• Het topic om over de TV serie Once upon a time te praten / te fangirlen of samen dood te gaan aan feels.



    Once Upon A Time Stories ~ Titel + Welke personages (eventueel)

    ~

    [ bericht aangepast op 13 april 2014 - 18:02 ]


    Credendo Vides

    CityOwl schreef:
    (...)
    Je was er al van op de hoogte dat Hook van mij is, toch? (A)
    Ohof je moet lief vragen of ik wil delen :Y)


    Helaas was ik hier eerst (cat)

    Banner schreef op 1 april 2013
    Ik mis mijn Hook. *pruillipje*


    Maar ik wil heus wel delen hoor, hahah.


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    Hook is van ons allemaal (; Anders krijgen we hier nog een oorlog (En oh, dan doe ik mee :P )


    Ugh, ik kijk nu ook heel vaak de laatste aflevering voor de winterbreak van season 3 overnieuw en ik ga echt elke keer weer dood aan feels bij de laatste 20 minuten. :'(
    Maar aan het eind van seizoen 3 de laatste scene was Hook zo schattig (:


    Wie geloofd er BTW nog meer dat Rumple iet dood is ? (: #HugeDenial


    Credendo Vides

    Kan het (alweer) niet laten.


    Credendo Vides

    Banner schreef:
    (...)

    Maar ik wil heus wel delen hoor, hahah.

    Praktisch was ik eerder. Blz 1 :p
    Maar delen is goed 70/30 hehehe

    [ bericht aangepast op 29 dec 2013 - 10:04 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    DreamerN schreef:
    Hook is van ons allemaal (; Anders krijgen we hier nog een oorlog (En oh, dan doe ik mee :P )


    Ugh, ik kijk nu ook heel vaak de laatste aflevering voor de winterbreak van season 3 overnieuw en ik ga echt elke keer weer dood aan feels bij de laatste 20 minuten. :'(
    Maar aan het eind van seizoen 3 de laatste scene was Hook zo schattig (:


    Wie geloofd er BTW nog meer dat Rumple iet dood is ? (: #HugeDenial


    Hmm.. no body = no death, in mijn ogen, haha. Sowieso omdat Rumple één van de belangrijkste personen is in de serie. Het zou heel raar zijn als hij echt dood was.. en helemaal niet leuk. :(

    En ja, het eind was echt heel goed!! Captain Swan wordt weer eens bevestigd voor mij. Er wordt natuurlijk niet voor niks een scène geshowd waarin Emma, die haar geheugen verloren is, gekust wordt door Hook (haar true love??) die niet door heeft dat True Love's Kiss niet werkt als de ene helft van het paar zich niets meer herinnert. Volgens mij hebben we dit al wel eens eerder gezien, namelijk bij andere True Love-koppels Snowing en Rumbelle.. (krul)(krul)


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    Banner schreef:
    (...)
    Hmm.. no body = no death, in mijn ogen, haha. Sowieso omdat Rumple één van de belangrijkste personen is in de serie. Het zou heel raar zijn als hij echt dood was.. en helemaal niet leuk. :(

    En ja, het eind was echt heel goed!! Captain Swan wordt weer eens bevestigd voor mij. Er wordt natuurlijk niet voor niks een scène geshowd waarin Emma, die haar geheugen verloren is, gekust wordt door Hook (haar true love??) die niet door heeft dat True Love's Kiss niet werkt als de ene helft van het paar zich niets meer herinnert. Volgens mij hebben we dit al wel eens eerder gezien, namelijk bij andere True Love-koppels Snowing en Rumbelle.. (krul)(krul)



    Yep, en Hook is ook eerst naar the enchanted forest gezapt met de anderen en schijnbaar was er een manier gevonden waardoor er 1 iemand terug naar deze wereld kon, waarom zouden dan ze hem sturen als ze niet zeker zouden weten dat hij true love is (;

    Over Rumple denk ik dat hij misschien dan weer word zoals hij vroeger was, zonder magie maar dat hij idd nog wel leeft.
    En ergens hoop ik dat voor Peter Pan hetzelfde, maar ik denk dat die wel echt dood is ): Maar totdat het tegendeel bewezen is (:

    Echt, ik hou van een persoontje op youtube, die maakt zulke mooie Captain Swan filmpjes, hier twee :

    Deze heb ik volgens mij al wel eens eerder gepost XD


    Credendo Vides

    Ik schiet al op. Ik ben nu ergens bij 2x16. (:

    Arendelle --> Goodwin :Y)


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Waarom pas in Maart?! :'(


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Nog één aflevering, dan ben ik klaar met seizoen 2. Ik schaaf mijn mening over Neal bij. Hij is één van m'n favo's geworden uiteindelijk (krul)

    Ik ben vandaag tot en met 2x11 gekomen. Hook aaah damn. :x


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik hoef nog maar één aflevering van seizoen 2 en ik ben er nog niet over uit of ik Hook of Neal leuker vind in combinatie met Emma.

    Gendry schreef:
    Ik hoef nog maar één aflevering van seizoen 2 en ik ben er nog niet over uit of ik Hook of Neal leuker vind in combinatie met Emma.

    Ken geen Neal xD


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    CityOwl schreef:
    Ken geen Neal xD

    Oh, zover ben je nog niet? Dan zeg ik niks totdat je er zelf achterkomt. (nerd)

    Arg. Mijn favo personage is dood D':
    Hoi iedereen btw ^.^


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."