ze een uitweg kunnen vinden? En zal de pure ziel haar geloven?
    Een verhaal over sterke wil, vertrouwen en angst. Durf jij het aan?


    'Je kan nergens heen, nergens naartoe. Je bent alleen en overgeleverd aan mij!'

    * Sfeer die het weer moet geven

    Het is een horror verhaal ^^ Dus ik denk dat donker en duister erin passen.

    * Horizontaal of verticaal ?

    Wat jij het mooiste vind.

    * Eventuele Exta's

    Het is voor The Story of The Year, dus er mogen geen bekende of ultra bekende personen in voorkomen (just sayin' ;p).




    Aanklikken voor grotere versie (: Ben benieuwd wat je ervan vind !

    [ bericht aangepast op 5 jan 2014 - 15:53 ]


    Credendo Vides

    Het is prachtig! Heel erg bedankt c:


    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams.

    Rider schreef:
    Titel: Dodenlied

    Korte Samenvatting: Het gaat over Rikki, een rechercheur die te maken krijgt met geestverschijningen die haar steeds stukken van een haast onbegrijpelijk lied toezingen en waarvan sommigen blijken te lijken op slachtoffers uit een aantal oude onopgeloste zaken. Het is een combinatie van Horror en Thriller.

    Eventueel plaatjes die je er perse in wilt:
    -



    of



    of

    .



    Aanklikbaar voor grotere versie.

    Zonder tekst

    [ bericht aangepast op 5 jan 2014 - 18:02 ]


    Credendo Vides