• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gif's, foto's, quotes, verhalen, quizen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.




    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light.''


    Hobbit fans:
    -FiIi
    -Frodo
    -Hohenheim
    -Nym
    -Sigil
    -Dooddoenervo
    -LakeTown
    -Erebor
    -Ubiquitous
    -Okammy
    -Snowmn
    -Stapper
    -Oropher
    -Segatakai
    -Phenomenom
    -Niniel
    -Hobbit
    -Baka
    -Freebatch
    -Venomis
    -Soren
    -Latier
    -Celebration
    -Barnabas
    -girltough
    -Somniar
    -Elvithien
    -ImaCreep
    -Gibbs
    -WhiteWalls
    -Disnerd
    Wil je ook op de lijst? Meld dit dan even :] Naamsveranderingen graag doorgeven.

    Hobbit stories:


    Hobbit quizen:
    -

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    Omdat the desolation of smaug nog maar net uit is, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen
    zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer draait.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzie's mogen lekker in elkaars Pb of Gb. LakeTown zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2013 - 17:07 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ghehe, dat filmpje was echt awesome. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Helaas vind mn vriendin de film niks an :(. Er ls maar EEN positief ding uit haar mond Gekomen tijdens de drie en een half uur en dat was: 'Okee, die met dat oranje haar ls wel een beetje Grappig.' Doelend op Gimli. Ze wilt de rest niet kijken.. :( lk heb Gefaald (huil). xd


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Stapper schreef:
    Helaas vind mn vriendin de film niks an :(. Er ls maar EEN positief ding uit haar mond Gekomen tijdens de drie en een half uur en dat was: 'Okee, die met dat oranje haar ls wel een beetje Grappig.' Doelend op Gimli. Ze wilt de rest niet kijken.. :( lk heb Gefaald (huil). xd


    Nooooh! She must be under some kind of spell! :0


    Every villain is a hero in his own mind.

    Stapper schreef:
    Helaas vind mn vriendin de film niks an :(. Er ls maar EEN positief ding uit haar mond Gekomen tijdens de drie en een half uur en dat was: 'Okee, die met dat oranje haar ls wel een beetje Grappig.' Doelend op Gimli. Ze wilt de rest niet kijken.. :( lk heb Gefaald (huil). xd


    Ahw, that's mean...
    Maarja, niet iedereen vind Lotr leuk, jammergenoeg.


    Stenenlikker

    Stapper schreef:
    Helaas vind mn vriendin de film niks an :(. Er ls maar EEN positief ding uit haar mond Gekomen tijdens de drie en een half uur en dat was: 'Okee, die met dat oranje haar ls wel een beetje Grappig.' Doelend op Gimli. Ze wilt de rest niet kijken.. :( lk heb Gefaald (huil). xd


    Ik weet hoe je je voelt. Mijn vriendinnen hebben The Hobbit AUJ niet eens afgekeken omdat ze het te saai vonden. Maar goed, hun favoriete film is This is us (die 1D film), ik weet ook niet wat ik daar van moet denken. :')


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Haha. Mijn man houdt er ook niet van. Die is helemaal gek van autofilms. Erg hinderlijk, maar ja. D;


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ah eindelijk gevonden! Ik zag dat het vorige topic vol was, ik helemaal zoeken naar de nieuwe ^.^

    Venomis schreef:
    Haha. Mijn man houdt er ook niet van. Die is helemaal gek van autofilms. Erg hinderlijk, maar ja. D;


    Lameraden, de Fast en Furious reeks? (:

    Laconiek schreef:
    Ah eindelijk gevonden! Ik zag dat het vorige topic vol was, ik helemaal zoeken naar de nieuwe ^.^

    (...)

    Lameraden, de Fast en Furious reeks? (:


    Héhéhé ik ben ook fan van de fast and the furious reeks ja!! xD

    [ bericht aangepast op 24 dec 2013 - 12:23 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Mijn topics C:

    Ik heb echt hfskd veel zin in morgen ;D Wij doen nu voor de vijfde keer een LotR marathon met kerst, dus ik zit nu echt al weer maanden te wachten C:


    Caution first, always.

    FiIi schreef:
    (...)

    Ik weet hoe je je voelt. Mijn vriendinnen hebben The Hobbit AUJ niet eens afgekeken omdat ze het te saai vonden. Maar goed, hun favoriete film is This is us (die 1D film), ik weet ook niet wat ik daar van moet denken. :')

    Wat ben ik nu blij dat mijn vriendinnen ook verslaafd zijn aan the Hobbit(;


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Oropher schreef:
    Mijn topics C:

    Ik heb echt hfskd veel zin in morgen ;D Wij doen nu voor de vijfde keer een LotR marathon met kerst, dus ik zit nu echt al weer maanden te wachten C:


    dat ga ik morgen ook doen, heerlijk :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Ik ga op tweede kerstdag voor de 2de keer naar The Hobbit en de week daarna doen wij ook een LotR marathon (:

    heeft iemand de hobbit in 3d gezien? zoja is die iets?


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Ja ik heb hem in 3D gezien, maar opzich kwamen ze niet echt uit het scherm ofzo, het is meer dat er gewoon meer diepte in zat

    Jupp! lk had the.Hobbit Marathon ln 3D. En was echt heel mooi! ;)

    Mijn beste vriendin vindt ze wel leuk, maar niet zo leuk. Ze wilt ze niet honderd keer zien zoals lk..


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.