• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik word er helemaal gek van. Zeg gewoon wat je wilt en wat niet, of ga anders weg.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik haat rijden in het donker en met regen, ik kan me dan echt niet goed concentreren.


    'Darling, just hold on'

    Laat me alsjeblieft met rust


    26 - 02 - '16

    Hell yeah (: laptop is alive again <3


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Kindertjes die eerder op mijn bericht reageerden; We gaan allebei knippen, voor mij dan nog highlights en mijn moeders haar wordt ook nog geverfd. Daarbij wordt het nog gewassen, gedroogd en opgestoken. Kappers zijn duur, maar ik vertrouw niemand anders mijn haar toe.
    En nee, ik ga m'n haar niet verprutsen door het thuis zelf te doen. Dat heb ik namelijk wel eens gedaan, maar dat loopt altijd op een ramp uit. (cat) Daarnaast vind ik SR ontzettend leuk en alles, maar die miljoenen komen toch nooit in dat land terecht. Zoals ik altijd tegen iedereen zeg; Ik geef het liever zo aan iemand in nood, dan aan zo'n grootschalige actie. Er wordt ieder jaar ontzettend veel geld gepompt in de ontwikkelingslanden, maar het grootste gedeelte komt toch in de zakken terecht van die rijke stinkerds.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Tomurinson schreef:
    Ik haat rijden in het donker en met regen, ik kan me dan echt niet goed concentreren.

    Ik ken het gevoel. Al die lichtjes leiden me zo erg af ugh. In de regen en het donker heb ik gelukkig nog nog niet moeten rijden.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Yeah i'm bored.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Neeeee, niet weer dit gevoel. ;( Het lijkt wel alsof mijn borst uit elkaar barst, shit. Waarom heb ik ook zo'n stom lichaam dat me echt in ALLES hindert? Stomme schildklier. Je bent inderdaad een dikke klier, bah.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Jezus christus!!! Kreeg echt een hartaanval door een stomme fiets die tegen t raam viel


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Tomurinson schreef:
    Ik haat rijden in het donker en met regen, ik kan me dan echt niet goed concentreren.

    Amen to that e.e


    Caution first, always.

    Omg. Fleur is zo schattig in wolfvorm ._.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Heb het overleefd ;D Dit ging zo veel sneller dan de heenweg


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Tsk. Vraag ik of we Percy Jackson Sea of monters gaan kijken, gaan mijn ouders Now you see me kijken... Wauw, gezellig. Nou, dan maar weer laptoppen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Thanks urban dictionary... Voor één van de betekenissen van 'sweet nothings' xd


    You are beautiful, you are love.

    Ik haat het dat mensen doen alsof autisme een ziekte is. Grow up for fucks sake.


    26 - 02 - '16