• Dit is het inschrijftopic voor een verhaal in Midden Aarde.

    De rode lijn:
    Een draak heeft bezit genomen van een dwergenstad en doet uitvallen naar omliggende dorpen. Van mensen, van dwergen, van elfen. Afgezanten van verschillende rassen komen samen om iets aan dit probleem te doen, niet wetend dat de draak een handlanger is van Sauron, wiens krachten langzaam terugkeren. Dit speelt zich tegelijk af met de hobbit, alleen zullen nu niet alleen de dwergen iets aan dit probleem doen.

    Het is dus de bedoeling dat er personages worden bedacht uit verschillende volken.
    Laten we even maximaal twee personages als uitgangspunt nemen, waaronder niet meer dan één bestaand personage. Vraag jezelf wel af of je een bestaand personage geloofwaardig kunt neerzetten. (:

    Regels:
    - Er wordt geschreven in de derde persoonsvorm, verleden tijd (de meest voorkomende vorm in boeken)
    - Je mag geen belangrijke beslissingen maken over andermans personages
    - Als je het risico neemt om iets te schrijven over de personage van iemand anders, mag de ander vragen het aan te passen als hij/zij vindt dat het niet in strijd is met het karakter van het personage
    - We hanteren de gewone spellingsregels; dus gebruik van enkele aanhalingstekens, leestekens en hoofdletters op de juiste plaatsen
    - Verder is het het belangrijkste dat iedereen ervan geniet om samen een verhaal te schrijven. (:


    Invullijstje:
    Naam:
    Ras:
    Woonplaats:
    Karaktereigenschappen:
    Dagelijkse bezigheden:
    Overige informatie die je de moeite waard vindt om op te schrijven:

    Personages

    Elfen:
    Thranduil Oropherion(m) – Oropher
    Saralinde "Alesia" Elensar (v) – WenseKronik
    Ithilwen Cûtalion (v) – LakeTown
    Larduin Paarthunax (m) – DelanoDKM
    Elrohir Elrondion (m) – Erebor
    Ireth Sáralondë (v) – Pinkrock
    Galahad (m) – Unox22

    Mensen :
    Angel Elthenin (v) – Niniel
    Gawain Strongbow (m) – Stapper
    Brennen Uquenyondo (m) – Erebor
    Keyla (v) – FiIi
    Sha’rin Gawahir (v) – Venomis
    Caylith Maera (v) – MargotAnne

    Hobbits:
    Chase Hidden (m) – Stapper
    Hobson Gamgee (m) – Hohenheim
    Prisca Baggins (v) – Candira

    Dwergen:
    Lili Houtblad (v) – WenseKronik
    Thorin Oakenshield (m) – Venomis
    Fíli (m) – FiIi
    Kíli (m) – Elvithien
    Gengi (v) - Hohenheim


    Verwante topics:
    Brainstormtopic
    Rollenstory
    Praattopic
    Inschrijftopic 2

    [ bericht aangepast op 6 jan 2014 - 15:43 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Iemand, neem Kili! (: Ik neem geen Fili als er geen Kili is.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Niniel schreef:
    (...)

    gepakt en opgegeten, muhahaha, nee, we zijn nu net de negen lopers :D, je weet wel de fellowhip of the ring


    Angel Elthenin word dus gepakt!!! Muahahaha, of een van de dwergen :Y)

    FiIi schreef:
    Iemand, neem Kili! (: Ik neem geen Fili als er geen Kili is.


    Ik zat er wel over te denken om Kili te nemen maar ik weet niet of ik Kili echt neer kan zetten zoals hij in de boek/films is.

    BarnOwl schreef:
    (...)

    Ik zat er wel over te denken om Kili te nemen maar ik weet niet of ik Kili echt neer kan zetten zoals hij in de boek/films is.


    Dat heb ik ook met Fili, maar proberen kan geen kwaad.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Laconiek schreef:
    (...)

    Angel Elthenin word dus gepakt!!! Muahahaha, of een van de dwergen :Y)


    hey ik heb je nog wel rugdekking gegeven met die dwergen haha, denk de dwergen, ik ben wel een jonge dunedan maar ik ben niet bang voor trollen, die zijn trouwens dom ;)


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    FiIi schreef:
    (...)

    Dat heb ik ook met Fili, maar proberen kan geen kwaad.


    Dat is waar ja

    Haha, ik maak zo ook nog een stoere chick.
    En ja, Thranduil en Thorin. Ik denk dat ze stiekem heel veel van elkaar gaan houden. :'D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Can you feel the love tonight? Its between an elf and dwarf!

    Btw. naamsverandering; Laconiek --> LakeTown

    Naam: Keyla, dochter van Kaylan, zoon van Meylan.

    Ras: Mens

    Woonplaats: Gondor

    Karaktereigenschappen: Keyla is over het algemeen een dapper iemand, met haar hart op de juiste plek. Ze is een beetje eigenwijs, waar veel mensen zich aan ergeren. Vooral omdat ze het niet altijd juist heeft. Keyla zal vrijwel altijd haar eigen mening aanhouden, en laat zich niet snel beïnvloeden door andere mensen. Keyla is erg wispelturig, de ene keer is ze erg luidruchtig, de andere keer wat stiller en meer in zich zelf gekeerd. Ook kan haar humeur in een ogenblik veranderen, al is dit maar door één klein ding. Als Keyla ergens boos om is, is ze de rest van de dag nors en chagrijnig. Ook tegen de mensen die haar niet zo kwaad hebben gemaakt. Verder is het iemand die altijd wel in is voor een grapje, en ook snel weer opgevrolijkt kan worden.

    Dagelijkse bezigheden: Keyla's vader was een veehouder, waar hij zo ook zijn geld mee verdiende. Omdat hij een paar jaar terug overleed nam Keyla's broer de boel over. Keyla heeft z'n beetje haar hele leven geholpen met de dieren verzorgen. Ze vond dat werk oersaai, en verlangde altijd wel naar avontuur. Toen ze hoorde dat er een groep mensen van plan waren om een draak te verjagen, wou ze vrijwel meteen mee. Haar broer vond dit goed. Keyla is over het algemeen een goede dokter, aangezien zij de dieren ook altijd heeft verzorgd.

    Overige informatie die je de moeite waard vindt om op te schrijven: Het uiterlijk, natuurlijk.

    Keyla is 18 jaartjes oud en heeft een grote liefde voor dieren. Haar broer heet Moyron, en is 25.

    [ bericht aangepast op 24 dec 2013 - 23:38 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    @Fili: Anders neem ik Kili wel :D?

    FiIi schreef:
    Ik maak alvast een beginnetje.

    Naam: Keyla, dochter van Kaylan, zoon van Meylan.

    Ras: Mens

    Woonplaats: Gondor

    Karaktereigenschappen: komt.

    Dagelijkse bezigheden: komt.

    Overige informatie die je de moeite waard vindt om op te schrijven: Het uiterlijk, natuurlijk.

    Rest komt.


    Like!
    Ben benieuwt wat voor karakter ze heeft!

    Elvithien schreef:
    @Fili: Anders neem ik Kili wel :D?


    YES! Thankyou :Y)


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    FiIi schreef:
    (...)

    YES! Thankyou :Y)


    Finaly! Now you're complete!

    [ bericht aangepast op 24 dec 2013 - 19:40 ]

    Yeeehh :D!

    Ik ga zo aan de slag, eerst ff bezig met mn story :P!

    Elvithien schreef:
    Yeeehh :D!

    Ik ga zo aan de slag, eerst ff bezig met mn story :P!


    Whiee, geen probleem *hint hint*