• Het topic om over de TV serie Once upon a time te praten / te fangirlen of samen dood te gaan aan feels.



    Once Upon A Time Stories ~ Titel + Welke personages (eventueel)

    ~

    [ bericht aangepast op 13 april 2014 - 18:02 ]


    Credendo Vides

    Rumple is niet dood. Robert Carlyle is nog lang niet klaar met OUAT.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    OOIT VAN DE SPOILERKNOP GEHOORD!?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.



    Gewoon omdat het kan (:

    En mensen, gebruik inderdaad de spoiler functie bij zulke dingen, dat is ook leuker voor de mensen die nog niet zo ver zijn en dat allemaal nog niet willen weten.


    Credendo Vides

    Precies, en dat was iets dat ik NIET wilde weten. Some people need to do their homework (cat)

    And Hook is damn hot on the picture above

    [ bericht aangepast op 31 dec 2013 - 18:07 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    I ship Swanfire. Mij tussen alle Captain Swan shippers.

    Gendry schreef:
    I ship Swanfire. Mij tussen alle Captain Swan shippers.



    Wat zijn voor jouw redenen om Swanfire te shippen ? (Ik val je niet aan hoor, ik wil het gewoon graag weten. ^^)


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Wat zijn voor jouw redenen om Swanfire te shippen ? (Ik val je niet aan hoor, ik wil het gewoon graag weten. ^^)

    Ik denk dat je gewoon een gevoel hebt bij een ship of niet. Ik vond Neal in het begin echt niks maar hoe verder de serie verliep, hoe meer ik de connectie voelde. Hoe ze vast getekend aan elkaar lijken te zijn. Niet door Henry maar door hun gevoelens naar elkaar toe en hun verleden dat zo matchend bij elkaar lijkt te passen. Zelfs toen Neal met Tamara was, kon iedereen om hun heen zien dat de echte speciale band tussen Neal en Emma is, en tussen niemand anders. Alsof hun liefde en aantrekkingskracht gewoon magisch voorbedoeld is... Ik kan het eigenlijl niet uitleggen. Ik ship het nou eenmaal gewoon denk ik. Ik vind ze echt leuk samen. Soms ship je koppels zonder eerst te weten waarom. (:

    Kan dat onder een spoilerknop? --'




    - Trouwens, ik wens jullie alvast een fijne jaarwisseling en een goed, perfect 2014!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    CityOwl schreef:
    Kan dat onder een spoilerknop? --'




    - Trouwens, ik wens jullie alvast een fijne jaarwisseling en een goed, perfect 2014!

    Ik probeer al zoveel mogelijk spoilers te vermijden als ik een bericht post, maar ik zal er aan denken. ;)

    Iedereen alvast een gelukkig Nieuwjaar inderdaad! (:

    Het nieuwe jaar begint voor mij al goed. Ahum. Meteen al een tic te pakken.
    Maar weer valeriaan gaan slikken dan maar
    Hoe was jullie wisseling? ^^

    [ bericht aangepast op 1 jan 2014 - 1:08 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    CityOwl schreef:
    Het nieuwe jaar begint voor mij al goed. Ahum. Meteen al een tic te pakken.
    Maar weer valeriaan gaan slikken dan maar
    Hoe was jullie wisseling? ^^


    {Ik kijk op dit moment the Hobbif; Desolution of Smaug samen met een vriend van mijn broertje, woont bij ons in de buurt, niets romantisch of zo.
    Ik moet zeggen dat de download kwaliteit goed is (: Al heb ik hem al twee keer in de bios gezien.. }

    [ bericht aangepast op 1 jan 2014 - 1:56 ]


    Credendo Vides

    Ik heb zojuist 3x11 gezien.

    Regina zei dat ze Emma's gedachtes zou vullen met dat ze Henry nooit heeft afgestaan. Betekent dit dat Emma zich nog wel kan herrineren dat Neal de vader is? Dus dat ze Neal wel zou herkennen? En wat heeft dit voor consequenties voor Regina denk ik dan. Ik bedoel; Als ik het dus goed begrijp zijn alleen Emma en Henry's geheugen veranderd... Niet dat van de rest? Dus Neal, Regina, Snow en Charming weten alles nog? Anders zou Hook haar nooit kunnen gaan zoeken, als hij niet meer wist wie ze was. Dus de Evil Queen is niet terug slecht omdat ze zich Henry nog kan herinneren?
    - Ik vind het overigens wel gaaf als we nu alleen nog hun in sprookjeskleren gaan zien -

    Ik zie dit topic nu pas! Ik ben al zo lang fan van OUAT! Kijken jullie het op tv of op het internet? Ik kijk het op zo'n site want elke keer dat ik het op tv zie is het een hele oude aflevering of zo (?).

    Wilted schreef:
    Ik zie dit topic nu pas! Ik ben al zo lang fan van OUAT! Kijken jullie het op tv of op het internet? Ik kijk het op zo'n site want elke keer dat ik het op tv zie is het een hele oude aflevering of zo (?).

    Via het internet. Zo ver ik weet is OUAT wel eens in Nederland op de televisie verschenen, maar dit was dacht ik seizoen 1 of 2... Ik dacht 1. En ik vond toen dat het best laat kwam, en als je het via internet kijkt, heb je zelf de keuze wanneer je eraan begint. (:

    Gendry schreef:
    (...)
    Via het internet. Zo ver ik weet is OUAT wel eens in Nederland op de televisie verschenen, maar dit was dacht ik seizoen 1 of 2... Ik dacht 1. En ik vond toen dat het best laat kwam, en als je het via internet kijkt, heb je zelf de keuze wanneer je eraan begint. (:


    Ja, klopt, volgens mij seizoen 2. Ik kijk het ook al vanaf het begin op internet, daar zitten veel meer voordelen aan dan het op televisie kijken. Geen reclames, zelf weten wanneer je verder kijkt etc. (: