• Hallo,,

    met mijn profiel werkstuk heb ik het over alcohol gebruik, ook heb ik een enquete gemaakt, en vraag ik jullie om het alsjeblieft in te vullen!
    dit is de link : http://www.survio.com/survey/d/G4S8Q9M4J2U3Y6Q6X

    Dankje!!


    In dreams, we enter a world that’s entirely our own.

    Ben bezig met invullen c:

    Edit: Klaar. Vrij simpel, ik drink alleen op feestjes, alleen als ik het lekker vind en er zin in heb. Dan blijft het tussen 1-3 glazen.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2013 - 18:08 ]


    Tijd voor koffie.

    Ik ben eraan begonnen, maar er zouden meer antwoorden moeten zijn bij sommige vragen. Ik kan vaak iets niet invullen aangezien ik geen alcohol drink.


    comfort in c h a o s

    Gedaan ^^

    Bates schreef:
    Ik ben eraan begonnen, maar er zouden meer antwoorden moeten zijn bij sommige vragen. Ik kan vaak iets niet invullen aangezien ik geen alcohol drink.

    Dit dus.


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Ik heb 'm ingevuld


    26 - 02 - '16

    Ingevuld (:


    Take risks and conquer your fears.

    Ingevuld ^^


    To infinity and beyond •

    Child schreef:
    Ik heb 'm ingevuld.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Huf schreef:
    Ingevuld ^^


    It's very important for you to believe that you are the one

    Ik ga hem voor je invullen... maare het is alcoholgebruik, niet alcohol gebruik ;)


    I am an idiot, I move.

    Insurgent schreef:
    Ingevuld (:


    i put the fun in funeral

    Savoirself schreef:
    Gedaan ^^


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik mis antwoorden. Het probleem bij mij is namelijk dat ik geen alcohol lust (dus de smaak zelf), maar drankjes zoals breezers of trojka wel lust. Dus ik heb hem niet ingevuld.


    From these ashes, I will rise

    Bates schreef:
    Ik ben eraan begonnen, maar er zouden meer antwoorden moeten zijn bij sommige vragen. Ik kan vaak iets niet invullen aangezien ik geen alcohol drink.


    This indeed, ik kan 'm daarom niet invullen.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Bates schreef:
    Ik ben eraan begonnen, maar er zouden meer antwoorden moeten zijn bij sommige vragen. Ik kan vaak iets niet invullen aangezien ik geen alcohol drink.


    There is nothing more badass than being yourself