• Het topic om over de TV serie Once upon a time te praten / te fangirlen of samen dood te gaan aan feels.



    Once Upon A Time Stories ~ Titel + Welke personages (eventueel)

    ~

    [ bericht aangepast op 13 april 2014 - 18:02 ]


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Meh, iemand hier waarmee ik kan praten over seizoen 3 ? :3


    Hi c: Ik volg dit topic (en het vorige), maar had er eigenlijk nog nooit op gereageerd. Maar ik ben bij c:

    Omg, nu ze allemaal in the enchanted forest zijn, kan Regina haar true love ontmoeten ^^ Me is so happy. Alleen Emma moet zich snel Hook weer herinneren en smoor verliefd op hem worden. En ik wil weten wat er aan de hand is. Meh, het duurt echt nog veel te lang.


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    Hi c: Ik volg dit topic (en het vorige), maar had er eigenlijk nog nooit op gereageerd. Maar ik ben bij c:

    Omg, nu ze allemaal in the enchanted forest zijn, kan Regina haar true love ontmoeten ^^ Me is so happy. Alleen Emma moet zich snel Hook weer herinneren en smoor verliefd op hem worden. En ik wil weten wat er aan de hand is. Meh, het duurt echt nog veel te lang.



    Het duurt inderdaad veel te lang ): En volgens berichten komt er binnenkort (uhum) inderdaad een ontmoeting voor outlaw Queen (:
    Volgens mij heeft Hook ook iets gekregen waarmee hij Emma der herinneringen weer mee terug krijgt, alleen wou hij het eerst op de ouderwetse manier proberen (; Maar true loves kiss werkt alleen maar als er gevoelens van beide kanten komen..
    Maar ik ben ook echt benieuwd wie deze gozer wie Emma hugged in spoilers...
    Deze :


    En Hook die opgepakt word door de politie XD

    En ik kan niet stoppen met deze kijken ;

    [ bericht aangepast op 28 dec 2013 - 17:22 ]


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)


    Het duurt inderdaad veel te lang ): En volgens berichten komt er binnenkort (uhum) inderdaad een ontmoeting voor outlaw Queen (:
    Volgens mij heeft Hook ook iets gekregen waarmee hij Emma der herinneringen weer mee terug krijgt, alleen wou hij het eerst op de ouderwetse manier proberen (; Maar true loves kiss werkt alleen maar als er gevoelens van beide kanten komen..
    Maar ik ben ook echt benieuwd wie deze gozer wie Emma hugged in spoilers...
    Deze :


    En Hook die opgepakt word door de politie XD

    En ik kan niet stoppen met deze kijken ;



    Oh my, The wicked witch 0.0 En die hugger lijkt een beetje op Hook alleen dan in nette kleren en een ander kapsel. Stiekem hoop ik gewoon dat het Hook is. Hij heeft alleen op alle andere foto's zijn oude haar en oude kleren :c Straks heeft Emma een nieuwe vriend 0.0 .

    [ bericht aangepast op 28 dec 2013 - 18:14 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    Oh my, The wicked witch 0.0 En die hugger lijkt een beetje op Hook alleen dan in nette kleren en een ander kapsel. Stiekem hoop ik gewoon dat het Hook is. Hij heeft alleen op alle andere foto's zijn oude haar en oude kleren :c Straks heeft Emma een nieuwe vriend 0.0 .

    Dat Emma een nieuwe vriend heeft zijn meerdere mensen bang voor, maar ergens heb ik ook het gevoel dat het eventueel een soort broer voor haar is waarmee ze nog contact heeft sinds haar pleegouderperiode in haar leven.
    Er gaan ook geruchten rond dat het eventueel een oudere Henry uit de toekomst is of zo O.o Maar dat geloof ik niet echt, maar ja, met deze show weet je het maar nooit.


    Credendo Vides

    Ik begin zo aan 2x09. Het is zooooo spannend.

    Alleen weet ik niet of Hook te vertrouwen is. (krul)
    Ene keer is 'ie team Cora, dan weer Emma, dan weer Cora... Ach, ik zie het van zelf (A)

    DreamerN schreef:
    Een spin-off is gewoon een serie ernaast die eigenlijk niet echt aan de serie gekoppeld is.
    Af en toe kunnen er eventueel bekende personages in voorkomen, maar meer niet, er is geen directe link met de serie.

    De spin-off is in Amerika nu ook in winterbreak en ik heb geen idee of die ook ooit op de Nederlandse tv te zien komt, al moeten we nu ook waarschijnlijk een jaar wachten voor seizoen 3 in NL komt, aangezien dat de afgelopen twee jaren zo was.

    Maar zodra ik Seizoen 2 af heb, wat is dan handig voor mij om te doen? Moet ik dan eerst beginnen met de spin-off of eerst Seizoen 3? Of moet ik ergens midden in Seizoen 3 overstappen naar de spin-off? Wat is het meest logische om te doen om het zo goed mogelijk te volgen? (=

    Gendry schreef:
    (...)
    Maar zodra ik Seizoen 2 af heb, wat is dan handig voor mij om te doen? Moet ik dan eerst beginnen met de spin-off of eerst Seizoen 3? Of moet ik ergens midden in Seizoen 3 overstappen naar de spin-off? Wat is het meest logische om te doen om het zo goed mogelijk te volgen? (=


    Open spoiler = Wonderland komt helemaal niet voor tot nu toe in Seizoen 3 en zoals ik al gezegd heb is de spin-off een totaal andere serie.
    Dus gewoon doorgaan met seizoen 3 als je daar aangekomen bent (:
    Ik bewaarde de once upon a time in wonderland afleveringen om juist in deze winterbreak te kijken, al ben ik er ook zo vast weer doorheen...
    Maar ik heb er ook slechte verhalen over gehoord, maar ach, dat ga ik voor mezelf nog wel even bekijken.


    Credendo Vides

    Ik ben nu bij 2x13. Echt zo'n spannende serie, echt waar. De personages worden steeds beter (al irriteer ik me wel aan sommige maar goed, je kan nooit alle personages leuk vinden, denk ik dan maar) ik ga zo snel mogelijk weer verder kijken. Love it!

    Gendry schreef:
    Ik ben nu bij 2x13. Echt zo'n spannende serie, echt waar. De personages worden steeds beter (al irriteer ik me wel aan sommige maar goed, je kan nooit alle personages leuk vinden, denk ik dan maar) ik ga zo snel mogelijk weer verder kijken. Love it!


    Wie zijn je favoriet tot nu toe en aan wie irriteer jij je dan ? (:


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Wie zijn je favoriet tot nu toe en aan wie irriteer jij je dan ? (:

    Cora en Mulan zijn echt mijn ultieme favo's. En tot nu toe irriteer ik me een beetje aan Belle, en al haar scenes tot nu toe. Ik weet dat ze een geliefd personage is, dat zag ik ook al op andere sites, maar toch... Ik heb niet zoveel met haar. Verder vond ik August Booth ook heel leuk, maar die zien we helaas niet meer zo vaak.

    EDIT: Oh, en Neal. Dat is echt het enige personage wat ik écht niet uit kan staan. Zijn hele persoonlijkheid spreekt mij tegen. Iedereen mag leuk vinden wie die wil, natuurlijk, maar ik vind hem echt helemaal niks.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2013 - 0:01 ]

    I hate those bloody spoiler buttons! I want to click on them and read the spoilers. But I am afraid I read something important... damn.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2013 - 23:51 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    CityOwl schreef:
    I hate those bloody spoiler buttons! I want to click on them and read the spoilers. But I am afraid I read something important... damn.

    Ik lees ze meestal, omdat ik dan gewoon te nieuwsgierig ben. Maar meestal snap ik de spoilers toch niet, omdat ik nog niet zover ben, dus heeft het ook weinig zin. (krul)

    Gendry schreef:
    (...)
    Ik lees ze meestal, omdat ik dan gewoon te nieuwsgierig ben. Maar meestal snap ik de spoilers toch niet, omdat ik nog niet zover ben, dus heeft het ook weinig zin. (krul)


    Ik las er dus vanmiddag eentje en wist precies waarover het ging of zou moeten gaan en toen dacht ik; "Nope, ik ga niet verder lezen. En waag het niet Kell, want je weet dat je gaat piekeren," en toen las ik niet verder xD


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ga de winter break niet overleven :( I need my weekly Hook-fix!


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    Banner schreef:
    Ik ga de winter break niet overleven :( I need my weekly Hook-fix!

    Je was er al van op de hoogte dat Hook van mij is, toch? (A)
    Ohof je moet lief vragen of ik wil delen :Y)

    [ bericht aangepast op 29 dec 2013 - 0:48 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.