• Dit is het inschrijftopic voor een verhaal in Midden Aarde.

    De rode lijn:
    Een draak heeft bezit genomen van een dwergenstad en doet uitvallen naar omliggende dorpen. Van mensen, van dwergen, van elfen. Afgezanten van verschillende rassen komen samen om iets aan dit probleem te doen, niet wetend dat de draak een handlanger is van Sauron, wiens krachten langzaam terugkeren. Dit speelt zich tegelijk af met de hobbit, alleen zullen nu niet alleen de dwergen iets aan dit probleem doen.

    Het is dus de bedoeling dat er personages worden bedacht uit verschillende volken.
    Laten we even maximaal twee personages als uitgangspunt nemen, waaronder niet meer dan één bestaand personage. Vraag jezelf wel af of je een bestaand personage geloofwaardig kunt neerzetten. (:

    Regels:
    - Er wordt geschreven in de derde persoonsvorm, verleden tijd (de meest voorkomende vorm in boeken)
    - Je mag geen belangrijke beslissingen maken over andermans personages
    - Als je het risico neemt om iets te schrijven over de personage van iemand anders, mag de ander vragen het aan te passen als hij/zij vindt dat het niet in strijd is met het karakter van het personage
    - We hanteren de gewone spellingsregels; dus gebruik van enkele aanhalingstekens, leestekens en hoofdletters op de juiste plaatsen
    - Verder is het het belangrijkste dat iedereen ervan geniet om samen een verhaal te schrijven. (:


    Invullijstje:
    Naam:
    Ras:
    Woonplaats:
    Karaktereigenschappen:
    Dagelijkse bezigheden:
    Overige informatie die je de moeite waard vindt om op te schrijven:

    Personages

    Elfen:
    Thranduil Oropherion(m) – Oropher
    Saralinde "Alesia" Elensar (v) – WenseKronik
    Ithilwen Cûtalion (v) – LakeTown
    Larduin Paarthunax (m) – DelanoDKM
    Elrohir Elrondion (m) – Erebor
    Ireth Sáralondë (v) – Pinkrock
    Galahad (m) – Unox22

    Mensen :
    Angel Elthenin (v) – Niniel
    Gawain Strongbow (m) – Stapper
    Brennen Uquenyondo (m) – Erebor
    Keyla (v) – FiIi
    Sha’rin Gawahir (v) – Venomis
    Caylith Maera (v) – MargotAnne

    Hobbits:
    Chase Hidden (m) – Stapper
    Hobson Gamgee (m) – Hohenheim
    Prisca Baggins (v) – Candira

    Dwergen:
    Lili Houtblad (v) – WenseKronik
    Thorin Oakenshield (m) – Venomis
    Fíli (m) – FiIi
    Kíli (m) – Elvithien
    Gengi (v) - Hohenheim


    Verwante topics:
    Brainstormtopic
    Rollenstory
    Praattopic
    Inschrijftopic 2

    [ bericht aangepast op 6 jan 2014 - 15:43 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    oja leeftijd, das een goeie Erebor :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Ik vind leeftijd nooit zo boeiend, maar als je het erbij wilt zetten moet je dat vooral doen. ;D
    Volgens mij zit er zo'n zestig jaar tussen de hobbit en LOTR en gezien Aragorn 87 is in TTT zou hij 27 moeten zijn. (:

    Meh, ik weet het echt niet. Fili en Kili zijn zo leuk, Thorin hoort er gewoon bij (en is leuk^^) en Aragorn is ook heel stoer (en leuk xD).


    Every villain is a hero in his own mind.

    Niniel schreef:
    oja leeftijd, das een goeie Erebor :D


    Ik vond m in mijn oude lijstje en ik dacht: tja, waarom niet als ik die toch al voor hem heb :')


    Stenenlikker

    Venomis schreef:
    Ik vind leeftijd nooit zo boeiend, maar als je het erbij wilt zetten moet je dat vooral doen. ;D
    Volgens mij zit er zo'n zestig jaar tussen de hobbit en LOTR en gezien Aragorn 87 is in TTT zou hij 27 moeten zijn. (:

    Meh, ik weet het echt niet. Fili en Kili zijn zo leuk, Thorin hoort er gewoon bij (en is leuk^^) en Aragorn is ook heel stoer (en leuk xD).


    *is gaan narekenen* 77 jaar zit er tussen, dus dan is Aragorn 10 xD


    Stenenlikker

    Erebor schreef:
    (...)

    *is gaan narekenen* 77 jaar zit er tussen, dus dan is Aragorn 10 xD

    Het ligt eraan. Als je kijkt naar de boeken dan is hij inderdaad 10 jaar. Als je de films volgt zal hij waarschijnlijk een jaar of 27 zijn.


    Caution first, always.

    Oropher schreef:
    (...)
    Het ligt eraan. Als je kijkt naar de boeken dan is hij inderdaad 10 jaar. Als je de films volgt zal hij waarschijnlijk een jaar of 27 zijn.


    Naja, maakt niet uit. Ik neem toch een dwerg heb ik besloten. :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Wat voor werk doen elven???

    Naam: Saralinde "Alesia" Elensar
    Ras: Vanyar-elf, maar heeft ook hobbitbloed (haar oma was een hobbit)
    Woonplaats: Rivendel / Imladris (elfs voor Rivendel)
    Karaktereigenschappen: Alesia is een verlegen meisje dat komt omdat ze wat kleiner is dan de gemiddelde elf. Ze is erg pienter en heeft door al het pesten een onzeker beeld over zichzelf gekregen. Desondanks dat werkt ze wel harder om haar doelen te bereiken. Ze leest heel graag en geniet van stilte, toch als ze de verhalen leest en hoort over verre reizen kriebelt er wel iets diep in haar. Verder kan ze wegdromen en filosoferen over van alles. Daardoor komt ze dromerig over en is meestal een beetje warrig omdat ze in haar eigen gedachte zit, hierdoor mist ze soms dingen.
    Dagelijkse bezigheden: Leest veel, tuinieren en
    Overige informatie die je de moeite waard vindt om op te schrijven:
    Omdat ze kleiner is dan de gemiddelde elf werd ze vroeger erg gepest. Haar middel naam is Alesia en die gebruikt ze om zich te voorstellen gezien ze die naam mooier vind dan haar eerste naam.
    (heeft blond haar)

    [ bericht aangepast op 23 dec 2013 - 22:18 ]

    Venomis schreef:
    (...)

    Naja, maakt niet uit. Ik neem toch een dwerg heb ik besloten. :')

    Haha kan ook. Zou jij mijn GB nog willen beantwoorden? n_n


    Caution first, always.

    Trouwens, in het begin van the Hobbit als Erebor wordt aangevallen zie je toch ook dwergenvrouwen zonder baarden of heb ik dat gedroomd? :'p


    Every villain is a hero in his own mind.

    Venomis schreef:
    Trouwens, in het begin van the Hobbit als Erebor wordt aangevallen zie je toch ook dwergenvrouwen zonder baarden of heb ik dat gedroomd? :'p

    Ze hebben sideburns ;D Je ziet ook een dwergenvrouw lopen in Dale, net voor Smaug komt.


    Caution first, always.

    Venomis schreef:
    Trouwens, in het begin van the Hobbit als Erebor wordt aangevallen zie je toch ook dwergenvrouwen zonder baarden of heb ik dat gedroomd? :'p


    Geen baard, maar wel veel haar.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Okee. Ik heb er niet zo goed opgelet hehe, behalve dat ik zag dat er geen baarden waren xD


    Every villain is a hero in his own mind.

    Naam: Larduin Paarthunax
    Ras: Elf
    Woonplaats: Mirkwood
    Karaktereigenschappen: Serieus, Begripvol, Behulpzaam, Strijdlustig
    Dagelijkse bezigheden: Jagen, koken, zingen.
    Overige informatie die je de moeite waard vindt om op te schrijven Larduin is er een die graag op zichzelf is, alhoewel hij totaal niet egoïstisch is. Hij zal dan met wie dan ook rug naar rug vechten tot de dood er op neerslaat. Hij draagt een ketting met daarom Tachion, de ster uit zijn familie.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2013 - 15:52 ]


    Swift as the Wind, Silent as a forest, Fierce as Fire, Immovable as a Mountain~Takeda Shingen, Fuurinkazan

    Ik wil een hobbit en een dwergin reserveren (: Geen idee of dwergin een woord is, maar dan is dat het nu ^^


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik Reserveer alvast een elf.