• Dit is het inschrijftopic voor een verhaal in Midden Aarde.

    De rode lijn:
    Een draak heeft bezit genomen van een dwergenstad en doet uitvallen naar omliggende dorpen. Van mensen, van dwergen, van elfen. Afgezanten van verschillende rassen komen samen om iets aan dit probleem te doen, niet wetend dat de draak een handlanger is van Sauron, wiens krachten langzaam terugkeren. Dit speelt zich tegelijk af met de hobbit, alleen zullen nu niet alleen de dwergen iets aan dit probleem doen.

    Het is dus de bedoeling dat er personages worden bedacht uit verschillende volken.
    Laten we even maximaal twee personages als uitgangspunt nemen, waaronder niet meer dan één bestaand personage. Vraag jezelf wel af of je een bestaand personage geloofwaardig kunt neerzetten. (:

    Regels:
    - Er wordt geschreven in de derde persoonsvorm, verleden tijd (de meest voorkomende vorm in boeken)
    - Je mag geen belangrijke beslissingen maken over andermans personages
    - Als je het risico neemt om iets te schrijven over de personage van iemand anders, mag de ander vragen het aan te passen als hij/zij vindt dat het niet in strijd is met het karakter van het personage
    - We hanteren de gewone spellingsregels; dus gebruik van enkele aanhalingstekens, leestekens en hoofdletters op de juiste plaatsen
    - Verder is het het belangrijkste dat iedereen ervan geniet om samen een verhaal te schrijven. (:


    Invullijstje:
    Naam:
    Ras:
    Woonplaats:
    Karaktereigenschappen:
    Dagelijkse bezigheden:
    Overige informatie die je de moeite waard vindt om op te schrijven:

    Personages

    Elfen:
    Thranduil Oropherion(m) – Oropher
    Saralinde "Alesia" Elensar (v) – WenseKronik
    Ithilwen Cûtalion (v) – LakeTown
    Larduin Paarthunax (m) – DelanoDKM
    Elrohir Elrondion (m) – Erebor
    Ireth Sáralondë (v) – Pinkrock
    Galahad (m) – Unox22

    Mensen :
    Angel Elthenin (v) – Niniel
    Gawain Strongbow (m) – Stapper
    Brennen Uquenyondo (m) – Erebor
    Keyla (v) – FiIi
    Sha’rin Gawahir (v) – Venomis
    Caylith Maera (v) – MargotAnne

    Hobbits:
    Chase Hidden (m) – Stapper
    Hobson Gamgee (m) – Hohenheim
    Prisca Baggins (v) – Candira

    Dwergen:
    Lili Houtblad (v) – WenseKronik
    Thorin Oakenshield (m) – Venomis
    Fíli (m) – FiIi
    Kíli (m) – Elvithien
    Gengi (v) - Hohenheim


    Verwante topics:
    Brainstormtopic
    Rollenstory
    Praattopic
    Inschrijftopic 2

    [ bericht aangepast op 6 jan 2014 - 15:43 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ja, zoiets.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Venomis schreef:
    Ja, zoiets.


    daar komt of liefde/ een kind uit
    of liefde/ broederschap
    maar vet cool :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Naam: Ignatius de Blauwe
    Ras: Maiar
    Woonplaats: Ver weg in het oosten.
    Karaktereigenschappen: Doordacht, narcistisch, probeert overal eigen gewin uit te halen, maar heeft wel het beste voor met de wereld.
    Dagelijkse bezigheden: Rondreizen, de wereld in balans houden.
    Overige informatie die je de moeite waard vindt om op te schrijven:

    Ignatius heeft lange tijd rondgezworven in het verre oosten van de wereld, maar Eru heeft hem nu de opdracht gegeven om de draak tegen te gaan. Ignatius gehoorzaamt aan deze opdracht en zal de volkeren verenigen om de draak te verslaan.
    Hij mist een groot deel van de kennis over wezens en gebeurtenissen uit het westen van midden aarde, omdat hij daar duizenden jaren niet geweest is.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2013 - 21:08 ]

    Welke elven komen er allemaal uit Mirkwood? Dan kunnen we iets afspreken over hoe we het bericht ontvangen en beslissen wie er gaan!

    Mijn dwerg is af (:

    Hohenheim schreef:
    Naam: Gengi, dochter van Náin, zoon van Gror.
    Ras: Dwerg
    Woonplaats: Ze is geboren in Erebor, maar na gevlucht te zijn voor de draak, trekt ze rond.
    Karaktereigenschappen: Ze is stoer en streng. Ze houdt niet van treuzelen of zoetsappig gedoe. Ze zegt direct wat ze denkt en is ook niet bang voor kritiek van anderen, al zal ze nooit toegeven dat het waar is en het altijd op een ander afschuiven. Ze is een sterke vrouw - dwerg - zowel fysiek als mentaal en weigert om als vrouw behandeld te worden. Ze vindt zichzelf meer een man dan de meeste andere mannelijke dwergen.
    Dagelijkse bezigheden: Ze werkte in de mijnen. Ze is niet iemand die op kinderen wil letten. Ze zal niet ontkennen dat kinderen niet onnodig zijn, maar zelfs vindt ze ze alleen maar vervelend en hoeft ze ze niet te zien. Zelf vindt Gengi dat zij nooit een kind is geweest. Ze doet nu niet veel behalve koken en er op toezien dat hun kampement veilig blijft.
    Overige informatie die je de moeite waard vindt om op te schrijven: Misschien dat ik daar nog op kom...


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Erebor schreef:
    Naam: Brennen Uquenyondo
    Ras: Mens
    Leeftijd: 25
    Woonplaats: Lothlorien
    Karaktereigenschappen: Brennen is een rustige jongeman die van zijn rustige leven in Lothlórien houdt. Hij reist graag, maar wil liever niet teveel met de buitenwereld te maken hebben, dus vandaar dat hij vooral door de wildernis trekt, waar bijna geen mensen leven. Maar toch trekt avontuur hem wel, want ondanks dat hij van rust houdt, begint hij het een beetje saai te vinden in Lothlórien. Daarom waagt hij zich telkens steeds verder de wildernis in, waardoor hij soms weken van huis is.
    Brennen is slim en begrijpt dingen snel, maar hij is te ongeduldig om lang voor iets te leren. En zijn ongeduldigheid zit niet alleen in het leren, hij heeft een hekel aan wachten, wat hem snel geïrriteerd kan maken als het hem te lang duurt.
    Brennen is niet zo sociaal en hij wilt liever niet al te veel nieuwe mensen leren kennen. Als hij in een grote groep is, houdt hij zich dan ook liever afzijdig en laat de anderen de dingen beslissen. En als hij een goed idee heeft, is hij bang zijn idee en mening te uiten. Hij gebruikt liever een voor hem vertrouwd persoon om zijn ideeën bekend te maken. Hij is ook erg bescheiden en kan er mee leven, dat zijn ideeën door anderen voorgedragen worden.
    Dagelijkse bezigheden: Graag trekt hij erop uit om door de wildernis te reizen. Daar gaat hij ook vaak op orkjacht. Hoe minder van die wezens er zijn, hoe beter, naar zijn mening.
    Uiterlijk:


    Brennen heeft lang bruin haar, dat bijna zwart is. Zijn ogen zijn stromgrijs. Hij heeft een slank, en door zijn gevechtstrainingen vrij gespierd lichaam en is ongeveer 1.85. Ondanks dat hij een mens is, heeft hij wel wat weg van een elf, doordat hij tussen hen opgegroeid is. Enkel heeft hij de puntige oren die de elfen kenmerken niet. Hij kleed zich in mosgroene elfenkleding.
    Extra:Brennen is als baby door zijn ouders in de wildernis achtergelaten en er is niemand die kan vertellen waarom. Hij is daar door een elf uit Lothlórien gevonden en door hem en zijn vrouw in Lothlórien opgevoed als hun eigen zoon.
    De elven hebben hem leren zwaardvechten en boogschieten en hij is met beide wapens erg goed. In de wildernis heeft hij ook vaak genoeg te maken gekregen met orks en een paar verdwaalde oosterlingen. Weinig van hen hebben de ontmoetingen overleefd.
    Hij draagt twee elvenzwaarden en een boog gemaakt van mallornhout uit het gouden woud.


    Oeps, bedacht me dat ik nog geen foto voor Brennen had... Nu dus wel ^^


    Stenenlikker

    Oeh, me likes.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Invullijstje:
    Naam: Caylith Maera
    Ras: Mens
    Woonplaats: Gondor, in Dol Amroth aan de Baai van Belfalas
    Karaktereigenschappen: Nieuwsgierig, trots, eerlijk. Ze zegt vaak precies wat ze denkt. Ze is een doorzetter. Ze is lief en trouw.
    Dagelijkse bezigheden: Ze is een boodschapper van de prins van Dol Amroth, en reist voortdurend tussen Minas Tirith en Dol Amroth. Verder houdt ze van de zee en vaart ze daar graag met haar boot.
    Uiterlijk: Caylith heeft lang blond haar en turkooizen ogen. Ze is lang en slank en heeft sproetjes van de zon.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2013 - 21:04 ]


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Margoooot(:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Natas :D


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Yo. Kan ik mij nog aanmelden voor deze RPG, of ben ik daar een beetje nogal te laat voor?


    it is an art to die.

    gallifreyx schreef:
    Yo. Kan ik mij nog aanmelden voor deze RPG, of ben ik daar een beetje nogal te laat voor?



    Lijkt mij van wel, of dat je toevallig een groepje tegen komt en vraagt of je personage mee mag met hun ?

    Wat mij betreft kan het op zich wel op die manier... Ligt er een beetje aan wat voor ras je personage is
    Ik denk dat Venomis het wel goed vind, ze wilde expres het topic openhouden om iedereen de kans te geven om mee te doen!

    [ bericht aangepast op 5 jan 2014 - 17:29 ]

    Ik ben echt de enige van de hobbits die reageert. Die andere zie ik niet eens meer voorbij kome .


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.