• Hoi allemaal!


    Het einde van 2013 is in zicht en, bij wijze van spreken, we kunnen 2014 al zien! Om een beetje die gezellige geforceerde december-sfeer (grapje) erin te houden, leek het mij leuk om een eindejaarsberichtje hier achter te laten voor iemand op Quizlet, of een groep (er zijn hier menig hechte topicgroepen) van users e.d. tegen wie jij wat moois wilt zeggen, die je wilt bedanken, iets wil vragen e.d. Gewoon, omdat het kan en met de bedoeling om dit in 2014 voort te zetten. Lekker cliché en zo zoet dat de tanden eruitvallen, maar mijn kiezen braken al bij het Koningsboek, dus dit zou er in principe nog bij kunnen. :'D

    Liefs,
    Myke


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Barker schreef:
    @Gibbs
    Yolanda jij bent echt gewoon mijn seriebuddy in crime. Ik zou niet weten waar ik al mijn gefangirl moet laten als ik jou niet had. c: Het is zo leuk om als een stelletje debielen helemaal te freaken als bijvoorbeeld By of Bemmett weer bij elkaar komen, haha. Bovendien zijn wij even erg als het gaat om Rico van Twisted, hehehe. Y DO WE LIKE THEM SO MUCH? D: In ieder geval, ik wil jou never nooit kwijt want het is veel te gezellig als wij met elkaar praten. :’D Ik wens je een gelukkig 2014 en ik hoop dat alles goed voor je zal uitwerken en dat dit je jaar wordt!

    @Arendelle
    Eefeef. Jij bent echt gewoonweg geweldig. Ik hou van jou suuuuuper lange gif posts en jouw droge humor, haha. Ook moet ik soms nog denken aan onze momentjes dat we een soort van aan het ‘fangirlen’ waren over die pita dude of wat was het? Damn it. Ik ben z’n naam al vergeten D: Of moet ik denken aan die ene ‘jongen’ bij je zangschool. Bovendien moet ik nog steeds Legally Blonde zien en ik beloof het je plechtig hierbij dat ik dit in 2014 zal doen. Ik wil je nooit kwijt want je bent mijn finchel buddy. We are awesome as hell en bovendien gaan we sowieso nog eens meeten in Antwerpen. Ik wens je een gelukkig 2014 en vooral dat je nog verder zo awesome mag blijven zingen en acteren. Doe gewoon waar je zin in hebt. ^^



    Aahw, kei lief! EN RICO!!!! RICOOOOOOOOOOOOOO!!!! :3
    Have a nice 2014, buddy! <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Fijn om te zien wat iedereen voor elkaar schrijft.
    En fijn om te zien dat ik ook word genoemd

    220912 schreef:
    Lieve Ellen,
    Op een geweldig aankomend 2014 waar we elkaar hopelijk meer zien dan in 2013.
    In 2014 ken ik je 4 jaar en dat waren 4 jaren vol vriendschap, humor en pokémon. Dankjewel!


    Aww, thankyou (SARITA IK KEN JE DAN DRIE JAAR, NIET VIER. Waarom heb ik deze discussie vaker gehad? Ohja, met Sevda. Ik won.)
    Ik hoop ook dat ik jou vaker ga zien ^^

    Ik heb niet echt vrienden gemaakt de afgelopen jaren op Quizlet en daarom bedank ik liever alle mensen waarmee ik ooit heb gepraat, die me hebben geholpen, die mijn verhalen hebben gelezen en zijn teruggekomen en die me blij hebben gemaakt met hun lieve berichten. Heel erg bedankt daarvoor, en een prettig 2013 toegewenst aan hen en iedereen die dit leest. <3


    Searching heavens for another earth

    Dit laat je je wel even zwaar eenzaam voelen :W

    Ik wil alle lieve en begripvolle users heel erg bedanken. Jullie zijn allemaal super, stuk voor stuk. Ik vind het zo lief van iedereen die me de afgelopen tijd aan heeft geboden een luisterend oor te willen bieden, zelfs al kennen ze me nauwelijks. Iedereen die lieve reacties heeft gegeven op mijn creaties, iedereen die Quizlet een leuke plek maken.

    Dan wil ik ook nog enkele users in het algemeen bedanken:

    Alwin (Okammy) voor het zijn van de beste vriend die ik me zou kunnen wensen. Je steunt me echt door dik en dun en ik ben echt heel blij dat ik jou in mijn leven heb. Alle steun en leuke momenten betekenen echt ontzettend veel voor me. Vooral het afgelopen jaar heb je me op de been gehouden en daar ben ik je immens dankbaar voor. Dus wil ik je bedanken voor alle keren dat je achter me aan holde met alle stukjes die ik achter heb gelaten in je armen. Om ze er met een goede hoeveelheid ducttape weer op te plakken, al dan niet op verkeerde plekken. Ondanks dat we af en toe (lees; meestal) kibbelen als een oud getrouwd stel en we elkaar behoorlijk kunnen irriteren, zou ik het op geen enkele andere manier willen hebben. En zeg zelf, onze vriendschap zou niet zijn wat hij is zonder al dat gekibbel en gevecht (cat)

    Lizz (Escritura) omdat ze een geweldige vriendin is. Zelfs al woont ze helemaal aan de andere kant van de zee, ze is nog steeds een bron van steun en inspiratie voor me. Zelfs als ze zich zelf slecht voelt, is ze er nog om mij er bovenop te helpen. Zelfs al praten we soms weken niet, het maakt voor onze vriendschap niet uit. Die blijft altijd even sterk. Ik zal er altijd voor je zijn <3

    En dan een hele speciale benoeming van Junns. Zelfs al kent ze me eigenlijk helemaal niet, toch heeft ze het op zich genomen om in een moeilijke tijd elke dag de tijd te nemen om me iets te sturen om me op te vrolijken. Zonder dat ik er om vroeg, zonder ook maar een echte reden ervoor te hebben, heeft ze dit gedaan en daar ben ik haar echt heel dankbaar voor. Mensen zoals zij moeten we meer hebben op de wereld. Dan zou deze er een stuk beter uit zien.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Wat een lieve berichtjes allemaal ^^ Quizlet op zijn mooiste kant!
    A special thanks to:
    - Maia (Morticia). Al anderhalf jaar ben je nu mijn beste vriendinnetje hier op Q en dat zie ik nog lang niet veranderen :3 je betekend de wereld voor me meid, just know that. Ik laat je nog laaang niet gaan! I love you (heart2)
    - Evelien (Arendelle), just 'cause you're the best. We hebben onze ups en downs maar uiteindelijk komen we er wel, daar ben ik zeker van (: uiteindelijk geven we toch teveel om elkaar om elkander te laten gaan.
    - Fren (Sheridan) omdat je zowat de liefste persoon bent die hier rondloopt.
    - Yolanda (Gibbs), Je bent op korte tijd zo'n belangrijk persoon voor me geworden met je enthousiasme altijd :3 ik hoop dat je weet dat ik je echt geweldig vind!
    - Emma (Krull) omdat jij het bent. Mama Quizlet. Zonder jou zou Q helemaal anders, en niet het perfecte plekje zoals nu.

    Jullie zorgen ervoor dat Q thuis komen is.

    Voor de rest ook nog de hele crew, omdat jullie awesome zijn en voor het harde werk :Y)
    Het kletscafé, jullie zijn stuk voor stuk supertoffe mensen en ik ben heel erg blij dat ik mezelf mede-verslaafde mag noemen ^^
    The Q-writers; om dat beetje creativiteit aan 2013 te geven.

    Dankjulliewel allemaal (K)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Omdat ik hier zoveel ben genoem tijdens mijn quizletafkick sessie op Centerparcs even een bedankje aan iedereen! Jullie zijn liever dan lief!


    Queer zijn is gewoon alles

    Voor iedereen een heel fijn 2014 gewenst!
    En dan nog eens in het speciaal Celebration, Gilbertson, Neregeb, Vuelie en alle mensen uit het kletscafé waarvan ik nu de tijd niet heb ze allemaal op te noemen!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    I just wanna thank a few people.
    And yes, this is in bad English because I'm in that mood. DON'T JUDGE ME.

    At first, I want to thank Mikayla, for being such a good best friend. You can always make me happy and make me smile. I love you, and no one could ever ever ever replace you.
    Second, I want to thank my Catnip, because I could share all my secrets with this girl. I'm grateful for knowing you, and you know it.
    And last but not least, Michelle, for cheering me up. We both absolutely love music, and it's great to know such a wonderfull girl.

    Thank you, m'dears.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2013 - 17:32 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Oh dammit, ik heb echt geen vrienden :p


    Tijd voor koffie.

    Burglar,
    Omdat je mijn tijger maatje bent. Een heel fijn 2014! X


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Ik heb me nooit vriendlozer gevoeld dan nu..


    Some people are art and do art at the same time

    (heart2)(heart2)(heart2)
    Voor het nieuwe jaar wens ik jullie:
    Tijd om van de kleine dingen te genieten
    Rust om stil te staan bij mooie momenten
    Sterkte om tegenslagen te overwinnen
    Vriendschap om je hart te verwarmen
    Humor om wat somber is te kleuren
    Een glimlach om elke dag mee te beginnen.

    Omdat het nu nog kan: Ik wens jullie allemaal alvast een gelukkig nieuwjaar!
    (heart2)(heart2)(heart2)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Combattant schreef:
    Burglar,
    Omdat je mijn tijger maatje bent. Een heel fijn 2014! X


    Awh, that's really sweet! Thanks so much, you too c:



    Gifts, je lijkt me een aardig persoon, en net als jou hou ik enorm van Harry Potter. Ik wens je een fijne jaarwisseling!

    [ bericht aangepast op 31 dec 2013 - 18:23 ]


    Tijd voor koffie.

    Ik doe alleen mijn zussen. Mijn vriendinnen doe ik in real.:Y)

    Morticia + Lolicia: Heel grappig. Bedankt dat je dat even op Quizlet zet. --" En wel, dat is wel geoorloofd. De laatste keer in het jaar.:'D L. heeft me kennis laten maken ja, maar jij maakte er een topic over. Dat je dat maar niet vergeet. En dat vond ik niet leuk. Maar goed, dit is een eindejaarsbericht. Dus ik zeg het allemaal nog wel eens als ik je weer zie.:Y)
    Voor mijn gevoel zie ik jullie ook te weinig, wat ik soms erg jammer vind omdat we toch zussen zijn. Daar kunnen we er niets aan veranderen. Ach joh, iedere keer als jullie weer een bijnaam voor me bedenkt zorg ik dat ik je voortaan wel in je maagstreek raak.:'D En L. natuurlijk ook.
    Ik keek wel met L. die film ja. Zusterliefde. En Olaf is cool. Dus ik ook.:Y) Ik verzin dit jaar nog wel iets om jullie terug te pakken. Wacht maar af.
    O, trouwens. Ik heb een film gezien die we echt eens moeten kijken.(:
    Maar na alle bijnamen en dat topic en hoe jullie me altijd plagen, hou ik wel veel van jullie.<3 Voor jullie ook een Happy 2014.

    En naar elke user toe die op Quizlet zit:
    Ik hoop dat jullie een Awesome 2014 krijgen!


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki