• Dit is het inschrijftopic voor een verhaal in Midden Aarde.

    De rode lijn:
    Een draak heeft bezit genomen van een dwergenstad en doet uitvallen naar omliggende dorpen. Van mensen, van dwergen, van elfen. Afgezanten van verschillende rassen komen samen om iets aan dit probleem te doen, niet wetend dat de draak een handlanger is van Sauron, wiens krachten langzaam terugkeren. Dit speelt zich tegelijk af met de hobbit, alleen zullen nu niet alleen de dwergen iets aan dit probleem doen.

    Het is dus de bedoeling dat er personages worden bedacht uit verschillende volken.
    Laten we even maximaal twee personages als uitgangspunt nemen, waaronder niet meer dan één bestaand personage. Vraag jezelf wel af of je een bestaand personage geloofwaardig kunt neerzetten. (:

    Regels:
    - Er wordt geschreven in de derde persoonsvorm, verleden tijd (de meest voorkomende vorm in boeken)
    - Je mag geen belangrijke beslissingen maken over andermans personages
    - Als je het risico neemt om iets te schrijven over de personage van iemand anders, mag de ander vragen het aan te passen als hij/zij vindt dat het niet in strijd is met het karakter van het personage
    - We hanteren de gewone spellingsregels; dus gebruik van enkele aanhalingstekens, leestekens en hoofdletters op de juiste plaatsen
    - Verder is het het belangrijkste dat iedereen ervan geniet om samen een verhaal te schrijven. (:


    Invullijstje:
    Naam:
    Ras:
    Woonplaats:
    Karaktereigenschappen:
    Dagelijkse bezigheden:
    Overige informatie die je de moeite waard vindt om op te schrijven:

    Personages

    Elfen:
    Thranduil Oropherion(m) – Oropher
    Saralinde "Alesia" Elensar (v) – WenseKronik
    Ithilwen Cûtalion (v) – LakeTown
    Larduin Paarthunax (m) – DelanoDKM
    Elrohir Elrondion (m) – Erebor
    Ireth Sáralondë (v) – Pinkrock
    Galahad (m) – Unox22

    Mensen :
    Angel Elthenin (v) – Niniel
    Gawain Strongbow (m) – Stapper
    Brennen Uquenyondo (m) – Erebor
    Keyla (v) – FiIi
    Sha’rin Gawahir (v) – Venomis
    Caylith Maera (v) – MargotAnne

    Hobbits:
    Chase Hidden (m) – Stapper
    Hobson Gamgee (m) – Hohenheim
    Prisca Baggins (v) – Candira

    Dwergen:
    Lili Houtblad (v) – WenseKronik
    Thorin Oakenshield (m) – Venomis
    Fíli (m) – FiIi
    Kíli (m) – Elvithien
    Gengi (v) - Hohenheim


    Verwante topics:
    Brainstormtopic
    Rollenstory
    Praattopic
    Inschrijftopic 2

    [ bericht aangepast op 6 jan 2014 - 15:43 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    WenseKronik schreef:
    Lijkt mij van wel, of dat je toevallig een groepje tegen komt en vraagt of je personage mee mag met hun ?


    LakeTown schreef:
    Wat mij betreft kan het op zich wel op die manier... Ligt er een beetje aan wat voor ras je personage is
    Ik denk dat Venomis het wel goed vind, ze wilde expres het topic openhouden om iedereen de kans te geven om mee te doen!


    Ehm, ik had Legolas in gedachten 8D Dat hij dan 'niet thuis' was en niet per direct kon vertrekken en dat hij zich daardoor dus later bij het gezelschap voegde ;w;


    it is an art to die.

    Legolas neemt het rijk over van Thranduil, dus dan moet je even met hem overleggen ^^

    LakeTown schreef:
    Legolas neemt het rijk over van Thranduil, dus dan moet je even met hem overleggen ^^


    Oh. Hmmm, daar zou ik wel iets op moeten kunnen bedenken...


    it is an art to die.

    Ik zou zeggen, ga lekker kletsen met ThranduiI :')

    Omfg ik wilde serieus een grap maken over die opmerking vam Ithilwen, dat Thranduil stiekem Legolas in een tas had gedaan, omdat hij hem niet kon missen. Nou, kom maar uit die tas dan :')


    Caution first, always.

    ThranduiI schreef:
    Omfg ik wilde serieus een grap maken over die opmerking vam Ithilwen, dat Thranduil stiekem Legolas in een tas had gedaan, omdat hij hem niet kon missen. Nou, kom maar uit die tas dan :')


    Hahah! Ik pb je even over dat, m'kay? ;w;


    it is an art to die.

    gallifreyx schreef:
    (...)

    Hahah! Ik pb je even over dat, m'kay? ;w;

    Sure! (:


    Caution first, always.

    Wait, maar moet ik nu niet wachten of Venomis het überhaupt nog wel goed vind? ._.


    it is an art to die.

    Ik denk dat ik veilig kan zeggen dat ze dat wel goed vind :)


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    NEE. IK VERBIED HET.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik hou niet van dictaturen, dus ja, natuurlijk mag je meedoen. :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Classy


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Hahahaha x'D Dan ga ik maar beginnen aan een aanmelding c:

    [ bericht aangepast op 5 jan 2014 - 19:30 ]


    it is an art to die.


    Naam: Legolas Greenleaf
    Ras: Elf
    Woonplaats: Mirkwood

    - Karaktereigenschappen
    Hoewel hij met hen en in hun cultuur leefde, is Legolas niet compleet afkomstig van de Silvan Elven. Als zoon van de Elvenkoning Thranduil, die oorspronkelijk uit Doriath kwam, was hij maar deels Sindarin Elf. Zoals alle Elven heeft Legolas enorm respect en waardering voor de natuur. Terwijl hij in Fangorn Forest was, verlangde hij bijvoorbeeld om terug te keren en de wonderen van het bos verder te ontdekken. Ook gaat hij met veel respect met dieren om, waardeert de inspanning en loyaliteit van de paarden waarmee hij en zijn vrienden reizen. Hij gaat voorzichtig met dieren in de natuur om en probeert ze zo min mogelijk te storen. Hij is vriendelijk, loyaal en geeft veel om zijn vrienden, zelfs vrienden van andere rassen. Door zijn leeftijd, kan hij echter soms overkomen als nogal neerbuigend tegen de sterfelijken rondom hem. Legolas is een getalenteerde jager en strijder en vecht met een boog uit Mirkwood en twee lange dolken. Zijn bewegingen zijn, net zoals bij andere Elven, sierlijk en vloeibaar.

    - Uiterlijk
    Legolas is een elegante elf. Hij heeft lange blonde haren waarvan hij een deel in vlechten naar achteren draagt. Legolas heeft hoge jukbeenderen, helderblauwe ogen en een egale zachte huid. Hoewel hij over mooie, zijden tenue's en gewaden beschikt, draagt hij deze maar zelden. Hij gaat vooral gekleed in aardkleurige tenues waarin hij zich goed door bossen en over velden kan bewegen. Gepaard daarbij gaat een paar stevige, leren laarzen waar hij uren op kan lopen en meerdere mantels. Op zijn rug draagt Legolas een leren pijlenkoker en wanneer deze niet in zijn hand ligt hangt ook zijn boog op zijn rug. Legolas heeft puntige oren die in tegenstelling tot andere Elven, een bottere punt hebben.

    - Dagelijkse bezigheden Wanneer hij geen prinselijke bijeenkomsten of afspraken heeft, is Legolas vooral te vinden in het bos, op patrouille of aan het trainen. En soms ook gewoon om te genieten van de wind en de geur en het kraken van herfstbladeren onder zijn laarzen. Omdat Legolas voor een Elf nog jong is, heeft hij nog nooit in een grote oorlog meegevochten. Hij is vaak als boodschapper voor zijn vader naar verschillende Rijken en steden gestuurd, maar veel avontuurlijker dan dit word het echter niet. Legolas traint echter wel veel en heeft al veel vijanden verslagen op een van zijn vele reizen.


    - Overige informatie die je de moeite waard vindt om op te schrijven
    Hij is de zoon van Thranduil en prins van Mirkwood (Thank you, Captain Obvious). Legolas was achtergebleven in Mirkwood om daar alles draaiend te houden terwijl zijn vader weg was. Spinnen en Orks kwamen echter steeds dichter bij de grenzen en hebben zelfs hier en daar het rijk al aangevallen. Dit is de reden dat Legolas in hoge spoed naar zijn vader vertrokken om dit nieuws te vertellen en zijn vader terug naar Mirkwood te halen, mocht er een grote aanval plaatsvinden. En ik moet lachen als ik zijn naam (Legolas Greenleaf) zie want Legolas (wat een dialect is van het Sindarinse Laegolas) betekend Greenleaf, dus eigenlijk staat er Greenleaf Greenleaf, dus eigenlijk is het een dikke tautologie. Yup.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2014 - 21:02 ]


    it is an art to die.

    My son! C:


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Caution first, always.