• De geheime dienst van het Verenigd Koninkrijk, MI6 krijgt een andere missie die wordt toegewezen naar vijf meiden. Vrouwen worden onderschat en dat gaan zij bewijzen, ze moeten een maffia uitschakelen en des noods doden. Het is hun missie om de maffia de verkeerde pad te leiden, hun missie om de vrouwen hun eer te krijgen.


    • Rollen •
    • Meisjes • :
    - Charlie Lea Montgomery HaIcyon
    - Jacelyn Evelanté Deveraux Daddario
    - Jenna Avery Fresno Heap *
    - Gereserveerd door Kayal
    (-)

    Jongens :
    - Harry E. Styles Tenacious
    - Niall J. Horan SnowHeart
    - Liam J. Payne Kendizzzzle
    - Zayn J. Malik
    - Louis W. Tomlinson HelloSweety
    (-)

    Lijstje:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Geboorteplaats:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Specialiteit: [wapens, lenigheid etc]
    Rede: [Om zich bij MI6 of maffia aan te sluiten]
    Extra:


    Er zijn extra rollen beschikbaar, maar het moet wel even blijven - zes jongens en zes meisjes -.

    • Regels •
    - Minimaal 145 woorden per post, wat minder is krijgt een waarschuwing.
    - Er wordt een praattopic aangemaakt, geen off-topic in het speeltopic
    - Geen perfecte personages
    - Ervaring is fijn
    - 16+ is toegestaan
    - Realistisch blijven
    - Rekening houden met anderen (Geen personages besturen zonder toestemming etc.)
    - Verbeteren is toegestaan, maar niet afkraken
    - Regelmatig reageren, als het niet lukt even melden
    - Have fun!


    Begin:
    De meiden van MI6 worden opgeroepen om naar het kantoor te gaan van M, ze krijgen daar hun missie te horen. De jongens zijn bezig met hun gewone zaken, dealen, mishandelen etc.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2013 - 15:09 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Harry Styles
    Jace keek me met grote ogen aan voor ik ook van haar een scheldpartij over me heen kreeg, en dat kind begin me nu behoorlijk te irriteren. Ik zuchtte en rolde even met mijn ogen bij haar argumenten, alsof MI6 nog nooit onschuldige mensen had neergeschoten. Ze begon nu te praten tegen Niall over Greg, die nu helemaal over de rooie was en zijn pistool greep. Gezellig, misschien konden we een schietclubje oprichten. Ik wist dat hij uiteindelijk toch niet zou schieten, daar was hij nog veels te zachtaardig voor. In mijn geval was het een goedkeuring van Louis en "poef", doei Jace. Ik liet weer een geïrriteerde zucht horen toen Charlie het pistool uit mijn handen sloeg, dacht dat kind nou echt dat ik geen extra wapens bij me had? Messen werkten namelijk ook prima. En heel toevallig had ik nou vandaag een ontzettend mooie bij me. Ik haalde hem uit mijn binnenzak en streek er even over met mijn vingers, mijn andere hand had ik nog steeds niet van Louis' schouder afgehaald. Niall schoof voorzichtig richting zijn pistool, de onschuldigheid van hem af druipend. Ik kon vanaf hier al zien dat het ding kapot was, en beet op mijn lip. Hij begon weer te huilen, wat echt pijnlijk was om aan te zien. Ik liep naar hem toe en sloeg mijn armen om hem heen, en maakte wat sussende geluiden. Want als ik ergens niet tegen kon was het wel een huilende Niall.


    Because I love him, do I need another reason?

    Louis Tomlinson
    Harry kwam mijn kant op lopen. De grip rond mijn mes verstrakte, waardoor mijn knikkels wit werden. Toen hij zijn hand op mijn schouder legde schudde ik die er direct weer af. "Afblijven, rat." siste ik. Toen zette hij zijn pistool tegen Jace zijn hoofd. Laffe streek ten eerste. Een pistool trekken. het liet me wel wat twijfelen, maar door mijn woede dacht ik niet meer helder. Zoizo niet. Ik wilde echt wel geloven dat Harry geen rat was, maar daarvoor was hij voor mijn gevoel te vaak in de buurt van MI6. De trut, die blijkbaar de dochter was van de vent die Greg had omgelegd viel tegen Harry uit. Daar bemoeide ik me niet mee. Opeens begon iedereen pistolen te trekken. Nu was ik het zat. Met een vlugge beweging gooide ik een mes hard in de hand van het andere trutje. Zo tussen haar botten dat het onmogelijk zou zijn om de trekken over te halen. met mijn andere legde ik er een op de keel van Niall's slachtoffer. Ik keek naar de blonde Ier. Het zag er niet naar uit of hij zou gaan schieten. "Nu of niet, man. Schiet eens op." Daarna vlogen mijn ogen naar Harry. "Ik ben nog niet klaar met jou. Je hebt een hoop uit te leggen en dan zal ik nog wel zien of ik je geloof." siste ik hem toe. Niall barstte nu echt helemaal uit. Ik drukte mijn mes nog een stukje in het vlees van het meisje, waardoor er wat bloed uit kwam. "Wegwezen." siste ik gevaarlijk in haar oor voor ik naar de anderen stapte, nogsteeds klaar met een mes in mijn hand om ze om te leggen waar nodig.


    Bowties were never Cooler

    Jacelyn Evalanté Deveraux

    Ik zuchtte diep toen Charlie het pistool uit Harry's en Niall's handen schopte, die daarna hysterisch begon te huilen over de pistool. Ik slikte, ik voelde me schuldig. Ik probeerde een poging om naar Niall te lopen en me te verontschuldigen, maar ik kreeg een mes tegen mijn keel. "Oh wat leuk zeg." Mompelde ik en rolde met mijn ogen. "Ik ga nergens heen, dit is mijn werk en ik ga me proberen te verontschuldigen aan hem." Ik wees naar Niall. "Als dat mag, natuurlijk." Zei ik en liep toen naar de blonde. "Hey, het spijt me echt. Je weet dat ik er niks aan kan doen, ik ben serieus. Het spijt me." Fluisterde ik zacht en probeerde hem in zijn ogen aan te kijken. Je verontschuldigen was veel moeilijker dan ik dacht.. Ik stond op en gaf Harry een klap op zijn achterhoofd. "Stomme dubbelspion, nog erger dan ik dacht. Wel, dat is leuk dan." Zei ik en liep naar Charlie die een mes in haar hand had. Ik zuchtte diep. "Daar moeten we iets aan doen." Concludeerde ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Harry Styles
    Ik kon niet ontkennen dat het echt pijn deed toen Louis mijn hand van zijn schouder afschudde, maar daar zette ik me zo snel mogelijk overheen. Hij begon dit gerotzooi duidelijk zat te worden want niet veel later zat er een mes in Charlie's hand en had hij er een op Jace' keel gedrukt, maar liet al snel los en liep naar mij en Niall toe, die ik nog steeds stevig vasthad. Jace maakte weer een nogal sarcastische opmerking om vervolgens hier ook heen te lopen en zich te verontschuldigen richting Niall, waarna ik een klap tegen mijn achterhoofd kreeg. Ik keek haar even kwaad aan, maar ik wist ergens ook wel dat ik het verdiende. Louis merkte op dat hij nog lang niet klaar met me was en daar had ik begrip voor. Andersom had hij dit nooit gedaan, en vanaf nu zou ik mijn best doen zijn vertrouwen terug te krijgen. Want het zou te veel pijn doen om hem te verliezen, en dan kwam alles in me los en zou ik instortten, en dat was nu niet zo'n goed plan.
    'Louis, het spijt me,' zei ik zachtjes, als een kind dat net een preek had gehad van zijn vader en op het punt stond te gaan huilen. Op dit moment durfde ik hem absoluut niet aan te kijken dus richtte ik me weer op de huilende blonde jongen in mijn armen, en verstrakte mijn grip op hem ietsje.


    Because I love him, do I need another reason?

    Liam James Payne.

    Alles ging zo snel, dat het net een flits was. Een korte samenvatting: er kwamen twee van die kippen van de MI6, en Niall herkende een van de meisjes als de dochter van de moordenaar van zijn broer Greg en flipte nogal. Harry was er ook bij gekomen, en had zijn pistool op die ene Jace gericht. Ik wist wel dat hij voor ons koos, maar ik zou hem nooit meer 100% vertrouwen als dubbel spion, denk ik. En als klap op de vuurpijl had die Charlie of zo, greg zijn pistool gesloopt, die Niall in zijn handen had. De pistool van Greg was heilig voor Naill, dus Jace zal er wel van langs krijgen. En daarna trokken Harry en Niall hun pistolen en richtten ze op MI6 agenten, en die ene sloeg ze zo uit hun handen, komisch. Niall huilde omdat het pistool van zijn broer stuk was, en Harry troostte hem, hier zal die Jace en dat andere kind voor boeten. Eerst liep ik naar Niall toe en knuffelde hem. 'Ze zullen boeten.' Fluisterde ik en liep richting die blonde. 'Dus jij denkt dat je ons aan kan als je onze pistolen uit onze handen slaat? Verkeerd gedacht.' Siste ik, en gaf haar en hard knietje recht in haar maag. Daarna liep ik naar die deveraux toe, en sloeg haar hard tegen haar kaak aan.

    [ bericht aangepast op 24 dec 2013 - 16:18 ]


    How far is far

    Charlie Lea Montgomery

    Voor dat ik het wist, had ik een mes in mijn handen die stevig tussen mijn botten vast zat, waardoor ik niet meer kon richten en het verschrikkelijk pijn deed. Ik trok het mes er niet uit, omdat ik wist dat het dan alleen maar meer pijn ging doen. 'Daar moeten we iets aan doen' concludeerde Jace. Ik wilde eerst een sarcastische opmerking naar haar kop smijten, maar ik besloot dat dat toch niet veel zin had. 'Nogal ja' zei ik daarom maar. Jace kreeg een mes tegen haar keel en ik zag de blonde jankend bij het pistool zat. Ik rolde met mijn ogen. Dude, het is maar een pistool? 'Dus jij denkt dat je ons aan kan als je onze pistolen uit onze handen slaat? Verkeerd gedacht' siste een jongen die ik nog niet eerder had gezien en hij gaf mij hard knietje recht in mijn maag. Ik klapte vrijwel meteen dubbel en ging met mijn knieën op de grond zitten. Daarna sloeg hij Jace hard tegen haar kaak aan. Daar gaat hij problemen van krijgen. Ik wilde eigenlijk opstaan, maar ik moest eerst weer normaal kunnen ademhalen.


    That is a perfect copy of reality.

    Niall James Horan

    Harry was bij mij en Greg's kapotte pistool gekomen, sloeg zijn arm om me heen en zei wat sussende woorden. Het kalmeerde me wel een beetje, maar nog steeds sneden de kleine stukjes gebroken hart in mijn ziel. 'Hey, het spijt me echt.' Jace was naar ons toegekomen. Haar hoefde ik nu niet te zien. 'Je weet dat ik er niks aan kan doen, ik ben serieus. Het spijt me.' Ik draaide me even naar haar om en zei; 'dat snap ik heus wel, maar jouw vader moest eens weten hoe het is om iemand die je verzorgt, die alles voor je is, te verliezen.' Ik hoorde een tik en begreep dat Jace een klap op Harry's achterhoofd had gegeven.'stomme dubbelspion, nog erger dan ik dacht. Wel, leuk is dat dan.' Met die woorden verliet Jace de groep en liep ze terug naar Charlie. Even later kreeg ik een knuffel van Liam, de jongens leken ineens mijn vrienden te zijn, dat waren ze al, maar nu waren ze ineens geen collega's meer van me. Ik wilde ook niet meer bij de maffia. Maar ik moest door, voor Greg. Liam liet me los en gaf Jace een knietje. Ik stapte op ze af. 'Nee, niet doen! Charlie…' ik kon haar naam wel uitspugen. 'Zíj verdient het. Zij heeft mijn laatste aandenken aan Greg vernield.' Toen bedacht ik me iets. 'Ik wil het pistool begraven. Bij Greg.'


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Jenna Avery Fresno.
    Er gebeurden verschrikkelijk veel dingen ineens. De maffia stond in het hoofdkantoor, Jace nam ze te grazen, en Harry was een dubbelspion? Ik gromde zacht, en besloot me op het laatste te focussen. Dat was verraad, en daar kon ik absoluut niet tegen. Mijn revolver mocht dan leeg zijn op dit moment, dat betekende niet dat ik hem niet kon laden. Snel laadde ik mijn revolver vol, en ik deed spiedend om me heen. Maar er stonden veel te veel MI6-leden bij de jongens om goed te kunnen mikken, zelfs voor mij. Dus trok ik mijn mes en ging ik zelf opzoek naar de krullenbol. 'Styles!' riep ik kwaad, terwijl ik hem nog steeds niet kon zien. Ik werd steeds gefrustreerder, dus begon ik een paal in te klimmen. Eenmaal daar aangekomen zag ik de boosdoener eindelijk. Ik sprong naar beneden. 'Styles!' schreeuwde ik weer. Ik stormde op hem af, met mijn mes uitgestoken.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Liam James Payne.

    Ze klapte meteen dubbel, en viel op haar knieën. Waardoor ik hartelijk moest lachen. 'Ja, nu ben je niet meer zo stoer he?' Lachte ik. Ik duwde haar met mijn voet om zodat ze nu op de grond lag. Wat zag ze er nu hulpeloos uit, ik krijg bijna medelijden, nee, grapje. 'Dus, jij vond het leuk om ons spelletje te verknallen met je vriendinnetje? We waren net zo lekker bezig. Maar als je liever hebt dat we verder gaan met jou kun je het gewoon zeggen hoor.' Zei ik gespeeld lief, maar met een vermakelijke glimlach rond mijn lippen. 'Dus, wat zal ik eerst eens met je doen? Jij mag kiezen.' Zei ik. 'Zal ik je eerst bewerken met mijn mes. Of met mijn pistool, of met mijn vuisten? Wat vind je het leukst?' Vroeg ik aan haar, en bukte bij haar neer. 'Wees blij dat je mag kiezen.' Grinnikte ik en wachtte op haar antwoord met een brede grijns op mijn gezicht.


    How far is far

    Charlie Lea Montgomery

    Ik klapte meteen dubbel, en viel op mijn knieën, waardoor die onbekende jongen hartelijk moest lachen. 'Ja, nu ben je niet meer zo stoer he?' lachte hij. Hij duwde mij met zijn voet om zodat ik nu op de grond lag. Het mes dat ik er nog niet had uitgehaald stak nu nog dieper in mijn hand waardoor ik een gil sloeg. Ik trok het mes er nu wel uit, waardoor het bloed eruit gutste. 'Dus, jij vond het leuk om ons spelletje te verknallen met je vriendinnetje? We waren net zo lekker bezig. Maar als je liever hebt dat we verder gaan met jou kun je het gewoon zeggen hoor' zei hij gespeeld lief, maar met een vermakelijke glimlach rond zijn lippen. Ik antwoordde niet. 'Dus, wat zal ik eerst eens met je doen? Jij mag kiezen' begon hij. 'Zal ik je eerst bewerken met mijn mes. Of met mijn pistool, of met mijn vuisten? Wat vind je het leukst?' vervolgde hij toen vragend aan mij, en hij bukte bij me neer. 'Wees blij dat je mag kiezen' grinnikte hij daarna. Ik keek hem dodelijk aan en wendde toen een blik naar mijn hand die al redelijk onder het bloed zat. 'Beter rot je nu op en laat je je niet meer in deze buurt of op deze plek zien' siste ik dodelijk naar hem. Ik probeerde weer recht op te zitten, zodat ik later weer kon gaan staan en die onbekende jongen voor me kon slaan.

    [ bericht aangepast op 24 dec 2013 - 18:20 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Jacelyn Evalanté Deveraux

    'Dat snap ik heus wel, maar jouw vader moest eens weten hoe het is om iemand die je verzorgt, die alles voor je is, te verliezen.' Ik draaide me weer naar hem om en zuchtte zacht. ''Dat snap ik volkomen, maar er lopen veel criminelen en ik hoop dat je je realiseert dat je broer een slechte crimineel was, mijn vader kon geen risico's nemen.'' zei ik en glimlachte licht. Charlie werd bedreigd door een vriend van Niall, een diepe zucht verliet mijn lippen. Ik deed mijn shirt en jas omhoog om mijn revolver te pakken en speelde er wat mee. ''Hoe erg ik haar ook haat, ik moet haar immers beschermen.. Ze is mijn partner voor deze missie.'' zuchtte ik en gaf de jongen een trap in de plek waar de zon nooit schijnt en een lichte klap met mijn revolver tegen zijn hoofd. Ik keek Monkey even aan en haalde mijn schouders op.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne.

    Ze slaakt een gil omdat het mes wat in haar hand zat nu nog dieper er in stak. Daarna trok ze het mes eruit en het bloed gutste eruit. Ze keek me dodelijk aan. 'Je kunt me zo pissig mogelijk aankijken als je wilt, maar het helpt toch niet blondje.' Lachte ik. 'Beter rot je nu op en laat je je niet meer in deze buurt of op deze plek zien' Siste ze daarna dodelijk naar me. Nu lachte ik nog harder, en dat duurde een paar seconden. 'Beter hou je je mond nu, of anders zorg ik ervoor dat je je mond houd.' Zei ik nu serieus, en duwde haar tegen een muur aan die vlakbij stond zodat ze geen kant op kon. 'Weet je nu al wat je kiest?' Vroeg ik ongeduldig. En gaf haar nogmaals een knietje. Maar nu kon ze niet op de grond gaan liggen want ik hield haar tegen de muur geduwd. Even later kwam die andere bitch naar me toe, en gaf me een harde trap tegen mijn privé-plek, ik slaakte een pijnlijke kreet, en ik zakte op mijn knieen, op de grond. Daarna gaf ze met haar revolver een klap tegen mijn hoofd aan. Hier zal ze voor boeten. Toen eindelijk de pijn verminderd was, stond ik op en liep naar dat kind dat me net een trap verkocht had, en trapte haar met een snelle been beweging tegen de grond, en zette een voet op haar boven lichaam zodat ze nergens heen kon. En trapte met mijn voet tegen haar hoofd. 'Dat had je beter niet kunnen doen.' Grijnsde ik.

    [ bericht aangepast op 24 dec 2013 - 18:46 ]


    How far is far

    Charlie Lea Montgomery

    'Je kunt me zo pissig mogelijk aankijken als je wilt, maar het helpt toch niet blondje' lachte hij. 'Ben je kleurenblind ofzo? Ik heb bruin haar hoor, dombo' siste ik tegen hem. Nu lachte hij nog harder, en dat duurde een paar seconden. 'Beter hou je je mond nu, of anders zorg ik ervoor dat je je mond houd' zei hij nu serieus, en hij pakte me op en duwde me toen egen een muur aan die vlakbij stond zodat ik geen kant op kon. 'Weet je nu al wat je kiest?' vroeg hij ongeduldig en hij gaf me nogmaals een knietje. Ik kon weer even geen adem halen. Even later komt Jace naar hem toe, gaf hemeen harde trap tegen zijn privé-plek, hij slaakte een pijnlijke kreet. Hij zakte op zijn knieën op de grond. Daarna gaf Jace met haar revolver een klap tegen zijn hoofd aan. Na enkele minuten stond hij op en liep hij maar Jace en trapte hij haar met een snelle been beweging tegen de grond, en zette een voet op haar boven lichaam zodat ze nergens heen kon. Daarna trapte hij met zijn voet tegen haar hoofd. 'Dat had je beter niet kunnen doen' grijnsde hij. Nu werd ik zat. Ik trok mijn pistool en schoot raak in zijn been. Daarna duwde ik hem van Jace af en trok ik Jace bij hem weg. 'En dat had jij beter ook niet kunnen doen' siste ik kwaad naar hem. Ik hield mijn pistool nog steeds op hem gericht.


    That is a perfect copy of reality.

    Liam James Payne.

    'Ben je kleurenblind ofzo? Ik heb bruin haar hoor, dombo' Siste ze. 'Nou het lijkt anders verdacht veel op blond.' Zei ik. Ze trok haar pistool, en schoot raak in mijn been. Ik slaakte een pijnlijke kreet. Ze duwde me van Jace af. Ik keek haar dodelijk aan. Als blikken konden doden was ze nu al begraven en al geweest. 'En dat had jij beter ook niet kunnen doen' Siste ze kwaad tegen me, en hield haar pistool op me gericht. Ik pakte mijn pistool uit mijn zak, en hield hem nu op haar gericht. 'We sluiten een deal. Jij legt jou pistool neer, en dan leg ik de mijne neer.' Zij ik met een grijns. En hield mijn beide handen omhoog.


    How far is far

    Jacelyn Evalanté Deveraux

    Hij zakte op zijn knieën op de grond, waarna ik triomfantelijk naar het tafereel keek. Opeens stond hij op en trapte me met een beweging de grond neer en zette zijn voet op mijn bovenlichaam zodat ik nergens naartoe kon. Hij trapte me daarna met zijn voet tegen mijn hoofd. Wauw, wat professioneel. 'Dat had je beter niet kunnen doen' grijnsde hij. Ik rolde met mijn ogen, ik lag hier wel lekker - op de hoofdpijn na dan. Charlie trok haar pistool en schoot hem in zijn been, waarna ik snel onder zijn voeten vandaan rolde en werd opgetrokken door Charlie. 'En dat had jij beter ook niet kunnen doen' siste ze kwaad naar hem. Ik glimlachte licht en keek haar dankbaar aan. ''Dank je.'' Ik verstrakte de grip op mijn revolver en richtte het pistool op hem. ''Vrouwen zijn niet niets, ze zijn kostbaar en kwetsbaar. Je moet eerst nadenken voor je je daden waarmaakt.'' zei ik en glimlachte nep. ''Even nadenken.. Payne als ik me niet vergis? Leuk, wat zal je familie hiervan vinden? Even vrouwen gaan martelen voor de lol, ja dan zou ik heel erg trots zijn als ik kinderen had.'' zei ik en rolde met mijn ogen. Ik had voor noodgevallen nog een zakmes in mijn broekband.


    I don't want you to die, I want you to suffer.