• The 92th Hunger Games

    Everyone has got talents, and the Capitol knows that.
    But what if they decided to improve those talents?
    What if they'll make them stronger. What if they'll make a power of it?
    This is exactly what they did.
    They made this games special.


    Iedereen heeft zijn eigen talenten. Dingen waar hij of zij goed in is, dingen waar hij of zij minder goed in is.
    Omdat het Capitool besloten heeft dat deze spelen speciale spelen moeten worden, zullen zij de talenten van de tributen omvormen tot krachten.
    Elke tribuut heeft één bepaalde kracht. De ene zal kunnen vliegen, de andere kan gedachten lezen en nog iemand anders zal dan weer in een oogknip een stenen toren in brand kunnen steken.

    REGELS
    X Ik wil geen perfecte personages. Dat is verschrikkelijk vervelend om tegenover te spelen. Ik ga elk personage op zich na op het Mary-Sue bestaan door de quiz van Gilbertson
    X Je mag maximum 2 personages hebben. Maximum 1 meisje, omdat die sneller gaan.
    X Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    X Probeer minimum 1 keer om de 3 dagen te posten in de vakantie. Als dit om de een of andere reden niet lukt, meld dat dan, alsjeblieft.
    X Niet allemaal 16+’ers. Natuurlijk is de kans groter dat je als 16+’er getrokken wordt, maar er zullen altijd wel wat jongeren in zitten.
    X Niet godmodden, powerplayen,…
    X “Hij/zij is een beroeps” is nog steeds geen reden je personage perfect te maken.
    X Ook beroeps hebben wapens waar ze niet mee kunnen omgaan, en ik heb liever dat dat er meer dan 1 of 2 zijn.
    X Niemand kan 35 dingen bemachtigen bij de hoorn. Je mag meerdere dingen hebben, maar hoe meer/hoe belangrijker de spullen zijn, des te groter de wonde die je oploopt.
    X Wonden verdwijnen niet zomaar. Die blijven totdat ze genezen zijn en zo’n wond is niet genezen als je gewoon even “floempie” zegt. Behalve als je natuurlijk de kracht hebt wonden te genezen.
    X Minstens 100 woorden per post
    X OOC tussen haakjes, maar nog steeds liever in het praattopic.
    X Geen one-liners. Lijkt me logisch als je 5 lijntjes moet schrijven.
    X Enkel ik (Hwin) open nieuwe topics, tenzij ik het aan iemand anders vraag en die persoon dat ook wil.
    X Ik trek lootjes voor de doden. Niemand wordt voorgetrokken, ook ikzelf niet.
    X Geen krachten in de trant van mensen kunnen doden met één oogknip. Tijdverdrijven kan ook niet, want niemand heeft het talent een beetje terug te kunnen keren in de tijd.
    X Caesar is rood, de hoofdspelmaker is groen.
    X We stoppen met tributen in te vullen als er nog 8 over zijn, we moeten tenslotte nog bloedbaddoden hebben. Er worden GEEN uitzonderingen gemaakt!


    Rollen
    District 1 || Luxeproducten:
    -
    -

    District 2 || Wapens en vredebewakers:
    -
    -

    District 3 || Elektronica:
    - Anastasia 'Anna' Larkins || WenseKronik
    - Laurens Marcell Oliver || LyraPhoenix

    District 4 || Visserij:
    - Madison Rose Evans || Celebration
    - Jonah Fisher || Hwin

    District 5 ||Opwekken van energie/medisch onderzoek:
    -
    - Nikolaj 'Nik' Petrov || WenseKronik

    District 6 || Transport:
    -
    -

    District 7 || Hout- en papierindustrie:
    - Eleanor Alice Carter || Gilbertson
    -

    District 8 || Textiel:
    -
    - Florence Thalua Rosewhite || LunaLovesit

    District 9 || Graan:
    -
    -

    District 10 || Vee:
    - Selena Semper || wankotje
    -

    District 11 || Landbouw:
    - Ayla Woods || MissPirate
    -

    District 12 || Steenkool:
    - Evelynn Fae Hawthorne || Cloacina
    -


    Arena:
    Dit wordt gegeven zodra alle rollen ingevuld zijn. LET OP: dit is een andere arena dan de vorige editie, het heeft geen nu je personage daarop te baseren.

    Invullijstje:

    Naam:
    Leeftijd:
    District:
    Geslacht:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Wapen(s):
    Districtsaandenken:
    Kracht:
    Extra:


    Happy hunger games, and may the odds be ever in your favor!
    SPEELTOPIC!
    Rommeltopic! Vanaf nu alle discussies hier!

    [ bericht aangepast op 5 jan 2014 - 12:35 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Naam: Eleanor Alice Carter.
    Leeftijd: 15 jaar.
    District: 7.
    Geslacht: Vrouw.
    Innerlijk: Eleanor is een hard meisje. Ze leeft samen met haar moeder in District 7 onder slechte omstandigheden. Haar vader is op jonge leeftijd overleden en ze heeft geen broertjes of zusjes. Om genoeg te eten geeft ze zich elk jaar opnieuw op voor bonnen. Haar deelname aan de Spelen zat er aan te komen. Eleanor heeft altijd dezelfde, uitdrukkingloze blik op haar gezicht staan sinds het overlijden van haar beste vriendin in de Spelen, drie jaar geleden. Haar vriendin was de enige die af en toe een glimlach op haar gezicht wist te brengen, en na haar dood is die glimlach dan ook niet meer teruggezien. Eleanor heeft behalve haar moeder niets en niemand meer om voor te vechten en toch zal ze het doen. Ookal laat ze het niet vaak merken door de vele ruzies die ze maakt met haar moeder, houdt ze van haar en zal ze haar niet alleen achter wilen laten. Eleanor heeft genoeg strijdlust in zich, al dan geen levenslust. Dit maakt haar geen eenvoudige tegenstander in de Spelen.
    Uiterlijk: Eleanor heeft lang bruin haar tot op haar rug en dezelfde kleur grote ogen. Ze is 1.70 meter lang.


    Wapen(s): Bijl, maar niet heel goed. Eleanor heeft nooit in het bos hoeven werken, maar alleen in de papierfabriek.
    Districtsaandenken: Eleanor draagt altijd drie door haar vader gemaakte armbandjes bij zich. Dit is het enige wat ze nog van hem heeft, en dat koestert ze dan ook. Ze zal er nooit afstand van doen.
    Kracht: Eleanor is een soort van Voodoopop. Ze kan bij anderen verwondingen aanbrengen door zichzelf te verwonden. Bij haarzelf zal echter de wond binnen enkele seconden genezen. Bij haar vijanden zal dit proces op normaal tempo gaan.
    Extra: /

    Ik maak haar zo snel mogelijk af. Is deze kracht mogelijk? Anders pas ik hem gewoon aan. (:

    [ bericht aangepast op 22 dec 2013 - 17:48 ]


    :)

    Gilbertson schreef:
    Naam: Eleanor Alice Carter.
    Leeftijd: 15 jaar.
    District: 7.
    Geslacht: Vrouw.
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Wapen(s): Bijl, maar niet heel goed. Eleanor heeft nooit in het bos hoeven werken, maar alleen in de papierfabriek.
    Districtsaandenken:
    Kracht: Eleanor is een soort van Voodoopop. Ze kan bij anderen verwondingen aanbrengen door zichzelf te verwonden. De wonden zullen echter bij haar eigen lichaam binnen enkele seconden genezen. Bij haar vijand zullen de wonden net als iedere andere wond op een laag tempo genezen.
    Extra:

    Ik maak haar zo snel mogelijk af. Is deze kracht mogelijk? Anders pas ik hem gewoon aan. (:


    Ja, maar dan zou ik liefst hebben dat ze op een gewoon tempo genezen. Zoals de wonde normaal zou genezen (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Hwin schreef:
    (...)

    Ja, maar dan zou ik liefst hebben dat ze op een gewoon tempo genezen. Zoals de wonde normaal zou genezen (:

    Dan denk ik er nog even over na. ^^
    Edit: Oké, is goed.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2013 - 17:28 ]


    :)

    Gilbertson schreef:
    (...)
    Dan denk ik er nog even over na. ^^


    Waarover? Of je die kracht neemt?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Hwin schreef:
    (...)

    Waarover? Of je die kracht neemt?

    Ja, maar ik neem de kracht dan gewoon. (:


    :)

    Gilbertson schreef:
    (...)
    Ja, maar ik neem de kracht dan gewoon. (:


    Oh, maar ik bedoelde bij de andere mensen, bij Eleanor mogen ze best snel genezen. Ik bedoelde dat ze bij anderen op normaal ipv op traag tempo zouden genezen.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Hwin schreef:
    (...)

    Oh, maar ik bedoelde bij de andere mensen, bij Eleanor mogen ze best snel genezen. Ik bedoelde dat ze bij anderen op normaal ipv op traag tempo zouden genezen.

    Oh, zo. Dat bedoelde ik ook met traag haha. Ach ja, dan zal ik het nogmaals aanpassen. Bedankt voor de duidelijkheid nu. (:


    :)

    Gilbertson schreef:
    (...)
    Oh, zo. Dat bedoelde ik ook met traag haha. Ach ja, dan zal ik het nogmaals aanpassen. Bedankt voor de duidelijkheid nu. (:


    Haha, ik ben blij dat het duidelijk is (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Eleanor is af.

    Naam: Eleanor Alice Carter.
    Leeftijd: 15 jaar.
    District: 7.
    Geslacht: Vrouw.
    Innerlijk: Eleanor is een hard meisje. Ze leeft samen met haar moeder in District 7 onder slechte omstandigheden. Haar vader is op jonge leeftijd overleden en ze heeft geen broertjes of zusjes. Om genoeg te eten geeft ze zich elk jaar opnieuw op voor bonnen. Haar deelname aan de Spelen zat er aan te komen. Eleanor heeft altijd dezelfde, uitdrukkingloze blik op haar gezicht staan sinds het overlijden van haar beste vriendin in de Spelen, drie jaar geleden. Haar vriendin was de enige die af en toe een glimlach op haar gezicht wist te brengen, en na haar dood is die glimlach dan ook niet meer teruggezien. Eleanor heeft behalve haar moeder niets en niemand meer om voor te vechten en toch zal ze het doen. Ookal laat ze het niet vaak merken door de vele ruzies die ze maakt met haar moeder, houdt ze van haar en zal ze haar niet alleen achter wilen laten. Eleanor heeft genoeg strijdlust in zich, al dan geen levenslust. Dit maakt haar geen eenvoudige tegenstander in de Spelen.
    Uiterlijk: Eleanor heeft lang bruin haar tot op haar rug en dezelfde kleur grote ogen. Ze is 1.70 meter lang.


    Wapen(s): Bijl, maar niet heel goed. Eleanor heeft nooit in het bos hoeven werken, maar alleen in de papierfabriek.
    Districtsaandenken: Eleanor draagt altijd drie door haar vader gemaakte armbandjes bij zich. Dit is het enige wat ze nog van hem heeft, en dat koestert ze dan ook. Ze zal er nooit afstand van doen.
    Kracht: Eleanor is een soort van Voodoopop. Ze kan bij anderen verwondingen aanbrengen door zichzelf te verwonden. Bij haarzelf zal echter de wond binnen enkele seconden genezen. Bij haar vijanden zal dit proces op normaal tempo gaan.
    Extra: /


    :)

    Gilbertson schreef:
    Eleanor is af.
    Naam: Eleanor Alice Carter.
    Leeftijd: 15 jaar.
    District: 7.
    Geslacht: Vrouw.
    Innerlijk: Eleanor is een hard meisje. Ze leeft samen met haar moeder in District 7 onder slechte omstandigheden. Haar vader is op jonge leeftijd overleden en ze heeft geen broertjes of zusjes. Om genoeg te eten geeft ze zich elk jaar opnieuw op voor bonnen. Haar deelname aan de Spelen zat er aan te komen. Eleanor heeft altijd dezelfde, uitdrukkingloze blik op haar gezicht staan sinds het overlijden van haar beste vriendin in de Spelen, drie jaar geleden. Haar vriendin was de enige die af en toe een glimlach op haar gezicht wist te brengen, en na haar dood is die glimlach dan ook niet meer teruggezien. Eleanor heeft behalve haar moeder niets en niemand meer om voor te vechten en toch zal ze het doen. Ookal laat ze het niet vaak merken door de vele ruzies die ze maakt met haar moeder, houdt ze van haar en zal ze haar niet alleen achter wilen laten. Eleanor heeft genoeg strijdlust in zich, al dan geen levenslust. Dit maakt haar geen eenvoudige tegenstander in de Spelen.
    Uiterlijk: Eleanor heeft lang bruin haar tot op haar rug en dezelfde kleur grote ogen. Ze is 1.70 meter lang.


    Wapen(s): Bijl, maar niet heel goed. Eleanor heeft nooit in het bos hoeven werken, maar alleen in de papierfabriek.
    Districtsaandenken: Eleanor draagt altijd drie door haar vader gemaakte armbandjes bij zich. Dit is het enige wat ze nog van hem heeft, en dat koestert ze dan ook. Ze zal er nooit afstand van doen.
    Kracht: Eleanor is een soort van Voodoopop. Ze kan bij anderen verwondingen aanbrengen door zichzelf te verwonden. Bij haarzelf zal echter de wond binnen enkele seconden genezen. Bij haar vijanden zal dit proces op normaal tempo gaan.
    Extra: /


    I like her (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Het wordt district 12 ipv 11, ik zie dat die nog niet bezet is en ik kan geen goede foto's voor 11 vinden


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Zou ik de vrouwelijke tribuut van District 1 mogen? (:

    Ik probeer haar zo snel mogelijk in te vullen.


    help

    Gilbertson schreef:
    Naam: Eleanor Alice Carter.
    Leeftijd: 15 jaar.
    District: 7.
    Geslacht: Vrouw.
    Innerlijk: Eleanor is een hard meisje. Ze leeft samen met haar moeder in District 7 onder slechte omstandigheden. Haar vader is op jonge leeftijd overleden en ze heeft geen broertjes of zusjes. Om genoeg te eten geeft ze zich elk jaar opnieuw op voor bonnen. Haar deelname aan de Spelen zat er aan te komen. Eleanor heeft altijd dezelfde, uitdrukkingloze blik op haar gezicht staan sinds het overlijden van haar beste vriendin in de Spelen, drie jaar geleden. Haar vriendin was de enige die af en toe een glimlach op haar gezicht wist te brengen, en na haar dood is die glimlach dan ook niet meer teruggezien. Eleanor heeft behalve haar moeder niets en niemand meer om voor te vechten en toch zal ze het doen. Ookal laat ze het niet vaak merken door de vele ruzies die ze maakt met haar moeder, houdt ze van haar en zal ze haar niet alleen achter wilen laten. Eleanor heeft genoeg strijdlust in zich, al dan geen levenslust. Dit maakt haar geen eenvoudige tegenstander in de Spelen.
    Uiterlijk: Eleanor heeft lang bruin haar tot op haar rug en dezelfde kleur grote ogen. Ze is 1.70 meter lang.


    Wapen(s): Bijl, maar niet heel goed. Eleanor heeft nooit in het bos hoeven werken, maar alleen in de papierfabriek.
    Districtsaandenken: Eleanor draagt altijd drie door haar vader gemaakte armbandjes bij zich. Dit is het enige wat ze nog van hem heeft, en dat koestert ze dan ook. Ze zal er nooit afstand van doen.
    Kracht: Eleanor is een soort van Voodoopop. Ze kan bij anderen verwondingen aanbrengen door zichzelf te verwonden. Bij haarzelf zal echter de wond binnen enkele seconden genezen. Bij haar vijanden zal dit proces op normaal tempo gaan.
    Extra: /

    Ik maak haar zo snel mogelijk af. Is deze kracht mogelijk? Anders pas ik hem gewoon aan. (:


    Somebody is watching AHS: Coven. :3


    help

    Oké ze is klaar! Ik heb de quiz gedaan en volgens mij is ze goed; zo niet hoor ik het.


    Naam: Evelynn 'Lynn' Fae Hawthorne
    Leeftijd: 17
    District: 12
    Geslacht: Vrouwelijk, geboren op 12 december
    Innerlijk: Evelynn is door haar vader relatief streng opgevoed, omdat hij een sterke vrouw wilde opvoeden in de wereld waarin ze leven. Het is hem gelukt, maar heeft er ook voor gezorgd dat ze mensen erg op afstand houdt. De enige met wie ze veel rekening houdt is zichzelf; op haar familie na. Niet dat ze niet om iemand kán geven, maar de gedachte eraan schrikt haar af.
    Ze is niet op haar mond gevallen, maar ze heeft de onhandigheid van haar moeder en laat wel vaak dingen uit haar handen vallen als ze even niet oplet. Ze is het type dat als er glazen op de grond worden geduwd iedereen naar haar kijkt. Haar humor is meestal sarcastisch, en een erg vrolijk typje is ze ook niet altijd. Ze heeft wel vaak een goed humeur, maar is meer bezig met het tactische overleven dan van het leven te genieten. Haar vader is wat haar vechtlust trots op hoe hij haar heeft opgevoed, maar heeft weleens spijt dat hij haar teveel heeft beschermd tegen andere mensen waardoor ze die eerder een sneer dan een knuffel zou geven.
    Evelynn trekt snel conclusies, iets waar ze vaak op terug moet komen maar te koppig is om dat toe te geven. Ze is niet bepaald bang om dood te gaan tijdens de Spelen, eerder om wat er met haar familie zal gebeuren nadat ze is overleden. Ze houdt ervan om de grenzen op te zoeken, iets wat haar al vaker in de problemen heeft geholpen.
    Uiterlijk: Evelynn heeft met 1.75 meter een gemiddelde lengte. Net zoals de vele in haar district is ze licht ondervoed, wat als gevolg heeft dat ze wat dunner is dan ze hoort te zijn. Ze heeft lang, donkerbruin haar en groengrijze, aardig grote ogen.


    Wapen(s): Pijl & boog
    Districtaandenken: De leren armband van haar overleden broer
    Kracht: Besluipen; klimmen; richten
    Zwaktes: Fysieke gevechten (zonder wapens); camouflage; planten
    Kracht: Bij Evelynn is een soort katten DNA ingespoten, waardoor ze zich zo geruisloos als een kat zal kunnen bewegen. Ook kan ze hierdoor in het donker zien en beter in bomen klimmen.
    Extra: Evelynn's broer overleed in de Spelen van twee jaar eerder. Haar vader gaf haar altijd eens in de zoveel tijd les met wapens, maar nadat zijn zoon overleed is het toegenomen. Evelynn kan heel goed met pijl en boog overweg, speren gaan nog weleens lastiger. Van planten en camouflage weet ze niks af, omdat ze zich er nooit in heeft verdiept. Door haar ondervoeding is ze ook niet sterk en heeft ze maar een matige conditie.
    Ze zal het ook voornamelijk moet hebben van de verrasingsaanval; haar prooi van achteren besluipen en neerschieten.


    Die kracht vond ik best lastig aangezien Evelynn niet echt een 'talent' heeft, dus ik heb dit er maak van gemaakt. Hoop dat ie goed is.

    [ bericht aangepast op 23 dec 2013 - 11:51 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Oh shit, misschien moet ik die kracht even gaan bedenken.. Lekker slim.


    "Do you believe monsters are born or made?"