• Dit is het inschrijftopic voor een verhaal in Midden Aarde.

    De rode lijn:
    Een draak heeft bezit genomen van een dwergenstad en doet uitvallen naar omliggende dorpen. Van mensen, van dwergen, van elfen. Afgezanten van verschillende rassen komen samen om iets aan dit probleem te doen, niet wetend dat de draak een handlanger is van Sauron, wiens krachten langzaam terugkeren. Dit speelt zich tegelijk af met de hobbit, alleen zullen nu niet alleen de dwergen iets aan dit probleem doen.

    Het is dus de bedoeling dat er personages worden bedacht uit verschillende volken.
    Laten we even maximaal twee personages als uitgangspunt nemen, waaronder niet meer dan één bestaand personage. Vraag jezelf wel af of je een bestaand personage geloofwaardig kunt neerzetten. (:

    Regels:
    - Er wordt geschreven in de derde persoonsvorm, verleden tijd (de meest voorkomende vorm in boeken)
    - Je mag geen belangrijke beslissingen maken over andermans personages
    - Als je het risico neemt om iets te schrijven over de personage van iemand anders, mag de ander vragen het aan te passen als hij/zij vindt dat het niet in strijd is met het karakter van het personage
    - We hanteren de gewone spellingsregels; dus gebruik van enkele aanhalingstekens, leestekens en hoofdletters op de juiste plaatsen
    - Verder is het het belangrijkste dat iedereen ervan geniet om samen een verhaal te schrijven. (:


    Invullijstje:
    Naam:
    Ras:
    Woonplaats:
    Karaktereigenschappen:
    Dagelijkse bezigheden:
    Overige informatie die je de moeite waard vindt om op te schrijven:

    Personages

    Elfen:
    Thranduil Oropherion(m) – Oropher
    Saralinde "Alesia" Elensar (v) – WenseKronik
    Ithilwen Cûtalion (v) – LakeTown
    Larduin Paarthunax (m) – DelanoDKM
    Elrohir Elrondion (m) – Erebor
    Ireth Sáralondë (v) – Pinkrock
    Galahad (m) – Unox22

    Mensen :
    Angel Elthenin (v) – Niniel
    Gawain Strongbow (m) – Stapper
    Brennen Uquenyondo (m) – Erebor
    Keyla (v) – FiIi
    Sha’rin Gawahir (v) – Venomis
    Caylith Maera (v) – MargotAnne

    Hobbits:
    Chase Hidden (m) – Stapper
    Hobson Gamgee (m) – Hohenheim
    Prisca Baggins (v) – Candira

    Dwergen:
    Lili Houtblad (v) – WenseKronik
    Thorin Oakenshield (m) – Venomis
    Fíli (m) – FiIi
    Kíli (m) – Elvithien
    Gengi (v) - Hohenheim


    Verwante topics:
    Brainstormtopic
    Rollenstory
    Praattopic
    Inschrijftopic 2

    [ bericht aangepast op 6 jan 2014 - 15:43 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    LakeTown schreef:
    (...)

    My god, hoe hebben jullie dat voor elkaar gekregen!


    De dingen die ik altijd speelde hadden altijd wel zo'n 30 personages. In een ver verleden, haha. Vind ik eigenlijk veel fijner. Niet ieder personage heeft even veel invloed e.d. maar je kan er altijd wel wat mee en soms wisselt hun aandeel.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    LakeTown schreef:
    (...)

    Hoeveel geliefde's heeft hij nu ongeveer? (:

    een stuk of duizend denk ik :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Hohenheim schreef:
    (...)

    De dingen die ik altijd speelde hadden altijd wel zo'n 30 personages. In een ver verleden, haha. Vind ik eigenlijk veel fijner. Niet ieder personage heeft even veel invloed e.d. maar je kan er altijd wel wat mee en soms wisselt hun aandeel.


    Dat lijkt me juist vervelend, ik kan in ieder geval niet zo veel personage's bedenken laat staan besturen... O.o Ik hou het bij een personage ^^

    LakeTown schreef:
    (...)

    Dat lijkt me juist vervelend, ik kan in ieder geval niet zo veel personage's bedenken laat staan besturen... O.o Ik hou het bij een personage ^^

    ik ook, je moet toch altijd met elkaar rekening houden in zo'n grote groep. en niet dat er ééntje over het hoofd word gezien tijdens een bepaald stukje


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    LakeTown schreef:
    (...)

    Hihi, me to, maar ik denk dat hij elven niet zo lief vind ^^ Bovendien, als Thranduil een beetje lief doet is hij ook best leuk (A) Ahaha, dat word leuk als ze ruzie hebben, dan worden Ithilwen en Thorin's 'geliefde' óf dikke vriendjes óf bitches die elkaar niet uit kunnen staan, net zoals hun mannen :')

    Jaj ja ja ik zal hem lief laten doen ^^


    Caution first, always.

    Oropher schreef:
    (...)
    Jaj ja ja ik zal hem lief laten doen ^^


    Mooi, anders krijgt hij een mep! :P Hoe gaan we het eigenlijk doen, wie vind de ander het eerste leuk? Of gewoon tegelijk...

    Oropher schreef:
    (...)
    Jaj ja ja ik zal hem lief laten doen ^^


    Gaat zijn eland mee op reis? :')


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    FiIi schreef:
    (...)

    Gaat zijn eland mee op reis? :')

    link om de verliefde bij elkaar te brengen :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    LakeTown schreef:
    (...)

    Mooi, anders krijgt hij een mep! :P Hoe gaan we het eigenlijk doen, wie vind de ander het eerste leuk? Of gewoon tegelijk...

    Misschien is het leuk als hij haar al wel ziet zitten, maar dat zij hem eerst total niet mag, omdat ze denkt dat hij een asshole is :')


    Caution first, always.

    FiIi schreef:
    (...)

    Gaat zijn eland mee op reis? :')

    Omfg goed idee 8D


    Caution first, always.

    Oropher schreef:
    (...)
    Misschien is het leuk als hij haar al wel ziet zitten, maar dat zij hem eerst total niet mag, omdat ze denkt dat hij een asshole is :')


    Lol, is goed :')

    Als ik er niet uit kom laat ik Thorin gewoon op Thranduils eland kicken. :3


    Every villain is a hero in his own mind.

    Venomis schreef:
    Als ik er niet uit kom laat ik Thorin gewoon op Thranduils eland kicken. :3

    Ahahahahahahahaah en Thranduil natuurlijk helemaal protective over zijn elkie-welkie :')


    Caution first, always.

    Ja toch?^^ Extra spanning tussen die twee.
    Eigenlijk moet hij een zus hebben waar hij verliefd op wordt. :'3

    ----

    Hier kunnen we verder lullen. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Venomis schreef:
    Ja toch?^^ Extra spanning tussen die twee.
    Eigenlijk moet hij een zus hebben waar hij verliefd op wordt. :'3


    Hier kunnen we verder lullen. (:


    waar hij geen weet van heeft?

    [ bericht aangepast op 27 dec 2013 - 20:22 ]


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf