• Mijn Coverstore

    Aanvragen kan gewoon.
    Wil je een cover aanvragen, laat dan alsjeblieft wat informatie achter, zoals;
    * Titel
    * Korte Samenvatting
    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt
    * Sfeer die het weer moet geven
    * Horizontaal of verticaal ?
    * Eventuele Exta's


    Voorbeelden







    Aanvragen ~ Het kan nogal verschillen wanneer je hem krijgt, de ene keer heb ik genoeg tijd en inspiratie om ze te maken en een andere keer heb ik dat niet, dus het kan soms wel langer dan een week duren, ligt er ook aan op welke plek je in het lijstje staat.

    ~1. Lance ~ Begonnen
    ~2. Anaklysmos
    ~3. WriterIV

    Aanvragen kan gewoon ~ Reminder

    Afgerond
    1. Landkaart voor FantasyBelg
    2. Imagines
    3. Imagines
    4. Lunalovesit
    5. Missamani
    6. CatchADreamx
    7. CatchADreamx
    8. TSchrader ~ Wattpad
    9. Huaso
    10.Piaffe
    11.SugarSkullPrincess ~ Wattpad
    12.SugarSkullPrincess ~ Wattpad
    13.Splendida
    14.Rider
    15.Gendry
    16.Missamani
    17.Guinness
    18.DecemberRain 2.
    19.Stapper
    20.Child
    21.Gendry
    22.Chrysaor
    23.Assassin ~1.
    24.Traitor
    25.Venomis
    26.Rider
    27.Bastille
    28.Determinate
    29.Yaviera
    30.SayNever
    31.PinkRock
    32.Sketches
    33.Orenda
    34.Disneyy
    35.DreamerN
    36.Moirea
    37.CatchADreamx
    38. KiliGirl
    39. Lannisters
    40.HarrysBum
    41.Numinous
    42.Medalla
    43.DreamerN
    44.Pinkemina
    45.Pudge
    46.Wrenloveer
    47.Rawiyah
    48.Exactly
    49.Huginn
    50.Cyzashi
    51. Intouchables
    52. DreamOnX
    53. WenseKronik
    54. Alyaska
    55. Curuxa
    56. CatchADreamx
    57. xStitchx
    58. Aqueta
    59. Disneyy
    60. DreamerN
    61. District7 1District7 2
    62. YOLOBIRDxx
    63. OmqBoo ~ Wattpad
    64. Endigo
    65. DreamerN
    66. Paenitet
    67. Divergency 1Divergency 2
    68. Fawkes
    69. Maudx
    70. DreamerN
    71. Dusky
    72. Adamlicious
    73. AngelForce
    74. Ellery
    75. Sciathan
    76. xthevampire
    77. Nyl
    78. Anaklysmos

    [ bericht aangepast op 19 mei 2014 - 23:18 ]


    Credendo Vides

    Ik heb al een cover, dus je mag mij van de lijst afhalen. ;D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Venomis schreef:
    Ik heb al een cover, dus je mag mij van de lijst afhalen. ;D


    Ik had hem al voor je gemaakt, staat in je eigen topic.


    Credendo Vides

    Meh, dan meldde ik het net te laat. Sorry :C


    Every villain is a hero in his own mind.

    DreamerN schreef:
    (...)


    Aanklikbaar voor grotere versie.

    Zonder tekst


    Oh wauw. Echt nog mooier dat ik had verwacht. Super bedankt!


    Happy Birthday my Potter!

    Misschien meld ik het een beetje laat, maar zou ik ook een cover mogen zonder de titel?
    Als het teveel moeite is hoeft het niet, hoor!


    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams.

    Traitor schreef:
    Misschien meld ik het een beetje laat, maar zou ik ook een cover mogen zonder de titel?
    Als het teveel moeite is hoeft het niet, hoor!


    Je was net op tijd ^^

    Hier is die.


    Credendo Vides

    BastiIIe schreef:
    * Titel
    Sweet Venom

    * Korte Samenvatting
    Het speelt zich af in een medieval fantasy wereldje en is best wel een beetje duister (:

    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt




    * Sfeer die het weer moet geven
    Beetje duister, spannend, dromerig misschien

    * Horizontaal of verticaal ?
    Volgens mij komt verticaal het best uit (:

    * Eventuele Exta's
    Ik kon geen goed plaatje vinden, maar een ketting van een klein flesje, eventueel met een vloeistof erin. Als je die kan vinden kan hij misschien ook op de cover (:


    [ bericht aangepast op 5 jan 2014 - 23:00 ]


    Credendo Vides

    Mag ik vragen met welke programma(s) je die covers maakt? Ik vind ze echt prachtig:) Ik gebruik zelf 2pic en Photofiltre, maar deze resultaten krijg ik nou nooit:$ Niet dat ik er de laatste tijd veel mee heb gedaan mja:)


    ~

    Matheson schreef:
    Mag ik vragen met welke programma(s) je die covers maakt? Ik vind ze echt prachtig:) Ik gebruik zelf 2pic en Photofiltre, maar deze resultaten krijg ik nou nooit:$ Niet dat ik er de laatste tijd veel mee heb gedaan mja:)


    Bedankt !
    Ik gebruik GIMP (: In het begin is het gewoon een beetje prutsen, maar je moet juist dingen uitproberen tot je er vertrouwd mee bent.


    Credendo Vides

    Never mind (:

    [ bericht aangepast op 6 jan 2014 - 15:10 ]

    * Titel: Nog geen titel. Ik weet nog geen titel, en ik kan er de tekst zelf opzetten.
    * Korte Samenvatting:

    Wanneer Merel verslaafd raakt aan een griezelige game, lijkt ze de wereld heel anders te zien. Sinds ze het spel speelt, reageert ze veel agressiever en doet ze het liefst niet anders dan gamen. Ze begint haar vriendinnen kwijt te raken en ze veroorzaakt steeds meer ruzie thuis. Op school gaat het ook buitengewoon slecht, ze haalt bizar lage cijfers. Iedereen ziet dat het de verkeerde kant op gaat met Merel, maar niemand durft in te grijpen. Het spel lijkt veel te veel invloed op haar te hebben en ze wordt geleidelijk in het spel gezogen. Na een tijdje heeft ze door dat het lijkt alsof ze gevangen in het spel zit, waar ze onmogelijk nog uit kan komen. De game is voor Merel een verschrikkelijke werkelijkheid geworden. Ze wilt niets liever dan naar huis, weer naar school, en haar vriendinnen weer zien. Maar dat lijkt onmogelijk met al het gevaar dat op de loer ligt. Langzamerhand krijgt Merel steeds meer spijt van wat ze gedaan heeft, maar zullen haar pogingen om weer terug te komen naar de realiteit genoeg zijn?
    Een verhaal over een verslaving die maar niet al te goed uitpakt.

    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt: Ik heb zelf geen plaatjes opgezocht, maar ik wil graag een meisje erin. Bijvoorbeeld Barbara Palvin, dat vind ik wel een geschikt meisje. (:
    * Sfeer die het weer moet geven: Mysterieus, eng.
    * Horizontaal of verticaal ? Horizontaal.
    * Eventuele Extra's -

    Determinate schreef:
    Titel
    Bitter Revenge
    Korte Samenvatting
    Een onschuldig achttienjarig meisje, genaamd Lynn verliest haar twintigjarige zus, Amanda door een bende. Haar zus viel voor één van de players uit de bende, ze gebruiktte drugs all the time en stonden bekend als de grootste dealers van de stad. Ze verslonden het ene meisje na het andere, maar deze keer liep het totaal uit de hand. Amanda was op het verkeerde moment, op de verkeerde plaats. Haar vriendje was high, net zoals zijn andere vrienden, ze waren ook nog eens dronken en wisten totaal niet wat ze deden. Ze wouden haar allemaal delen, tot er agressie bij kwam kijken en Amanda uiteindelijk de dupe was van dit alles. Ze werd misbruikt en uiteindelijk vermoord door één van de jongens. Eenmaal Lynn het uiteindelijke verhaal weet over wat er precies met haar zus gebeurd is, is ze maar op één ding uit ... wraak!

    Eventueel plaatjes die je er perse in wilt
    Een donker bos of iets anders in die aard als achtergrond
    Een meisje dat er beetje uit ziet als een rebel
    Bloedspatten
    Hier zijn plaatjes die ik zelf gezocht hebt moest je die liever willen gebruiken dan zelf te zoeken. Je mag ze altijd veranderen.
    Achtegrond of 2
    Tot nu vond ik alleen dit meisje

    Sfeer die het weer moet geven
    Donker, beetje eng
    Horizontaal of verticaal?
    Dat maakt niet zoveel uit
    Eventuele Exta's


    [ bericht aangepast op 6 jan 2014 - 17:18 ]


    Credendo Vides

DreamerN schreef:
(...)



Oeh pretty! <3


In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

DreamerN schreef:
(...)

Bedankt !
Ik gebruik GIMP (: In het begin is het gewoon een beetje prutsen, maar je moet juist dingen uitproberen tot je er vertrouwd mee bent.


Zou ik even mogen vragen hoe je foto's samenvoegt dan, op GIMP? (:
Dat is me namelijk nog nooit gelukt.

[ bericht aangepast op 6 jan 2014 - 17:21 ]


Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

Titel
The Orphan
Maar ik heb graag de tekst 'I'm The Orphan' er op staan
Korte Samenvatting
Safir is als baby 'gedumpt' bij een huisje bij een vrouw van middelbare leeftijd die net buiten het dorp woonde. Ze was toen pas één jaar en heeft haar ouders dus nooit gekend. De oude vrouw heeft altijd voor haar gezocht alsof ze haar eigen kind was. Maar toen Safir nog maar negen jaar was werd de vrouw veroordeeld voor hekserij en werd ze levend verbrand.
Er was niemand die zich om Safir wilde ontfermen aangezien ze opgevoed was door een 'heks' en zij zelf dus ook gevaarlijk kon zijn.
Jaren zijn verstreken en Safir is inmiddels achttien jaar oud, door de jaren heen heeft ze leren jagen, stelen en overleven in haar eentje. Intussen is ze uit op wraak op het dorp wat toen haar pleegmoeder onterecht vermoord heeft.
Het speelt zich af in 1248

Eventueel plaatjes die je er perse in wilt
Ik zou het eigenlijk niet zo goed weten, sowieso denk ik Deze, maar als jij iets beters weet of een andere afbeelding zoals dit kan vinden waar je iets mooiers van kan maken zou dat ook leuk zijn ^-^
Of iets met Deze
Misschien kan je ook iets doen met een jonge vrouw die op een paard rijd of zo, maar dat soort afbeeldingen kan ik maar moeilijk vinden aangezien het ook bij de tijd moet passen -datsoort afbeeldingen zijn meestal met mannen xc- plus ik ben niet zo geweldig in het vinden van mooie afbeeldingen, weet nooit waar ik zoeken moet.
Verras me zou ik zeggen :p
Sfeer die het weer moet geven
Mysterieus, Spannend en een beetje historisch -aangezien dat het thema van het verhaal is-
Horizontaal/verticaal
Eventuele Exta's

Hoop dat je hier iets mee kan (:

[ bericht aangepast op 6 jan 2014 - 17:58 ]


Little do you know