• De geheime dienst van het Verenigd Koninkrijk, MI6 krijgt een andere missie die wordt toegewezen naar vijf meiden. Vrouwen worden onderschat en dat gaan zij bewijzen, ze moeten een maffia uitschakelen en des noods doden. Het is hun missie om de maffia de verkeerde pad te leiden, hun missie om de vrouwen hun eer te krijgen.


    • Rollen •
    • Meisjes • :
    - Charlie Lea Montgomery HaIcyon
    - Jacelyn Evelanté Deveraux Daddario
    - Jenna Avery Fresno Heap *
    - Gereserveerd door Kayal
    (-)

    Jongens :
    - Harry E. Styles Tenacious
    - Niall J. Horan SnowHeart
    - Liam J. Payne Kendizzzzle
    - Zayn J. Malik
    - Louis W. Tomlinson HelloSweety
    (-)

    Lijstje:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Geboorteplaats:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Specialiteit: [wapens, lenigheid etc]
    Rede: [Om zich bij MI6 of maffia aan te sluiten]
    Extra:


    Er zijn extra rollen beschikbaar, maar het moet wel even blijven - zes jongens en zes meisjes -.

    • Regels •
    - Minimaal 145 woorden per post, wat minder is krijgt een waarschuwing.
    - Er wordt een praattopic aangemaakt, geen off-topic in het speeltopic
    - Geen perfecte personages
    - Ervaring is fijn
    - 16+ is toegestaan
    - Realistisch blijven
    - Rekening houden met anderen (Geen personages besturen zonder toestemming etc.)
    - Verbeteren is toegestaan, maar niet afkraken
    - Regelmatig reageren, als het niet lukt even melden
    - Have fun!


    Begin:
    De meiden van MI6 worden opgeroepen om naar het kantoor te gaan van M, ze krijgen daar hun missie te horen. De jongens zijn bezig met hun gewone zaken, dealen, mishandelen etc.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2013 - 15:09 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Niall James Horan

    Liam had al snel ontrafelt dat het blonde meisje Jenny heette. Dat was Liam; snel en direct. Ik kende de jongen nog niet zo lang, maximaal een half jaartje. Dat gelde ook voor de anderen, maar nu al kon ik het goed met ze vinden. 'Hoe heten jullie vrolijke vriendjes?' grapte ik. De twee jongens en het overige meisje stonden nog bij elkaar op een kluitje. 'Dat zijn Vince, Damian en ik ben Ally-May.' zei het meisje, dat dus Ally-May heette vlug. 'Kijk eens,' ik applaudisseerde voor het meisje. 'Er is hier tenminste iemand die snapt hoe het gaat. Nou, Liam, wat zullen we eens doen met Joelle, Jenny, Vince, Damian en Ally-May?' Ikzelf had nog niet zoveel gedaan, geslagen en gestolen. Nog nooit had ik iemand vermoord en schieten deed ik alleen om mensen bang te maken. Daarom vroeg ik altijd aan de anderen wat we zouden doen. 'Kunnen jullie nou eens nooit een jongen voor me apart houden? Ik krijg altijd ofwel een van jullie om op te botvieren of een of andere chick.' Louis deed dus mee, gezellig! 'Nou, Lou, dit is Vince, dat is Damian, en als je wilt hebben we Ally-May ook nog!'


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Liam James Payne.

    Lou had zich inmiddels bij ons gevoegd. En Niall had inmiddels de namen van de twee jongens, en het andere meisje gekregen. "Kunnen jullie nou eens nooit een jongen voor me apart houden? Ik krijg altijd ofwel een van jullie om op te botvieren of een of andere chick." Klaagde hij. 'Ah, kom op Lou, jij krijgt Ally-May.' Zei ik grijnzend. 'Enne, Vince en Damian, hoe gaat het met jullie?' Vroeg ik, met mijn arm nog steeds om Jenny heen, die hulpeloos naar de jongens keek. 'Laat ze met rust.' Zei een van de twee. 'Dan zeg je: Wilt u ze alsjeblieft met rust laten meneer. Heb jij geen manieren geleerd thuis of zo?' Zei ik, en gaf hem een hard knietje, recht in zijn maag. 'Kijk eens,' Zei Niall, en applaudisseerde voor het meisje. 'Er is hier tenminste iemand die snapt hoe het gaat. Nou, Liam, wat zullen we eens doen met Joelle, Jenny, Vince, Damian en Ally-May?' Vroeg hij daarna. 'Nou ja, ligt er aan he, of ze luisteren of niet.' Zei ik. 'Zullen we een potje truth or dare spelen?' Stelde ik grijnzend voor.


    How far is far

    Niall James Horan

    'Zullen we een potje truth or dare spelen?' vroeg Liam grijnzend. Ik knikte enthousiast. 'O ja, Liam, dat is mijn lievelingsspel! Jouwne toch ook, Joelle?' Ik trok de armen van het meisje dat levenloos voor zich uitstaande omhoog. 'Het is "die van jou",' verbeterde ze me. 'Jij zei "jouwne".' 'Ohw,' begon ik. 'Dus ze is nog brutaal ook. Zometeen vast niet meer.' Ik zag hoe Joelle bang haar mond sloot, terwijl ik niks deed! 'Terug naar truth or dare. Jenny, truth or dare?' Het blonde meisje bleef stil, maar ik verwachtte dat ze toch antwoord zou geven, anders zouden Liam en ik er wel iets aan veranderen. Zo leuk, onze slachtoffers zich ongemakkelijk laten voelen. Dan luisteren ze zo naar je, alsof het je eigen leger is. Dat is iets waar ik al heel lang van droomde, samen met Greg, ons eigen leger leiden. 'Dare.' piepte Jenny. 'Liam,' ging ik verder. 'Help jij even met iets leuks verzinnen voor onze Jenny?'


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    [kunnen jullie tussendoor please ook op mij wachten? Want nu kan ik mijn hele post weer aanpassen]


    Bowties were never Cooler

    Liam James Payne.

    'O ja, Liam, dat is mijn lievelingsspel! Jouwne toch ook, Joelle?' Zei Niall enthousiast. 'Het is "die van jou",' Verbeterde ze hem. 'Jij zei "jouwne".' Zei ze daarna. 'Ohw, dus ze is nog brutaal ook. Zometeen vast niet meer.' Zei Niall, en het meisje sloot gelijk haar mond. 'Terug naar truth or dare. Jenny, truth or dare?' Zei Niall, en het meisje bleef vervolgens stil. 'Dare.' Piepte ze daarna. 'Liam, help jij even met iets leuks verzinnen voor onze Jenny?' Vroeg hij. 'Tuurlijk, wat vind je van deze. Zoen de leukste persoon hier recht op de mond, langer dan tien seconden.' Grijnsde ik vals. Ik wist hoe erg meisjes dat vinden, vooral om liefde te uiten tegenover de jongen waar het om gaat, daarom is het ook zo leuk om als opdracht te geven, en dit is nog maar het begin. Ik zou nog veel erge opdrachten verzinnen, reken daar maar op.


    How far is far

    [Ik snap dat jullie door willen maar ik voel me nu erg buitengesloten]

    [ bericht aangepast op 24 dec 2013 - 1:19 ]


    Bowties were never Cooler

    HelloSweety schreef:
    [kunnen jullie tussendoor please ook op mij wachten? Want nu kan ik mijn hele post weer aanpassen]

    [O sorry, we zullen wachten (:]


    How far is far

    HelloSweety schreef:
    [Ik snap dat jullie door willen maar ik voel me nu erg buitengesloten]


    [Whoo, ssoorryy… Omgush hier krijg ik altijd zo'n schuldgevoel van… Is het erg? We wachten wel even hoor!]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    [Ik heb er al een kleuteractie van gemaakt, no worries, maar het zou fijn zijn als jullie voortaan wachten.]


    Bowties were never Cooler

    Louis Tomlinson
    Niall wees me op de twee jongen uit het groepje. Ze waren gespierd en echte mooiboys. Niet mijn typ, maar ik had nog nooit een trio gehad, dus dan was het wel leuk om er twee te hebben. Ik grijnsde bij die gedachte. Ik was mentaal nog een kleuter, wel een vrij oversexte kleuter. De jongens werden wat bruitaal en meteen greep Liam in. "Liam, laat hem nou heel. Anders heb ik straks niets meer om te breken." zei ik gevolgd door een wenkbrauwwiebel. De twee jongens keken me doodsbenauwd aan. Bij Liam's voorstel trok ik een wenkbrauw op. "Dat is helemaal niet leuk, want dan hebben zij ook wat te zeggen... Of bepalen wij alle opdrachten?" Dan zou het weer wel leuk zijn. Dan had ik deze twee namelijk zo uit de kleren en in mijn bed, hoe erg ze het ook vonden. Ik had het te lang met ofwel mede maffia moeten doen of sletten. Nu ik een keer over iemand macht had, die ik kon laten gillen nam ik het ervan. Natuurlijk werd ik weer genegeerd. Ik was dan wel een irritante kleuter. Ze hadden me uitgenodigd. Nu had ik alleen wel twee jongens om mee te klooien. "Ik ga wel terug naar huis, want jullie luisteren toch niet." mompelde ik als trieste kleuter. Ik sloot mijn handen als handboeien om de polsen van de jongens. Eerst stribbelden ze tegen. "Ik steek je door je hart als je niet meewerkt." drijgde ik. Toen werkten ze al veel beter mee en kon ik ze langzaam maar zeker mee terug slepen.


    Bowties were never Cooler

    SnowHeart schreef:
    (...)

    [Whoo, ssoorryy… Omgush hier krijg ik altijd zo'n schuldgevoel van… Is het erg? We wachten wel even hoor!]

    This


    How far is far

    HelloSweety schreef:
    [Ik heb er al een kleuteractie van gemaakt, no worries, maar het zou fijn zijn als jullie voortaan wachten.]

    [Oke, we zullen voortaan wachten, maar ik moet nu gaan slapen, I'm sorry, truste ]

    [ bericht aangepast op 24 dec 2013 - 1:30 ]


    How far is far

    [weltruste]


    Bowties were never Cooler

    Niall James Horan

    Liam verzon weer eens een opdracht voor Jenny die alleen hij kon verzinnen. Louis trok Vince en Damian mee, ik zag al wat eraan ging komen. 'Louis! Mogen we mee?' riep ik hard. Wanneer er meer mensen in de buurt waren, schaamde de jongens zich meer, dus zou Louis ze meer pijn doen. Ik moest altijd zo hard lachen wanneer Louis ze pijn deed, het zag er zo pijnloos uit, maar die mietjes dachten dat ze werden gemarteld. Zonder op Louis' antwoord te wachten zeg ik tegen Liam: 'Jij bent sterker dan mij, ik sleep Joelle wel mee, doe jij Jenny en Ally-May.' Ik wendde me weer tot de meiden. 'Ja, girls. Dit mogen jullie niet missen. Jullie eigen beste vrienden! Leuk hè?' Ik greep Joelle bij haar pols, waarna zij wild tegen begon te stribbelen. Maar na wat "interessante" woorden gezegd te hebben, wandelde Joelle lief met me mee.


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    [Ik ook, welterusten!]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa