• De geheime dienst van het Verenigd Koninkrijk, MI6 krijgt een andere missie die wordt toegewezen naar vijf meiden. Vrouwen worden onderschat en dat gaan zij bewijzen, ze moeten een maffia uitschakelen en des noods doden. Het is hun missie om de maffia de verkeerde pad te leiden, hun missie om de vrouwen hun eer te krijgen.


    • Rollen •
    • Meisjes • :
    - Charlie Lea Montgomery HaIcyon
    - Jacelyn Evelanté Deveraux Daddario
    - Jenna Avery Fresno Heap *
    - Gereserveerd door Kayal
    (-)

    Jongens :
    - Harry E. Styles Tenacious
    - Niall J. Horan SnowHeart
    - Liam J. Payne Kendizzzzle
    - Zayn J. Malik
    - Louis W. Tomlinson HelloSweety
    (-)

    Lijstje:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Geboorteplaats:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Specialiteit: [wapens, lenigheid etc]
    Rede: [Om zich bij MI6 of maffia aan te sluiten]
    Extra:


    Er zijn extra rollen beschikbaar, maar het moet wel even blijven - zes jongens en zes meisjes -.

    • Regels •
    - Minimaal 145 woorden per post, wat minder is krijgt een waarschuwing.
    - Er wordt een praattopic aangemaakt, geen off-topic in het speeltopic
    - Geen perfecte personages
    - Ervaring is fijn
    - 16+ is toegestaan
    - Realistisch blijven
    - Rekening houden met anderen (Geen personages besturen zonder toestemming etc.)
    - Verbeteren is toegestaan, maar niet afkraken
    - Regelmatig reageren, als het niet lukt even melden
    - Have fun!


    Begin:
    De meiden van MI6 worden opgeroepen om naar het kantoor te gaan van M, ze krijgen daar hun missie te horen. De jongens zijn bezig met hun gewone zaken, dealen, mishandelen etc.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2013 - 15:09 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Niall James Horan

    Liam liep naar het groepje tieners toe, waarna ik snel achter hem aanliep. Ik ging maar naast Liam staan, want als ik achter hem ging staan leek ik een mietje en ik durfde niet voor hem te gaan staan. 'Waar denken jullie dat jullie heen gaan?' vroeg Liam plagerig, waar ik even om lachte. 'Rot op.' siste een van de jongens stoer, hij dacht zeker dat hij Liam makkelijk aankon. 'Maar,' begon ik lief, 'we willen zo graag vrienden met jullie worden.' Daarna gniffelde ik even en liep ik naar een lang meisje met bruin haar, om een arm om haar heen te slaan. Het enige wat ze deed was me vuil aankijken, maar daar kon ik tegen. Makkelijk. Mensen dachten echt dat je anderen bang kon maken door ze boos aan te kijken. Bij ons, Liam, Harry, Louis, Zayn en ik lukte het heus wel, maar meisjes konden het echt niet. 'Liam, vind jij dit lieve meisje niet schattig.' Ik draaide het meisje in een keer naar Liam toe.


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Louis Tomlinson
    Onder het kijken bedacht ik me opeens dat ik vergeten was hoe laat, waar en met wie mijn afrekening zou zijn. Misschien was het wel het slimst om Niall te bellen. Sinds Greg er niet meer was, was hij in mijn ogen de baas. Hij zou het wel weten. Ik haalde een hand door mijn haren en keek naar de nu half lege koektrommel. Vroeger zou ik hier met mijn zusjes hebben gezeten, maar mijn oma in New Castle had ze in huis genomen toen ik 15 was. Ik was hier gebleven. Ik had al te diep in al deze zaken gezeten en had te veel bloed aan mijn handen. Toen al kon ik tot mijn dood de gevangenis in als ik werd gepakt en dat wilde ik haar niet aandoen. Ik stuur haar met kerst nog altijd wel een kaart. Ik haalde mijn mobiel uit een van de zakken van mijn pjama en belde Niall. Als ik niet optijd zou zijn hadden we allemaal een groot probleem. Dan zouden verdere ontwikkelingen ook erg lastig worden in die zaak. Onder het wachten kon ik het niet laten nog een koekje in mijn mond te stoppen waarna ik vrolijk over het meubilair begon te klauteren.


    Bowties were never Cooler

    Charlie Lea Montgomery

    Jacelyn zuchtte diep. 'Ten eerste, noem me nooit meer Jacelyn, noem me dan maar eerder Delakruis of wat dan ook. Ten tweede, ik ga mijn kogels niet aan je vieze bloed verspillen, dat weet je toch zelf ook wel?' zei ze en trok zichzelf uit mijn grip. Ze beende weer verder totdat ze uit het pand was. Ik liep Jace maar achterna en vloekte binnensmonds. Ik was serieus liever dood dan dat ik met hun moest samenwerken. Toen ik zelf ook buiten was ging ik achter Jacelyn staan. 'Goed, wat jij wilt Delakruis, als jij me niet wil vermoorden staan er genoeg mensen op de lijst die dat wel willen doen. Jenna, de vijanden. Ikzelf. Ik ga nog liever dood dan dat ik met jullie een missie moet doen, maar goed, aangezien ik geen zin heb om mezelf te vermoorden, mogen dat de mensen van de maffia dat doen. Fijne dag nog' zeg ik tegen haar en ik loop weg van haar. Ik zucht even. Ik zit er heel erg tegenop.


    That is a perfect copy of reality.

    Niall James Horan

    Langzamerhand voelde ik me verzwakken. Niet dat ik ineens geen zin meer had in me bekend maken bij de MI6, ik wilde meisjes gewoon geen pijn doen. Ze leken zo teer en in mijn ogen was het gewoon té erg om meisjes pijn te doen. Toch probeerde ik stoer te zijn door eens hard op de tenen van het meisje te trappen. 'Leuk hè?' grinnikte ik. Mijn mobiel rinkelde. Op de display zag ik dat het Louis was. Voor hem heb ik altijd al bewondering gehad. Hij is opgegroeid ín de maffia, weet er al veel vanaf en heeft ook het afscheid van zijn zusjes moeten doorstaan. Daarbij begreep ik hem heel goed, ik had tevens afscheid moeten nemen van mijn broer… Vlug nam ik op. 'Hé, met Niall.' Zonder op antwoord te wachten zei ik. 'Lou, Liam en ik hebben hier een leuk groepje wat erg graag kennis met ons wilt maken. Kom je ook?' Snel noemde ik de straat op, het leek me erg leuk als Louis mee zou doen.


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Liam James Payne.

    Niall liep achter me aan en kwam naast me staan, en lachte even om mijn opmerking. 'Rot op.' Zei een van die guppy's. Ik liep nu kwaad naar hem toe, en duwde een van mijn handen tegen zijn borst aan zodat hij geen kant op kon, want hij was van plan om weg te lopen. 'Wat zei je? Ik zou maar sorry zeggen als ik jou was, anders gebeurt er iets heel vervelends met jou en je vriendjes.' Zei ik gemeen met een grote grijns rond mijn lippen, en gaf hem een rake klap tegen zijn kaak aan, en draaide vervolgens een paar keer met mijn geweer in mijn handen. 'Maar, we willen zo graag vrienden met jullie worden.' Begon Niall lief, en gniffelde daarna. En liep vervolgens naar een lang meisje met bruin haar toe, en sloeg vervolgens een arm om haar heen. En het meisje keek hem vuil aan, waardoor ik alleen maar meer moest grijnzen. Geweldig die reactie, dit vermaakt me echt. Ik liep naar een nogal klein meisje met blond haar toe en sloeg mijn arm vervolgens om haar heen, en keek haar met een grijns aan. 'Liam, vind jij dit lieve meisje niet schattig.' Zei Niall, en draaide het meisje in een keer naar mij toe. 'Ja, maar ik heb toch liever deze.' Zei ik grijnzend. En ging met mijn hand langs haar wang om vervolgens haar reactie af te wachten, en bovenal natuurlijk die van haar vriendjes.


    How far is far

    | Kendizzzzle en SnowHeart, jullie reageren echt mega snel! o-o! |


    That is a perfect copy of reality.

    HaIcyon schreef:
    | Kendizzzzle en SnowHeart, jullie reageren echt mega snel! o-o! |

    [Haha, ik verveel me gewoon xd. En is dat erg dan? Anders wacht ik wel tot de andere ook weer gereageerd hebben ^^.]


    How far is far

    Kendizzzzle schreef:
    (...)
    [Haha, ik verveel me gewoon xd. En is dat erg dan? Anders wacht ik wel tot de andere ook weer gereageerd hebben ^^.]


    | Nee, maar het viel me gewoon op, HAHA |


    That is a perfect copy of reality.

    Kendizzzzle schreef:
    (...)
    [Haha, ik verveel me gewoon xd. En is dat erg dan? Anders wacht ik wel tot de andere ook weer gereageerd hebben ^^.]


    [Ik ook XD]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    HaIcyon schreef:
    (...)

    | Nee, maar het viel me gewoon op, HAHA |

    [Hahahah eigenlijk moet ik slapen, maar ik heb geen zin, dus ik aangezien er hier nog leven is blijf ik gewoon lekker even op dit topic tot iedereen weg is :Y) En ik hou gewoon te veel van die smiley xd]


    How far is far

    Niall James Horan

    'Ja, maar ik heb toch liever deze.' reageerde Liam op mijn vraag of hij het meisje dat ik vasthield niet schattig vond. 'Lou, ik bel je zo terug, ik moet even iets afmaken.' Ik hing op en grijnsde toen naar het blonde meisje dat Liam vast had genomen. 'Weet je wat, laten we een voorstel-rondje doen.' grinnikte ik vals. 'Ik ben Greg.' Ik gebruikte de naam van mijn broer altijd als het ging om valse namen, zo deed ik de wereld aan Greg Horan herinneren. 'Hoe heet jij?' vroeg ik aan het bruinharige meisje. 'Zeg ik niet.' zei ze brutaal. Ik gaf haar simpelweg een klap in haar gezicht, daar reageerden alle meisjes op. Wanneer ze die ene klap kregen besefte ze dat wíj de baas waren, zij niet. 'Joelle…' huilde het meisje. Nog zoiets. Wanneer meiden snapten dat ze niks kunnen doen, gaan ze huilen. Al die leuke feitjes heeft Greg me vertelt. 'Kleine blondine! Zeg jij eens hoe je heet!'


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Louis Tomlinson
    Uiteindelijk kreeg ik hem aan de telefoon. Hij begroette me, maar voor ik kon beginnen te ratelen begon hij al. Hij grijnsde bij zijn woorden. "Tuurlijk, maar Nialler... Waarneer, waar en met wie waren mijn zaken vanmiddag." Van kinds af aan had ij al geleerd codewoorden te gebruiken. De geheime dienst kon namelijk alles afluisteren. Het was dan wel een ding dat ik de bak in zou gaan als ik werd gepakt, maar ik ging niemand meeslepen... Ik was geen rat. Liever dood dan een rat. Onder het wachten op zijn antwoord schoot ik mijn vans aan over mijn pjamavoetjes en trok mijn warme bruine trenchcoat aan. Voor ik klaar was hing hij me alweer op, lekker dan. Gelukkig was mijn pjama donkerblauw dus kon ik hem gewoon aanhouden. Voor vanmiddag trok ik wel wat anders aan, maar voor alleen een casual bezoekje kon dit prima. Bij dat soort bezoekjes woog ik altijd af of mijn oma me in de kleren mocht zien en het dan nog gepast was. Mijn oma mocht me in mijn pjama zien dus dat was prima. Ik liep naar de deur, pakte mijn sleutel en liep naar buiten. Mijn standaard drie messen zoals altijd op hun plek en nog 3 verstopt in mijn jas. Rustig ging ik op weg naar de juiste straat. Ik kwam uiteindelijk aan en zag de twee staan met een aantal meisjes. "Kunnen jullie nou eens nooit een jongen voor me apart houden? Ik krijg altijd ofwel een van jullie om op te botvieren of een of andere chick." klaagde ik. Ik was erg van de rangen en standen en boog eigenlijk altijd netjes mijn hoofd naar Niall, maar hier was ik al best lang geïrriteerd over.

    [weltruste]

    [ bericht aangepast op 24 dec 2013 - 0:50 ]


    Bowties were never Cooler

    Liam James Payne.

    Niall werd gebeld. 'Lou, ik bel je zo terug, ik moet even iets afmaken.' Zei hij, en hing vervolgens op, blijkbaar belde Lou hem. Niall grijnsde. 'Weet je wat, laten we een voorstel-rondje doen.' Zei Niall vals. 'Goed idee' Grijnsde ik, die valse grijns was nu niet van mijn gezicht te krijgen. 'Ik ben Greg.' Stelde Niall zich met een valse naam voor. 'En ik ben James.' Grijnsde ik. Ik gebruikte altijd mijn tweede naam als valse naam. 'Hoe heet jij?' Vroeg Niall aan de brunette. 'Zeg ik niet.' Zei ze. Niall gaf haar een klap in haar gezicht, waardoor mijn grijns nog breder werd. 'Joelle…' Huilde het meisje. Waarom moeten meisjes toch altijd janken als er iets gebeurt wat ze eng of niet leuk vinden. 'Kleine blondine! Zeg jij eens hoe je heet!' Zei Niall tegen het meisje waar ik mijn arm om heen geslagen had. 'Ja, vertel eens.' Grijnsde ik. 'Dat gaat je helemaal niets aan.' Zei ze, maar je zag wel degelijk in haar ogen dat ze bang was. 'Ik denk eigenlijk dat dat mij wel wat aan gaat.' Zei ik nu nog liefjes, maar pakte haar daarna bij haar kaak, en kneep hard en draaide haar hoofd naar me toe, zodat ze me wel aan moet kijken. 'Vertel maar.' Zei ik gemeen. 'Jenny...' Zei het meisje met tranen in haar ogen. 'Wat een mooie naam.' Zei ik plagerig. En deed met een grijns een plukje van haar haar achter haar oor. Het is geweldig om ze zo te plagen.


    How far is far

    Aangepast


    Bowties were never Cooler

    [Verkeerde post ^O^]

    [ bericht aangepast op 24 dec 2013 - 0:54 ]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa