• Dit is het inschrijftopic voor een verhaal in Midden Aarde.

    De rode lijn:
    Een draak heeft bezit genomen van een dwergenstad en doet uitvallen naar omliggende dorpen. Van mensen, van dwergen, van elfen. Afgezanten van verschillende rassen komen samen om iets aan dit probleem te doen, niet wetend dat de draak een handlanger is van Sauron, wiens krachten langzaam terugkeren. Dit speelt zich tegelijk af met de hobbit, alleen zullen nu niet alleen de dwergen iets aan dit probleem doen.

    Het is dus de bedoeling dat er personages worden bedacht uit verschillende volken.
    Laten we even maximaal twee personages als uitgangspunt nemen, waaronder niet meer dan één bestaand personage. Vraag jezelf wel af of je een bestaand personage geloofwaardig kunt neerzetten. (:

    Regels:
    - Er wordt geschreven in de derde persoonsvorm, verleden tijd (de meest voorkomende vorm in boeken)
    - Je mag geen belangrijke beslissingen maken over andermans personages
    - Als je het risico neemt om iets te schrijven over de personage van iemand anders, mag de ander vragen het aan te passen als hij/zij vindt dat het niet in strijd is met het karakter van het personage
    - We hanteren de gewone spellingsregels; dus gebruik van enkele aanhalingstekens, leestekens en hoofdletters op de juiste plaatsen
    - Verder is het het belangrijkste dat iedereen ervan geniet om samen een verhaal te schrijven. (:


    Invullijstje:
    Naam:
    Ras:
    Woonplaats:
    Karaktereigenschappen:
    Dagelijkse bezigheden:
    Overige informatie die je de moeite waard vindt om op te schrijven:

    Personages

    Elfen:
    Thranduil Oropherion(m) – Oropher
    Saralinde "Alesia" Elensar (v) – WenseKronik
    Ithilwen Cûtalion (v) – LakeTown
    Larduin Paarthunax (m) – DelanoDKM
    Elrohir Elrondion (m) – Erebor
    Ireth Sáralondë (v) – Pinkrock
    Galahad (m) – Unox22

    Mensen :
    Angel Elthenin (v) – Niniel
    Gawain Strongbow (m) – Stapper
    Brennen Uquenyondo (m) – Erebor
    Keyla (v) – FiIi
    Sha’rin Gawahir (v) – Venomis
    Caylith Maera (v) – MargotAnne

    Hobbits:
    Chase Hidden (m) – Stapper
    Hobson Gamgee (m) – Hohenheim
    Prisca Baggins (v) – Candira

    Dwergen:
    Lili Houtblad (v) – WenseKronik
    Thorin Oakenshield (m) – Venomis
    Fíli (m) – FiIi
    Kíli (m) – Elvithien
    Gengi (v) - Hohenheim


    Verwante topics:
    Brainstormtopic
    Rollenstory
    Praattopic
    Inschrijftopic 2

    [ bericht aangepast op 6 jan 2014 - 15:43 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    LakeTown schreef:
    (...)

    Ik zit te twijfelen, want ik vind het wel leuk als ze verliefd word, maar ik vind Thranduil zo'n eikel in de film ^^

    Aw maaan... Thranduil heeft ook zijn redenen. He's actually a cutie c:

    [ bericht aangepast op 27 dec 2013 - 19:39 ]


    Caution first, always.

    Venomis schreef:
    Misschien de mijne wel. :'D
    Eh ja, ik hou dus niet zo van stops. Ik vind dat iedereen de mogelijkheid moet krijgen om met dit epische verhaal mee te doen. (:


    Lol, dat doet me denken aan ons verhaal met 65 personages (:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Oropher schreef:
    (...)
    Aw maaan... Thranduil heeft ook zijn redenen. He's actually a cutie c:


    Nah, vooruit dan maar. Maar wel een beetje lief doen dan he? :P

    Hohenheim schreef:
    (...)

    Lol, dat doet me denken aan ons verhaal met 65 personages (:


    My god, hoe hebben jullie dat voor elkaar gekregen!

    Hohenheim schreef:
    (...)

    Lol, dat doet me denken aan ons verhaal met 65 personages (:


    Haha, ja. Maar er is wel een max. van 2 personages en toen had ik er 15 ofzo. Dus zover zal het nu niet komen, neem ik aan. :’D


    Every villain is a hero in his own mind.

    LakeTown schreef:
    (...)

    My god, hoe hebben jullie dat voor elkaar gekregen!


    hey als er een verhaal van komt, met alle goedkeuringen enzo, dan ga ik hem lezen haha :D

    btw, dat idee dat Thranduil een vrouw vind is wel vet, is er een vrouw hier die een oogje op hem heeft/ heeft laten vallen?


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    LakeTown schreef:
    Ik zat trouwens te denken, vinden jullie het goed als ik straks de stukken van de RPG overneem en in een story zet?


    Van mij mag je. Ik ga het sowieso opslaan in word. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Niniel schreef:
    (...)

    hey als er een verhaal van komt, met alle goedkeuringen enzo, dan ga ik hem lezen haha :D

    btw, dat idee dat Thranduil een vrouw vind is wel vet, is er een vrouw hier die een oogje op hem heeft/ heeft laten vallen?


    Volgens mij heeft mijn oog een voorkeur voor dwergen, hehe. xD
    Ik heb Sha'rin nog in de aanbieding, maar ik weet niet of dat een heet koppel wordt. :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Naam: Galahad
    Ras: Elf
    Woonplaats: Rivendel
    Karaktereigenschappen: Vriendelijk, behulpzaam.
    Dagelijkse bezigheden: Hij gaat graag op pad en trekt door de natuur. Hij wilt zoveel mogelijk van de prachtige wereld zien.
    Overige informatie die je de moeite waard vindt om op te schrijven: Hij neemt op al zijn reizen een opvouwbaar, rond, tafeltje mee.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2013 - 20:35 ]

    Venomis schreef:
    (...)

    Volgens mij heeft mijn oog een voorkeur voor dwergen, hehe. xD
    Ik heb Sha'rin nog in de aanbieding, maar ik weet niet of dat een heet koppel wordt. :')


    nauw het kan :D, ik laat Angels oog op een van de tweeling vallen :D ^^


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    de elven natuurlijk ":D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Niniel schreef:
    (...)

    hey als er een verhaal van komt, met alle goedkeuringen enzo, dan ga ik hem lezen haha :D

    btw, dat idee dat Thranduil een vrouw vind is wel vet, is er een vrouw hier die een oogje op hem heeft/ heeft laten vallen?


    I prefer Thorin, maar wie weet. :Y)


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    FiIi schreef:
    (...)

    I prefer Thorin, maar wie weet. :Y)

    ik lees het wel in de rpg, hihi :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    FiIi schreef:
    (...)

    I prefer Thorin, maar wie weet. :Y)


    Yesh. Die arme dwerg weet niet wat hem overkomt. :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    FiIi schreef:
    (...)

    I prefer Thorin, maar wie weet. :Y)


    Hihi, me to, maar ik denk dat hij elven niet zo lief vind ^^ Bovendien, als Thranduil een beetje lief doet is hij ook best leuk (A) Ahaha, dat word leuk als ze ruzie hebben, dan worden Ithilwen en Thorin's 'geliefde' óf dikke vriendjes óf bitches die elkaar niet uit kunnen staan, net zoals hun mannen :')

    Venomis schreef:
    (...)

    Yesh. Die arme dwerg weet niet wat hem overkomt. :')


    Hoeveel geliefde's heeft hij nu ongeveer? (: