• Het topic om over de TV serie Once upon a time te praten / te fangirlen of samen dood te gaan aan feels.



    Once Upon A Time Stories ~ Titel + Welke personages (eventueel)

    ~

    [ bericht aangepast op 13 april 2014 - 18:02 ]


    Credendo Vides

    Mijn moeder kijkt het altijd op woensdag en ik zie dan altijd stukken en dan wil ik het ook kijken, maar het is nu al zover dat ik er niets van snap. Dus ik heb 't net gedownload en ga eraan beginnen zodra ik American horror story heb afgekeken.


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Meh, ik hou het bijna niet meer vol, die stomme winterbreak... ):


    Credendo Vides

    Yeey, ik ben nieuw in deze topics en ik zal waarschijnlijk niet teveel terug lezen i.v.m spoilers, maar ik begin morgen aan 2x03 en ik hoop aan het eind van het weekend weer helemaal bij te zijn. Ik zie dat er mij veel te wachten staat (Captain Swan?!)

    Gendry schreef:
    Yeey, ik ben nieuw in deze topics en ik zal waarschijnlijk niet teveel terug lezen i.v.m spoilers, maar ik begin morgen aan 2x03 en ik hoop aan het eind van het weekend weer helemaal bij te zijn. Ik zie dat er mij veel te wachten staat (Captain Swan?!)


    CAPTAINSWAN, sorry, maar dat is echt mijn favoriete ship (:

    En spoilers worden dus altijd aangegeven in de groene spoiler vakken (;


    Credendo Vides

    Ik ben net begonnen aan seizoen 2 ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    DreamerN schreef:

    CAPTAINSWAN, sorry, maar dat is echt mijn favoriete ship (:

    En spoilers worden dus altijd aangegeven in de groene spoiler vakken (;

    Tot nu toe blijf ik trouw aan Wooden Swan, maar misschien dan niet meer (A)

    Ik ga nu de allereerste episode kijken :Y) Oh, ik kwam Once upon a time in Wonderland tegen, is dat een soort spin-off series?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Mijn god, ik moet de laatste twee afleveringen nog kijken, alleen ik heb geen goede link. Help me out?


    Alleen maar tranen van geluk

    Hoeveel seizoenen zijn er nou tot nu toe gemaakt, en komen er nog?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hmm, ik weet nog niet zo goed wat ik ervan moet vinden. Het begin zag er nogal lachwekkend uit, net zoals dat bloed bij Prince Charming :') Hahah.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    Ik ga nu de allereerste episode kijken :Y) Oh, ik kwam Once upon a time in Wonderland tegen, is dat een soort spin-off series?


    Ja, Once Upon a Time in Wonderland is een spin-off (;
    In het begin was het inderdaad een beetje.. te nep, maar daarna begint de drama en het verhaal pas echt en met de aflevering kan het onduidelijker of duidelijker worden (:


    CityOwl schreef:
    Hoeveel seizoenen zijn er nou tot nu toe gemaakt, en komen er nog?


    Momenteel zijn we halverwege seizoen 3, maar ze zijn in winterbreak, dus is aflevering 12 pas weer in maart in Amerika te zien...


    Credendo Vides

    Hoe zit dat precies met seizoen 3 en de spin-off? Moet je eerst de spin-off kijken en dan pas seizoen 3, of eerst seizoen 3 en dan de spin-off? Vanaf wanneer gaat die spin-off in werking?

    Gendry schreef:
    Hoe zit dat precies met seizoen 3 en de spin-off? Moet je eerst de spin-off kijken en dan pas seizoen 3, of eerst seizoen 3 en dan de spin-off? Vanaf wanneer gaat die spin-off in werking?


    Een spin-off is gewoon een serie ernaast die eigenlijk niet echt aan de serie gekoppeld is.
    Af en toe kunnen er eventueel bekende personages in voorkomen, maar meer niet, er is geen directe link met de serie.

    De spin-off is in Amerika nu ook in winterbreak en ik heb geen idee of die ook ooit op de Nederlandse tv te zien komt, al moeten we nu ook waarschijnlijk een jaar wachten voor seizoen 3 in NL komt, aangezien dat de afgelopen twee jaren zo was.


    Credendo Vides

    Ik download alles lekker xD hoef ik niet te wachten. Maar aangezien de download er nu uit ligt kan ik nu niets pakken, maar komt wel goed.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Meh, iemand hier waarmee ik kan praten over seizoen 3 ? :3


    Credendo Vides